Melyik a két vége?Ahol a két cső rámegy az EGR-re vagy a csövek másik vége?
szasza(SW)2013-05-18 20:25:52 // 138438
SanyiJTD2013-05-18 20:24:58 // 138437
Mi a gond vele? :D Rárohadt az állastól?
Dévid2013-05-18 20:23:45 // 138436
Én csak a röfögősre tenném át az olasz ribanc fékeit, de a tárcsa nem akarja az igazságot.
SanyiJTD2013-05-18 20:19:27 // 138435
Kedden én is felhívok egy szerelőt, hogy leadhatom-e az autót, kezdjen valamit a hűtéssel. Meg csöpög az olajam az olajpumpánál ,arra nézzen rá!
Dévid2013-05-18 20:14:51 // 138434
Én kényszerből építek, de most épp elakadtam egy egyszerű résznél. :) Pedig még csak bontok.
SanyiJTD2013-05-18 20:11:22 // 138433
Kényszert érzek ,hogy építsek egy másik autót, szóval bármikor eladnám :D
Kicsu2013-05-18 18:29:04 // 138432
Mind a két végén.
szasza(SW)2013-05-18 15:42:45 // 138431
dolgozni=dugózni?
szasza(SW)2013-05-18 15:39:46 // 138430
melyik részen kéne ledolgozni?
GTPeti2013-05-18 15:32:48 // 138429
Ja... az LMM nem egyik pillanatról másikra megy tönkre. Egy ponttól már nem a valós értéket küldi, de még nem küld extrém értékeket, emiatt nem veszi észre az ECU.
Az EGR-edet pedig végre le kéne dugózni és húzni...
Az EGR-edet pedig végre le kéne dugózni és húzni...
szasza(SW)2013-05-18 15:29:53 // 138428
A 146-nál volt lmm hibám,de ott írta hogy lassan reagál vagy mi.De mért csak üzemi hőfokú motornál csinálja?
GTPeti2013-05-18 15:12:22 // 138427
Ez normális.
szasza(SW)2013-05-18 15:04:13 // 138426
nincs hibakódom.
GTPeti2013-05-18 15:00:53 // 138425
Mikor tervezed, hogy ledugózod?? Sőt 8V-nél még lehúzni is elég...
A rángatást az LMM is csinálhatja.
A rángatást az LMM is csinálhatja.
szasza(SW)2013-05-18 14:59:33 // 138424
Már megint csinálja,hogy üzemi hőfoknál nem pörög fel.Nem reagál a gázpedálra.Majd lassan elkezd felkúszni a fordulat.Ekkor még mindig nem húz.Valamikor 1800-tól valamikor,csak 2500-től érzem hogy tol a turbó ,óriási koromfelhővel mögöttem.Főtengely jeladó hibám volt az ki lett cserélve,de ez megint visszajött.Előtte is ez volt a bajom:(
GTPeti2013-05-18 14:50:04 // 138423
Nem értem, egy 1.9 8V-nél miért kell takarítgatni.
szasza(SW)2013-05-18 14:48:01 // 138422
Sziasztok!
EGR-t takarítok.Pucolás után(Brigéciolban ázik) fújam be a mágneskapcsoló pöckét és a mozgó részeket WD-40-el vagy attól,csak előbb összeszedi a trutyit?Mi a helyes eljárás?:)
EGR-t takarítok.Pucolás után(Brigéciolban ázik) fújam be a mágneskapcsoló pöckét és a mozgó részeket WD-40-el vagy attól,csak előbb összeszedi a trutyit?Mi a helyes eljárás?:)
Szabeee2013-05-18 14:15:13 // 138421
ez egy jó kérdés.... viszont a zöld festéknek távoznia kell, ha kék LED lesz mögötte.... a km/h és fordulatszámmérővel nem lesz gond, a kis mutatókkal nagyobb a probléma...
GTPeti2013-05-18 14:12:40 // 138420
Az semmi... Azt hogy éred el, hogy a tengelyek leszedett mutatónál ne forogjanak a minimum állás alá...
Szabeee2013-05-18 14:06:53 // 138419
Rendeltem új mutatókat az autóba, második lehetőség, hogy tökéletesen megcsináljam..... csak éppen azt nem tudom, hogy milyen módszerrel fogjak neki, hogy a mutató lejöjjön a tengelyről, ne pedig az egész tengely csússzon ki.... ötlet valakinek?
GTPeti2013-05-18 13:57:27 // 138418
Persze. És ami nagyon fontos: Ellenőrizd le a végén a papírt, hogy az első kerekek összetartása szimmetrikusan van-e beállítva. (Esetedben mindkettőt nullára.)
Nálam volt már olyan művész, aki az előírt teljes összetartást (legyen pl. -2) negatív és egy pozitív érték eredőjeként kívánta elérni (vagyis -4 és 2-re állítva -1 és -1 helyett). Az autó pedig majd' leesett az útról...
Nálam volt már olyan művész, aki az előírt teljes összetartást (legyen pl. -2) negatív és egy pozitív érték eredőjeként kívánta elérni (vagyis -4 és 2-re állítva -1 és -1 helyett). Az autó pedig majd' leesett az útról...
Dévid2013-05-18 13:51:41 // 138417
OK, köszi! Szóval akkor minimum a sportfutóműves beállítások kellenek, hogy legyen végre egyenesfutása a kocsinak.
GTPeti2013-05-18 13:36:51 // 138416
Nálad az első összetartást NULLÁRA célszerű kell állítani. (Az ültetés miatt.)
(Elvileg a gépben a 156+sportfutómű esetén eleve ez van benne.)
(Elvileg a gépben a 156+sportfutómű esetén eleve ez van benne.)
Kka2013-05-18 13:01:43 // 138415
Együtt érzek :D
Én nem is igen tolom neki városban mert gáz egy hangja van, nagypapi tempóban közlekedek mert akkor nem adja ki azt a borzalmas hangot :D
De elvileg 2 héten belül megoldódik a gondom..
Én nem is igen tolom neki városban mert gáz egy hangja van, nagypapi tempóban közlekedek mert akkor nem adja ki azt a borzalmas hangot :D
De elvileg 2 héten belül megoldódik a gondom..
Trombozis2013-05-18 11:42:19 // 138414
:-) Szep ez az 56.
Mondom az asszonynak nekem ez kell es dobok ra egy ajanlatot. Kerdi, hogy mit csinalok az enyemmel? Hat mit mit melle allok es lesz egy matt feher es egy matt fekete. :-P :-)
Az enyemet meg nem hallottatok. Ott alul mindent le kell bombaznom.
Mondom az asszonynak nekem ez kell es dobok ra egy ajanlatot. Kerdi, hogy mit csinalok az enyemmel? Hat mit mit melle allok es lesz egy matt feher es egy matt fekete. :-P :-)
Az enyemet meg nem hallottatok. Ott alul mindent le kell bombaznom.
JCsabi2013-05-18 11:17:37 // 138413
Szép hangja van! :-)
sty2013-05-18 11:00:04 // 138412
Sajnos hiába cseréltem ki a régi kapcsolókra nem lett jó,lehet hogy a kábelkötegben is másképp van bekötve
Peti156Sw2013-05-18 10:24:56 // 138411
Sziasztok! Meg tudná irni valaki nekem, a hosszbordás szîjfeszìtő csavarjainak a meghúzási nyomatékát 2,4 20v-nél?
SanyiJTD2013-05-18 08:54:53 // 138410
Én is rohadtul imádom a hangját!
zee2013-05-18 08:50:16 // 138409
:)
Amúgy f*sza lett a hangja!
Amúgy f*sza lett a hangja!
SanyiJTD2013-05-18 08:27:52 // 138408
sty2013-05-17 21:42:30 // 138407
Valaki esetleg tudna segíteni reg adó számításban,néztem kint egy 2007,09 havi 1.9 JTD 16v 159-es Alfát,ha kalkulátoron számolom közel 700 ezerre jön ki de a használtatón a kintről behozott hasonló 59-ek alig 400 a reg adó ez hogy van?
sty2013-05-17 21:37:43 // 138406
Ok,holnap kipróbálom
thealfa1562013-05-17 21:11:03 // 138405
hali, Baranya vagy Tolna megyében tud valaki olasz bontót??? Igazából csak ilyen apróbb alkatrészek kellenének...mert hiányoznak csavartakaró pöckök, meg ha találok valamit ami úgygondolom, hogy hasznos lehet...akk azt is :)))
Hardy2013-05-17 20:45:33 // 138404
A régiből vedd ki a kapcsolókat és rakd át az újba az első kettő helyére.
156 áfa romeo2013-05-17 20:20:02 // 138403
Nálam is ez volt de én beletettem a régit,viszont lett egy rés mivel csak 2 el.ablakos az enyém is,de a rést meg letakartam hasonló anyaggal.
sty2013-05-17 19:02:43 // 138402
Egy kis probléma.Lecseréltem bőr belsőre a régi szövet üléseket és a kárpitokat viszont itt a vezető oldali kárpitnál dupla elektromos ablak kapcsolók vannak(elöl-hátul+ a lezárás )viszont nekem egyenlőre hátul még nincs elektromos ablak,így viszont ha a vezető oldalt leengedem az ablakot akkor ugyanazzal a kapcsolóval nem tudom felzárni csak a lezáró kapcsolóval így viszont csak akkor tudom újból leengedni ha a lezárót ismét átkapcsolom,valaki esetleg tud tippet adni miért van így talán mert hiányoznak a hátsó elektromos ablakok?
Alfa GT-Csaba2013-05-17 18:47:16 // 138401
postáznak!!
Peti156Sw2013-05-17 18:02:00 // 138400
Nekem van még pár tartalék, szívesen adnék, csak németben vagyok. Viszont Tata-Agostyán-ban van egy olasz bontó én ott vettem pár forintért, kérdezd meg hogy nem-e postáznák. Írj rám, és megadom a számukat, szombaton is vannak.
B.László2013-05-17 17:52:47 // 138399
fuhh akkor lehet ott az óracsopid lesz a bibis ha a kábelen bejön neki a norma akkor biztos h az
Dévid2013-05-17 17:47:35 // 138398
Igazából most nem a gumikopással van gondom, hanem pl. esőben kóvályog a kocsi eleje. Előző autómnak a hátulja csinálta, míg be nem lett szépen állítva a futómű.
Szabeee2013-05-17 17:11:44 // 138397
:) nem nagyon..... és az a helyzet, hogy fogalmam sincs hova "tűnik el" a dolog..... olyan, mintha valamitől valahol megemelkedett volna az ellenállás, de ez olyan hülyeségnek hangzik
Zsolesz2013-05-17 17:05:51 // 138396
Nincs csomó a vezetéken? :DDDD
Szabeee2013-05-17 16:45:27 // 138395
Nem hagyott nyugodni, hogy miért nem világítanak a középső óracsoportban a LED-ek.... multiméterrel megmértem a feszültséget egyik LED-nél és 2,49 V-ot mutatott a műszer... fogalmam sincs, hogy mi lehet a baja, valakinek valamilyen tipp?
Hardy2013-05-17 16:34:05 // 138394
De annál kisebb összetartás kell, mert az csak 2 cm-t ültet, nem 4-5-6 cm-t. Az meg nincsen benne.
Zsolesz2013-05-17 13:40:03 // 138393
Gumi mérettől függetlenül?
osee_selespeed2013-05-17 08:38:22 // 138392
Használati utasításban benne van mennyire kell állítani, sportfutómű esetén. Lehetetlen, hogy ne egye a gumit elöl, ültetett autónál még hátul is fennáll a félrekopás.
Hardy2013-05-17 07:54:49 // 138391
GTPeti.....mindent tud! Kisebbre kell állítani az összetartást, de Csöri is megmondja a jót. Azt hiszem talán nullára...
B.László2013-05-16 23:29:03 // 138390
Ennyi én kondinál találkoztam 1 cartársal nyír1e :D
fony722013-05-16 22:29:40 // 138389
Múltkor a műszakin a fékpadon aszongya a csávó:
-Újak a fékek mi?
Mondom nem, már ezekkel vettem, hozzá se nyúltam.
-Komoly? Kurva jól fognak, egyenletesen mindkét oldalon.
Én: Há nem Golf ez! :-D
Röhögte...
Ma meg szörfözni voltam és ahogy elnéztem a kismillió kocsit a parkolóban, egy Vágen se volt. Alfa viszont 3 :-) 147. 156, és 1 159 :-)
Úgy látszik a normálisabbja itt is tudja mi a jó :-)
-Újak a fékek mi?
Mondom nem, már ezekkel vettem, hozzá se nyúltam.
-Komoly? Kurva jól fognak, egyenletesen mindkét oldalon.
Én: Há nem Golf ez! :-D
Röhögte...
Ma meg szörfözni voltam és ahogy elnéztem a kismillió kocsit a parkolóban, egy Vágen se volt. Alfa viszont 3 :-) 147. 156, és 1 159 :-)
Úgy látszik a normálisabbja itt is tudja mi a jó :-)