GEORGE2008-11-03 08:11:19 // 80553
Fosch-ra tudok én is jó árat azt ne feledd!
Mike.2008-11-03 08:10:41 // 80552
Add meg a számlaszámod ahonnén leveszik az árát. :-))
Na de rajta vagyok az ügyön. Már kérdeztem árat Erhardtól.
Na de rajta vagyok az ügyön. Már kérdeztem árat Erhardtól.
GEORGE2008-11-03 08:09:38 // 80551
Ötletnek nem is rosz, próbáld ki!
Aztán vegyél végre egy Bosch az az fosch LMM-et, mert csak avval működik...
Aztán vegyél végre egy Bosch az az fosch LMM-et, mert csak avval működik...
Mike.2008-11-03 08:08:30 // 80550
Akkor az segít valamit ha visszarakom a régebbi bosch LMMet amivel legalább mennt, csak- ezer körül volt xar?
GEORGE2008-11-03 08:07:43 // 80549
Én is így gondolom illetve sejtem, kis lapkák sorakoznak egymás után és nagy valószínűséggel az eleje már kikopott.
Mondjuk eddig nem igen hallttam Alfánál, hogy ilyen gond lenne...
Mondjuk eddig nem igen hallttam Alfánál, hogy ilyen gond lenne...
GEORGE2008-11-03 08:04:40 // 80548
LMM nélkül produkálhat ilyen hibát..ugyan is most csak egy "középértéket" produkál az LMM illetve annak a hiánya...ez tutira nem jó a motornak mikor hideg stb stb...
Mike.2008-11-03 08:01:36 // 80547
Mostanában szopat az autóm. :-(
Szombaton menet közben leállt, pontosabban csak alapjárat működött. LMM csatlakozó lehúzása után mennt csak tovább.
Ma reggel szintén hasonlókat produkált. Gázadásra nem, vagyis csak későn reagál. Majdnem leáll és csak utána kezd a motor felpörögni. Elindulni is csak úgy tudtam, hogy felpörgettem nagy nehezen 2 ezerig. Váltáskor is amint a kuplungot felengedem kicsit megtorpan az autó. És pár percig csinált olyant is, hogy álló helyzetben, alapjáraton és ezer között ugrált a fordulatszám.
Mivel az LMM csatlakozó nincs rajta már csak a lambda szondára gyanakodom, hogy xar. Vagy valakinek van esetleg jobb ötlete?
Szombaton menet közben leállt, pontosabban csak alapjárat működött. LMM csatlakozó lehúzása után mennt csak tovább.
Ma reggel szintén hasonlókat produkált. Gázadásra nem, vagyis csak későn reagál. Majdnem leáll és csak utána kezd a motor felpörögni. Elindulni is csak úgy tudtam, hogy felpörgettem nagy nehezen 2 ezerig. Váltáskor is amint a kuplungot felengedem kicsit megtorpan az autó. És pár percig csinált olyant is, hogy álló helyzetben, alapjáraton és ezer között ugrált a fordulatszám.
Mivel az LMM csatlakozó nincs rajta már csak a lambda szondára gyanakodom, hogy xar. Vagy valakinek van esetleg jobb ötlete?
janrob2008-11-03 07:25:08 // 80546
hali,
Nem tud valaki akciós vonóhorgot 156 SW-re 2005-ös.
Csupán 95.000-ért már lehet is venni rá.
Ez egy kicsit sok szerintem.
Nem tud valaki akciós vonóhorgot 156 SW-re 2005-ös.
Csupán 95.000-ért már lehet is venni rá.
Ez egy kicsit sok szerintem.
Hardy2008-11-03 06:49:40 // 80545
Nekem a Tipomnak volt ilyen baja. Viszont az enyém nagyon koszos volt, és miután szétszedtük megtisztítottuk rendbe jött. Ez igazából egy elánállás. Viszont ha ki van kopva akkor sok mindent nem tudsz csinálni vele.
GEORGE2008-11-02 23:46:23 // 80544
Az én verdámba való LMM 89ezer...azt hogy minek milyen árat találnak ki és az a valami arányba van-e az árával az egy másik dolog..
Nincs egybeépitve a compjuterrel...
Nincs egybeépitve a compjuterrel...
Attie2008-11-02 23:44:35 // 80543
És ez egybe van építve egy komputerrel vagy miért 130e? :))
Nem tűnik így bonyolultabb darabnak mint egy LMM és az is "csak" 30-40e
Nem tűnik így bonyolultabb darabnak mint egy LMM és az is "csak" 30-40e
GEORGE2008-11-02 23:37:45 // 80542
Az a poti valójában egy egység ami a gázpedál elfordulási szögét méri, magyarul meddig nyomod a gázpedált...
Dumáltunk erről a hibáról az Anikóval...én azt gondolom, hogy ki van kopva azon tartományba ahol a legtöbbet van használva....szerintem, hangsúlyozom, hogy szerintem..
Dumáltunk erről a hibáról az Anikóval...én azt gondolom, hogy ki van kopva azon tartományba ahol a legtöbbet van használva....szerintem, hangsúlyozom, hogy szerintem..
Attie2008-11-02 23:31:07 // 80541
Én itt a fórumon még nem hallottam mástól ilyen hibát.
Amúgy egy potméteren mi kerülhet 130e Ft-ba? :-O
Amúgy egy potméteren mi kerülhet 130e Ft-ba? :-O
Karakot2008-11-02 23:11:07 // 80540
Ok, akkor egyről beszélünk. :)
Dévid2008-11-02 22:27:16 // 80539
Bittos elírta... Vagy SW = sportwagen :)
Anikó2008-11-02 21:42:34 // 80537
Sziasztok! Egy kis segítségre volna szükségem:
Úgy vettem észre, hogy ha a normálnál kisebb gázadással indulok, a kocsi rángatni kezd, és elerőtlenedik, azonnal kigyullad a piros lámpa. Néha magától is ezt csinálja.
A computer szerint a gázpedál-potméterem romlott el.
Újonnan elég drága, 130ezer Ft. Bontóban persze az enyémhez való, hosszú kábeles potmétert még nem sikerült találnom, minden egyéb típushoz természetesen van...
Azt is hallottam, hogy esetleg csak egy forrasztással helyrehoztató, de azt is, hogy nem javítható alkatrész. Van egy computer, ami mérni tudja a potmétert, de nem tudom, szükséges-e, hiszen ha nem jó, akkor ki kell cserélni. Ha javítható, akkor persze inkább az.
Az volna a kérdésem, valakinek volt-e már hasonló problémája? Szerintetek mi tévő legyek?
Előre is köszönöm
Úgy vettem észre, hogy ha a normálnál kisebb gázadással indulok, a kocsi rángatni kezd, és elerőtlenedik, azonnal kigyullad a piros lámpa. Néha magától is ezt csinálja.
A computer szerint a gázpedál-potméterem romlott el.
Újonnan elég drága, 130ezer Ft. Bontóban persze az enyémhez való, hosszú kábeles potmétert még nem sikerült találnom, minden egyéb típushoz természetesen van...
Azt is hallottam, hogy esetleg csak egy forrasztással helyrehoztató, de azt is, hogy nem javítható alkatrész. Van egy computer, ami mérni tudja a potmétert, de nem tudom, szükséges-e, hiszen ha nem jó, akkor ki kell cserélni. Ha javítható, akkor persze inkább az.
Az volna a kérdésem, valakinek volt-e már hasonló problémája? Szerintetek mi tévő legyek?
Előre is köszönöm
Attie2008-11-02 21:36:14 // 80536
Na viszont nekem az van :) Akkor így érthető.
Attie2008-11-02 21:34:58 // 80535
Ez 2 dolog miatt lehet.
Vagy mert akkor Kispestről csak a Nagyvárad térig mentem és vissza, vagy az még a termosztát csere előtt volt :)
Vagy mert akkor Kispestről csak a Nagyvárad térig mentem és vissza, vagy az még a termosztát csere előtt volt :)
Zsifi2008-11-02 21:30:47 // 80534
Ha működik akkor jó, az enyémet forrasztani kellett.
Liquid2008-11-02 21:15:43 // 80533
akkór eccer régen félre lettem tájékoztatva :)
Én speciel nem forrasztottam bele, csak belehajtogattam a lábait...
Én speciel nem forrasztottam bele, csak belehajtogattam a lábait...
Zsifi2008-11-02 21:05:53 // 80532
A rizsszem izzó mindig hosszú lábbal rendelkezik és forrasztható! Bajonettbe soha nem lehet üvegfoglalatost tenni! Amit csak dugni kell az pedig fémfoglalat nélküli izzó.
A gyáriba forrasztani kell!
A gyáriba forrasztani kell!
Liquid2008-11-02 20:48:09 // 80531
attól függ mit nevezünk "sima rizsszem izzó"nak. cseréltem már én is :)
Rizsszemizzó, a tűs izzó ami a bajonettzáras foglalatba illeszthető, nincs 3 centis drótja, nem kell forrasztani, na ez nem compatible a középkonzol izzóival. Ha esetleg volt már hekkelve és átalakították a foglalatot, akkor lehet hogy belemegy, de a gyáriba nem
Rizsszemizzó, a tűs izzó ami a bajonettzáras foglalatba illeszthető, nincs 3 centis drótja, nem kell forrasztani, na ez nem compatible a középkonzol izzóival. Ha esetleg volt már hekkelve és átalakították a foglalatot, akkor lehet hogy belemegy, de a gyáriba nem
Piritu - 1.000.0002008-11-02 20:37:13 // 80530
GEORGE2008-11-02 20:37:04 // 80529
A Sportcsomag része a küszöb spoiler..úgy hogy amelyiken nincs az vagy nem sportcsomagos vagy eltüntették róla miután kijött a gyárból...
pe-Ti2008-11-02 20:35:43 // 80528
Piritu - 1.000.0002008-11-02 20:30:15 // 80527
Ez az 508-as kód.
Piritu - 1.000.0002008-11-02 20:29:35 // 80526
A gyári katalógus szerint színkód szerint változik a műszerhátlap színe.
121-261-129-145-168-401-402-403-409-508 kódnál fekete, a többinél ezüst.
pl. 121-es kódhoz:
- fekete szövetkárpit
- fekete műszerfal
- Kylamai fekete pasztelszín, vagy
- Stesa zöld, Luce di Amalfi szürke, Capri kék, Daytona kék, ....metálfestés, vagy
- Nuvola azúrkék és fehér külső volt párosítható
121-261-129-145-168-401-402-403-409-508 kódnál fekete, a többinél ezüst.
pl. 121-es kódhoz:
- fekete szövetkárpit
- fekete műszerfal
- Kylamai fekete pasztelszín, vagy
- Stesa zöld, Luce di Amalfi szürke, Capri kék, Daytona kék, ....metálfestés, vagy
- Nuvola azúrkék és fehér külső volt párosítható
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-02 20:24:54 // 80525
az exclusiv felszereltséghez jár meg a black edition-höz a fekete bőr és számlap...
Piritu - 1.000.0002008-11-02 20:19:55 // 80524
Lecsekkoltam, a hűtővized kicsit hideg :-))
admirális2008-11-02 20:03:56 // 80523
Ez az egész sportcsomag egy rejtély már a facelift után. Láttam már olyat, hogy küszöb spoileres, Selespeed felnis, fekete számlapos, ültetés nélküli volt a kocsi gyári állapotában.
Attie2008-11-02 20:01:30 // 80522
Rendelés szerint? :)
admirális2008-11-02 19:58:21 // 80521
:))
Az az igazság, hogy semmi logikát nem találtam a facelift utáni számlapokban. Ha valaki tudja, mi szerint szereltek fehér vagy fekete számlapot, az beírhatná, mert kiváncsi vagyok rá.
Az az igazság, hogy semmi logikát nem találtam a facelift utáni számlapokban. Ha valaki tudja, mi szerint szereltek fehér vagy fekete számlapot, az beírhatná, mert kiváncsi vagyok rá.
csocsi2008-11-02 19:51:53 // 80520
Szóvá tetted nekik? :))
Runner / Red-Devil2008-11-02 19:40:14 // 80519
Már az de egyenlőre csak 5 fokozatú :( és meg kell találni mi a bánat súrrog magas fordulaton.
Hardy2008-11-02 19:37:56 // 80518
Siettem Csörihez, hogy kiüsse a hibát. Aztán nem ott álltak ahol szoktak...
csocsi2008-11-02 19:33:28 // 80517
Én nem nyúltam semmihez. A következő indításnál már bejött :((
A srác megbetegedett így a héten nem sikerült a végére járnom :((
EZ a beméréses dolog hogyan történt?
A srác megbetegedett így a héten nem sikerült a végére járnom :((
EZ a beméréses dolog hogyan történt?
Attie2008-11-02 19:33:26 // 80516
Wow, ez azt jelenti, hogy Q2-es 156-od lesz? :)
Runner / Red-Devil2008-11-02 19:27:26 // 80515
Akkor ezt most én is gyorsan jól megjegyzem :o
Runner / Red-Devil2008-11-02 19:24:35 // 80514
Egy Q2-es 147 váltó és a 156 váltója lett össze alkotva. De van még pár "gyerek betegsége" de jó lesz az :)
Hardy2008-11-02 19:17:38 // 80513
Ez az után történt miután kivettem az órát és véletlenül gyújtásra raktam. Persze az aksi saruját nem vettem le:((
Ja és az előtt pár másodperccel mielőtt megmértek volna Várpalotánál :((
Egy életre megtanultam, ha a légzsák rendszerbe bármit buzerálsz aksi saruját levenni!!!!
Ja és az előtt pár másodperccel mielőtt megmértek volna Várpalotánál :((
Egy életre megtanultam, ha a légzsák rendszerbe bármit buzerálsz aksi saruját levenni!!!!
Attie2008-11-02 19:17:24 // 80512
Váltó csere? Mit/milyenre cserélted?
Hardy2008-11-02 19:13:19 // 80511
Én szívem szerint piros színű sportcsomagos SW-t akartam venni. Aztán 3/4 év után ez lett. Erre viszonylag vigyáztak. A Tolna megyei bíróság vezetőjének volt a kocsija. Ő volt az első gazdája és itt vette, a Stollnál szervizeltette, igaz ez nem sok jót jelent. A márkaszerviz nem mindig jó.
Ja nem olyan SW-t mint az Adok-veszek rovatban. Még jó hogy tudja mit árul.
Ja nem olyan SW-t mint az Adok-veszek rovatban. Még jó hogy tudja mit árul.
Runner / Red-Devil2008-11-02 19:11:07 // 80510
Enyém sem.. De sportosodik lassan,váltó csere meg volt most jöhet majd motor piszka :)
Poló2008-11-02 19:08:58 // 80509
Majd jön Admirális és kiderül, hogy hogy is van ez az egész :)
Runner / Red-Devil2008-11-02 19:06:45 // 80508
Dvd-t át kell ledeznem,így csúnya :( az kék,nem illik a képbe :s
csocsi2008-11-02 19:05:46 // 80507
Vaze ismerős ez a visszajelzés :((
Attie2008-11-02 19:04:00 // 80506
De az enyém nem sport csomagos. Vagy akkor ahhoz képest elég nagy a kerékjárati ív meg a gumi között a hely, illetve szép küzöböm sincs :(
Poló2008-11-02 18:59:37 // 80505
Azt hiszem, facelift után is valahogy így volt.
Runner / Red-Devil2008-11-02 18:59:01 // 80504