tazo2006-03-20 16:34:18 // 6642
akkor jól éreztem, hogy így érzek én is! :)
csocsi2006-03-20 16:32:46 // 6641
Vaze írás közben kidobott ez a ..... :((((
Szóval, szerintem nagyon jó :))
Álló helyzetből lehet hátrányod, de menet közben még off nem tudott megfogni :))))))))
Attól függően mennyire akar hajtani az ember akkora gázfröccsöt nyom.
drPN2006-03-20 16:32:08 // 6640
szerintem ez tipikusan olyan dolog, ami az Alfákra jellemző: kicsi, néha bosszantó tulajdonság, ami miatt viszont csak jobban szeretjük az autónkat, mert - legalábbis ami engem illet - az egy nagyon jó érzés, ha kiismered minden kis porcikáját, és csakis Te tudod, hogyan kell kezelni az egyes szituációkban...:) ettől még inkább a sajátjának érzi az ember...:)
tazo2006-03-20 16:31:06 // 6639
Szívesen, szerintem nem fogtok csalódni benne!
Mike.2006-03-20 16:30:48 // 6638
Úgy látom megfertőzted a haverodat az Alfa vírussal. Vagy együtt kaptátok el a kort? :-)))
drPN2006-03-20 16:28:13 // 6637
A gázfröccs jól hangzik...:) Köszönöm az infót, már nagyon kíváncsian várom a tesztutat a kiszemelt csodamasinával!
csocsi2006-03-20 16:26:55 // 6636
Igen, ezután már nem engedem ennyire lecsökkenni a mutatót :))))
tazo2006-03-20 16:26:08 // 6635
Ezen kívül vannak kisebb betegségei: hidegen, útkereszteződéshez való lassításkor nem mindig engedi fel a kupplungot! Ezzel együtt lehet élni, de meg kell szokni!
csocsi2006-03-20 16:26:02 // 6634
Igen, aztán a valós fogyit sosem tudjuk meg :)))
Mike.2006-03-20 16:26:01 // 6633
Na azt az ellesett tapasztalatot kell itt majd megosztani az érdeklődőkkel. :-))
tazo2006-03-20 16:23:26 // 6632
Nos, van annak egy City gombja, amivel nagyon nyugisan el lehet közlekedni nem csak városi környezetben - ilyenkor ugyanúgy műx, mint a normális automata váltók: trepni gáz = visszavált, amennyit kell! Igen, a manuálisnál lassabban vált, de azért én spec tudok vele sportosan menni! Én is mauál párti voltam, de valahogy ez megtetszett és teljesen elégedett vagyok vele!
Még annyi, hogy manuál módban is lehet vele lassan váltani, meg kicsit gyorsabban is: azt mondják intelligens és a gázpedál állásából, valamint a fordulatszámból valahogy tud következtetni a vezetési stílusra és annak megfelelően vált. Ha kihuzatot trepni gázon, akkor leszab előtt elég gyorsan vált - már-már manuális sebességgel.
Ami viszont utánozhatatlan: a visszaváltáskori gázfröccs! Engem mindenféle lassú váltásért kárpótol! :)
drPN2006-03-20 16:18:29 // 6631
Selespeedes Cartársak!
Mennyire vagytok a váltóval elégedettek? Nem lassú a gép tőle? Ez olyan automatás, kényelmes jellegű, vagy normálisan (értsd: sportosan) lehet váltogatni vele? Egy barátom kinézett magának egy 2.0TS SW-t, az egyetlen "gondja" vele, hogy Selespeed. Hozzám hasonlóan ő is kézi váltó-párti, de kiváncsiak lennénk a véleményetekre?
tazo2006-03-20 16:14:33 // 6630
Oka:)
Ennyire én sem értek ám hozzá, mint, ahogy leírtam - nem is én építettem, hanem egy barátom - de végig ott voltam az építésnél, ahol minimálisat tudtam, segítettem viszont sok okosságot tanultam! :)
Mike.2006-03-20 16:12:40 // 6629
Most legalább tudjuk, ha ilyen terveket szövögetünk hozzád fordulhatunk tanácsért. Mondjuk én nem vagyok ennyire megszállotja a nagyon szépen szóló zenének, de hátha van itt újjító egyén. :-)))
Tomy1562006-03-20 16:12:29 // 6628
OK! Majd beszélünk Esztergomban...korábban 1 Pioneer fejegységem volt (vmi sz..ét kilopta a kocsiból), az sokkal jobban szólt, mint a mostani Kenwood. Valszeg le fogom cserélni és ismét Pioneer lesz. Plusz két jó első hangszóró...nekem ennyi elég...most!
drPN2006-03-20 16:08:55 // 6627
Az tuti égés...:) Főleg ha az ember nője is ott ül...:)
tazo2006-03-20 16:08:28 // 6626
Akkor OK! Thx for help!
1 fontos dolog a legelején: ezek a mi tapasztalataink, melyek az autó építése során halmozódtak fel. Ettől minden egyéb rendszer hangban és felépítésben nagyon eltérő lehet!
Nos, a 156-os szedannak meg van az a jó tulajdonsága, hogy sedan, tehát max egy sízsáknyi hely van, ahol az alacson frekvenciájú hangok kényelmesen befurakodhatnak az utasfülkébe. Tehát egy bolti mélyláda - bár valamit fog szólni, de ahhoz olyan teljesítményű, meg árú kellene, aminél olcsóbbat is lehet egy kis okossággal csinálni. Mélyládánál a lényeg, hogy a reflexnyílás - amennyiben reflex ládikóban gondolkozol a sízsákhoz csatlakozzon!
Ajtók: az ajtókban a lenti hangszóró elhelyezése elég szerencsétlen volt - hangsúlyozom, az én hangszóróimmal, az én erősítőimmel - ez minden rendszeren más és más lehet!!! Szóval a hanszóróból jövő hangokat szépen kioltotta a vaskos középkonzol, ezért egy kicsit meg kellett dönteni és ki kellett emelni őket, így már van normális színpadkép, ráadásul a sztereo hangzás is maximálisan érvényesül - valamint előkerült a kickbass, ami bár a hangszóró alapból nagyon tudta volna, valahogy az Alfa ajtó nem volt pont jó erre!
Csipogók pozíciója: ezeket is el kellett költöztetni a kilincs mellől, mert túl közel volt a színpad és túl dobhártyarepesztő volt a magas - itt a hangváltóhoz is hozzá kellett piszkálni!
Röviden :) ennyi!
Még 1x szeretném hangsúlyozni, ezek az én kocsim építése közben szerzett tapasztalatok, melyek minden rendszeren más és más lehet!
Sorry a hosszért!
Mike.2006-03-20 16:04:56 // 6625
Hogy hogyan sikerül 65 l-t tankolni? Hát úgy, hogy az az óra egy nagy kamu.:-(
Én az 5 l-es kannába tankoltam 5,7 litert. Hazajöttem és szétmértem literes kancsóval. 5,2 l lett a vége. Tehát átb@sztak fél literrel. Mégha elis mértem egy kicsit akkor is 3-4 dl-el vertek át.
Ha 3 dl vel számolom akkor is egy tele tanknál 60-62 liternél közel 3,5 liter a csalás.
csocsi2006-03-20 16:00:36 // 6624
Nem tudom, nekem mikor 62-t nyomtam bele akkor is kissé ideges voltam kibírja-e hazáig. Szerencsémre igen, mert kellemetlen mikor elfogy a nafta a gépből :)))
Mike.2006-03-20 15:58:33 // 6623
Itt nyugodtan leírhatod a 156-osba való zeneépítést, nem lesz az OFF, mivel a 156-ba építed. ;-)))
drPN2006-03-20 15:57:58 // 6622
szerintem még mehettem volna vele, mert pont a 0-n állt a mutató, de épp vidékre indultam, a legközelebbi kút meg úgy 20-25 km-re volt, szóval azt már nem mertem bevállalni...:) Vinnie-nek sikerült 65l-t beletenni, szóval sehol sem vagyok...:)))
csocsi2006-03-20 15:53:24 // 6621
Akkor te is 62-t tankoltál :))
csocsi2006-03-20 15:52:33 // 6620
Ez biztos??????
Nekem is sikerült 62 litert beletennem, de kissé izgultam :)))
Vinnie2006-03-20 15:52:25 // 6619
Köszönöm.Igen én.Fényezéssel kb.:80k volt tavaly.
csocsi2006-03-20 15:51:38 // 6618
Vizuális típus vagyok, háát ... :))
csocsi2006-03-20 15:50:39 // 6617
Nem tudom még én sem néztem meg az enyémet :)))
De most már, hogy elmesélted nekem is van tapasztalatom :)))))))
Akkor az előző tulaj a tiednél valszeg ezt nem tudhatta :((
tazo2006-03-20 15:47:19 // 6616
De 156-osba való zeneépítésnek rengeteg buktatója van, sokat tudnék még róla beszélni - amit mivel még új vagyok, nehogy offolás legyen a topicban, nem itt írnék le. Monjuk esetleg Esztergomban?
drPN2006-03-20 15:46:30 // 6615
:)
A lökösöket Te tisztíttattad le? Kb. mennyibe fáj egy ilyen kis műtét. Nagyon szép munka!
tazo2006-03-20 15:44:51 // 6614
Az autóhifi a kompromisszumokról szól - ki mit engedhet meg magának: az én ládám is kivehető (nem könnyen, de kivehető). Ha nem vagy elkötelezett híve a dübörgésnek és a pince-mélyeknek, akkor elegendő egy minőségibb első szett, egy jó képességű erősítő - mely az elejét hajtja és végül de nem utolsó sorban egy normális ajtó-szigetelés - e nélkül semmit nem ér a legdrágább szett sem! Ez esetben külön mélyláda nélkül is hallgatható muzsikát lehet varázsolni a kocsiba!
Tomy1562006-03-20 15:40:41 // 6613
Aha értem! akkor viszont, ha rakok be erősítőt, annak az első hangszorókat kellene meghajtania? Ui. nagy mélynyomó ládát nem raknék a csomagtartóba...nagy a család...kell a hely!
Vinnie2006-03-20 15:39:28 // 6612
Szerintem egy kicsit csalt a kut is, meg már porzott is a tank. :))
drPN2006-03-20 15:36:22 // 6611
akkor Te a csöveket is maximálisan kihasználtad...:)
tazo2006-03-20 15:34:46 // 6610
Szintén egyet kell értenem az előttem szólóval, mert alapvető hifis törvény: hátulra nem rakunk hangszórót - a kalaptartóba való oválozás pedig egyenesen szentségtörés - persze csak a leg elvetemültebbeknél, ennyire azért én nem vagyok expert!
A hátsó ajtókban én meghagytam a gyári hangszórókat - előről úgysem hallom őket, viszont a hátul ülők azért valamit hallanak így a mélyen kívül.
Kassi2006-03-20 15:34:09 // 6609
Hello,
a pitoncaraudio forumán tudsz kapni bővebb segítséget autó hifivel kapcsolatban :-)
Vinnie2006-03-20 15:31:49 // 6606
Nem akarok beleszólni, de mégis. :))
Én elfelejteném a kalaptartóba szerelt hangszórót. Nem lesz szép a színpadkép, mert mögötted szól, nem elötted.Csak egy javaslat. :))
Vinnie2006-03-20 15:29:10 // 6605
Hát igen. Látom te is a minôségibb zenére hangolted a gépet. :))
Tomy1562006-03-20 15:29:10 // 6604
OK! Köszi mindenkinek! Pont erre voltam kíváncsi! Szóval veszek egy 2 utas rendszert hangváltóval előre. Hátul az ajtóban van 1 pár 2utas hangszoró, a klaptartóban meg egy 3utas. Szerintetek elegendő a 3 utast meghajtani 1 2csatornás erősítővel?
tazo2006-03-20 15:23:56 // 6603
:) akkor ugyan arra gondoltunk!
tazo2006-03-20 15:22:30 // 6602
Szia!
Gyárilag nincsen hangváltó az autóban. De, ha minőségi javulást szeretnél elérni, akkor egy 2 utas első szettet érdemes venni - hangváltóval. Ha egy kicsit még többet akarsz kihozni a dologból, akkor nem árt egy erőlködő sem!
Vinnie2006-03-20 15:20:42 // 6601
Gyárilag nincs hangváltó a gépben.Viszont, ha cserélsz, akkor már magashangszoróval együtt kellene.ehhez adnak a szettben hangváltót.Azt majd eldugod valahova.
Vinnie2006-03-20 15:18:15 // 6600
Nekem már ment 65 liter a 63 literes tankba. Érdekes, nem? :))
drPN2006-03-20 15:15:41 // 6599
Tomy1562006-03-20 15:14:29 // 6598
Itt is megkérdezem: tehát első hangszorókat szeretnék cserélni az autoban. A kérdés a következő: elegendő csak a hangszorókat kicserélni, vagy kell berakni "hangváltót" (ha jól írom) is. Másképp: van gyárilag hangváltó a kocsiban? Vagy nem is kell?
drPN2006-03-20 15:10:12 // 6597
Ez szombaton sikerült. 63 literes a tank...:)
Ferke2006-03-20 15:05:03 // 6596
Óvatosan szóljál be mer nem lesz kormányösszekötőd!!!!:)))
Kassi2006-03-20 14:50:58 // 6595
Dolgozni kéne nem fórumozni... :-)
Tomy1562006-03-20 14:49:10 // 6594
Hali!
Ja, én küzdöttem, de azóta se jött le :(! Nem vagyok elég erős!
Majd gyúrok rá aztán nekiugrok még 1X!
Ferke2006-03-20 14:42:36 // 6593
Eléggé fájt, viszont marha csúnyán néztem ki még sokáig!:))))