Fórum >> Típusok >> 155

mreni2012-05-28 19:02:33 // 125806
tudom tudom :)
packard béla a "kihalt" 145/46 fórumból költözött át ide...
Vikking 3112012-05-28 19:00:09 // 125805
Najó persze, de itt valami fekete mágiáról voltak halvány utalások:D
Amiket mi, hitványok nem ismerhetünk, csak csoda folytán. Ha jól gondolom, gyíkszem fékfolyadékba fözése az egyik nagy titok...;)
Vikking 3112012-05-28 18:56:55 // 125804
Naja, meg egy szaropel, akár szekérkerékkel és dörzsfékkel is kiadhatták volna;P

(Csak vicc, mégmielött...)
Tentacle2012-05-28 18:51:58 // 125803
1340kg a 2.0 16V, a 2.5 tádé szerintem több.
Zolika1552012-05-28 18:29:52 // 125802
na majd ha mehetek a TáDével akkor mehetsz az enyémmel is megpróbálhatod :D
mreni2012-05-28 18:28:09 // 125801
én 1340ről tudok,egy két helyen van 1420 is,de az hülyeség szerintem,az 1490 meg tuti fals érték
atesssz2012-05-28 18:22:54 // 125800
leírások + forgalmi
mreni2012-05-28 18:14:11 // 125799
ezt a súly adatot honnan vetted? :)))
atesssz2012-05-28 18:05:22 // 125798
a 2.5 TD pedig 1495 kg. Igaz, hogy 285-ös fék van rajta, de sokkal jobb lett az új fékkel. kiváncsi vagyok hogy foghat a gyári ts fék :)
Zolika1552012-05-28 17:12:34 // 125797
az azért mellé tartozik hogy a GSi 1100 kiló egy 155 pedig átlagosan 1300 alsó hangon... azért 200 kiló az nagyon sokat számít. :P
GEORGE2012-05-28 14:38:12 // 125796
Ha a többi módosítást is eszközölnéd még jobban fogna :-)
GEORGE2012-05-28 14:26:12 // 125795
10 lyukas féktárca??? Az melyik autóra való?
Buksi2012-05-28 13:38:31 // 125794
Akárki akármit mond, hatalmasat fog a Brembo! Óriási a különbség van a Brembo és a gyári fék között! Sokszor jól jött már! Én nem bántam meg, hogy lecseréltem a gyárit!

GEORGE
A 166 első féktárcsáit (az 5 lyukas) meg lehet csinálni 4x98-ra! De újonnan sajna már csak 10 lyukast kapni! :-/
Buksi2012-05-28 13:27:09 // 125793
A fékhatás az nem lesz jobb, viszont a GTV nyereg nem rohad be, így mindig fog! Én már egy jó ideje használom és még a kézim sem rohadt be! :)
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 13:06:44 // 125792
Nekem volt anno egy Bandiziol "márkájú" bringám, ami bírta a gyűrődést. A gyűrés még akkor a Margitszigetre koncentrálódott. Aztán elköltöztünk és a haveromék garázsába tettük le. A garázst meg feltörték. Így kaptam 27000 Ft-ot. Abból meg szüleimék vettek egy biciklit az újpesti piacon. fehér váz türkízkék és rózsaszin festékcseppes díszítéssel.
Hazafele menet - 4 km- eltört a műanyag fékkar. Mind a kettő. Első adandó alkalommal szétszedtem és lefújtam kékre. Ez a mai napig meg van. Kaptam haveról egy XTR RC fék- és váltószettet, mert a bringám 118-at "ért" a biztosítónál. Ezzel évekig elvoltam.
Vikking 3112012-05-28 12:41:55 // 125791
Fú, kemény :DDD Bár az előző bringám nekem is legalább ennyire jó :D
Vikking 3112012-05-28 12:29:25 // 125789
Igen, ez a hatalmas különbség egy tisztességes kerékpár, meg a teszkós-metrós között...

Tavaly mentem 800 km-t, de tavasszal úgy vettem elő a ktm-et, hogy hozzá se kellett nyúlni, csak letakarítani...
Vikking 3112012-05-28 12:28:10 // 125788
Amúgy tényleg iszonyú sokat számít a súly, már 3-4 kg-t is megérezni...
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 12:28:05 // 125787
Én nem akarok gorombulni a bringával. Csak örülni, hogy végre nem kell aggódni, hogy valami meghal a bringán a hegyen. A régivel állandóan tekerek egy napot- küllőzés- szervíz volt. Most semmi ilyen nincs.
Vikking 3112012-05-28 12:27:21 // 125786
:DDD Nem úgy értettem a kérdést, hanem hogy nyomjak róla képet? :)))


Fú, én már nem is tudom mikor indultam neki utoljára a hegynek, az asszonnyal elmentünk egy picit az erdőbe, de még be is kellett koptatni a féket, meg ő se bírja annyira ezt a dolgot, úgyhogy nem volt nagy tekerés :)))
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 12:24:46 // 125785
Szerintem hidrós fékhez érdemes kicserélni a bowdenes fékkart. :-)

Tegnap Hármashatár-hegyeztem egy kicsit. Gond nélkül feltekertem a Kollosytól. Érződik az a -6-8 kg a bringán. :-)
Vikking 3112012-05-28 12:21:56 // 125784
Fékkarok érdekelnek? Tökkéletesen hibátlanok egyébként, még csak homokban estem el vele :D
Vikking 3112012-05-28 12:20:57 // 125783
Ááá, ahhoz sajna komolytalan... :( Elmelegszik a 'csába, főleg az én (MÁR CSAK) 85 kilóm alatt...
(Plusz az én vázam-telóm sem alkalmas rá, én meg nem vagyok elmebeteg - bocsi a DH-soktól :D )

Egyik volt osztálytársam egy ehhez hasonlóval (efölöttivel eggyel) DH-zott, de ő -30 kiló hozzám képest is.

Na persze csodák nincsenek, mert aki építette nekem ezt a bringát, ausztriába jár ki versenyezni, na őneki a csúcs-csúcs-csúcs XTR fék fogyott el hegynek lefelé... Ami azért egy nyolcvanezres fék újban... Úgyhogy ár-érték arányban ez a fék maxiriszpekt...
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 12:18:06 // 125782
Sima MTB. Semmi extra. :-D
vm2012-05-28 12:16:31 // 125781
Ezmiez? Downhill?
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 12:16:21 // 125780
Köszi a képeket. Éppen az indexet bújom.
Vikking 3112012-05-28 12:04:01 // 125779
Na mivel ilyen szépen kérsz... :DDD

Első (ne a telót nézd, az már kicsit avéttos :D )

Hátsó (ha nem tűnt volna fel :D )
Vikking 3112012-05-28 11:56:42 // 125778
:D Nem csak arra, de egyébként az a fék a kerón most a betétcserétől iszonyatosan jó lett...

A másik se vészesen van elkopva, úgyhogy majd odaadom velük azt is... :) De azzal valahogy határozatlanabb, szerintem én tettem tönkre azt a betétet.

Árat meg majd kitaláljuk.

Toljak képet a fékről? :)
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 11:54:06 // 125777
Majd összel megveszem a KTM-emre. :-)

Vagy nem arra a fékre gondoltál? :-D
vm2012-05-28 11:49:38 // 125776
Az is igaz, viszont, hogy ha józan paraszti ésszel gondolkodom, a megnövelt fékhatással (szerintem) járó rosszabb adagolhatóság is relatív.
Átlag használatban, átlagos (?) sebességtartományokban a gyári méretezés optimális erőt biztosít, optimális adagolhatósággal. Miért is lenne másképp?
Aki viszont rúgja neki, neagyj'isten pályázik, annak a jóval nagyobb sebesség mellett az adagolhatóság talán nem romlik (olyan mértékben). Persze lehet hogy a fizika ezt nem így gondolja ;-)
Mindez viszont nem változtat a tényen, hogy a harminc centis sonkaszeletelő jól mutat a kerék mögött ;-)
Vikking 3112012-05-28 11:46:40 // 125775
Nem fékeztél még az enyémmel :DDD :P
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 11:42:17 // 125774
Ez így teljesen logikus.
Olvastam anno: sok tuningoló először a motorhoz nyúl hozzá. Chip, meg kipufogó, meg légszűrő meg miazmás. Így az autó menni már megy, csak megállni nem fog. Az én autóm nem lesz erősebb, de legalább jobban fog a féke. Nekem kezdődik a tuningnak nevezett mizéria. Legvégül jöhet a motor.
Hari2012-05-28 11:37:22 // 125773
Akkor nem vagy egyedül! :)
Ez a "nagyfékes" mizéria ez amolyan divat betegség lett. ... nem mondom, hogy nincs értelme, de szerintem a gyári rendszer is tökéletesen elegendő normál utcai közlekedésre! (Esetleg a betétekkel lehet kicsit javítani a helyzeten! - kicsit??? - nagyon!!! - ... és persze ezt nem kell nagyon túl lihegni.)
Miért nincs a 155-ben "ráteszem a cipőtalpam és kiharapom a kormányt!" fék?!!! ... erre csak azt mondom: Hál istennek!! Nagyon idegesítő - szerintem! - amikor egy autóban "tojáshéj" féket szerelnek ... akár gyárilag.
Mutass nekem olyan versenyautót ahol az a cél, hogy éppen hozzáérsz a pedálhoz és "lehorgonyoz" az autó.
Láttam már - és csináltam is! - néhány komoly fékrendszert, de még fékrásegítőt se ... de ez persze megint más!
... bocsi de ez a véleményem! ....( győzzetek meg az ellenkezőjéről! :) )
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 11:35:46 // 125772
Más a pályanapra is való autó, meg más a csak utcán 155.
Vikking 3112012-05-28 11:32:45 // 125771
Viszont Szasza911, ha jól tudom, jár pályára is a Q4-gyel!
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 11:24:39 // 125770
Ez az átalakítás pont olyan, mint amikor az off golfos felszereli a VR6 üléseket. Semmivel sem jobb, mint az előző, de ott a tudat, hogy neki ilyen van.
Most vegyük a 155-öt.
A kis féke -257mm- is nagyon jól fog. Kellemes, mindig lehet rá számítani. Feltettem én is a nagy féket. Jobb lett a fékhatás, meg szebb is a nagy fék a 16-os felni mögött.
Marklarnak van egy kollégája. Neki Gsi-je van. Anno beszéltem vele, hogy mit akarok csinálni a kocsin. Említettem a nagy féket. A 257-es kicsi. Ő elcsodálkozott, mert az erősebb, 150 LE-s gsi-n 256-os fék van...
vm2012-05-28 10:55:57 // 125769
Egyet nem értek csak, és ez most tényleg technikai kérdés, nem kötözködés.
A nagyféket ugyebár azért teszi fel az ember, hogy nagyobb fékhatás legyen a sparhelt alatt.
A 164-nek pl. közismerten gyerekméretű tárcsái vannak, de az a fék is alkalmas arra hogy állóra, vagy ha ABS-es, beavatkozásig fogja a kereket. Akkor tulajdonképpen milyen plusz előnnyel járna az átalakítás? Ugyanez a hatás kisebb pedálerővel? Az viszont ront az adagolhatóságon. Gondolom...
Hozzáteszem, a 155 fékviszonyait nem ismerem.
szasza9112012-05-28 10:12:59 // 125768
erre én is kiváncsi vagyok. nekem is fent van a "nagyfék", (hátul meg a gtv nyergek) és persze sokkal jobban fog, mint gyárilag, de azért többre számítottam. 156-ban elég régen ültem, nincs összehasonlítási alapom.
Ferodo Performance utcai betéteket használok, a tárcsákra már nem emlékszem, talán Jurid(?) és bent vannak a fém fékcsövek is.
Ha van továbbfejlesztés, engem is érdekelne. :)
Fairlane2012-05-28 09:34:49 // 125766
Mér' a tied milyen feliratos? :O
Zolika1552012-05-28 01:25:31 // 125765
Lehetséges. Egyet már hoztam tőle, aztán ki akartuk cserélni a régi töröttre, de abba a motort nem tudtuk átrakni a régiből. Ezért akkor csak simán búra csere lett a dologból. Na én ezt a búrát szeretném lecserélni egy gyári Bosch feliratosra. Azért mégis adjuk már meg a módját. :)
pb_2012-05-28 00:20:30 // 125764
"Sose tette"
Asszem keveset olvastál, AAt.)))
"Az ilyeneket ki kell közösíteni"
Jaja jól beszélsz, +érdemelsz még 1 pohárral, mert néhány Mbert Tnyleg nem ártana.)
Fairlane2012-05-27 23:14:29 // 125763
Marklarnak?

Nekem talán egy kavicsos van... de lehet jobbos...
Zolika1552012-05-27 23:09:24 // 125762
Sziasztok. Nincs valakinek felesleges bal első gyári lámpa búrája eladó?
Hari2012-05-27 17:28:37 // 125761
A fenét! :))) ... Zákos Frodo! :D
Vikking 3112012-05-27 15:33:06 // 125760
:DDD Zsákos? :DDD Mi vagy te, télapó? :DDD :PPP
mreni2012-05-27 15:25:02 // 125759
jah illetve nagyon nem mindegy milyen gyártó által készített betétről tárcsáról van szó ;)
Zolika1552012-05-27 15:21:11 // 125758
OSZTOM.
mreni2012-05-27 15:12:00 // 125757
nem mondanám erősebbnek
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak