Fórum >> Típusok >> 156

gecsa2013-12-17 10:33:32 // 142853
ha ilyen fajta kapcsoló kell, akkor erről esetleg át tudod forrasztani.. ;)
Tuningman2013-12-17 01:59:04 // 142852
Tetü ebay nem akarja betölteni a képet.
Ha ez a fajta van, akkor tudok adni.



@Gecsa:
Bocsi, hogy kölcsönvettem a képet:)
Tuningman2013-12-17 01:50:39 // 142851
Ja, hát akinek van emblémája:D
Gyalu2013-12-16 20:59:38 // 142850
Amit itt belinkeltem is 10 dodó, postával mindennel.
Lehet körbe kérdezek bontókban, hátha van valami elfekvő kulcs a sufniban:)
GTPeti2013-12-16 20:53:19 // 142849
Maga a kapcsoló pár euróba kerül a (manapság leginkább netes) alkatrészforgalmazóknál. Az baj csak az, hogy pl. Németországban 5-6 euró a postaköltség.
Gyalu2013-12-16 20:44:43 // 142848
Üdv!
Akadt egy kis problémám. Az egyik autó kulcsában tönkre ment a mikro kapcsoló, így nem működik a központi zár a kocsiban.

Árulnak is az ebay en kapcsolót hozzá, de a 10 dollárt kicsit sokallom érte...

Nem tudtok erre valami olcsó és hatékony megoldást?
redbull902013-12-16 20:43:05 // 142847
teljeshosszra gondoltam bocsi

ilyeneket találtam hogy

94.5mm

95mm

102.4mm
redbull902013-12-16 20:35:59 // 142845
Sziasztok!

Megtudná nekem mondani pontosan hány mm méter az Izzitógyertya?
Mert találtam több hosszméretet és elbizonytalanodtam!

1.9jtd 99évj 105LE
gecsa2013-12-16 15:40:01 // 142844
mondjuk most még nem használom sokat a csomit.. :) ha az emblémát fogom, az sem hagy nyomot.. ;)
Tuningman2013-12-16 15:28:49 // 142843
Csomifedélt alsó élénél kisujjal szépen fel lehet emelni, oda nem igazán megy be a sár és még kéznyom sem lesz:)
ystuc2013-12-16 15:26:20 // 142842
Az elmúlt 5 évben nem panaszkodott, hogy problémája lenne. Nyilván nem a lapátot fogom meg, hanem közvetlenül az üvegnél. :-)
Dante2013-12-16 15:22:57 // 142841
Nem hinném, hogy ez túl egészséges az ablaktörlő karnak...
Viszont nemrég vettem új gázrugókat a csomagtérajtóhoz, előtte én is megszenvedtem mire valahol alá tudtam nyúlni az ajtónak hogy felnyissam. Az új gázrugó viszont picit jobban kilöki az ajtót, ezért most szépen alá lehet nyúlni. És még kék-zöld folt se lesz többé a fejemen ezekben a hidegekben :))
gecsa2013-12-16 14:50:39 // 142840
most már én is megnéztem... én az emlémánál emelem, bár nekem inkább az a bajom, hogy utána meglátszanak a kéznyomok, mint az, hogy koszos lesz a kezem.. :D

mondjuk, nem volna rossz, ha magától emelkedni fel.. :)
Bomi2013-12-16 14:48:53 // 142839
Az enyémben gyárilag csak hátul van ködlámpa...nem találtam vezetéket az elsőknek :( kapcsolót azt már vettem bontottat ami az elsőket is kapcsolja...illetve a lámpákat is beszereletem csak be kellene kötni hogy működjön is:)
ystuc2013-12-16 14:46:21 // 142838
Hát, a kollégának SW-je van, ahhoz kért tanácsot... :-P
:-)
Roll19832013-12-16 14:45:30 // 142837
Nekem el volt dugva a lökösben a kábel, csak rá kellett dugni.
gecsa2013-12-16 14:45:23 // 142836
ha jól látom a képeit, nem is volt...??

vagy valaki kimatekolta volna? de miért is?
gecsa2013-12-16 14:43:15 // 142835
sw esetén könnyű... de ez a trükk berlina esetén nem működik.. :D
Attika012013-12-16 14:28:49 // 142834
Be van vezetékelve............ Vagy történt vele valami baj?
Bomi2013-12-16 14:25:48 // 142833
Sziasztok,
Tudnátok ajánlani olyan villamossági szerelőt aki tényleg be tud kötni utólag első ködlámpát Alfa 156-ba? (Győr-Csoran környéke)
Köszi!
ystuc2013-12-16 14:04:49 // 142832
Én mindig az ablaktörlőnél fogva nyitom fel.
gecsa2013-12-16 13:59:18 // 142831
kesztyűben... :D
Danijb2013-12-16 13:50:56 // 142830
Ebben a rossz saras időben hogy lehet úgy kinyitni a csomagtartót, hogy ne legyen a kezem saras ezt nem igazán sikerült eltalálni.
Danijb2013-12-16 13:37:39 // 142829
Sajna az enyém sem áll be függőlegesbe csak a középső vonás fölött egy kicsivel kicseréltem a termosztátot és akkor sem megy feljebb csak ha nagyon túráztatom!
Azt mondák ez ilyen!
Talán még vmi hőjeladót cseréljek ki és talán feljebb megy de erre már nem vettem rá magam.
Remélem jó így ahogy van
Roll19832013-12-16 11:28:42 // 142828
Nekem még sose állt 90 fokon a mutatóm új termosztáttal sem. :) Sose néztem meg géppel, ha szemre kéne megmondani, azt mondanám 87 körül áll a mutató. Viszont melegben autópályatempónál 92-93 -nál áll. Az enyémben őszinte a mutató, nem hazudja a 80-110 fokot 90-nek. :D
gecsa2013-12-16 10:44:09 // 142827
nekem, amikor tavaly ránéztem fes-el, akkor 84 fokos volt a víz az ecu szerint, az óra meg a 80as vonáson állt.. 1-2mm-el felette szokott lenni, így gondolom a termosztát jó, az ecu is jó értéket lát, de valamiért csal az óra..
Tikesz2013-12-16 09:54:19 // 142826
Nekem kb 1 hónapja lett kicserélve a termosztát. Vernet került bele és nekem is az első vonás kb 80 és 90fok között ugrál a mutató,nem áll meg stabilan 90-en
gecsa2013-12-16 08:24:04 // 142825
jaja, de az legalább szereti is megfőzni magát, ahogy hallom.. :D
Tuningman2013-12-16 02:02:36 // 142824
Akkor üljön be egy h astrába, ott fogja zavarni majd igazán, kispórolták belőle a műszert:D
Utána ujjongani fog 159-ben és megszűnik a zavar:D
Hardy2013-12-15 23:22:34 // 142823
A termosztátházban és 88 fokon nyit. Csak a víz alapjáraton meg ha nem terhelem nem megy fel 88 fokig, tehát ki se tud nyitni a termosztát.
Liquid2013-12-15 23:15:13 // 142822
én is kb. ezt láttam, sőt volt magasabb is mikor nagyon melegben erősen klímázva kergettem :)
GTPeti2013-12-15 23:12:42 // 142821
Pont erről beszélgettem az előbb a (másik) 159-tulaj barátommal. Nagyon zavarja, hogy a hőmérő nem a valóságot mutatja.
Piritu - 1.000.0002013-12-15 23:03:49 // 142820
Hol van a hőmérő a jtd-n?
A TS-emben magában a termosztátban, és az indítja a hűtőventilátort is. Ha jól emlékszem a termosztát 83 foknál nyit és a venti 95 körül indul. Nyáron a kettő között mászkál.
Ferke2013-12-15 22:59:49 // 142819
Nekem egyik jtd-n sem mozog, a 90-es vonal alatt 1mm-re áll, és se le se fel. (Nyilván amíg bemelegszik, addig mozog)
Egyszerűen ennyit tud egy normális termosztát.
Piritu - 1.000.0002013-12-15 22:59:17 // 142818
Ilyen a 159 is, 90-en áll mint a cövek. Érdekes nézni, ahogy "melegszik" a víz. Darabosan megy felfelé, nem folyamatosan.
Piritu - 1.000.0002013-12-15 22:55:32 // 142817
A te volt autód is erősen eltér az átlagtól :-)
Dévid2013-12-15 22:34:33 // 142816
V6-on is mozog nyáron... :)
Liquid2013-12-15 22:31:02 // 142815
tőled nemér :)
Liquid2013-12-15 22:30:41 // 142814
mert mért ne mozogna?
Na persze az újabbaknál már a 70 fok meg a 115 is 90, legalábbis ha már nem fullhideg a motor akkor 90-et mutat.
Ferke2013-12-15 22:24:12 // 142813
Természetesen a jtd-re gondoltam:) Továbbá nálam az is 'beszarás'-nak minősül, ha nem áll a 90es vonalon, mint a cövek:)
Dévid2013-12-15 22:03:50 // 142812
Írjak dolgokat? :D
Attika012013-12-15 22:00:33 // 142811
Autónak használjátok, használtátok. :) Nekem sem eszi az olajat, és a termosztát is jó. :)
Piritu - 1.000.0002013-12-15 21:55:14 // 142810
Furcsa autóink voltak druszám!
Se olajat nem zabáltak, se termosztátot, se...
Valamit nem jól csinálunk :-DD
Piritu - 1.000.0002013-12-15 21:50:39 // 142809
Mert csak a rossz hír hír, azt írják le az emberek.
Nekem csak ellenpéldáim vannak:
A 146-omban 4év/200ezerig nem kellett, utána nem tudom.
A Spideremben 12év/140ezerig bírta a gyári.
A 156-ot meg már írtam.
:-)
GTPeti2013-12-15 21:44:32 // 142808
Sanyik, értem örülök, ez mindenképpen jó, hogy nem mindegyikünk autójában halt meg "idő előtt". Ettől még feltűnően sok eset volt, amikor hamar odalett a gyári termo. Legalábbis nekem így tűnt.
Liquid2013-12-15 21:36:46 // 142807
Az én 156-ban 143.000-től 199.500-ig (6 év) nem volt vele gond. Előtte lehet hogy cserélve volt.
Piritu - 1.000.0002013-12-15 21:32:38 // 142806
Pont ezért írtam, hogy olvashass egy 2006 végi 156-ról, amelyikben 6 évig és 200e-nél is tovább bírta :-)
GTPeti2013-12-15 21:10:45 // 142805
Sok olyan 156-ról olvashattunk itt, amiben a gyári 4 évesen tönkrement. Köztük az enyémben is.
Piritu - 1.000.0002013-12-15 20:59:29 // 142804
Egyébként hihető a dolog, csak nálam minden másképp van :-DD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak