Buksi2016-09-11 19:00:51 // 147000
Boldogságos 147K!!!! :-))))
Ahol én csináltattam, ott sincs mérő pad. :-/
Ahol én csináltattam, ott sincs mérő pad. :-/
Marklar1552016-09-11 14:51:01 // 146999
Ahol a chip készül ott is kéne lennie... ?
Royki2016-09-11 10:08:52 // 146998
Akkor megyek mérni!
Tud valaki ajánlani valakit aki hétfőn vagy kedden megméri?
Tud valaki ajánlani valakit aki hétfőn vagy kedden megméri?
[k i z z o]2016-09-10 07:55:49 // 146997
Nem tudom milyen profilokat használsz, és azt sem, hogy milyen chipelés lesz utána, de ha jók a tengelyek és sikerül hozzáírni a benzinmennyiségeket, akkor érezned kell a különbséget.
Nem látom, hogy sűrítést növeltél e, ha nem akkor sokat nem érnek a tengelyek egy szívómotorban. Ha sűrítés változott akkor az előgyújtást is változtatni kell.
Szintén profilfüggő, de ha nem valamilyen fast ramp tengelyprofilt kapsz, amit itthon nem nagyon ismernek, akkor fent fog csak menni.
Eleve kellene folyamatosan teljesítményt mérni - nem csak előtte, utána, hogy az ECU -t hozzá lehessen írni a megváltozott rendszerhez.
Nem látom, hogy sűrítést növeltél e, ha nem akkor sokat nem érnek a tengelyek egy szívómotorban. Ha sűrítés változott akkor az előgyújtást is változtatni kell.
Szintén profilfüggő, de ha nem valamilyen fast ramp tengelyprofilt kapsz, amit itthon nem nagyon ismernek, akkor fent fog csak menni.
Eleve kellene folyamatosan teljesítményt mérni - nem csak előtte, utána, hogy az ECU -t hozzá lehessen írni a megváltozott rendszerhez.
Zsolt1552016-09-10 07:30:02 // 146996
Ha kiváncsi vagy, hogy milyen teljesítmény változás történt, akkor lépésenként.
Royki2016-09-09 22:04:54 // 146995
Jövő héten beszerelésre kerülnek az új Gaál féle vez tengelyek. Kérdés méresem meg az autót elötte is vagy csak utána és végül miután a chipet is hozzáállították?
HA igen, ki mit ajánl?
HA igen, ki mit ajánl?
Buksi2016-08-31 16:50:16 // 146994
Ez a legjobb megoldás! :-))
De nem is kell flex, csak egy Tempra. :-))
De nem is kell flex, csak egy Tempra. :-))
Buksi2016-08-31 16:49:36 // 146993
Na az ilyen szerelőktől mentsen meg a jó Isten. :-DDDD
Inkább viszem hozzád. :-DDDDDDDDD
Inkább viszem hozzád. :-DDDDDDDDD
GT Ɨ|ѯ2016-08-31 15:40:29 // 146992
VKG231!!! (156+75)2016-08-31 13:45:06 // 146991
Na ugye :DDDD
Figyelj, ismerek ráérő szerelőket, te csak elviszed, aztán csinálod az átutalásokat, a szerelő meg legalább rajta tartja az alkatrészeket :DDD
Egyébként nagyon sok pénzért nálam is lehet így... :D
Figyelj, ismerek ráérő szerelőket, te csak elviszed, aztán csinálod az átutalásokat, a szerelő meg legalább rajta tartja az alkatrészeket :DDD
Egyébként nagyon sok pénzért nálam is lehet így... :D
VKG231!!! (156+75)2016-08-31 13:44:01 // 146990
Figyelj, saját astrával akkor sem járnék, ha egyébként elveszik a jogsimat. Esküszöm, inkább a busz.
A céges SX4-ben legalább ingyen van a benzin... :)
Na majd azért vigyél a QP-vel, ha ráérsz egy kicsit :)))
A céges SX4-ben legalább ingyen van a benzin... :)
Na majd azért vigyél a QP-vel, ha ráérsz egy kicsit :)))
Buksi2016-08-31 12:45:20 // 146989
Egyébként igen! :-DDDDD
Jó, akkor időm nincs. :-DDDDDDD
Jó, akkor időm nincs. :-DDDDDDD
WarbiRunner (Gyuri)2016-08-31 11:38:21 // 146988
Az elv nálam is ez. És önző módon a munka útjaimat is inkább egy kicsit kompromisszumos, de élmény autóban ülöm végig, mint egy furgonban, vagy valami tucat flotta vacakban.
Egy szerethető kicsit különc autó mindenképpen többet ad, mint egy forgalomba beolvadó átlag. Egy családi kirándulás sem monitoron mesenézésben merül ki, hanem együtt autózunk egy jót. :-)
És titkon tudom, hogy mi ennek a 'sportnak' a csúcsa, de úgyse merem :-)
Egy szerethető kicsit különc autó mindenképpen többet ad, mint egy forgalomba beolvadó átlag. Egy családi kirándulás sem monitoron mesenézésben merül ki, hanem együtt autózunk egy jót. :-)
És titkon tudom, hogy mi ennek a 'sportnak' a csúcsa, de úgyse merem :-)
VKG231!!! (156+75)2016-08-31 10:59:26 // 146987
Áhh de te gazdag vagy nem? :)
VKG231!!! (156+75)2016-08-31 10:58:46 // 146986
Persze azt én is tudom, hogy egy 156 sem az igénytelenség mintapéldája, de nekem kicsit csikósi álmaim vannak: a családot olyan autóban hurcolni mindenfelé, amiben az út is igazán nagy élmény. Emiatt meg akár az 1.6 IE 75 is elég lesz, nincsenek nagy vágyaim :)
Nekem a Kappa annyira nembejövős alapvetően.
Másik hobbinak meg van 2 ötletem is és egyik sem hajt elöl. Az egyiknek még teteje sincsen :) De az még a jövő zenéje :)
Nekem a Kappa annyira nembejövős alapvetően.
Másik hobbinak meg van 2 ötletem is és egyik sem hajt elöl. Az egyiknek még teteje sincsen :) De az még a jövő zenéje :)
VKG231!!! (156+75)2016-08-31 10:54:53 // 146985
A dagadtságomat kellene :D
Buksi2016-08-30 22:20:03 // 146984
Ááá, nem faragok, rengeteg lóvé. :-/
WarbiRunner (Gyuri)2016-08-30 22:15:59 // 146983
Picit minden öreg autó az. Bármit veszel. Én nem kergetném ezt az ideált, hogy kell egy használós, meg egy hobbi. Ez akkor megy, ha a használóst te gurítod ki a szalonból, vagy alád rakja a melóhely :-)
A Kappa nem szerelem? Ki tudja, lehet megszereted a kényelmét, hangját, méretét, hátsó ülését.. :-) Egyik hobbinak bejöhet, mellé még egy 75 is elfér másiknak.
A Kappa nem szerelem? Ki tudja, lehet megszereted a kényelmét, hangját, méretét, hátsó ülését.. :-) Egyik hobbinak bejöhet, mellé még egy 75 is elfér másiknak.
WarbiRunner (Gyuri)2016-08-30 21:46:53 // 146982
Mitől lennék naprakész :-) Egy példát láttam élőben, az a szegény autó kapta rendesen az ívet, baja mégse volt sose. A legtöbb járgány kifeküdt volna ilyen szintű elhanyagolástól.
Fairlane2016-08-30 21:35:56 // 146981
Hmm, kompenzálni kell valamit? :D
VKG231!!! (156+75)2016-08-30 21:06:54 // 146980
Sőt, futok is. Tökgáz :)
Marklar1552016-08-30 20:36:09 // 146979
Azért megemlíteném,hogy az a 20V motor van olyan rizikós, mint a 16V TS... ;)
Amúgy, ha nem lennél naprakész. :)
Alfa buzuliás ide oda,meg a sors is úgy hozta. Ha nem is SW, de pont egy Kappát használok nap mint nap. Csak JTD. Nagyon bejön. Nem verseny autó. Kárpótól a 7-7,4l es fogyi.
Amúgy, ha nem lennél naprakész. :)
Alfa buzuliás ide oda,meg a sors is úgy hozta. Ha nem is SW, de pont egy Kappát használok nap mint nap. Csak JTD. Nagyon bejön. Nem verseny autó. Kárpótól a 7-7,4l es fogyi.
Marklar1552016-08-30 20:29:16 // 146978
"Bringával (is) jársz?
B...-e vagy?"
:)))
B...-e vagy?"
:)))
VKG231!!! (156+75)2016-08-30 15:12:57 // 146977
Ugyanezt az autót néztem én is...
De akkor kicsit megint ott vagyok, ahol a part szakad, és megint nincs helye egy hobbiautónak, mert ez azért picit az.
Várok azért egy 2.4 jtd-t, de a szerelem ebbe az irányba -nálam- annyira nincsen meg.
A nem kombival meg ugyanott vagyok, ahol a 155-tel, annak végképp semmi értelme :)
Egyébként Te is ismersz 50 ezrenként olajat cserélő 16V TS-t, ami bőven 240 ezer fölött futott :)))
De akkor kicsit megint ott vagyok, ahol a part szakad, és megint nincs helye egy hobbiautónak, mert ez azért picit az.
Várok azért egy 2.4 jtd-t, de a szerelem ebbe az irányba -nálam- annyira nincsen meg.
A nem kombival meg ugyanott vagyok, ahol a 155-tel, annak végképp semmi értelme :)
Egyébként Te is ismersz 50 ezrenként olajat cserélő 16V TS-t, ami bőven 240 ezer fölött futott :)))
WarbiRunner (Gyuri)2016-08-30 11:27:02 // 146976
Utazó komfort autónak, bringaszállítónak (fél off):
http://www.hasznaltauto.hu/auto/lancia/kappa/lancia_kappa_sw_2.0_le_90e_km-9982027
A 156 ehhez képest hmm... Egy ilyen kappa 5 hengerrel, gyönyörű hanggal, igen jó kényelemmel, furgonnyi csomagtérrel nálam bármilyen 156 opciót überel. Az a 2l- es motor fogyasztani fogyaszt, ellenben a megbízhatósága, robosztussága a tapasztalat szerint nem semmi. Volt az ismeretségi körben, 50e-nként cserélt olajat, 180-akkal közlekedett, néha összetörte. Mégis ment ment és ment. Nem tudom hány százezret tekert bele, de sokat.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/lancia/kappa/lancia_kappa_sw_2.0_le_90e_km-9982027
A 156 ehhez képest hmm... Egy ilyen kappa 5 hengerrel, gyönyörű hanggal, igen jó kényelemmel, furgonnyi csomagtérrel nálam bármilyen 156 opciót überel. Az a 2l- es motor fogyasztani fogyaszt, ellenben a megbízhatósága, robosztussága a tapasztalat szerint nem semmi. Volt az ismeretségi körben, 50e-nként cserélt olajat, 180-akkal közlekedett, néha összetörte. Mégis ment ment és ment. Nem tudom hány százezret tekert bele, de sokat.
VKG231!!! (156+75)2016-08-30 08:06:19 // 146975
Azért nem hiszem, hogy a gyorszáras, tárcsafékes bicajok korában nagy probléma, ha ki kell szedni egy kereket. Konkrétan 1 mp kivenni, 3 mp betenni, mert befelé nem árt, ha be is van állítva a fék.
3 kiszedett első kerék nélküli bicaj meg legfeljebb Transporterbe vagy IFA-ra fér fel, nincs akkora autó a piacon, amibe be lehet dobni.
Legalábbis az én koordináta-rendszeremben.
Azért ez nem a szétszerelés kategória, a 155-be is csak kiszedett első kerékkel férnek el a bringák, de nagyon max. 2. A hátsó kereket nem fogom kiszedegetni ha nem muszáj, persze az is max. 1 perc, de nagyobb a macera.
3 kiszedett első kerék nélküli bicaj meg legfeljebb Transporterbe vagy IFA-ra fér fel, nincs akkora autó a piacon, amibe be lehet dobni.
Legalábbis az én koordináta-rendszeremben.
Azért ez nem a szétszerelés kategória, a 155-be is csak kiszedett első kerékkel férnek el a bringák, de nagyon max. 2. A hátsó kereket nem fogom kiszedegetni ha nem muszáj, persze az is max. 1 perc, de nagyobb a macera.
Buksi2016-08-30 06:59:20 // 146974
Na onnantól kerül át majd a szuszkába! :-DDDDD
Buksi2016-08-30 06:54:53 // 146973
Nem az 1.3 miatt lett kevés. :-DDDDDD
GEORGE2016-08-30 00:30:37 // 146972
A 156 SW-be se fog beférni 3 bringa, max szétszerelve.
A Marea SW-be szétszerelés nélkül befért a bringám elfektetve, első kerék felfele fordítva. Stiiloba MW-be szintén. 156 SW-be nem fért el a bringa befektetve. Csalódni fogsz a 156 SW csomagtartójában, persze a 155-hez képest pakolhatóságra praktikusabb
A Marea SW-be szétszerelés nélkül befért a bringám elfektetve, első kerék felfele fordítva. Stiiloba MW-be szintén. 156 SW-be nem fért el a bringa befektetve. Csalódni fogsz a 156 SW csomagtartójában, persze a 155-hez képest pakolhatóságra praktikusabb
VKG231!!! (156+75)2016-08-29 21:51:17 // 146971
Én is nagyon kedvelem, de nekem a fiatalkorom 75-ben telt és azért az nagyon más...:)
V6-ot nem szeretnék, számomra az igazi a nord :)
Dobj bele 2.0 16v turbot :)))
V6-ot nem szeretnék, számomra az igazi a nord :)
Dobj bele 2.0 16v turbot :)))
VKG231!!! (156+75)2016-08-29 21:49:24 // 146970
Akkor várj, leírom másként is: nem érdekel a véleményed. A személyeskedő, áskálódó, fölényeskedő stílusod meg pláne nem. És képzeld, vannak esetek amikor igenis számít, hogy 550 kmnél kell-e tankolni, vagy 800-anként. (Pesszimista számítások alapján)
Ha csak a pénz számítana, vennék egy Delta TD-t egyébként... ugyebár Marklar is ezt ajánlotta és ebből a szempontból igaza is van.
Amúgy 156-ból milyen motor, ha nem jtd? Csak, hogy visszakérdezzek... ;) A V6-tal ugyanott vagyok a tankolásokkal...
Elmondok még valamit: bizonyos tevékenységekhez KELL a lehajtható ülés. Ilyenek pl. a kerékpározás is. Mert 3 bringa nem fér be a 155-be, még úgy sem, ha ki van szerelve az ülés (próbáltam).
Ennek az egyedüli oka az, hogy szűk a rés.
Szerencsére én sem szeretnék veled libát őrizni, ugyanakkor én nem is beszélek veled olyan stílusban, mintha már megtörtént volna. Tartsd magad te is ehhez.
Amit leírtál igaz lehet, de néhány dolgot nem veszel figyelembe (természetesen mivel nem a te álláspontodat képviseli, nem is fogod, láttuk már ezt sokszor itt), mégpedig azt, hogy a 155 futóműve, zajkomfortja, extrázottsága sem veszi fel a versenyt a faceliftes 156-osokéval (bocs mindenkitől aki érintett), emellé pedig ott van az is, hogy kimész-e egy seggel 800-900 km-ert, vagy meg kell állnod.
Ezennel én befejeztem a "vitát". Szidj nyugodtan, túl fogom élni :)
Ha csak a pénz számítana, vennék egy Delta TD-t egyébként... ugyebár Marklar is ezt ajánlotta és ebből a szempontból igaza is van.
Amúgy 156-ból milyen motor, ha nem jtd? Csak, hogy visszakérdezzek... ;) A V6-tal ugyanott vagyok a tankolásokkal...
Elmondok még valamit: bizonyos tevékenységekhez KELL a lehajtható ülés. Ilyenek pl. a kerékpározás is. Mert 3 bringa nem fér be a 155-be, még úgy sem, ha ki van szerelve az ülés (próbáltam).
Ennek az egyedüli oka az, hogy szűk a rés.
Szerencsére én sem szeretnék veled libát őrizni, ugyanakkor én nem is beszélek veled olyan stílusban, mintha már megtörtént volna. Tartsd magad te is ehhez.
Amit leírtál igaz lehet, de néhány dolgot nem veszel figyelembe (természetesen mivel nem a te álláspontodat képviseli, nem is fogod, láttuk már ezt sokszor itt), mégpedig azt, hogy a 155 futóműve, zajkomfortja, extrázottsága sem veszi fel a versenyt a faceliftes 156-osokéval (bocs mindenkitől aki érintett), emellé pedig ott van az is, hogy kimész-e egy seggel 800-900 km-ert, vagy meg kell állnod.
Ezennel én befejeztem a "vitát". Szidj nyugodtan, túl fogom élni :)
Fairlane2016-08-29 21:32:06 // 146969
Na lesz itt még rinya, majd amikor a gyerek szétlocsolja hátul a kakaót, meg rajzol sportszelettel az ülésre... :P
GEORGE2016-08-29 20:57:10 // 146968
Veled nehéz eszmét cserélni, kulturáltan vitatkozni meg lehetetlen, mert valahogy nem fogod fel amit ír az ember, és egyből mindent támadásnak veszel. Nem hiába volt már emiatt sok gondod itt. Tudod, ha egy valaki megy szembe a forgalommal akkor nem a többiek a hibásak. Libát se szeretnék veled őrizni, mert te veled nehéz értelmesen vitatkozni-beszélni. Ellenben kurvára megmondod a nem frankót. Nem fogom vissza keresni, de ha a fogyasztás a gondod, és amiatt akarsz cserélni autót, akkor gondolom nem azért teszed, mert nem számít a pénz.
Soha nem turkáltam senki zsebébe, és erre a barátaim , közeli ismerőseim a tanuk., de minden kerül valamibe és máshogy nem lehet róla beszélni, mint leírom az árát valaminek és úgy összehasonlítom valamivel.
Na itt egy lehetőség, hogy bebizonyítsd, hogy tudsz értelmesen beszélni és vitatkozni.
Ami miatt én azt gondolom, hogy cserébe 1-15L/100m fogyi csökkenés nem ér meg egy autó cserét, az a következő:
Egy valamire való 156-os JTD 600-800 ezer. -- Lehet kapni 350-400-ért is, de azok végső kilométereinken vannak.-- Szóval a 600-800-ra, a vásárlás után, még rádobod a kötelező olajcsere, vezérlés csere, esetleg egy-egy lengőkar csere dolgot és máris vígan újabb 200ezer elszaladt. Aztán átíratás, és még ami közben kiderül stb stb. És akkor feltételezzük, hogy a turbónak, meg kettőstömegűnek nincs baja.
Fogyasztásban az 5 litereket el lehet felejteni, mert azok csak legenda szintjén léteznek, vagy max úgy, hogy fix 80-90km/h a max sebesség. Egy kerekítve 1400kg-os 156-os 1.9 JTD motorral lendületes Alfás stílusban város, elővárosban 7-8 közt bármi. Autópályán 6-7 közt. Persze nem 110-re gondolok. Amúgy pedig szintén hasonló méretű, súlyú és teljesítményű másik dízel sem fog kevesebbet enni, mert a fizikát nem lehet megkefélni.
Kérdezem meg Marklart a TS felújításról?
Te meg kérdezz meg mást a JTD felújításról. igaz marha ritkán kell, de akkor fájós.Azt hiszed a 14-16 éves párszáz ezer forintos 156 makulátlan lesz?
Sokukban 500-700ezerről tekerik vissza a még elfogadható 350-380ezerre a számlálót. Nem véletlen kerülnek csak pár 100ezerbe.
Soha nem turkáltam senki zsebébe, és erre a barátaim , közeli ismerőseim a tanuk., de minden kerül valamibe és máshogy nem lehet róla beszélni, mint leírom az árát valaminek és úgy összehasonlítom valamivel.
Na itt egy lehetőség, hogy bebizonyítsd, hogy tudsz értelmesen beszélni és vitatkozni.
Ami miatt én azt gondolom, hogy cserébe 1-15L/100m fogyi csökkenés nem ér meg egy autó cserét, az a következő:
Egy valamire való 156-os JTD 600-800 ezer. -- Lehet kapni 350-400-ért is, de azok végső kilométereinken vannak.-- Szóval a 600-800-ra, a vásárlás után, még rádobod a kötelező olajcsere, vezérlés csere, esetleg egy-egy lengőkar csere dolgot és máris vígan újabb 200ezer elszaladt. Aztán átíratás, és még ami közben kiderül stb stb. És akkor feltételezzük, hogy a turbónak, meg kettőstömegűnek nincs baja.
Fogyasztásban az 5 litereket el lehet felejteni, mert azok csak legenda szintjén léteznek, vagy max úgy, hogy fix 80-90km/h a max sebesség. Egy kerekítve 1400kg-os 156-os 1.9 JTD motorral lendületes Alfás stílusban város, elővárosban 7-8 közt bármi. Autópályán 6-7 közt. Persze nem 110-re gondolok. Amúgy pedig szintén hasonló méretű, súlyú és teljesítményű másik dízel sem fog kevesebbet enni, mert a fizikát nem lehet megkefélni.
Kérdezem meg Marklart a TS felújításról?
Te meg kérdezz meg mást a JTD felújításról. igaz marha ritkán kell, de akkor fájós.Azt hiszed a 14-16 éves párszáz ezer forintos 156 makulátlan lesz?
Sokukban 500-700ezerről tekerik vissza a még elfogadható 350-380ezerre a számlálót. Nem véletlen kerülnek csak pár 100ezerbe.
Marklar1552016-08-29 20:40:54 // 146967
Mesélj csak. 1,3 fürgéd lett, s máris kevés a 2,0 ? :DDD
Buksi2016-08-29 19:18:33 // 146966
Ízlések és pofonok. Nekem a 75 annyira nem tetszik, talán csak az America, de az is csak a 3.0 V6 motor miatt! Valahogy nem fogott meg a 75, úgyhogy marad a 155, ezt alakítgatom, babusgatom. :-))
Bár kezd kevés lenni a 2.0. :-D
Hobbi autónak szeretném az 55-öt, de a gyerek miatt szinte majdnem mindenhova azzal megyünk, de mondjuk még így sem vészes.
Bár kezd kevés lenni a 2.0. :-D
Hobbi autónak szeretném az 55-öt, de a gyerek miatt szinte majdnem mindenhova azzal megyünk, de mondjuk még így sem vészes.
Buksi2016-08-29 18:45:26 // 146965
Így van, Isten fizesse meg a jóságodat! :-DDDDD
Buksi2016-08-29 18:44:54 // 146964
Ugyan, semmi bajuk. Azóta is tökéletesen működnek. ;-))))
VKG231!!! (156+75)2016-08-29 16:24:50 // 146963
Nekem a már leírt a problémám... Számomra a 155 nem eléggé 75. Hobbinak viszont majdnem ugyanannyiba kerül fenntartani, még ha a bekerülési költsége nem is ugyanannyi. (Az olaszországi árakat megfigyelve egyébként még nem is hatalmas a különbség, csak rájön a regisztrációs adó meg ez-az. Mivel IE-t szeretnék, az OT rendszám még nem játszhat.)
Viszont mivel ugyanannyi apróság jön mindkét típuson elő (a motor a mi esetönkben kvázi ugyanaz, a Nord IE és a 8V TS között csak a körítés más), ezért számomra egyértelmű a választás. 1-2 éven belül be akarok szerezni egy 75-öst, de azt meg csak "valami" mellé.
Pont ez a gond a 155-tel (és neked is ott van mellette az éppen aktuális suzi :) ), hogy sajnálom minden nap használni, még akkor is, ha folyamatosan őrzött garázsban/parkolóban állok vele és rossz időben sosem használom. De ahhoz meg nekem nem elég, hogy megtartsam hobbinak. Elhanyagolni nem fogom, eddig sem tettem, de nem bánnám, ha annyit menne el egy tankkal, mint egy 1.9 JTD.
Viszont mivel ugyanannyi apróság jön mindkét típuson elő (a motor a mi esetönkben kvázi ugyanaz, a Nord IE és a 8V TS között csak a körítés más), ezért számomra egyértelmű a választás. 1-2 éven belül be akarok szerezni egy 75-öst, de azt meg csak "valami" mellé.
Pont ez a gond a 155-tel (és neked is ott van mellette az éppen aktuális suzi :) ), hogy sajnálom minden nap használni, még akkor is, ha folyamatosan őrzött garázsban/parkolóban állok vele és rossz időben sosem használom. De ahhoz meg nekem nem elég, hogy megtartsam hobbinak. Elhanyagolni nem fogom, eddig sem tettem, de nem bánnám, ha annyit menne el egy tankkal, mint egy 1.9 JTD.
VKG231!!! (156+75)2016-08-29 16:14:13 // 146962
Na álljunk már meg: Honnan veszed, hogy nincsen pénzem? Na és miért kell mások zsebében turkálni? És pláne mi közöd hozzá, hogy kinek mennyi pénze van? Sosem fogom ezeket a dolgokat megérteni... utálom ezt a kifejezést, de ez végképp nagyon durván "magyaros" viselkedés.
Mintha őriztünk volna együtt libát, de komolyan.
Azzal amúgy mi a baj, hogyha kell az előző autó ára az újhoz? Komolyan kíváncsi vagyok a válaszra :D
Figyelj, 200-ért amúgy kiváló Ventokat lehet venni. Vegyél :) Ugyanaz. Vagy Toledot :) Még jobban hasonlít! Jó 1.9 TréDéI-vel, sportdízel! ;)
Ja amúgy akárki vehet, ezt én akárkinek elmondom. Sőőt, meg lehet venni a 150K-s lejárt műszakis 155-öket is amúgy!
És az pont ennek a topicnak a tárgya, hogy az mennyibe fog kerülni, mire "jó" is...
Kérdezd meg Marklart a 8VTS motorfelújításáról...
Mintha őriztünk volna együtt libát, de komolyan.
Azzal amúgy mi a baj, hogyha kell az előző autó ára az újhoz? Komolyan kíváncsi vagyok a válaszra :D
Figyelj, 200-ért amúgy kiváló Ventokat lehet venni. Vegyél :) Ugyanaz. Vagy Toledot :) Még jobban hasonlít! Jó 1.9 TréDéI-vel, sportdízel! ;)
Ja amúgy akárki vehet, ezt én akárkinek elmondom. Sőőt, meg lehet venni a 150K-s lejárt műszakis 155-öket is amúgy!
És az pont ennek a topicnak a tárgya, hogy az mennyibe fog kerülni, mire "jó" is...
Kérdezd meg Marklart a 8VTS motorfelújításáról...
Marklar1552016-08-29 15:53:11 // 146961
Hétköznapokra meg szereztem egy jó verdát neked.... ;)
Marklar1552016-08-29 15:51:30 // 146960
Fasza. Ne dugd rá a csatit. Mert zárlat lehet. Vagy leég a motor. :D
Buksi2016-08-29 11:43:27 // 146959
Sokszor gondolkodtam már én is, hogy eladom, de annyit úgysem fizet érte senki, amennyit kérnék érte. Elherdálni aprópénzért viszont nem fogom. Akkor inkább velem jön a sírba! :-)))))
GEORGE2016-08-28 22:59:55 // 146958
Akkor írom másként. Magyarországon nem vesznek ilyen korú autót ennyiért.....hiába jó. Csak a fanatikusok. Én is 770-ért vettem az enyémet, adtam érte ennyit mert tudom mit vettem. De hidd el az "én" fajtámból van a kevesebb, sőt inkább igen ritka.
Hangosan gondolkodik: ha nincs pénze valakinek miért ad el egy jó és megbízható autót, aztán vesz egy drágábbat, amit leszervizel, átírat stb stb, amit erre a projektre rá kell költeni, abból kivitelezhető a többlet fogyasztás.
Hangosan gondolkodik: ha nincs pénze valakinek miért ad el egy jó és megbízható autót, aztán vesz egy drágábbat, amit leszervizel, átírat stb stb, amit erre a projektre rá kell költeni, abból kivitelezhető a többlet fogyasztás.
Buksi2016-08-25 17:22:47 // 146957
Nem, az elektromos ülésemet hegesztettem meg. :-))
Marklar1552016-08-25 14:44:37 // 146956
Bevarrták a kipufogód? :D
Buksi2016-08-25 14:02:56 // 146955
Én is tudtam róla, mert már voltam ott egyszer! ;-) :-DDDD
Marklar1552016-08-25 11:17:43 // 146954
Te beszélsz arról, amit én már rég tudtam. :P
Buksi2016-08-24 07:50:46 // 146953
Ugye milyen fain? A bratyómnak is ilyen van! ;-))))))))))
Buksi2016-08-24 07:50:17 // 146952
Valami ilyesmi volt, csak pont fordítva! :-DDDD