Kazes☻2019-12-09 20:44:03 // 155092
A leírás szerint minden kényes kérdés rendezve, csak használni kell. Én is meggusztáltam már, így képről... jónak tűnik. :)
tdemeter2019-12-09 20:39:15 // 155091
Sziasztok!
Egy nagyon jó ismerősöm kacérkodik az Alfa gondolatával.
Ismeri valaki ezt a példányt?
Mit kell tudni a 156/crosswagon párosról? Jó ár ez? Kicsit segítsetek kérlek, mire kellene odafigyelni annak aki 156-ot venne most?
Köszönöm!
Egy nagyon jó ismerősöm kacérkodik az Alfa gondolatával.
Ismeri valaki ezt a példányt?
Mit kell tudni a 156/crosswagon párosról? Jó ár ez? Kicsit segítsetek kérlek, mire kellene odafigyelni annak aki 156-ot venne most?
Köszönöm!
Public Enemy2019-12-08 13:10:25 // 155090
Sziasztok!
Mindkét felniszett eladásra került, köszönöm érdeklődéseteket!
Üdv
Mindkét felniszett eladásra került, köszönöm érdeklődéseteket!
Üdv
VKG231!!! (156+75)2019-12-07 16:12:51 // 155089
Hidd el, a csonkállványban a menetet hamarabb teszi tönkre egy lelazult kerékcsavaron "lifegő" kerék, mint hogy a csavarnak ártana...
(Tapasztalat sajnos.)
(Tapasztalat sajnos.)
VKG231!!! (156+75)2019-12-07 16:10:44 // 155088
63.000 N a szakítószilárdsága 12.9-es csavarnak M12-es menetnél.
Szeretném látni, hogy ennek mikor árt egy kátyú... de hagyjuk a temát szerintem :)
Szeretném látni, hogy ennek mikor árt egy kátyú... de hagyjuk a temát szerintem :)
VKG231!!! (156+75)2019-12-07 16:04:34 // 155087
Ok.
Nekem a puntómon (de a 155-145-tipo-tempra-delta stb) 2 db pöcök tartja a helyén a kereket amíg lehúzod a csavarokkal.
Ezen pöckök kurvára nem mozdulnak semerre sem és fémből vannak.
Bizonyos felniken csak ez pozicionál, nekem pl a 16-os speedline is így volt fent.
Tehát...? A fiatnál nem értenek hozzá?
Szerintem engedjük el, nyírási erőkről meg ilyenekről beszélsz, miközben a kerékcsavarok a kereskedelmi forgalomban kapható egyik legkeményebb acélból készülnek, amit tehermentesítőnek hívsz az pedig csak központosít.
Az, hogy nem jól nevezed, nem jelenti azt, hogy igazad van:)
Nekem a puntómon (de a 155-145-tipo-tempra-delta stb) 2 db pöcök tartja a helyén a kereket amíg lehúzod a csavarokkal.
Ezen pöckök kurvára nem mozdulnak semerre sem és fémből vannak.
Bizonyos felniken csak ez pozicionál, nekem pl a 16-os speedline is így volt fent.
Tehát...? A fiatnál nem értenek hozzá?
Szerintem engedjük el, nyírási erőkről meg ilyenekről beszélsz, miközben a kerékcsavarok a kereskedelmi forgalomban kapható egyik legkeményebb acélból készülnek, amit tehermentesítőnek hívsz az pedig csak központosít.
Az, hogy nem jól nevezed, nem jelenti azt, hogy igazad van:)
Zselé2019-12-07 14:18:53 // 155086
Sziasztok, feleségem 2001-es 156 berlináján beindítás után 2-3 másodpercre egyszerre ég az ABS és a kézifék ikon, majd kialszik. Nekem is volt ilyen anno a 156-osomnál, jól emlékszem, hogy ez az EBD hibáját jelzi? Ha igen, hogy lehet javítani?
Levee156SW2019-12-05 17:57:39 // 155085
A tenyleges elmozdulas mar csak akkor jon, mikor a transzverzalis erok lelazitottak a kerekcsavarokat, es Siofokon atszolnak egy pirosnal a masik autobol, hogy a jobb hatso kereked hamarosan kulon utakon folytatja. :D
Elmeletben persze elofordulhatna az olyan vicces ridegtores is a csillapitatlan nyiro utlegelestol, mint anno a skoda feltengelyeknel, de 5 kerekcsavarra azert a fenti (ami egy kitalalt ismerosommel tortent, ugye) sokkal eletszerubb. :P
Elmeletben persze elofordulhatna az olyan vicces ridegtores is a csillapitatlan nyiro utlegelestol, mint anno a skoda feltengelyeknel, de 5 kerekcsavarra azert a fenti (ami egy kitalalt ismerosommel tortent, ugye) sokkal eletszerubb. :P
Levee156SW2019-12-05 17:30:36 // 155084
Rugalmas tartomanyban marado "elmozdulasokrol" van szo.
Probalj egy szoget egy fem-, majd egy muanyag kalapacsal beutni, es figyeld a kulonbseget. ;)
Vagy mondhatnam peldanak, mikor ugyanaz az utvecsavarozo tok mast tud CR-Mo, mint CR-V fejjel.
Probalj egy szoget egy fem-, majd egy muanyag kalapacsal beutni, es figyeld a kulonbseget. ;)
Vagy mondhatnam peldanak, mikor ugyanaz az utvecsavarozo tok mast tud CR-Mo, mint CR-V fejjel.
B3WiN2019-12-05 17:30:31 // 155083
Ezt már rábízom a szakikra, majd megemlítem nekik ezt is. Köszi a segítséget!
Levee156SW2019-12-05 17:25:57 // 155082
Lehet nagyon magambol indulok ki, de olyan is lehet, hogy a hatso osszetartas nem szimmetrikus, es 4 nyomon megy az auto.
Ettol felrekopas nem lesz, ellenben ha berohadtak az excenteres csavarok, jo kis szoporollerre lehet felkeszulni. :/
Ettol felrekopas nem lesz, ellenben ha berohadtak az excenteres csavarok, jo kis szoporollerre lehet felkeszulni. :/
B3WiN2019-12-04 16:06:29 // 155081
Köszi akkor bejelentkezem futómű állításra. ESP nélküli model, így szerintem kormányszög érzékelő sincs benne, legalábbis a műszerfalon sincs semmilyen visszajelzőm.
Roll19832019-12-04 16:02:33 // 155080
Nem lehet a kormány rosszul felrakni. Futóművet kell beállíttatnod. A kormányszög érzékelő lámpája nem ég a műszerfalon?
B3WiN2019-12-04 15:44:08 // 155079
Sziasztok!
Fl-es kormánynál előfordulhat, hogy ferdén rakták fel a kormányt (nincs ESP/ASR)? Azt vettem észre, hogy ha egyenesen akarok menni akkor egy kicsit jobbra áll a korány mint kellene neki.
Azért fogalmazódott meg bennem ez a kérdés, mert a gumikon nincs jele semmilyen félre kopásnak, így gondoltam elsőnek ránéznék a kormányra, de ha ott nem lehet a hiba, akkor marad a futómű állítás.
Fl-es kormánynál előfordulhat, hogy ferdén rakták fel a kormányt (nincs ESP/ASR)? Azt vettem észre, hogy ha egyenesen akarok menni akkor egy kicsit jobbra áll a korány mint kellene neki.
Azért fogalmazódott meg bennem ez a kérdés, mert a gumikon nincs jele semmilyen félre kopásnak, így gondoltam elsőnek ránéznék a kormányra, de ha ott nem lehet a hiba, akkor marad a futómű állítás.
VKG231!!! (156+75)2019-12-04 12:02:11 // 155078
Fúhh, újabb erős állítás...
Azért készül műanyagból?
Es akkor mi van ha "elmozdul" a felni a csavaron, de a központosító gyűrű elnyelte az elmozdulást...? És utána? Újra leveszed felrakod a kereket? Milyen gyakran kell ezt? Naponta, hetente, vagy "kátyúnként" számítva?
Azért készül műanyagból?
Es akkor mi van ha "elmozdul" a felni a csavaron, de a központosító gyűrű elnyelte az elmozdulást...? És utána? Újra leveszed felrakod a kereket? Milyen gyakran kell ezt? Naponta, hetente, vagy "kátyúnként" számítva?
VKG231!!! (156+75)2019-12-04 11:59:52 // 155077
De hát az a neve :D
Nagyon jó, és az olyan felni/autó kombónál mi van, ahol csak 2 pöcök pozicionálja a felnit, mert nincs (!) központosítás ezen felül...?
Ott a 2 pöcök kímél...? Márhogy a 12.9-es csavarokat kell kímélni 2 pöcökkel vagy egy darab műanyaggyűrűvel?
Szerintem nincs igazad.
Nagyon jó, és az olyan felni/autó kombónál mi van, ahol csak 2 pöcök pozicionálja a felnit, mert nincs (!) központosítás ezen felül...?
Ott a 2 pöcök kímél...? Márhogy a 12.9-es csavarokat kell kímélni 2 pöcökkel vagy egy darab műanyaggyűrűvel?
Szerintem nincs igazad.
Liquid2019-12-04 10:47:10 // 155076
Igen nagy baj lenne ha az 5 csavar ellenére el tudna mozdulni a felni az agyon...
És ha tegyük fel el tud mozdulni, akkor mitől megy vissza középre? :)
És ha tegyük fel el tud mozdulni, akkor mitől megy vissza középre? :)
Levee156SW2019-12-04 10:37:18 // 155075
Ahogy szamoltam, a csavarok meghuzasakor a felni es a tarcsa (agy) kozt olyan 5-6 tonnas nyiroeronek ellenallo szoritas keletkezik. (Nyilvan nagyban fugg a kenoanyag-felahsznalastol,de ugy kb.)
Ez normal uzemben valoban boven eleg, a hazai utakon amugy eleg gyakori utesszeru igenybevetelekkor lenyeges, hogy legyen valami,ami tompitja ill- nagyreszt elnyeli azt,ami ezekbol a csavarokra atadodik.
Pont ezert keszul muanyagbol.
Ez normal uzemben valoban boven eleg, a hazai utakon amugy eleg gyakori utesszeru igenybevetelekkor lenyeges, hogy legyen valami,ami tompitja ill- nagyreszt elnyeli azt,ami ezekbol a csavarokra atadodik.
Pont ezert keszul muanyagbol.
Liquid2019-12-03 13:53:43 // 155074
Teljesen mindegy minek hívjuk, csak addig van jelentősége amíg meg nem húztad a csavarokat. Utána ki is vehetnéd :)
Nem gondolod komolyan hogy az teherviselő elem? :)
Legtöbbször valami műanyagból van, amit nagyobb erővel simán szét lehetne nyomni.
Nem gondolod komolyan hogy az teherviselő elem? :)
Legtöbbször valami műanyagból van, amit nagyobb erővel simán szét lehetne nyomni.
VV62019-12-03 13:49:01 // 155073
Egyébként pont az a neve, hogy központosító gyűrű.
RomLeo2019-12-02 21:38:39 // 155072
Sziasztok!
156-osomban nem megy normálisan az ablaktörlő. Csak a leggyorsabb fokozaton megy illetve ha felfele pöccintem de akkor is folyamatosan tartani kell különben ha elengedem megáll ahol épp kedve tartja. A többi fokozaton meg se nyikkan? Valakinek valamilyen ötlet,hogy mi baj lehet?
156-osomban nem megy normálisan az ablaktörlő. Csak a leggyorsabb fokozaton megy illetve ha felfele pöccintem de akkor is folyamatosan tartani kell különben ha elengedem megáll ahol épp kedve tartja. A többi fokozaton meg se nyikkan? Valakinek valamilyen ötlet,hogy mi baj lehet?
Levee156SW2019-12-01 23:38:54 // 155071
Az szerencses-nekem volt mar eleg lotyogos festett szettem.
Levee156SW2019-12-01 23:21:12 // 155070
Ebben az esetben a neve kozpontosito gyuru lenne. ;)
Persze teny, hogy csak a fuggoleges iranyu erokomponensektol(->nyirastol) kimeli a csavart - az,hogy a kerek kanyarban az auton maradjin,tovabbra is az o dolguk lesz.
(A gyorsito/lassitonyomatekot pedig a felni felfekvo felulete es tarcsa kozti, a csavarok meghuzasal eloallo tapadasi surlodasi ero viszi at.)
Persze teny, hogy csak a fuggoleges iranyu erokomponensektol(->nyirastol) kimeli a csavart - az,hogy a kerek kanyarban az auton maradjin,tovabbra is az o dolguk lesz.
(A gyorsito/lassitonyomatekot pedig a felni felfekvo felulete es tarcsa kozti, a csavarok meghuzasal eloallo tapadasi surlodasi ero viszi at.)
VKG231!!! (156+75)2019-11-30 18:35:04 // 155069
Ez egy elég érdekes megközelítése a tehermentesítő gyűrű kérdésének.
Konkrétan de, a csavarok tartják... a tehermentesítő csak központosít felrakásnál.
Konkrétan de, a csavarok tartják... a tehermentesítő csak központosít felrakásnál.
Public Enemy2019-11-30 16:52:24 // 155068
AlfaDavid2019-11-29 16:44:00 // 155067
Már megcsináltam nem mozog a felni kupak. Felrakásnál nem ment fel könnyebben szóval szerintem nem a csavarok tartják a kocsit.
Levee156SW2019-11-27 22:52:16 // 155066
Akar egy kis omledekragasztoval is, de akkor itt komolyabb problema is lesz, ha megszaladt a homokfuvo-miszerint a tehermentesito furat helyett valoszinuleg a csavarok tartjak az autot...nem esett fel konnyebben a kerek a helyere, mint azelott?
Idealis esetben rendesen szorulnia kellene picit.
Idealis esetben rendesen szorulnia kellene picit.
AlfaDavid2019-11-25 23:35:59 // 155065
Sziasztok!
Olyan gondom van hogy a felniket újrafényezték és most mozog benne a felni kupak ami a festés előtt nem mozgott. Hogyan lehetne ezt gyorsan orvosolni? Köszi előre is a választ!
Olyan gondom van hogy a felniket újrafényezték és most mozog benne a felni kupak ami a festés előtt nem mozgott. Hogyan lehetne ezt gyorsan orvosolni? Köszi előre is a választ!
liusz2019-11-17 19:13:42 // 155064
A csomagtér fedél zárjába van beepítve egy mikrokapcsoló. Szerintem azt keresed.
Public Enemy2019-11-17 18:13:37 // 155063
Skodra2019-11-17 13:57:01 // 155062
Sziasztok! Szeretném kérdezni hogy 156 berlina-ban folyamatosan jelez hogy nyitva a csomagtélr ajtó,csukott állapotban is,és ez miatt nem is engedi lezárni az ajtókat a központi zár sem. Kérdés hogy találom a kapcsolót? Köszi!
kisbe2019-11-12 17:40:07 // 155061
Sziasztok!
Egy nagy problémám akadt a 156-tal. 1,9 jtd Kezdte azzzal, hogy elment a fűtésem.Akárhova tekertem a gombját, csak eppen langyos levegőt fújt.
Aztán úgy döntött, hogy rátesz még egy kicsit, és a világítás, féklámpán kívűl semmi elektronika nem működik rajta. elindul, megy, de csak viágítani tudok.
Biztik rendben, valami ötlet? Esetleg járt már valaki így?
Egy nagy problémám akadt a 156-tal. 1,9 jtd Kezdte azzzal, hogy elment a fűtésem.Akárhova tekertem a gombját, csak eppen langyos levegőt fújt.
Aztán úgy döntött, hogy rátesz még egy kicsit, és a világítás, féklámpán kívűl semmi elektronika nem működik rajta. elindul, megy, de csak viágítani tudok.
Biztik rendben, valami ötlet? Esetleg járt már valaki így?
Rolee19862019-11-11 18:14:18 // 155060
Köszönöm. Hány darabot kell rendeljek?
Piritu - 1.000.0002019-11-11 17:01:14 // 155059
Dani cartárs pont most hirdet egyet :-)
Piritu - 1.000.0002019-11-11 16:57:15 // 155058
Phon itt az oldalon?
esetleg olaszautobonto.hu?
esetleg olaszautobonto.hu?
Jorjie2019-11-11 16:54:46 // 155057
Rolee19862019-11-11 13:55:41 // 155056
Üdv! Bont esetleg valaki 156-t? Pár apróság kellene nekem, amit nem találok sehol. Bontóban nem igazán találni alfát..
-Kézifékkar végén lévő króm kupak.
-Műszerfal végén két oldalt lévő kerek szellőző ( Mert eltört a kis pöcök a rostélyon)
A másik kérdésem, hogy a műszerfalon lévő légzsák elválásra mit tudtok javasolni?
Köszi előre is!!
-Kézifékkar végén lévő króm kupak.
-Műszerfal végén két oldalt lévő kerek szellőző ( Mert eltört a kis pöcök a rostélyon)
A másik kérdésem, hogy a műszerfalon lévő légzsák elválásra mit tudtok javasolni?
Köszi előre is!!
Skodra2019-11-10 11:51:50 // 155055
Igen.Ha leengedik a motort,akkor a két alsó görgőhöz már viszonylag hozzáférni,de a felsőhöz még akkor sem sajnos.
VV62019-11-09 21:52:14 // 155054
A Fiat 20v motort le szokták "billenteni" a vezérműszíjcseréhez. Ez talán itt is működhet. De ez csak egy ötlet.
Skodra2019-11-09 18:03:21 // 155053
Sziasztok ! Szeretném kérdezni,hogy a 156-os 2.4jtd 20V motor.a hosszbordás vezető görgőjét hogyan lehet cserélni? Mert oldalra nem fér ki .....?! Köszönöm!
Dante2019-10-23 20:45:28 // 155052
Anno az SW-men mindig csak mosás után jelentkezett a kilincs beragadás probléma. WD40 nem igazán működött nekem, max nagyon ideiglenesen. Viszont ha épp beragadt a gomb, tövig benyomva majd hirtelen elengedve kilökte magát mindig. Mikor először tapasztaltam, bedugtam a kulcsot és kicsit elfordítva húztam ki vele :)
A V6-on valószínűleg még ép az O gyűrű, mert azon eddig egyszer sem tapasztaltam ilyet.
A V6-on valószínűleg még ép az O gyűrű, mert azon eddig egyszer sem tapasztaltam ilyet.
VV62019-10-23 18:12:22 // 155051
Érdekes, mert az utóbbi napokban nem jelentkezett, pedig nem csináltam vele semmit.
Chris322019-10-22 22:04:40 // 155050
Sajnos típushiba. Úgy tudom, hogy egy gumigyűrű okozza a bajt, ami elszakad és begyűrődik. Nekem is volt, sokáig WD40-nel fújkáltam, mostanában már nincs vele gond :D
VV62019-10-16 21:13:21 // 155049
na, jó nagy szopás lesz az ültetés...
liusz2019-10-16 10:39:20 // 155048
Gyári cuccokon csak összetartást elöl és hátul is, ami változik az ültetés mértékétől. Ezért is van standardhoz, a Ti-hez ill. GTA-hoz más gyári összetartás érték megadva.
Levee156SW2019-10-16 09:39:49 // 155047
Tudtommal gyari alkatreszekkel nem.
VV62019-10-15 21:22:33 // 155046
újabb kérdés! :)
Lehet a 156-on kerékdőlést állítani?
Lehet a 156-on kerékdőlést állítani?
Piritu - 1.000.0002019-10-14 21:55:23 // 155045
Admirális Cartárs már anno 2008-ban megtalálta a megoldást :-)
VV62019-10-14 21:45:38 // 155044
Volt már valakinek olyan, hogy az első kilincsen a gomb, amit benyomunk, hogy kinyíljon az ajtó, beragadt?! Ha igen, mi volt a hosszútávú megoldás? Köszi.
RomLeo2019-10-14 17:28:25 // 155043
Sziasztok!
156 FL-hez keresek ködlámpa kapcsolót! Akinek van légyszi írjon,nagyon fontos lenne!
156 FL-hez keresek ködlámpa kapcsolót! Akinek van légyszi írjon,nagyon fontos lenne!