mreni2012-05-28 18:28:09 // 125801
én 1340ről tudok,egy két helyen van 1420 is,de az hülyeség szerintem,az 1490 meg tuti fals érték
atesssz2012-05-28 18:22:54 // 125800
leírások + forgalmi
mreni2012-05-28 18:14:11 // 125799
ezt a súly adatot honnan vetted? :)))
atesssz2012-05-28 18:05:22 // 125798
a 2.5 TD pedig 1495 kg. Igaz, hogy 285-ös fék van rajta, de sokkal jobb lett az új fékkel. kiváncsi vagyok hogy foghat a gyári ts fék :)
Zolika1552012-05-28 17:12:34 // 125797
az azért mellé tartozik hogy a GSi 1100 kiló egy 155 pedig átlagosan 1300 alsó hangon... azért 200 kiló az nagyon sokat számít. :P
GEORGE2012-05-28 14:38:12 // 125796
Ha a többi módosítást is eszközölnéd még jobban fogna :-)
GEORGE2012-05-28 14:26:12 // 125795
10 lyukas féktárca??? Az melyik autóra való?
Buksi2012-05-28 13:38:31 // 125794
Akárki akármit mond, hatalmasat fog a Brembo! Óriási a különbség van a Brembo és a gyári fék között! Sokszor jól jött már! Én nem bántam meg, hogy lecseréltem a gyárit!
GEORGE
A 166 első féktárcsáit (az 5 lyukas) meg lehet csinálni 4x98-ra! De újonnan sajna már csak 10 lyukast kapni! :-/
GEORGE
A 166 első féktárcsáit (az 5 lyukas) meg lehet csinálni 4x98-ra! De újonnan sajna már csak 10 lyukast kapni! :-/
Buksi2012-05-28 13:27:09 // 125793
A fékhatás az nem lesz jobb, viszont a GTV nyereg nem rohad be, így mindig fog! Én már egy jó ideje használom és még a kézim sem rohadt be! :)
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 13:06:44 // 125792
Nekem volt anno egy Bandiziol "márkájú" bringám, ami bírta a gyűrődést. A gyűrés még akkor a Margitszigetre koncentrálódott. Aztán elköltöztünk és a haveromék garázsába tettük le. A garázst meg feltörték. Így kaptam 27000 Ft-ot. Abból meg szüleimék vettek egy biciklit az újpesti piacon. fehér váz türkízkék és rózsaszin festékcseppes díszítéssel.
Hazafele menet - 4 km- eltört a műanyag fékkar. Mind a kettő. Első adandó alkalommal szétszedtem és lefújtam kékre. Ez a mai napig meg van. Kaptam haveról egy XTR RC fék- és váltószettet, mert a bringám 118-at "ért" a biztosítónál. Ezzel évekig elvoltam.
Hazafele menet - 4 km- eltört a műanyag fékkar. Mind a kettő. Első adandó alkalommal szétszedtem és lefújtam kékre. Ez a mai napig meg van. Kaptam haveról egy XTR RC fék- és váltószettet, mert a bringám 118-at "ért" a biztosítónál. Ezzel évekig elvoltam.
Vikking 3112012-05-28 12:41:55 // 125791
Fú, kemény :DDD Bár az előző bringám nekem is legalább ennyire jó :D
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 12:32:25 // 125790
Vikking 3112012-05-28 12:29:25 // 125789
Igen, ez a hatalmas különbség egy tisztességes kerékpár, meg a teszkós-metrós között...
Tavaly mentem 800 km-t, de tavasszal úgy vettem elő a ktm-et, hogy hozzá se kellett nyúlni, csak letakarítani...
Tavaly mentem 800 km-t, de tavasszal úgy vettem elő a ktm-et, hogy hozzá se kellett nyúlni, csak letakarítani...
Vikking 3112012-05-28 12:28:10 // 125788
Amúgy tényleg iszonyú sokat számít a súly, már 3-4 kg-t is megérezni...
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 12:28:05 // 125787
Én nem akarok gorombulni a bringával. Csak örülni, hogy végre nem kell aggódni, hogy valami meghal a bringán a hegyen. A régivel állandóan tekerek egy napot- küllőzés- szervíz volt. Most semmi ilyen nincs.
Vikking 3112012-05-28 12:27:21 // 125786
:DDD Nem úgy értettem a kérdést, hanem hogy nyomjak róla képet? :)))
Fú, én már nem is tudom mikor indultam neki utoljára a hegynek, az asszonnyal elmentünk egy picit az erdőbe, de még be is kellett koptatni a féket, meg ő se bírja annyira ezt a dolgot, úgyhogy nem volt nagy tekerés :)))
Fú, én már nem is tudom mikor indultam neki utoljára a hegynek, az asszonnyal elmentünk egy picit az erdőbe, de még be is kellett koptatni a féket, meg ő se bírja annyira ezt a dolgot, úgyhogy nem volt nagy tekerés :)))
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 12:24:46 // 125785
Szerintem hidrós fékhez érdemes kicserélni a bowdenes fékkart. :-)
Tegnap Hármashatár-hegyeztem egy kicsit. Gond nélkül feltekertem a Kollosytól. Érződik az a -6-8 kg a bringán. :-)
Tegnap Hármashatár-hegyeztem egy kicsit. Gond nélkül feltekertem a Kollosytól. Érződik az a -6-8 kg a bringán. :-)
Vikking 3112012-05-28 12:21:56 // 125784
Fékkarok érdekelnek? Tökkéletesen hibátlanok egyébként, még csak homokban estem el vele :D
Vikking 3112012-05-28 12:20:57 // 125783
Ááá, ahhoz sajna komolytalan... :( Elmelegszik a 'csába, főleg az én (MÁR CSAK) 85 kilóm alatt...
(Plusz az én vázam-telóm sem alkalmas rá, én meg nem vagyok elmebeteg - bocsi a DH-soktól :D )
Egyik volt osztálytársam egy ehhez hasonlóval (efölöttivel eggyel) DH-zott, de ő -30 kiló hozzám képest is.
Na persze csodák nincsenek, mert aki építette nekem ezt a bringát, ausztriába jár ki versenyezni, na őneki a csúcs-csúcs-csúcs XTR fék fogyott el hegynek lefelé... Ami azért egy nyolcvanezres fék újban... Úgyhogy ár-érték arányban ez a fék maxiriszpekt...
(Plusz az én vázam-telóm sem alkalmas rá, én meg nem vagyok elmebeteg - bocsi a DH-soktól :D )
Egyik volt osztálytársam egy ehhez hasonlóval (efölöttivel eggyel) DH-zott, de ő -30 kiló hozzám képest is.
Na persze csodák nincsenek, mert aki építette nekem ezt a bringát, ausztriába jár ki versenyezni, na őneki a csúcs-csúcs-csúcs XTR fék fogyott el hegynek lefelé... Ami azért egy nyolcvanezres fék újban... Úgyhogy ár-érték arányban ez a fék maxiriszpekt...
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 12:18:06 // 125782
Sima MTB. Semmi extra. :-D
vm2012-05-28 12:16:31 // 125781
Ezmiez? Downhill?
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 12:16:21 // 125780
Köszi a képeket. Éppen az indexet bújom.
Vikking 3112012-05-28 12:04:01 // 125779
Vikking 3112012-05-28 11:56:42 // 125778
:D Nem csak arra, de egyébként az a fék a kerón most a betétcserétől iszonyatosan jó lett...
A másik se vészesen van elkopva, úgyhogy majd odaadom velük azt is... :) De azzal valahogy határozatlanabb, szerintem én tettem tönkre azt a betétet.
Árat meg majd kitaláljuk.
Toljak képet a fékről? :)
A másik se vészesen van elkopva, úgyhogy majd odaadom velük azt is... :) De azzal valahogy határozatlanabb, szerintem én tettem tönkre azt a betétet.
Árat meg majd kitaláljuk.
Toljak képet a fékről? :)
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 11:54:06 // 125777
Majd összel megveszem a KTM-emre. :-)
Vagy nem arra a fékre gondoltál? :-D
Vagy nem arra a fékre gondoltál? :-D
vm2012-05-28 11:49:38 // 125776
Az is igaz, viszont, hogy ha józan paraszti ésszel gondolkodom, a megnövelt fékhatással (szerintem) járó rosszabb adagolhatóság is relatív.
Átlag használatban, átlagos (?) sebességtartományokban a gyári méretezés optimális erőt biztosít, optimális adagolhatósággal. Miért is lenne másképp?
Aki viszont rúgja neki, neagyj'isten pályázik, annak a jóval nagyobb sebesség mellett az adagolhatóság talán nem romlik (olyan mértékben). Persze lehet hogy a fizika ezt nem így gondolja ;-)
Mindez viszont nem változtat a tényen, hogy a harminc centis sonkaszeletelő jól mutat a kerék mögött ;-)
Átlag használatban, átlagos (?) sebességtartományokban a gyári méretezés optimális erőt biztosít, optimális adagolhatósággal. Miért is lenne másképp?
Aki viszont rúgja neki, neagyj'isten pályázik, annak a jóval nagyobb sebesség mellett az adagolhatóság talán nem romlik (olyan mértékben). Persze lehet hogy a fizika ezt nem így gondolja ;-)
Mindez viszont nem változtat a tényen, hogy a harminc centis sonkaszeletelő jól mutat a kerék mögött ;-)
Vikking 3112012-05-28 11:46:40 // 125775
Nem fékeztél még az enyémmel :DDD :P
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 11:42:17 // 125774
Ez így teljesen logikus.
Olvastam anno: sok tuningoló először a motorhoz nyúl hozzá. Chip, meg kipufogó, meg légszűrő meg miazmás. Így az autó menni már megy, csak megállni nem fog. Az én autóm nem lesz erősebb, de legalább jobban fog a féke. Nekem kezdődik a tuningnak nevezett mizéria. Legvégül jöhet a motor.
Olvastam anno: sok tuningoló először a motorhoz nyúl hozzá. Chip, meg kipufogó, meg légszűrő meg miazmás. Így az autó menni már megy, csak megállni nem fog. Az én autóm nem lesz erősebb, de legalább jobban fog a féke. Nekem kezdődik a tuningnak nevezett mizéria. Legvégül jöhet a motor.
Hari2012-05-28 11:37:22 // 125773
Akkor nem vagy egyedül! :)
Ez a "nagyfékes" mizéria ez amolyan divat betegség lett. ... nem mondom, hogy nincs értelme, de szerintem a gyári rendszer is tökéletesen elegendő normál utcai közlekedésre! (Esetleg a betétekkel lehet kicsit javítani a helyzeten! - kicsit??? - nagyon!!! - ... és persze ezt nem kell nagyon túl lihegni.)
Miért nincs a 155-ben "ráteszem a cipőtalpam és kiharapom a kormányt!" fék?!!! ... erre csak azt mondom: Hál istennek!! Nagyon idegesítő - szerintem! - amikor egy autóban "tojáshéj" féket szerelnek ... akár gyárilag.
Mutass nekem olyan versenyautót ahol az a cél, hogy éppen hozzáérsz a pedálhoz és "lehorgonyoz" az autó.
Láttam már - és csináltam is! - néhány komoly fékrendszert, de még fékrásegítőt se ... de ez persze megint más!
... bocsi de ez a véleményem! ....( győzzetek meg az ellenkezőjéről! :) )
Ez a "nagyfékes" mizéria ez amolyan divat betegség lett. ... nem mondom, hogy nincs értelme, de szerintem a gyári rendszer is tökéletesen elegendő normál utcai közlekedésre! (Esetleg a betétekkel lehet kicsit javítani a helyzeten! - kicsit??? - nagyon!!! - ... és persze ezt nem kell nagyon túl lihegni.)
Miért nincs a 155-ben "ráteszem a cipőtalpam és kiharapom a kormányt!" fék?!!! ... erre csak azt mondom: Hál istennek!! Nagyon idegesítő - szerintem! - amikor egy autóban "tojáshéj" féket szerelnek ... akár gyárilag.
Mutass nekem olyan versenyautót ahol az a cél, hogy éppen hozzáérsz a pedálhoz és "lehorgonyoz" az autó.
Láttam már - és csináltam is! - néhány komoly fékrendszert, de még fékrásegítőt se ... de ez persze megint más!
... bocsi de ez a véleményem! ....( győzzetek meg az ellenkezőjéről! :) )
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 11:35:46 // 125772
Más a pályanapra is való autó, meg más a csak utcán 155.
Vikking 3112012-05-28 11:32:45 // 125771
Viszont Szasza911, ha jól tudom, jár pályára is a Q4-gyel!
TSiga ( I am the TSIG)2012-05-28 11:24:39 // 125770
Ez az átalakítás pont olyan, mint amikor az off golfos felszereli a VR6 üléseket. Semmivel sem jobb, mint az előző, de ott a tudat, hogy neki ilyen van.
Most vegyük a 155-öt.
A kis féke -257mm- is nagyon jól fog. Kellemes, mindig lehet rá számítani. Feltettem én is a nagy féket. Jobb lett a fékhatás, meg szebb is a nagy fék a 16-os felni mögött.
Marklarnak van egy kollégája. Neki Gsi-je van. Anno beszéltem vele, hogy mit akarok csinálni a kocsin. Említettem a nagy féket. A 257-es kicsi. Ő elcsodálkozott, mert az erősebb, 150 LE-s gsi-n 256-os fék van...
Most vegyük a 155-öt.
A kis féke -257mm- is nagyon jól fog. Kellemes, mindig lehet rá számítani. Feltettem én is a nagy féket. Jobb lett a fékhatás, meg szebb is a nagy fék a 16-os felni mögött.
Marklarnak van egy kollégája. Neki Gsi-je van. Anno beszéltem vele, hogy mit akarok csinálni a kocsin. Említettem a nagy féket. A 257-es kicsi. Ő elcsodálkozott, mert az erősebb, 150 LE-s gsi-n 256-os fék van...
vm2012-05-28 10:55:57 // 125769
Egyet nem értek csak, és ez most tényleg technikai kérdés, nem kötözködés.
A nagyféket ugyebár azért teszi fel az ember, hogy nagyobb fékhatás legyen a sparhelt alatt.
A 164-nek pl. közismerten gyerekméretű tárcsái vannak, de az a fék is alkalmas arra hogy állóra, vagy ha ABS-es, beavatkozásig fogja a kereket. Akkor tulajdonképpen milyen plusz előnnyel járna az átalakítás? Ugyanez a hatás kisebb pedálerővel? Az viszont ront az adagolhatóságon. Gondolom...
Hozzáteszem, a 155 fékviszonyait nem ismerem.
A nagyféket ugyebár azért teszi fel az ember, hogy nagyobb fékhatás legyen a sparhelt alatt.
A 164-nek pl. közismerten gyerekméretű tárcsái vannak, de az a fék is alkalmas arra hogy állóra, vagy ha ABS-es, beavatkozásig fogja a kereket. Akkor tulajdonképpen milyen plusz előnnyel járna az átalakítás? Ugyanez a hatás kisebb pedálerővel? Az viszont ront az adagolhatóságon. Gondolom...
Hozzáteszem, a 155 fékviszonyait nem ismerem.
szasza9112012-05-28 10:12:59 // 125768
erre én is kiváncsi vagyok. nekem is fent van a "nagyfék", (hátul meg a gtv nyergek) és persze sokkal jobban fog, mint gyárilag, de azért többre számítottam. 156-ban elég régen ültem, nincs összehasonlítási alapom.
Ferodo Performance utcai betéteket használok, a tárcsákra már nem emlékszem, talán Jurid(?) és bent vannak a fém fékcsövek is.
Ha van továbbfejlesztés, engem is érdekelne. :)
Ferodo Performance utcai betéteket használok, a tárcsákra már nem emlékszem, talán Jurid(?) és bent vannak a fém fékcsövek is.
Ha van továbbfejlesztés, engem is érdekelne. :)
Fairlane2012-05-28 09:34:49 // 125766
Mér' a tied milyen feliratos? :O
Zolika1552012-05-28 01:25:31 // 125765
Lehetséges. Egyet már hoztam tőle, aztán ki akartuk cserélni a régi töröttre, de abba a motort nem tudtuk átrakni a régiből. Ezért akkor csak simán búra csere lett a dologból. Na én ezt a búrát szeretném lecserélni egy gyári Bosch feliratosra. Azért mégis adjuk már meg a módját. :)
pb_2012-05-28 00:20:30 // 125764
"Sose tette"
Asszem keveset olvastál, AAt.)))
"Az ilyeneket ki kell közösíteni"
Jaja jól beszélsz, +érdemelsz még 1 pohárral, mert néhány Mbert Tnyleg nem ártana.)
Asszem keveset olvastál, AAt.)))
"Az ilyeneket ki kell közösíteni"
Jaja jól beszélsz, +érdemelsz még 1 pohárral, mert néhány Mbert Tnyleg nem ártana.)
Fairlane2012-05-27 23:14:29 // 125763
Marklarnak?
Nekem talán egy kavicsos van... de lehet jobbos...
Nekem talán egy kavicsos van... de lehet jobbos...
Zolika1552012-05-27 23:09:24 // 125762
Sziasztok. Nincs valakinek felesleges bal első gyári lámpa búrája eladó?
Hari2012-05-27 17:28:37 // 125761
A fenét! :))) ... Zákos Frodo! :D
Vikking 3112012-05-27 15:33:06 // 125760
:DDD Zsákos? :DDD Mi vagy te, télapó? :DDD :PPP
mreni2012-05-27 15:25:02 // 125759
jah illetve nagyon nem mindegy milyen gyártó által készített betétről tárcsáról van szó ;)
mreni2012-05-27 15:12:00 // 125757
nem mondanám erősebbnek
mreni2012-05-27 15:11:18 // 125756
fém fékcsövek,nagyobb vákumdob és főfékmunkahenger,esetleg 330as tárcsa,lehet még játszadozni a fékerő elosztóval is
atesssz2012-05-27 15:06:10 // 125755
Kérném az illetékeseket, hogy ne b*sszák szét a 155 fórumot. Akinek inge, az vegye magára!
Inkább azt mondja meg valaki, hogy a GTV hátsó féknyergei, azon kívül, hogy alumíniumból vannak, erősebb mint a gyári 155, vagy ugyan az a fékhatás?
Inkább azt mondja meg valaki, hogy a GTV hátsó féknyergei, azon kívül, hogy alumíniumból vannak, erősebb mint a gyári 155, vagy ugyan az a fékhatás?
GEORGE2012-05-27 14:45:37 // 125754
Hagyd már, nem tudom miért gondolod, hogy bármi konkrétat is fog mondani.
Sose tette, miért pont most változtatna rajta? Az ilyeneket ki kell közösíteni, vagy "nekünk" kell innen törölni magunkat........vagy van még a zsákos módszer :-) :-)
Sose tette, miért pont most változtatna rajta? Az ilyeneket ki kell közösíteni, vagy "nekünk" kell innen törölni magunkat........vagy van még a zsákos módszer :-) :-)
Hari2012-05-27 14:02:40 // 125752
:)
.... pisztoly vagy kard?
.... pisztoly vagy kard?