Fórum >> Típusok >> 155

Longman2012-04-26 14:39:12 // 124856
Elvileg ha AUTO módban van és nincs nyomás akkor nem kattan talán (láttam már az ellenkezőjét is), de teszt üzemmódban, akkor biztos hogy kattan. Úgy még az én hibrid rendszerem is kattant!
Longman2012-04-26 14:36:56 // 124855
Szerintem mindegyik tudja. Mikor bele voltam merülve ebbe, úgy rémlik hogy erre a következtetésre jutottam! De az már régen volt! :)
Buksi2012-04-26 14:30:21 // 124854
Nem baj, csak nézd meg légyszi! :)
Buksi2012-04-26 14:28:18 // 124853
Hopsz, erre nem gondoltam! Egyébként lehet igazad van, mert ha bekapcsolom a klímát, akkor megkell, hogy emelje az alapjáratot! Az enyémben meg nem volt klíma gyárilag, így minek tettek volna bele olyan VE-et!?
Az az S11 az mi az?
Buksi2012-04-26 14:21:01 // 124852
Nem, hanem a kuplungot, hogy behúz-e, de sztem azzal nem lesz gond!
süsnye2012-04-26 14:20:26 // 124851
nem.. a Motronicra (S11)
süsnye2012-04-26 14:19:40 // 124850
jah, hogy úgy.. hát azt csak hvégén tudom max megnézni..
Buksi2012-04-26 14:19:35 // 124849
Mármint a panelre gondolsz? Mert az klímás panel!
Buksi2012-04-26 14:17:04 // 124848
Nem a gomba kábeleire vagyok kíváncsi, hanem a környékén van még pár csati és azok kábeleire és hogy melyik színűhöz van csatlakoztatva!
süsnye2012-04-26 14:16:30 // 124847
" ennek nincs köze a kompresszor vezérléshez.."

itt azt hittem a ventikapcsolót kötöd direktbe.. :)
süsnye2012-04-26 14:15:21 // 124846
sztem se ez a probléma, ennek nincs köze a kompresszor vezérléshez..
egyébként még 1 dolog megfordult a fejemben..
A relék kapcsolását a VE végzi..
Biztos, h minden VE tudja ezt?
Buksi2012-04-26 14:09:56 // 124845
Ha hazaértem direktbe kötöm megint, de sztem ezzel nem lesz gond!

A szentírás sajnos egyenlőre nem elérhető nekem! :(
süsnye2012-04-26 14:06:50 // 124844
akkor a kuplung behúzás és a vezérlése jó.. ;)
süsnye2012-04-26 14:01:46 // 124843
najó.. de mi most automata klímáról beszélünk.. :P :)
süsnye2012-04-26 14:00:54 // 124842
piros, fehér, fekete
piroson jön a delej a relédoboz felől..
süsnye2012-04-26 13:55:01 // 124841
hát.. elég sok minden..
Én azért, először megint a direkt 12V-vel próbálkoznék, biztos, ami biztos..
Nekem az nem világos, h mikor a tesztet csinálod, akkor figyelembe veszi-e a nyomáskapcsolók jelét vagy nem..
Nem tudok jobbat ajánlani, mint végigmenni a leírt vizsgálatokon, ami a szentírás ír erre az esetre..
Fairlane2012-04-26 13:34:29 // 124840
Nekem manuális klímás és két vezetékes volt... A ventillátor egyfokozatú, előtétellenállás nélküli.
Ejnye, de legalább van miből koptatni :P
Buksi2012-04-26 13:32:07 // 124839
Természetesen 3 vezetékesnél, mert az a klímához tartozó gomba! A 2 vezetékes a klíma nélküli! :)

A manualba még belekukkanthatsz! ;-)
süsnye2012-04-26 13:24:00 // 124838
hát, ha klímás, akkor 3 vezetékes.. ejnye, de gyorsan kopik a tudás.. :)
Fairlane2012-04-26 13:17:12 // 124837
Két vagy háromvezetékes gombánál?

De hát én már sajnos ugye nem.... :)
Buksi2012-04-26 13:08:33 // 124836
Na ezt nem tudom!
Az biztos, hogy a kuplung jó, mert mikor kint volt a komresszor adtam direktbe neki feszt és testet, akkor működött!
Buksi2012-04-26 13:06:11 // 124835
Megkérhetném a mélyentisztelt klímás kollegákat, hogy valaki nézze meg nekem, hogy a ventillátor hőgomba (szemből a vízhűtő jobb alján) környékén található csatiknak milyen színű kábelei vannak és melyik melyikbe csatlakozik, mert egyenlőre ez nem tiszta! Van két csati is a kábelkötegen, ami a relédoboztól jön (hűtő előtt a zárhídon) és ezek egymásba vannak dugva és szintén a hőgomb környékén vannak! Nagyon köszi előre is!
nedudgi2012-04-26 12:59:14 // 124834
Egyáltalán kapcsolható a kuplung ha nincs meg a megfelelő nyomás/olaj?
Buksi2012-04-26 12:53:27 // 124833
Úgy néz ki a fülemmel semmi gond! :)
Buksi2012-04-26 12:50:57 // 124832
Kipróbáltam és nem kattog! :(
Mi lehet a bibi?
Fairlane2012-04-26 12:39:23 // 124831
Akkor vagy hiba van valahol, vagy fület kell mosnod.... :)
Buksi2012-04-26 12:29:23 // 124830
Nem gond, írd a többihez! :)

És ha kattan, akkor minden rendben van, nyugodt szívvel mehetek feltölteni?
És ha nem kattanik?
Buksi2012-04-26 12:25:41 // 124829
Megyek, ne aggódj, csak még azt nem tudom, hogy mikor! :-D
nedudgi2012-04-26 12:15:33 // 124828
És ha kattan akkor elvileg minden funky? Mert én most kipróbáltam és kattant...
süsnye2012-04-26 11:37:44 // 124827
sokba lesz ez.. :))

szal elvileg:

1. miközben ráadod a gyújtást tartsd nyomva az AUTO gombot
- mindeféle fura jelzések jelennek meg a kijelzőn, ezek grafikus reprezentálása alól, most mentesíteném magam.. :)

2. Nyomd meg az AUTO gombot:
1x: 4 téglalap jelenik meg az alsó kijelzőn
2x: 6 téglalap jelenik meg az alsó kijelzőn
3x: 8 téglalap

3.
nyomogasd meg az ECON gombot, a kuplungnak ki/be kell kapcsolnia

4. végül nyomd meg az AUTO gombot, és minden visszaáll
nedudgi2012-04-26 11:23:55 // 124826
Tényleg, bal első ülésed is van? Az enyém csöppet ki van ülve.
Marklar1552012-04-26 11:20:36 // 124825
Jahh Te meg gyaere az ülésedért. Sárcédődért:)
Viking az Ő üléseiért... :)
Buksi2012-04-26 11:18:53 // 124824
Ez egyértelmű, a nyomásérzékelők meg is vannak!

Le tudnád írni a teszt menetét lépésről lépésre? Mert telóról netezem és nincs kéznél manual! Sokat segítenél és nagyon megköszönném!
Marklar1552012-04-26 11:16:07 // 124822
A hétvégén üléseket is szeretnék pucolni. Azok meg ami ebben van. Így már nem lenne olyan meló...
Buksi2012-04-26 11:13:03 // 124821
De nálam valamiért egyenlőre a kompresszor sem kattog bekapcsoláskor!
Igen, jól tudod! Feltöltöttem a kompresszort a bele illő olajjal!

A nyomáspróba meg a feltöltés egyértelmű!
Szűrőt azt egyenlőre bontottat tettem be, mert amit Longman szerzett újat, annak nem ugyanaz a menete, mint a csövek csatlakoyásának!
süsnye2012-04-26 10:58:58 // 124820
hát naná, h fel kell tölteni Buksika.. :) szárazon nem is ildomos járatni a kompresszort ;)
ahogy százötvenöttelen Fairlane kolléga is írta, nyomáskapcsolók vannak a körben..
Ha csak azt akarod megnézni, hogy behúz-e a kuplung, akkor csináld meg a panelről elvégezhető teszt megfelelő pontját..
Fairlane2012-04-26 10:54:55 // 124819
De Dfg-t kérdezd meg, biztos ad tanácsot és ő ért is hozzá... :)
Fairlane2012-04-26 10:53:57 // 124818
Természetesen van benne egy nyomásérzékelő, ami gáz nélkül tiltja az egész hóblevancot.
Továbbá ha jól tudom pontosan meghatározott mennyiségű olajnak kell lennie a kompresszorban.

Ha bent van a cucc, ideje klímáshoz menni aki nyomáspróbát végez, meg feltölti új és megfelelő mennyiségű cuccal a rendszert.
A szárítószűrő bal elöl a lökös mögött új vagy bontott? Ilyen esetben újat ildomos berakni, hogy ne legyen vele gond sokáig...
Buksi2012-04-26 10:41:12 // 124817
Persze, hogy átnyomtam! De semmi! :-(
Zolika1552012-04-26 10:39:40 // 124816
átnyomtad a megfelelő módba? :-) Nekem is üres, de ha átkapcsolom ECON-ról akkor elkezd kattogni.
Buksi2012-04-26 10:08:25 // 124815
Hát ha még Brembot tettél volna fel! :)
Buksi2012-04-26 10:06:54 // 124814
Na Urak!

Beindítottam gépet, de a klímát nem tudtam működésre bírni! Nem indult el, nem hallottam kattanni a kompresszort! Nem lehet, hogy gáz nélkül nem indul el, csak ha fel van töltve? Anélkül nem kellene, hogy elinduljon? Minden kábel csatlakoztatva van, ill. a vízhűtő alján lévő gombánál van egy csati, ami 2 helyre is jó! Kipróbáltam mindkét lehetőséget, de semmi! Tudna valaki segíteni? Előre is köszi! :)
Fairlane2012-04-26 10:04:19 // 124813
Dobozokban van még egy harmad autónyi alkatrész... az ér? :D
TSiga ( I am the TSIG)2012-04-26 09:27:25 // 124812
AC-re még be lesz téve elölre egy Eibach rugópár. Szép (matt) lesz a gépTSiga.. :-)
TSiga ( I am the TSIG)2012-04-26 09:23:08 // 124811
Köszi! fateromnak nagyon kinyílt a szeme, mikor először rálépett a fékre. :-)
nedudgi2012-04-26 09:03:20 // 124810
Aha, akkor gondolom nekem kéne kiszednem. :)
nedudgi2012-04-26 08:59:42 // 124809
Jó hozzá? Mert olyan van otthon...Mekkoráról mekkorára kell alakítani? SImán a gombán kell vagy esztergáltassak közdarabot?
Buksi2012-04-26 01:06:17 // 124808
Így van, vége a kőkorszaknak! Legalább is remélem! :-p
Zolika1552012-04-26 00:43:43 // 124807
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak