Liquid2008-11-01 23:38:43 // 80454
	ezt konkrétan eddig nem közölted :)
	
Dévid2008-11-01 23:33:35 // 80453
	Konkrétan én a Ferodo DS 2000 tárcsa+betéttel kapcsolatos tapasztalataira voltam kíváncsi, de kösz a tippet. :)
	
Liquid2008-11-01 23:31:45 // 80452
	Zimmermann tárcsa + ATE betét, teljesen jó.
	
Dévid2008-11-01 23:04:33 // 80451
	Fékekkel 156on mi a tapasztalat? Én is tárcsa+betét csere előtt állok, azért érdekelne. :)
	
Ferke2008-11-01 23:02:12 // 80450
	Naja, biztos sokba került átmatricázni, ezért ennyi!:)
	
Ferke2008-11-01 22:52:03 // 80448
	Szerintem ez egy sima fényes lakk. Nem hiszem, hogy bármiben is különbözne tőle.:)
	
Ferke2008-11-01 22:49:43 // 80447
	Mi a fene? Olyan sokáig cserélted a légszűrőt, hogy közben tanyát vert a madár a házban?!???:)))
Amikor meg raktad be az új szűrőt, nem vetted észre, hogy ott ül, és agyonnyomtad. Nincs itt semmiféle rejtély, csak így kerülhetett oda!:)))
	
Amikor meg raktad be az új szűrőt, nem vetted észre, hogy ott ül, és agyonnyomtad. Nincs itt semmiféle rejtély, csak így kerülhetett oda!:)))
Mike.2008-11-01 21:13:41 // 80446
	A sárvédőn és a szűrőházon keresztül? 
Áááá, azt már extrém csoda 1,6-os sem tudja.:-))
	
Áááá, azt már extrém csoda 1,6-os sem tudja.:-))
Dévid2008-11-01 21:09:39 // 80445
	250-nél az 1.6 is beszippanthatja. :DDDDD
	
Mike.2008-11-01 21:03:35 // 80444
	A 156 eredeti légcsövén sem repül be. A JTD vagy a V6 csövén esetleg, de ott is inkább bemászhatna mint repülne. :-)
	
Dévid2008-11-01 20:59:10 // 80443
	Bocsi, én egyszerre 156-al kezdtem. :)
	
Dévid2008-11-01 20:34:27 // 80441
	
Ha benzines, akkor úgy néz ki mint a felső képen (V6-nál alsó kép) :)
Dévid2008-11-01 20:31:24 // 80440
	Lehet hogy a nagy blokk beszívta repülés közben. Utolérte, és beszippantotta. :DDDDD
	
Attie2008-11-01 20:28:11 // 80439
	156-on még nem láttam az hogy néz ki, de a 155 volt egy kb 30 centis függőleges része. Azon aztán sehogy nem mászik be. Max repül, de akkor meg nekiverődik a szárnya a cső falának :)
	
Dévid2008-11-01 20:23:32 // 80438
	Simán! Önkényes lakásfoglalóknak nevezzük őket. :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-01 20:22:41 // 80437
	na persze becsönget aztán ha nincs ott senki akkor beköltözik :D
	
Dévid2008-11-01 20:21:26 // 80436
	Szerintem a lökhárító alatt a levegőbeömlő csövön be tud mászni...
	
Dévid2008-11-01 20:19:20 // 80435
	Ugye-ugye... Ez van ha nem használja valaki a járművét. Beleköltözik mindenféle állat. :)
Innen ered az a mondás, hogy sok állat van az utakon. :)
	
Innen ered az a mondás, hogy sok állat van az utakon. :)
Attie2008-11-01 20:18:54 // 80434
	Nyitva volt sokáig a motorháztető? Vagy hogyan? :)
	
András bácsi2008-11-01 20:15:40 // 80433
	Légszűrőház. Szerintem fészket keresett, bemászott, nem találta a kijáratot és így járt.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-01 20:13:51 // 80432
	én is lebeszélek mindenkit de mindig vannak első bálozók :DD
	
Attie2008-11-01 20:10:00 // 80431
	Mi ez az alkatrész amibe belekerült?
Szívóvcső?
	
Szívóvcső?
Mike.2008-11-01 20:09:50 // 80430
	Most majd én is lebeszélek  mindenkit róla.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-01 20:06:19 // 80429
	azok mondják akik beszívtak vele .....
	
Mike.2008-11-01 19:57:14 // 80428
	Sokan mondták, hogy nem szabad kisérletezni az utángyártott  LMM ekkel,  így most a saját bőrömön, izé, pénztárcámon tanultam meg.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-01 19:51:59 // 80427
	én mondtam neked hogy az utángyártott LMM-ők egy kalap szart sem érnek!!! küld vissza és gariztatom ...
	
Dévid2008-11-01 19:50:11 // 80426
	Ehh, most dolgozom egy nagyobb átépítésen, utána nem lesznek az árkok akadályok. :)
	
Mike.2008-11-01 19:49:42 // 80425
	Jaaa, akkó' biztos tud ennyit mert 4 személyel már vóó't 200 is. :-))
Amúgy ma kénytelen voltam kipróbálni a lehúzott LMM csatlakozót mert menet közben leállt a motor és újraindítás után is csak alapjárat volt. A csatlakozó lehúzása után jó lett. Szóval ne áruld senkinek az utángyártott LMM eket mert csak pénzkidobás.
Apropó pénzkidobás, mennyi most egy gyári bosch LMM?
	
Amúgy ma kénytelen voltam kipróbálni a lehúzott LMM csatlakozót mert menet közben leállt a motor és újraindítás után is csak alapjárat volt. A csatlakozó lehúzása után jó lett. Szóval ne áruld senkinek az utángyártott LMM eket mert csak pénzkidobás.
Apropó pénzkidobás, mennyi most egy gyári bosch LMM?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-01 19:45:48 // 80424
	apukám le kéne dobni 15-20kg-ot és megvan az :DDD
	
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-01 19:45:14 // 80423
	csipszet az arcba, kólával aztán vigyázat az árkokkal :DD
	
Mike.2008-11-01 19:43:09 // 80422
	Ez szép! Ennyit az enyém még jó LMM el sem megy. :-))
	
Dévid2008-11-01 19:40:26 // 80421
	Hát, amint látom, nem egy 1.6. :DDDDD Tegyé bele csippet, meg ragasszá rá tuningmatricát, aztá meglesz a 210 is (óra szerint). :)
	
csocsi2008-11-01 19:39:43 // 80420
	Okés, ez elfogadható magyarázat :))
	
csocsi2008-11-01 19:39:22 // 80419
	Hát újabban az :)))))
	
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-01 19:36:30 // 80418
	nem nyomtam tovább mert megint kijöttek elém :DD
	
csocsi2008-11-01 19:35:25 // 80416
	Az 1.6-hoz képest valóban nem :))
	
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-01 19:27:38 // 80415
	
	
Seriff2008-11-01 19:15:07 // 80414
	Így van, öregednem kell;)))
	
András bácsi2008-11-01 18:33:20 // 80413
	Te is dízel buszt akarsz, látom. :DDD
	
Dévid2008-11-01 18:32:49 // 80412
	Inkább csak a töréstől félek, mint a bírságtól. :)
	
Seriff2008-11-01 18:21:08 // 80411
	Megöregedtél a dízelesektől?:S
	
Poló2008-11-01 18:03:15 // 80410
	Jaaa, mert a bírság nem drága? :))))
	
Dévid2008-11-01 18:01:10 // 80409
	Már én sem száguldozok. Drága, és most nem a bírságra gondolok ezzel. :)
	
András bácsi2008-11-01 17:57:42 // 80408
	Én már öregesen vezetek, nekem nem kell ilyesmi. :)
	
Karakot2008-11-01 17:38:46 // 80407
	Igen, tapasztaltam. :)
	
Poló2008-11-01 17:24:50 // 80406
	Az azért  egy kicsit brutálisabb, mint egy 520 :)
	
Seriff2008-11-01 17:24:38 // 80405
	Hát vazze- 3liter, 2turbo...
	
Online tag
4
		Vendég4
397

