Fórum >> Típusok >> 155

Fairlane2011-12-11 22:01:48 // 119606
NTC jeladó, gyujtótrafó?
Vikking 3112011-12-11 21:17:14 // 119605
hidegen hibátlan, nem is rángat.....
Marklar1552011-12-11 21:04:42 // 119604
Bab leves? :)
G-Burt2011-12-11 20:55:05 // 119603
az enyém nem állt le tőle, viszont sanszos, h ez lesz a szar. hidegen nem szokott durrogni?
mreni2011-12-11 16:58:23 // 119602
tipus függő a dolog,a mostani mocim nekem is leáll egyből az 1.4 nem.
Vikking 3112011-12-11 16:56:55 // 119601
A 156 nekem leállt tőle. PEdig ott szoktak ilyeneket alkalmazni.
Vikking 3112011-12-11 16:56:25 // 119600
:DDD Na akkor azért hasznos, hogy félig ángolul mondtam :P
mreni2011-12-11 16:47:22 // 119599
ha nem áll le a motor mikor lehúzod,akkor vészprogramra áll a comp és kiderül,hogy az LMM szar vagy más
Marklar1552011-12-11 16:46:43 // 119598
Pedig van a magyarban mindenre több szó is. :-PPP
Marklar1552011-12-11 16:45:24 // 119597
Rábeszélem a motort is és a bőr belsőt:)))
Vikking 3112011-12-11 16:45:16 // 119596
:DDD Ennél nem tudom jobban körülírni :D

Lényeg a lényeg: valami szar, megkéneoldani :D
Vikking 3112011-12-11 16:43:29 // 119595
Ennél le lehet húzni az lmm-et egyáltalán?

Mármint nyilván :D De van hatása?
Marklar1552011-12-11 16:43:26 // 119594
Még a közép suliban vagiztunk hasonló szöveggel!
"Ha a gázbömbében nem szinyál a golyó, akkor meg kell skrejbuzolni a düznit és srédiccerel abcungolni a slüszbaffot."
TSiga ( I am the TSIG)2011-12-11 16:43:04 // 119593
Egy szem alkatrészért? Nem gazdaságos. Elvesztetted a pénzügyi vénádat? :-D
Vikking 3112011-12-11 16:42:58 // 119592
Valami fiattemprákat :DD:P

Najóvan mennya :PPPPPP
mreni2011-12-11 16:42:18 // 119591
lmm lehúztad?
gyertya is lehet,de ü.a is.
Marklar1552011-12-11 16:41:39 // 119590
Itt milyen autót kell nézni? :)))
Hasonló képem nekem is van :P
mreni2011-12-11 16:41:09 // 119589
jaja,meg azért mert ez is tipikus hibajelenség,ha bemelegszik leáll, illetve ha melegen állítod le utána míg nem hül ki nem indul vissza
Marklar1552011-12-11 16:39:50 // 119588
Bontsunk Bentleyt? :))))
Vikking 3112011-12-11 16:36:01 // 119587
:DDDD

Hát a FiatEcuScannek kellene egy frissebb verziója, mert azt a fajta vezérlőegységet csak azzal lehet kiolvasni. Ugyan kerestünk hozzá olyat, de a nem regisztrált verzióból nem tudunk semmit csinálni, csak a hibakódokat töröltük. Nem lehet vele diagramot rajzolni :S
Marklar1552011-12-11 16:33:14 // 119586
Oksi

Az első rész felét sem értem... :))))
Vikking 3112011-12-11 16:28:55 // 119585
By Jorjie :)))


TSiga ( I am the TSIG)2011-12-11 16:14:10 // 119584
Mit kell ezen csodálkozni? A Bentley mindig is 6.75-ös mocikat gyártott... :-)
Vikking 3112011-12-11 15:51:35 // 119583
Az igen. Akkor érthető, miért kerül ennyibe :P
Vikking 3112011-12-11 15:50:53 // 119582
Jut eszembe: valakinek ötlete, mi okozhat melegen 1500-2000 között rángatást, illetve néha betorpanást? Lambda most lett lehúzva, nem változott.

Üzemanyagrendszer? Szűrőt már megrendeltem, de nem tudom, az lesz-e a ludas. AC???

Esetleg gyertyák? Elég kormosak voltak két hete még :D
Longman2011-12-11 15:46:11 // 119581
Háháh, fordulatszám jeladó csak Bosch, 58 288 Ft..
Mihez jó? AR 164 24V, 24V Q4, 24V QV, ééééss, Bentley Continental 6,75 V8, 1994-1998.. :DDDDDd
Longman2011-12-11 15:42:30 // 119580
igazából ingadozás nincs, csak nagyon magasan tartja.. jövőhéten veszek oda egy megfelelő méretű összekötő csövet..

a jeladóban miért vagy teljesen biztos, az ellenállás értékek miatt??
mreni2011-12-11 15:39:15 // 119579
a jeladód lesz a ludas,illetve a fals levegő okozza az alapjárati ingadozást.
Vikking 3112011-12-11 15:38:44 // 119578
Köszi szépen innen is!

(Végül a francnak se sikerült, mert csak a FES 3.3 támogatja az M1.7-et, de az meg nem volt nekünk regisztrált............. )

Töröltünk egy lambda hibát, meg egy vezérlőegység hibát.
Lehúztuk a lamdbát, de ugyanúgy rángat.......
Longman2011-12-11 15:27:53 // 119577
Ámbérek!

Szerintetek ha a szívócsonk pici falsot szív, az okozhatja azt, hogy az alapjárat 2000 RPM vagy magasabb? Mert nekem most ezt csinálja, lekötött gáz-bowdennel, viszont a fékszervodob vákumcsöve, és a szívócsonkon a bemenete is csak dugózva van, ami azért nem ad 100% tömítettséget neki..

A RPM szenzor kábeleit sikerült kimérnem, nincs szakadás, megmértem a jeladó ellenállását, az is rendben, (manual kb. 20Ohm-ot ír, nálam 19-25 körül volt) be is indult a kocsi, nem volt szelephang sem, csak ez az emelt alapjárat.
Aztán addig szórakoztam hogy megint nem indult.. :) Ekkorra már túl voltam egy újabb kábel rendezgetésen, úgyhogy így is mértem egy szakadást, de minden OK.
Viszont a motor már melegebb volt, és a jeladó ellenállása csak 15-16Ohm volt. Tehát lehet hogy mégis az lesz a ludas?

Grátiszban azért lemostam ezt a kis tetvet, 9 hónap mocska.. :)
Svéd2011-12-11 13:08:27 // 119576
kösz.
Fairlane2011-12-11 11:33:41 // 119575
Válaszíráskor a szövegmező felett a jobb szélén levő a gemkapocs-ikonnal.
Svéd2011-12-11 11:04:59 // 119574
Hogyan tudok linket betenni az üzenetbe?
G-Burt2011-12-11 00:21:07 // 119573
Akkor az egyik magasságállító kiakadhatott vagy eltört. Ahogy előttem mondták, az egyik a magasság, másik a jobbra-balra
Joecee2011-12-10 21:43:34 // 119572
Akkor nálam valami nagyon nem kerek...vagy továbbra sincs jól összerakva a lámpatest, mert csak föl és lefelé mozog.
De akkor elvileg a kettő közül az egyik vízszintes irányban mozgat.
Köszöntem srácok, holnap próbálkozom.
süsnye2011-12-10 21:08:00 // 119570
nem két tekerő van? ez egyik a magasság, a másik meg az oldalirányú állítás, nem?
Joecee2011-12-10 20:39:11 // 119569
Segít nekem abban valaki, hogyan lehet az első fényszórókat bal/jobb irányban is állítani? Lehet, hogy hülye a kérdésem, de a bal elsőm nagyon jobbra tart. A fényszóró tetején lévő két csavarral csak föl/le tudom állítani. Vagy ezt nem lehet vízszintes irányban?
Ki kellett szerelnem a lámpatestet, mert a magasságállító motor karja szétakadt, és nagyon lengett a belső rész, vibrált a lámpa. De összerakás után valahogy nem az igazi a dolog.
TSiga ( I am the TSIG)2011-12-10 19:25:31 // 119568
Üdvöz T. Cartársak!

Elvileg csütörtökön jövök haza. Lesz évvégi céges összejövetel.:-)))

Szamosi mesternek meg viszek kavicsot, meg gyertyát :-((

Bár én nem szereltettem az autómat ott, azért néha ellátott egy-két tanáccsal.

Nyugodjon békében!
szasza9112011-12-10 18:58:13 // 119567
megtetszett igy. meg vettem mágneses vastag (1.5mm) mattfekete fóliát, azzal le lehet takarni. majd rakok fel képeket nemsokára.
szasza9112011-12-10 18:56:01 // 119566
megkaptam kösz. már majdnem sikerült és sorry, de megkötöttem helyben annál aki átirja. mert igy gyorsabb volt.
szóval a hir most az, hogy valszeg igaziból is tulajdonoson leszek igy majdnem két év után. kb kedden. :)
Marklar1552011-12-10 17:36:24 // 119565
Központosítva vagyok:)))
RoliQ42011-12-10 17:34:16 // 119564
már túl vagyok a sértődésen:) a "romodat" meg láttam központba...
Marklar1552011-12-10 17:23:50 // 119563
Meg SD-t is elő akarom csalogatni:)
Marklar1552011-12-10 17:22:37 // 119562
Meg ne sértődj! Ott a sok jobbos zárójel és nagy pé... ;)
Marklar1552011-12-10 17:20:57 // 119561
Ne legyél már ilyen apródos:)))
Én is bele tettem egy csomó pénzt a "romokba" :)))
Azt van olyan nap, hogy senki nem hív. Csak a katalizátoros cigányok.
Csóróság van. Most is törött autóval mászkálok. ;-P
Még Videoton rádió sincs benne. :)))
RoliQ42011-12-10 17:20:01 // 119560
azt hiszem 2000 forint lett volna a naptár... 30db (kiröhögtek a nyomdába) de ismerősöm elintézte ezen az áron...! ha megy olcsóbban HÁT TESSÉK!!!!
Marklar1552011-12-10 17:16:20 // 119559
ááhhh.
De volt megbízásod...
Lett problémád is... OK.
Azóta is lenne rá igény...
Ha harc, legyen harc! Majd megbízzuk SD-t. Két büntetés között 10x szebbet csinál, fele annyiért... :-P
RoliQ42011-12-10 17:16:12 // 119558
nem a tiéd:)
RoliQ42011-12-10 17:14:48 // 119557
az igény az megvolt tavaly is... csak 30 emberkéből 6 utalt... én meg nem fogom beletenni a zsét aztán futhatok a pénzem után mert ez így volt a rendszámkeretnél és egyéb dolgoknál is...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak