Fórum >> Típusok >> 155

Forró2015-12-15 18:24:17 // 145069
Boxerhangnak.
Szerintem így jónak kell lennie, 83°C-os termosztát van bent. Kaposvár-Kecskemét táv, épp faluban mentem, ilyenkor egy leheletnyit magasabb az olajhőmérséklet, az autó egész úton 6°C-ot írt vissza. Ja meg 10w60 van benne, ahogy észrevettem ezzel ugyanolyan használat mellett kicsit kevesebb a hőfok, mint a 10w40-el.
Marklar1552015-12-14 17:04:13 // 145068
Próbáld meg a Kárászynál... ;)
Royki2015-12-14 14:14:07 // 145067
Amit te mutatsz, azon állítható a magassága is. Nekem elég ha csak a keménységet állítom. Szinte senki nem állítja ha egyszer összeáll neki a magasság. Ültető rugó meg úgy néz ki lesz (4mm) annó az bevált nekem.
Marklar1552015-12-14 12:47:03 // 145066
A hátsó Az nem igazán állítható... Nehéz dió lesz...
Ilyen elsőt tudok. Kb 2000kmt használtam a Deltában.
Soha többet... :)
Royki2015-12-14 11:24:00 // 145065
155be való négy Koni gátlót valaki tud esetleg? vagy esetleg más márka is lehet, de négy kellene. Nem szeretném különböző fajtából összerakni.

ugyanitt: 156ba való keveset használt 2db első állítható keménységü Koni eladó vagy cserélhető.

Érdekelne még 155re nagy fék! (lehet fiat coupe turbo, vagy 155Q4 is)

Köszi!
Marklar1552015-12-14 09:10:33 // 145064
oksi. Pl teleszkópot újban érdemes.
WarbiRunner (Gyuri)2015-12-14 08:55:47 // 145063
Na ja, köszi, ez érdekelt :-)
Zsoltikj ૐ2015-12-13 17:17:55 // 145062
két oldali műanyag a szélvédő előtt, kézifékkar szoknya, szélvédő gumi, géptető teleszkóp, egyenlőre ennyi jut eszembe amire szükségem lenne, de majd a héten még átgondolom van-e még valami
Marklar1552015-12-13 15:43:46 // 145061
Oks. Jó lehet. 😉
Zsoltikj ૐ2015-12-13 15:33:32 // 145060
jó lett, jövő hét szombat megyek pestre :)
Zsoltikj ૐ2015-12-13 15:32:22 // 145059
na az jó, jövő hét szombaton mennék, addig még ki találom mi kellhet még :) pl kézifék szoknya mivel nekem törött a műanyag 3 helyen is
Zsolt1552015-12-13 15:16:34 // 145058
Jó lett. :-))
Zsolt1552015-12-13 15:11:19 // 145057
Nekem meg az 1,8 16V. :-))
Marklar1552015-12-13 14:33:09 // 145056
Nalam az 55n az ovalus chrom volt a nyerő. 😉
Marklar1552015-12-13 14:28:08 // 145055
Nekem a 155 motor valtozatokból a 2,0 16v tetszett a legjobban. Amúgy ha lett volna combos jtd. Lehet az 😉
Marklar1552015-12-13 14:24:40 // 145054
Akad még...
Royki2015-12-13 12:21:24 // 145053
Matt fekete lett, nem tudom mennyire adja ki a kép.
Dezs2015-12-13 12:01:03 // 145052
Sziasztok,

Van egy zold motorhaztetom amit en mar nem fogok felhasznalni es nagyon utban van.
Ha valakit erdekel akkor keressen.

Dezső
Zsolt1552015-12-13 09:59:58 // 145051
Azért nem rossz a 16V sem. :-)) Viszont a kormányműve közvetlenebb mint a keskenyé.
Zsoltikj ૐ2015-12-13 01:26:11 // 145050
no és szélvédőre körbe a gumi van-e, (minkét felső sarkon el van válva egymástól)
Marklar1552015-12-13 00:07:50 // 145048
Az felejtős. Egyben van az egésszel. :O
WarbiRunner (Gyuri)2015-12-12 14:49:47 // 145047
Tudom, hogy a 8V jó, de a 16v-ről beszélek. Kövezzetek meg, de nem bíznék benne egy percig se. Egy jtd után..áá. Ha a végsebesség meg szempont lenne, nem jtd-ben ülnék. Na nem mintha őrületes műszaki probléma gátolná a jobb végsebességben. Egyszerűen rövid az 5-ös. 200-nál 4500-at forog, elfogy a levegője. A 16v-nél egyébként ezen programból rém egyszerű segíteni, annak a turbója lazán kiköhinti :-)
Na de nem is ez a lényeg. Ami belőlem a 146 függőséget kihozta, az az élmény faktor. És ennek nagyon nagy része a futóműben és a kormányzásban van. És mivel van itthon összehasonlítási alap, szinte biztos, hogy a JTD kisebb áttételű kormányműve és gyári ültetése az ami a csodát műveli. Plusz az enyhe nyomtáv szélesítés a felnikkel. Ezért lennék kíváncsi, hogy ugyanez a különbség megvan e a széles és a keskeny 155 közt. Gyanítom hogy igen.
A 146-nál sincs igazán panasz az öregebbre sem, feszes, határozott futómű, különösen hóban nagyon ügyes. Na és akkor átülve a jtd-be, az elvileg majdnem ugyanolyan autóba, az valami egész más világ. Az a kormány nem hogy közvetlen, kb. a gondolatodat viszi az útra. Nagyon bele lehet állni vele a kanyarokba. Mondjuk a gyári 105 ló szerintem nagyon sovány hozzá, nem is értem miért rakták ezt a futóművet a jtd alá. De nagyon jól tették. :-)
Buksi2015-12-12 14:07:19 // 145046
Sztem az egyben van az egész műszerfallal. :-/
Zabbancs2015-12-12 10:57:58 // 145045
Elsot elirtam. Utalok telorol potyogni, abba is hagyom :)
Zabbancs2015-12-12 10:56:00 // 145044
1.9JTD 16V 140le :) faceliftes. 200ig jott utanam, folotte mar elverzet :)
Zabbancs2015-12-12 10:54:37 // 145043
1.9JTD 16V 140le :) faceliftes. 210ig jott utanam :)
VKG231!!! (156+75)2015-12-12 10:10:09 // 145042
Akkor az azért meg volt okosítva ha 200 környékéig bírta a 8V-vel a lépést. Vagy Multiijet volt? :)
Zabbancs2015-12-12 09:53:03 // 145041
Nekem a 8V nagyon bejott. 164-em is 2.0 TS 8V volt tobb mint 600.000 km-el :D es tokeletesen mukodott, jott ment :) most az 55 is 8V, 282.000 km van benne, es hat nyilvan megkopott mar az ereje kicsit, de barmekkora tavra elmerek vele indulni :)
Tiszta szegyen! Mar 2 eve meg van az auto es tegnap voltam vele eloszor palyan :) haverokkal feljottunk a matraba. M3-on haver a 156 1.9 JTD-vel 200 korul mar mem birt jonni utanam :D szal az oreglany meg igy 20 evesen is tud azert valamit :)
Zsoltikj ૐ2015-12-11 23:10:08 // 145040
a nagy az ami a műszerfal és szélvédő közt van, a légbeömlő nyílásokkal a szélvédő fűtésére
WarbiRunner (Gyuri)2015-12-11 14:55:14 // 145039
Ja és csak adalék, sokat nézegettem utána, hogy akarok, vagy nem akarok v6-ot :-) Ami a legbosszantóbb, úgy tűnik, hogy pont a v6-ok nem kapták meg a közvetlenebb kormányművet, és a kicsit szélesebb nyomtávú futóművet, amit a széles kasztnis 2.0 TS-ek meg igen.
145/46-nál a két verzió közt nyomtávban nincs is eltérés, viszont itt meg magassági eltérés van. Ha jól tudom, az S.E. verziók, a TI és a Jtd kapott kisebb áttételű kormányművet és gyári ültetést. A különbség nagyon drasztikus. Jó, annyit csaltam, hogy felni ET-vel kb oda húztam elöl a nyomtávot, mint a FL 155-é. Hátul eleve szélesebb a 146 De ebből gondolom, hogy a 155-nél is érezhető rendesen a két verzió közti kanyarvadászati potenciál különbség :-) És ha igen, akkor ilyen szempontból egy 155 TS 16v az qva jó autó lehet (ne). Ha nem félnék oly nagyon a 16v TS-től :-P
WarbiRunner (Gyuri)2015-12-11 14:27:59 // 145038
Ezt néztem én is, gyönyörű. Csak nincs meg a kulcsa... innetől meg full gyanús, és lábon nem is jön be egyszerűen. Pedig ez a gép ezzel a felszereltséggel és színben már szinte tetszik :-) Árban meg nem egyszerű. Oké, látom én, hogy sokért kínálják a v6-okat a mobile-n. De nem nagyon fogynak. Jóideje követem a felhozatalt, van bennem némi érdeklődés irántuk :-) Akár merről nézzük, ez "csak" egy relatíve nagy motoros sedan. Van persze verseny háttere, de a legendás V6 TI valljuk be kb egy csavarjában sem egyezik az utcai gépekel. És ezt a gyűjtők, vevők is tudják. Aki huszonéves autóért pénzt ad, az jól átgondolja, hogy miért és mennyit.
Nem sok 4 ajtós van, ami gyüjtői szinten is értékes (vagy várhatóan az lesz). A q4 pl egyértelműen jól tartja az értékét, mert kvázi Integrale hajtáslánc. De inkább a "nemes" motor az ami számít, már ahogy én látom. Thema 8.32, vagy igazán durva áron: Lotus Omega.
Na ezt csak azért, mert az a 3k szerintem is nagyon sok egy kulcs nélküli 155-ért ez sosem lesz még Q4 szinten sem. Egyébként meg ne legyen igazam :-)
Marklar1552015-12-11 00:43:50 // 145037
Kis műanyagok vannak. Az a nagy egyben van a műszerfal párnával.Ha ugyan arra gondolunk. ;)
Zsoltikj ૐ2015-12-10 23:49:59 // 145036
szélvédő aljánál a két szélső takaró műanyagod van-e? illetve az utastérben a szélvédő fűtés műszerfal műanyag része ami egészben van, sajna nekem több darabból áll már a két külső takaró elemen meg 1-1 csavar túl lett húzva és elpattant
Marklar1552015-12-10 22:08:39 // 145035
Van. Gyere és elmondom. ;)
Pl szombaton. ;)
Zabbancs2015-12-10 21:35:12 // 145034
Nem téma már. Eldöntöttem, hogy megmentem :)
Amúgy apósom már 6 éve rohangál egy német astrával amire csak átakasztotta a rendszámot. Ráadásul a szín se stílem... a forgalmiba bordó van, az autó meg piros... :D aszem még a motor sem ugyan az. De nyilván nem ez a követendő példa :)
Én meg fogom menteni az enyémet és pont. Erről jut eszembe, majd kéne egy jó motorháztető :D Szín mindegy, úgy is homok fújva lesz az egész és úgy fényezve :)
Marklar1552015-12-10 20:59:27 // 145033
Nem akarom leírni, hogy hogy jártam 2008 ban.... ;) De mákom volt...
Zabbancs2015-12-09 21:00:42 // 145032
Ja, meg hála a jó okmányirodai kapcsolatoknak, egy motorcserét is lepapírozok pikpak, aztán már az is egyezne :) De nem szórakozok vele, inkább rendbe hozom ;)
Zabbancs2015-12-09 20:58:56 // 145031
Ugyan már! Ezek olyan apróságok... láttatok már út szélén rendőrt aki nekiállt motorszámot meg alvázszámot egyeztetni?... :D basznak az egészre! rendszám forgalmi meg a szín egyezzen és minden ok :) Műszakit meg el tudom rendezni ;)
Royki2015-12-09 20:47:37 // 145030
Kezd összeállni a jármű! Péntekre kész az új kipuf rendszer is.
Amire még szükségem lenne: 4db állítható keménységü koni gátló

Tanács és vagy nagy fék! Lehet hogy a többi autóm túl erős és ahhoz vannak méretezve a fékek, de én a 2.0TS gyári fékét nagy nagyon harmatosnak érzem. Szóval szükségem lenne nagy fékre! milyet hol mennyiért, milyen alternatív lehetőségek vannak?
Marklar1552015-12-09 17:24:07 // 145029
kb... :)
Forró2015-12-09 16:29:44 // 145028
De, az első közúti/műszaki/stb ellenőrzésig igen... ;)
Forró2015-12-09 16:28:37 // 145027
Nem, sajnos nem ismerem, viszont szívesen találkoznék vele, legalább lenne valaki, akire bátran rábízhatnám az autót itt Kecskeméten, ha olyan van, amit én nem tudok megcsinálni rajta. Amúgy láttam már egyszer-kétszer azt az autót régebben, ha jól emlékszem. Összeszámolva gyorsan fejben, így akkor van vagy 5-6 155-ös itt a városban amikről tudok. Meg is értem miért mondta azt, én sem bánom hogy anno nem hallgattam senkire és 155-öst vettem első autónak. :)
Forró2015-12-09 16:23:29 // 145026
Jó döntés. Ha tényleg ilyen hálás, akkor meg is érdemli, hogy még sokáig szolgáljon. :)
Marklar1552015-12-09 16:11:24 // 145025
Nem elég a rendszám... ;)
Zabbancs2015-12-08 21:50:02 // 145024
Ismerem amúgy itt Kecskeméten Csillag Pista bácsit? Autószerelő, van műhelye is. Neki már 15 éve van egy lila 155-öse. Ő is azt mondta soha nem adja el, mert nincs ettől jobb autó a világon :)
Zabbancs2015-12-08 21:44:29 // 145023
Rendben, megmentem!! :D Amúgy is akarok egy hobbi autót amit rendbe rakok, és csak hétvégente hajtom, találkozók meg ilyesmik. Ez legalább már adott... igaz nem egy 72-es Giulietta (az az álom), de ezt is imádom, és utálnám szétkapni... Megmentem, eldöntöttem :) Amúgy hihetetlen mennyire igénytelen, hálás autó. Élni akar :) Az elmúlt 2 évbe szinte hozzá se volt nyúlva. Olajcsere meg egyszer kuplung... ja meg gyújtás trafó volt év elején. De ezeket leszámítva semmi baja nem volt.
Buksi2015-12-08 13:02:02 // 145022
A semminél több. ;)
Forró2015-12-08 12:11:18 // 145021
Sok sikert és kitartást hozzá.
Amúgy én amondó vagyok, hogy amit lehet azt mentsük meg, így is sajnos egyre kevesebb fut az utakon belőlük, bár így annál nagyobb öröm látni egy másikat. :)
Zabbancs2015-12-08 08:26:24 // 145020
Jaja pont ez a bajom, hogy szeretném én csinálni. De majd meglátjuk. Ha rá szánom magam, biztos lesz legalább 3-4 éves projekt belőle. Ha de ha elkészül... :D
Az a baj, hogy nagyon sok karosszériás munka van rajta. A küszöbök totál rottyon vannak.
Na majd meglátjuk mit hozz a jövő :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak