
No kiolvastam az uj OBD interfesszel a Torque Pro segitsegevel.
P0352 Ignition Coil 'B' Primary/Secondary circuit.
P1172 Powertrain
P0100 Mass or volume air flow circuit
P0139 Powertrain O2 sensor circuit slow response (Bank1 sensor2)
Az elso 3 Current, a negyedik pending fault. Ezek ellenere a MCSF nem aktiv (nincs hibajelzes).
A kettes gyujtotrafora mar gyanakodtam - biztosan volt misfire. Miota megfujkaltam az ecu kabelkoteget azota nincs egyenetlen jaras. Meg a 100-as benzin is segitett szerintem. Koszi a tippet forumtarsak!
P1172: szerintem uzemanyag nyomas lesz. Akkor jott elo a hiba mikor eros bal kanyarban kb 40-rol harmasban kigyorsitottam kb negyed tankkal. Szerintem ellottyent az uzemanyag. Ujrainditasra elmult.
P0100 MAF senzor. Hetfon reggl lehuztam a kabelet jaro motor mellett - csak hogy lassam valtozik-e valami. Semmi valtozas. Egy ora mulva azonban az addig aktiv MCSF elmult. Kontaktos lehetett a csatija? Egyik muanyag fule hianyzik (egyik oldalon).
P0139 A katalizator utani (jonn oldali csovon ulo) lambda szonda hovedo kabelezese elegge szet van foszolva. Nem er hozza sem a kipuffogohoz, sem a hovedo pajzshoz, de fentrol latszanak a szalai. Elobb-utobb ezzel valamit kezdeni kell - de szerintem ez csak alulrol szedheto le... Erdemes lenne valami aluminium hovedo szalaggal korbe tekerni? Van jobb megoldas?
Mit javasoltok? Hibakod torles es figyeljem visszajon-e barmelyik fenti hibajelzes? Mert most az auto hibatlan. Nem durrog (misfire), szepen egyenletesen jar, jol huz, nincs hibakod.