András bácsi2006-05-09 10:46:05 // 6413
Válaszoltam.
Fairlane2006-05-09 10:38:27 // 6412
ja bocs :)))
irtam mailt, a kapcsolo erdekelne akkor..
András bácsi2006-05-09 10:35:33 // 6411
Ki kell venni az egész szűrőházat, és úgy meg lehet oldani mindent. A helyén bajos hozzáférni.
Thomi is tudja, csak csinálja itt a műbalhét... :))))
András bácsi2006-05-09 10:33:42 // 6410
Nincs, csak sima piros.
fobakter2006-05-09 10:33:09 // 6409
Hmm, ez ismerős probléma. Azt kéne kiokoskodni, hogy amikor a hiba előjön, üzemel-e az AC. Én kb. 2-3 évig szoptam vele, állandóan pakolgattam az AC relét, mígnem kiderítettük, hogy az AC-áramvezeték bejön valahova a kesztyűtartó alá, ahol van egy csatlakozó, ami kissé meg volt égve. Azt kicseréltük, és a elfelejtettem a bajt.
Időnként az volt a workaround a problémára, hogy a hátsó lámpáról adtam áramot az AC-nak :)))) Ruszki indításgátló rulez :)))) Annyi baj van ezzel, hogy a lambda fűtése ilyenkor nem ment.
Fairlane2006-05-09 10:24:07 // 6408
Letezik egy olyan okossag, hogy "tőcsavarkiszedő".
Ez egy kupos menetu, balmenetes menetfurohoz hasonlatos izee.
Egy vekony furoval meg kell furni a bennmaradt csabart, aztan beletekerni ezt.
Ugye balra tekered, igy mikor megszorul a kupos menet a likban, elkezdi jobbra kitekerni a bennmaradt csavarod...
ha jolertem norbee cartars is erre gondolt kb
Szepseghiba persze, hogyha az is elforog, amibe a csavarod bele van tekeredve, akkor nem muxik igy :)
szerszamboltba lehet venni ilyesmit jo sokert, de asszem nekunk van otthon ilyen, ha aktualis meg jovo hetre megnezem...
Fairlane2006-05-09 10:13:45 // 6407
udv
irok mailt, utalast preferalom enis, ugy kisebb a postaktsg :)
veletlenul rosso proteo metal szinu tanknyilas-ajtod nincs?
SD2006-05-09 09:50:39 // 6406
íitam az ódaladara:) szerintem jó, köcci:)
Gyikk2006-05-09 09:50:16 // 6405
Köszi!!! Most sokat segítettél! :-)
Marklar1552006-05-09 09:46:36 // 6404
Nahh?
Jössz holnap azért a ventiért?
Mert akkor becipelem!
Vagy csütörtök este színtén oda?
Gyalog megyek azért érdeklődőm ilyen hevessen...
;-)
Marklar1552006-05-09 09:42:46 // 6403
Lehet, hogy rosz relé van benne!?
Pl az indexé ;-)))
SD2006-05-09 09:31:53 // 6402
hátazémááá... letrepjárózni a kis alfámat :P beeee...! de legalább a motorban marad az olaj... :-)
Marklar1552006-05-09 09:29:45 // 6401
Megmondtam!?
Pár résszel ezelött szerintem uez az autó volt.
Csak akkor a lököst feláldozták, most az egészet egy utánfutóba kűldték...
:(((
Gyikk2006-05-09 08:32:52 // 6400
Hali mki!
Az hogy van,hogy a 155-ön a fényszórómosó hol mos,hol nem./nyilván bekapcsolt fényszórónál/
Van valakinek valamilyen ötlete?
mszabika2006-05-09 08:08:22 // 6399
Hali Skacok! :)
Keresek a gépembe fényszórómosó motort! Tudna valaki segíteni? ;)
Valszeg az a rossz a rendszerbe, a többi lehetőséget kiaknáztam! Ha valakinek van elfekvőbe, és szívesen megválna tőle kérem jelezze nekem valahogy (e-mail, oldalamra, telefon)
Köszi szépen!
otos_2006-05-09 07:50:47 // 6398
Nálam is volt hasonló, de csak egy csatlakozót kellett megigazítani és utána indult egyből. Ez a blokk jobb oldalán van (szemből), a jobb oldal közepén, a a blokk tetejétől kb 10 centire, kék színű és nincs más a közelében.
(Ha jól emlékszem)
Attie2006-05-09 00:23:38 // 6396
Hát a 4 trafóból már 1 cserélve volt, de ott tök más hibajelenséget produkált. Néha rángott egyet. Ettől persze még lehet az, hogy egy másik szarakodik. Majd kiderül :)
Thomika2006-05-09 00:16:52 // 6395
Sajna elképzelésem sincs mi lehet....nekem anno gyújtásprobléma volt hasonló a 33asnál! trafóknál nézelődjél...hátha...
Thomika2006-05-08 23:11:36 // 6394
A lényeg, mielőbbi gyógyulást a járgánynak! :)
Thomika2006-05-08 23:11:11 // 6393
én is utáltam anno 33asnál az ilyen problémákat!! Ami vmiért hol eljön,hol nem, magától megjavul,stb! elég nehéz így lokalizálni a hibaforrást!
Attie2006-05-08 22:40:25 // 6392
Ehem ma kicsit megorroltam az autóra. Most adtam ki egy valag pénzt rá, erre ma az Auchan nagybevásárlás után fullrapakolt csomagtartóval nem akart beindulni. Csak forgatta a motort. Az injektor lámpa égve maradt.
Ezt már csinálta 2x amikor autópályán megálltunk egy pihenőre és utána továbbmentünk, akkor egy 5 perc múlva kigyuladt az injektor lámpa, viszont semmi hatását nem lehetett észrevenni az autón. Akkor be is vittem a szervízbe, hogy kilovássaák a hibakódot, de nem volt letárolva semmi :(
Na már épp el is felejtettem volna a dolgot, erre nem megmakacsolta magát? Telefon a szerelőnek, hogy mi újság van ilyenkor. Végül az lett, hogy rángassam meg a reléket az akksi körül. Ettől beindult aztán másodszorra, de leállítani már nem mertem.
Átmenés szülőkhöz, átpakolás a másik autóba. Közben persze az Alfa motorja egyfolytában járt :) Aztán át a két autóval a szerelőhöz. Én apu autójával, asszony az Alfával. Aztán ahogy ott állt előttem az Alfa a piros lámpánál azt néztem, hogy milyen kurva szép ez az autó, és rögtön nem is tudtam rá haragudni :)
Szerelőnél autó leállít. Indítás, természetesen rögtön beindult :) 5 perccel később is beindult. Na mindegy.. most ott maradt, megpróbálják kideríteni a problémát.
András bácsi2006-05-08 22:19:43 // 6391
Úgy kell sajnos állnia. Nézd meg SD kolléga gépét. Az exem. :) Annak is terepjárós az eleje.
Thomika2006-05-08 22:17:47 // 6390
Csinálj néhány képet, akkor könnyebben megtudom mondani, mennyire természetellenes a dolog!:)
Thomika2006-05-08 22:17:02 // 6389
talán az első rugók újabbak,nemtom!
Peta2006-05-08 20:46:21 // 6388
Akkor, hátul miért, nem ???
Peta2006-05-08 20:41:25 // 6386
Megnyugodtam, de nagyon bután néz ki a vas, egyébként a ködlámpa is be lett kötve.
Thomika2006-05-08 20:39:25 // 6385
Az!! :)))))) De inkább Crosslimusine!!!!
Thomika2006-05-08 20:34:40 // 6384
Csak máshoz vagy szokva! :))) Egyébként meg azért islehet,mert sokáig nem volt terhelve a gyári rugó, pár nap és visszaáll!
Satti2006-05-08 20:12:43 // 6383
Ez a crosswagon stílus:-))
Peta2006-05-08 20:08:57 // 6382
Hello srácok, ma kivettük az ültető rugókat és helyette, vissza a gyárikat
most viszont égnek áll a kocsi eleje de nagyon a gyári rugóval, ez meg, hogy lehet?
Thomika2006-05-08 17:58:20 // 6381
pontosan hova is gondoltad azt a menetmeccést??? Nemteljesen vágom ezt a folyamat-magyarázatot!! :))
Thomika2006-05-08 17:54:29 // 6380
Nemtom, az segít-e.... mostmár igazából mnid1
Selénia előtt már nem foglalkozom vele....a lényeget megcsináltam!
Köszi még1x az alkatrészeket! Végre jól műxik a csomitartó fedél!:)))
Thomika2006-05-08 17:48:59 // 6379
jah, megvan! kalapács!!!!! :)))))
Thomika2006-05-08 17:44:56 // 6377
atz milyen? kézigránát?? jah bocs,az ukrán módszer... :)
Buksi2006-05-08 17:44:39 // 6376
Az milyen? :-)
Thomika2006-05-08 17:43:02 // 6375
hűű vazz, no ezt még1x el kell olvasnom :)
norbee2006-05-08 17:26:18 // 6373
Mondok, kisvékonyrövidfúrószár, azt jobbra balra elhajlítva menetmeccés.
András bácsi2006-05-08 17:23:14 // 6372
Orosz módszer!
Thomika2006-05-08 17:17:49 // 6371
Az a baj,hgoy baromi hosszú a csavar!! Ha esetleg le is tudnám reszelni a csavar fejét szögletesre (de nem lehet hozzáférni ,mivel süllyesztett), akkoris alul vmiért eltört a műanyag,és forog benne :(( (múltkor sikerült kicsit megmozdítani,akkor láttuk)
Thomika2006-05-08 17:14:31 // 6370
no fene! Azért remélem nem túl nagy a gáz?!
Thomika2006-05-08 17:13:19 // 6369
No akkor majd erretévedsz vmikor megenn, és odaadod! :)
Buksi2006-05-08 17:12:01 // 6367
Bőven elfér! :-)
Nekem is 16" van fent, 215/40 R16-os gumákkal! :-))
SD2006-05-08 17:10:31 // 6366
hát ha a csavar már off, és van helyed akkor reszelővel kell neki esni.
vagy 1 egyenes és akkor csavhu, vagy a szélét és akkor csavkulcs vagy fogó.
Buksi2006-05-08 17:10:24 // 6365
Sajna a 155 sem maradt ép! :-(
SD2006-05-08 17:07:31 // 6364
Én is sajnálom, hallottam hogy meg lett csinálva a géped előtte pedig, azért remélem jót autóztál addig, majd rakok föl képeket. Jobbulást a vasnak!