Fórum >> Típusok >> 156

Attiska2006-06-30 17:56:30 // 14393
Poló, Akkor viszont termosztát lesz alighanem.
Poló2006-06-30 17:52:10 // 14392
Nem azzal lesz nálam gond. Hosszútávon egyszerűen fel sem megy 70 fokig.
Attiska2006-06-30 17:38:12 // 14391
Poló, Utánajártam a hőfokmérőnek. A 156 hűtőventillátora kétfokozatú. Az első, lassú fokozat 90 fok körül kapcsol, a második gyors, 100 foknál. Mivel a lassú fokozatnak baromi nagy az áramfelvétele (50 Amperes biztivel van védve), ezért időnként szeret összeégni az első fokozat kapcsolója. Lehetm hogy Nálad is ez a helyzet, és ezért 100 foknál kapcsol be Nálad a nagyfokozat, és az meg eléggé visszahűti. Mondjuk dugóban, menetszél hiányában nem is biztos, hogy elég a kisfokozat.
Mike.2006-06-30 17:34:38 // 14390
A biztosító majd mind a kettőtöket kihoz vétkesnek, mind e kettőnek fizeti is a fele kárt és mind a kettőnek megemelkedik a biztosítási díja. De ez csak egy saját vélemény, saját tapasztalatból. :)
Trombozis2006-06-30 17:26:10 // 14389
Hehe, hogy mik vannak? :-)
156sw2006-06-30 17:24:28 // 14388
Egy metálzöld 1,6 t spark fakormányos 156 "kollegának" üezenem, hogy nem azért megyek lakott területen csak kb 70-nel, mert nem tudok gyorsabban..... Remélem ez az idióta, aki földváron a "szembesávban" "gyorsult le" nem tag...
BeeGee2006-06-30 17:20:24 // 14387
Rendőr nem volt, felelősséget még nem ismertük el. Papíron mindenestere én vagyok jó, a helyszínen máshogy festett a dolog. Nem tudom melyik a súlyosabb vétség, az irányjelzés vagy a követési távolság. Pont ezért nem akartam erősködni, mert nem érzem tök tisztának magam. Teljesen normális tag volt, ha nem muszáj, akkor nem teszek neki keresztbe. Max cascó lesz belőle.
Mike.2006-06-30 17:13:35 // 14386
Nem hívtatok rendőrt? Én már annyiszor csalódtam a biztosítóban, hogy semmi biztatót nem tudok erre mondani. Akár milyen kis baleset történik, rendőrt hívni, baleseti jegyzőkönyvet csináltatni és a helyszínen nem elismerni a vétkességet! Én ezt tudom mindenkinek tanácsolni.
BeeGee2006-06-30 17:07:51 // 14385
Nem, ezt a Rönós. A Margit krt-ről kikanyarodtam jobbra, és egyből a zebrán elengedtem a bicajost, a kilógó felemet meg elvitte... Hozzáteszem, én is farok voltam, mert nem indexeltem időben - mert későn vettem észre, hogy oda akarok befordulni, ő meg nem tartott féktávot. majd a biztosító eldönti...
Kompressz úr2006-06-30 16:55:33 // 14384
Részvétem, szerencséje a vétkesnek, hogy nincs halálbüntetés, azt érdemelne.
Mike.2006-06-30 16:53:04 // 14383
Húú, basszus ez nagyon csúnya. :-( Ezt nem a kerékpár okozta!?
BeeGee2006-06-30 16:45:31 // 14382
Remélem nektek jobban indul a hétvége :(

Bicajos - Alfa - Rönó Master..
csocsi2006-06-30 15:22:27 // 14381
Na ez tökéletesen igaz :)))))))
Chichi2006-06-30 13:17:12 // 14380
Álltalában felesleges...... :-)
csocsi2006-06-30 12:44:55 // 14379
Velem eddig csak 1 próbálkozott, de felesleges volt neki :)))
Chichi2006-06-30 11:07:14 // 14378
Természetesen vannak kivételek, de én nagy álltalánosságban gondolkoztam....
ribipeti2006-06-30 10:58:58 // 14377
Az tényleg ki lett találva, dettó ez az én véleményem is. :)
ribipeti2006-06-30 10:58:16 // 14376
Egójuk tényleg nagy lehet, de a bátyám az 1.6-tal meg a 3 gyerekkel a hátsó traktusban nem is a gyorsaságra teszi hangsúlyt, hanem a Variant nagy csomagterére. :)
Chichi2006-06-30 09:20:15 // 14375
Én csak nevetek a sok bután, és néha tanitok...... Mert azt azért kell néha.... :-)
Chichi2006-06-30 09:18:37 // 14374
Nekem az autóból, csak a hátsó lökösbe épített kidörgő végek tetszenek.....
Chichi2006-06-30 09:17:37 // 14373
Én álltalános véleményem, hogy a passatosok egojúk óriási, azt hiszik mindenkinél gyorsabbak......
Attiska2006-06-30 09:15:17 // 14372
ribipeti, Néha volt a Marisnál is, de nem olyan sokszor. De én nagyon ritkán veszem fel a kesztyűt, ha le akar gyorsulni tegye, csak ha felbasznak agyilag, akkor veszem fel a kesztyűt, mint most tegnap az a kis köcsög.
Attiska2006-06-30 09:13:18 // 14371
Az egyik japánbuzi cimbim is vett egy 1,8 Executive-ot. 900 kilométernél váltóbowden és kettes szinkron csere, 1500-nál az autó meg szépen megállt a M1-en, vezérlőelektronika csere. Ezek után azonnal becserélte egy kiállítási Accordra. Úgy látszik, hogy a designerek fizetése elvitte a minőségbiztosításra szánt pénzt. :)
ribipeti2006-06-30 09:12:12 // 14370
Öööööööööö....izzééééééééééé....jaaaa. :)
ribipeti2006-06-30 09:11:22 // 14369
Múltkor bátyám a Passatjából átült az enyémbe kipróbálásra 60km szakaszra, és ő is azt mondta, hogy az Alfától megőrülnek az emberek, mert mindenki versenyezni akart vele, míg a Passatnál nincs ez így. Meg kell szokni. Amúgy a Mareanál nem volt ilyen? Nekem anno Bravom volt, na az is hatott az űzött vadakra. :)
Chichi2006-06-30 09:09:46 // 14368
Ááááá, mostmár fogom....... Azokat a tulajok is anyázzák, hogy elég gyengére sikeredtek...... :-)
András bácsi2006-06-30 09:09:41 // 14367
A max azt jelenti, hogy a betét kopása maximális. :)))
Attiska2006-06-30 09:02:29 // 14366
A legutolsó digiműszerfalas, üvegorros Civic.
ribipeti2006-06-30 09:01:17 // 14365
Mike, az Brembo Max tárcsa, vannak benne szép kis vonyások. :) Kukás volt a régi, aztán ezt építtettem be. Látványos, mondjuk, de nem ezért vettem, hanem mert elvileg jobb.
Chichi2006-06-30 08:49:47 // 14364
Miaz a űrcivices?????
Attiska2006-06-30 08:33:34 // 14363
Amióta megvan az 56, ászrevettem, hogy főleg az űrcivicesek elkezdtek kóstolgatni. Nem vagyok büntetős típus, leszarom, hogy ki gyorsul le és mivel, ha neki ez jó, hát tegye, de tegnap a Szerémi úton volt egy rendkívül bunkó kis nyálköcsög, aki lenézően átröhögött a piros lámpánál. Na, ezen viszont felbasztam magam, úgyhogy ASR ki. Mondanom sem kell, hogy esélye sem voltkét lámpa között kb. 1,5 autóhossznyit kapott úgy, hogy nem vagyok egy rajtművész. Persze utána már nem állt mellém, szépen elsunnyogott. Nem tudom, hogy mit gondolnak ezek, vagy a lóerőket pótolja a űrműszerfal és a műanyagérzet?
Poló2006-06-29 22:19:08 // 14362
De jó volt ott :-)
Piritu - 1.000.0002006-06-29 22:18:36 // 14361
Köszi a tippet. Holnap futunk még pár kört.
Na mentem, búcsúzóul egy kép Siófokról:
Zsolesz2006-06-29 21:52:23 // 14360
Van még ez is érdemes több helyről megkérdezni. Bár ha casco-s a dolog akkor nyílván a jobb minőséget kell választani. Nekem egy horpadásra is elég húzós ajánlatot adtak. Majd írd meg neked mi a tapasztalat. Előre is köszi. A cég
Piritu - 1.000.0002006-06-29 21:17:34 // 14359
Velük beszéltünk ma javítás ügyben.
Trombozis2006-06-29 21:14:59 // 14358
Na jó 2ezres. :-P
Trombozis2006-06-29 21:11:47 // 14357
Még semmi. Itt parkolok vele a cégnél. Ma este kiállok vele a garázsba és várja majd a szerelőt. Hamarosan nem csak ezres fordulaton gurulok vele. :-DDDD
VersionX2006-06-29 21:09:55 // 14356
Igen van ilyen technika én őket ismerem, szerncsére nem saját géppel, hanem a ismerős vitte ide és szép lett. Jégkárosodás és sok más
Poló2006-06-29 21:08:12 // 14355
Szekereddel mi a helyzet?
Trombozis2006-06-29 21:08:07 // 14354
Sajnálom a dolgot. :-/
Trombozis2006-06-29 21:07:28 // 14353
Persze, hogy van. Haverom 145jét ezzek kezelték. Olyan lesz, mint ha új lenne. Nem is kellett festeni sem.
Piritu - 1.000.0002006-06-29 21:05:05 // 14352
Casco, szerencsére a hitel miatt kellett kötni. Már kitöltöttem a bejelentőt, holnap jönnek vizslatni.
Poló2006-06-29 21:03:16 // 14351
Biztosító vagy saját zseb?
Piritu - 1.000.0002006-06-29 21:02:20 // 14350
Van ilyen technológia. Már dumáltunk egy pesti ipsével, aki akár el is jönne. Csak azok a kocsik, amik a cég előtt álltak (kb. 40) jó pár heti meló lenne neki. Egy-két kocsi javítható pro nap. Nem kell gittelni, festeni, egyszerűen visszahorpasztja a plét. Még keresünk mást is. Szó szerint tájkép volt csata után a parkolóban.
Karakot2006-06-29 20:55:47 // 14349
Jobbulást és részvétem! Van valami technológia, amivel ki lehet javítani a jégkárt, anélkül, hogy vastag gittréteget kennének a kocsira? Korábban hallottam olyanról, hogy vákummal visszaszívják a huplikat, de nem tudom, hogy ez tényleg működik-e.
Poló2006-06-29 20:52:23 // 14348
Azt hiszem, még nincs nála. Valami olyasmit írt, hogy a napokban érkezik meg.
Karakot2006-06-29 20:51:20 // 14347
Szevasz! Gondolom alig vártad, hogy hazaérj, és megsimogasd a kis rossot. :) Tényleg nem bírsz leállni a fejlesztésekkel... :)))) Ha már minden alkatrész fekete lesz, akkor már csak a kasztnit kell átfújni, és kész is a V6 koporsó. :))))) Ahelyett, hogy a photoshoppal bajlódtál, inkább felrakhattad volna az új szerzeményeket. :) Várjuk az igazi képeket..... :)
Attiska2006-06-29 20:49:54 // 14346
Részvét. :(
GEORGE2006-06-29 20:32:05 // 14345
Áááááá Nem mondod!!!!!!!! :-(((( Részvétem!!!!!!!!
Poló2006-06-29 20:24:07 // 14344
Racevét :-((((((
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak