Fórum >> Típusok >> 156

krisz.v2013-05-24 23:25:00 // 138673
Na jó, de itt a "nagyon visszafogja"-t nem úgy kell érteni, hogy kifejeled a szélvédőt, ha bekapcsolod a klímát!:) A lényeg, hogy mi szeretünk úgy autózni, hogy elforgatva akár 7000-ig, szerpentines hegyi utakon is, amit a technika és mi tudunk.. stb.:) és ott igenis nem mindegy! Persze papós tempóban nem jön ki annyira ez!:)
Tuningman2013-05-24 23:24:21 // 138672
Ez így szokott lenni sajna.
Remélem kicserélik gariba.:)
Tuningman2013-05-24 23:20:31 // 138671
A V6 nem olcsó játék, jól teszed ha lecseréled a vezérlést.
Nálam is lassan érik a csere, őszre tervezem de abból szerintem komplett motorszétszedés lesz ahogy magamat ismerem.:)
Dévid2013-05-24 23:18:04 // 138670
Golf I az tetszik. De az Alfák jobban. Lelkük van. :)
Ferke2013-05-24 23:11:24 // 138669
Fócvágengóf kéne nektek, amin télen-nyáron, fixen hajtva van a kompresszor!:))))
Dévid2013-05-24 23:10:29 // 138668
Én a 2.0 TS 156-nál nem éreztem, hogy nagyon visszafogná. :)
Dévid2013-05-24 23:07:54 // 138667
Én nem érzem. Mondjuk az sem hogy menne a klíma, pedig de... Elillant a gáz, szóval gáz van. Azaz nincs. :D
Dévid2013-05-24 23:05:41 // 138666
Saccra 2007-2008 körül cserélték, nem nagy tétel a csere egy rendes motorgenerál árához képest. :)
krisz.v2013-05-24 22:57:16 // 138665
Pedig a TS-motoron sokat fog! Épp most a hétvégén mondta az öcsém is (GTV TS), hogy nagyon megfogja a klíma!
Alfa GT-Csaba2013-05-24 22:54:43 // 138664
elég az 1,9 Jtdm is elhiheted!!
B.László2013-05-24 22:52:58 // 138663
nekem e miatt is fáj a fogam egy 2.4 jtd re :D nah meg h sor 5 :DD
cicmanyek2013-05-24 22:46:41 // 138662
Köszönöm szépen! :)
NGC2013-05-24 22:41:35 // 138661
Így! :)
Alfa GT-Csaba2013-05-24 22:37:18 // 138660
én ha a gt bekapcsolom ,nem gyorsul úgy ,igaz chippelve még nm próbáltam
Liquid2013-05-24 22:35:39 // 138659
na ja be is b..na ha belustulna tőle :) egyébként a 156-nál se éreztem soha
B.László2013-05-24 22:30:06 // 138658
hát akinek 2.4 JTDm van az biztos nem veszi észre :P :DDD
B.László2013-05-24 22:27:44 // 138657
borzasztó nálam inkább ablakot tekerek :D
B.László2013-05-24 22:26:54 // 138656
Nah azt én se tudom kérdezd meg Hardy t :DD biztos segít majd
krisz.v2013-05-24 22:18:44 // 138655
Pedig érezni!! Persze nem a normális hétköznapi forgalomban, ott nem nagyon, de ha hajtod rendesen akkor azért érezhető! Persze nem arról van szó, hogy nem megy, de érezni, hogy fogja! Én az off-os crdi-nél is érzem, pedig azt mondják, hogy dízelnél még annyira sem lehetne...
cicmanyek2013-05-24 22:13:45 // 138654
Srácok! Olvastam itt pár napja , hogy hogyan lehet kikapcsolni a minden egyes indításkor bekapcsolódó klímát , de most valamiért nem találom az írást.
Ha valaki emlékszik rá légyszi linkelje már be , vagy esetleg írja már le . Köszi.
Liquid2013-05-24 21:57:11 // 138653
én eddig soha nem éreztem hogy lenne különbség, egy V6-nak meg pláne nem szabad éreztetnie
Liquid2013-05-24 21:55:30 // 138652
így még durvább, nem cserélték ki a feszítőt csak a szíjat?
krisz.v2013-05-24 21:46:32 // 138651
Igen, "kis" motornál ezt teszi a klíma! Egyébként a v6-nál is érezni a hatását!:)
Zsolesz2013-05-24 21:22:32 // 138650
Köszi! :)

De egyet nem tudok cserélni csak a kettőt egyszerre, tehát legalább 2 patent kell gondolom.
A listából amúgy melyik való ide? Elég sok van
B.László2013-05-24 21:10:08 // 138649
Zsolesz Figy
patent es oldal

és Hardy kis írása ha ki van hajolva a takaró

takaró

am úgy kell berakni a patentet h a fejét ugye beilleszted a 2 vájatba ami van a takarón majd lyukra illeszted és bepattintod ennyi a történet :D
Zsolesz2013-05-24 20:50:27 // 138648
cserélt már valaki a J1-nél a légzsák takarónál olyan kis műanyag bizbaszt, ami a fedelet tartja? Le kell hozzá szedni az egészet vagy alá lehet piszkálni valahogy az újat? Ja meg kellene hozzá patent is, azt honnan lehet beszerezni?
aranytl2013-05-24 19:19:09 // 138647
Igazad volt, hirtelen adta meg magát a kinyomócsapágy. 130 km-t bírt ki az első tünet után. A motortér jobb oldala csupa fékolaj lett, no meg az úton otthagytam a tartály tartalmának nagy részét :( Szólt is hogy kevés a fékfolyadék.

Nehéz volt tolni, így kb. 500m után beindítottam a motort és megpróbáltam sebességbe rakni. 2 km-t mentem hazáig 1-esben. Azt hittem, hogy kuplung nélkül recsegni fog a váltó amikor sebességbe teszem, de semmi hangja nem volt. Lassan nyomtam a kart és az autó elindult, majd bevette az 1-est. Onnantól sima volt az út haza.
B.László2013-05-24 16:21:53 // 138646
nekem pöpec a klima tavaly volt töltve... :DDD de utálom használni olyan lesz a kocsi tőle mint valami fos suzuki ha nem forgatom 3-4 e fölé de annak meg nem sok értelme van mert akkor eszik is rendesen max hosszútávon de ott is előzésnél megint jelentkezik a suzuki effektus ...
Piritu - 1.000.0002013-05-24 14:52:11 // 138645
A feszítőgörgő volt, nem a pumpa, de a lényeg változatlan :-(
Tuningman2013-05-24 14:37:48 // 138644
Néha nézz rá a szíjra, ha látod rajta a feliratokat akkor még jó, persze 5 éven belül.
Ha nagyon kopottak a feliratok akkor inkább érdemes cserélni még akkor is ha nem érte el a megadott km futást.
krisz.v2013-05-24 12:38:14 // 138643
A v6-nál még ne nagyon erőltesd a dolgot így 50e km után, nincs érteleme, hacsak nem túl öreg már!:) 120e vagy 5év az előírása! Persze a 120-at én sem várnám meg, 90-nél már nem árt cserélni.:)
Dévid2013-05-24 11:44:49 // 138642
Enyémben a szervizkönyv alapján 60.000--nél, 122.000-nél volt vezérléscsere. Meg hamarosan megint lesz egy ilyen bejegyzés, mert 172.000-et mutat a számláló. :) A 2.0 TS-ben meg ca. 140.000-nél (vásárlás után) és ca.155.000-nél (motorcserével együtt) volt vezérléscsere. :)
Liquid2013-05-24 10:00:08 // 138641
az a helyzet hogy sokszor nem maga a szíj nem bírja ki a gyár által első körben kikiálott intervallumot hanem valamelyik cucc amit hajd, leginkább a vízpumpa.
Pl. apám újan vett Fiestájában 80e-nél elcsettent a vízpumpa, szerencséjére, csak elment a víz és hengerfejezni kellett, ami azért elég nagy gáz, de még mindig jobb mintha beállna és széttépné a szíjakat, és vinné magával a szelepeket meg amit még lehet.
Piritunak és a vízpumpa szedte szét a vezérlést, mivel a cserekor a szakszervizesek azt nem cserélték 60e-nél
krisz.v2013-05-24 09:51:02 // 138640
Azoknál igen, tudom.
Ferke2013-05-24 09:47:49 // 138639
Ha nagyon biztosra akarsz menni, akkor 60-70. jtd-nél, ts-nél egyaránt.
krisz.v2013-05-24 09:44:30 // 138638
Lehet! Én sem tudtam eddig ezt, de most nemrég egy OFF-os autóval jártam így, hogy nem kapcsolt a kompresszor. Néztem relét, mindent...aztán kiderült, hogy a gáz ment el.
krisz.v2013-05-24 09:39:59 // 138637
Motoronként változó, így van. A szíj összetétele gondolom hasonló, de az igénybevétele motoronként eltér. Láncos motorokon nem kell cserélni általában a vezérlést.
Kka2013-05-24 09:36:07 // 138636
Akkor lehet azért nem csinál semmit nekem se? :D Nyomogatom én a gombot,de semmit nem csinál, mondjuk nagyon utánna se jártam eddig, volt/van fontosabb csinálni való is :)
sparco2013-05-24 09:29:41 // 138635
Na az lehet... azt hittem gáz nélkül is kapcsol...
sparco2013-05-24 09:29:07 // 138634
Ezt nem tudtam... létezne, hogy motortípusonként változó lenne? (láncos motoroknál még megértem, de a szíjak azért csak ugyanolyan összetételűek, nem? Persze méretben másak..)
krisz.v2013-05-24 09:12:35 // 138633
Elment a rendszerből a gáz!? Gáz nélkül nem kapcsol be.
krisz.v2013-05-24 09:10:27 // 138632
Sok autónál 120e az intervallum. Az alfa 2.5 v6 24v-nél is 120e vagy 5 év! Nekem 6 éves volt a szíj azért cseréltem, bár utólag azt mondom, még hibátlan volt, de a v6-nál nem játszunk ezzel.:) De egyébként mindenhol azt az infót találtam, hogy 120e vagy ha nagyon biztosra akarsz menni akkor 90e.
sparco2013-05-24 09:07:05 // 138631
Nem akar működni a klíma kompresszora. Bekapcsolom a klímát, de nem megy.

A biztosító reléjét, ami az akksi előtt helyezkedik el, azt kicseréltem egy hibátlanra, de nem az volt a gond.

Valami 5let esetleg valakinek?
sparco2013-05-24 08:37:12 // 138630
Haver a 2.5 V6 -s Audijában múltkor megszorult a vízpumpa... szerencséje volt, hogy nem ugrott, szakadt a szíj.

Azt mondta, hogy pedig még vagy 30E km lett volna a szettben.
Mert mondom mennyi volt benne?
70E...

Jaaa... 60E -nél szokták cserélni, de ne zavarjon! :D

Honnan szedik ezeket a 100-120 ezres intervallumokat? :D
Kka2013-05-24 08:01:25 // 138629
Ma reggel tünt fel, hogy az enyém is igy el van dolgozva, ezekszerint tuti festve volt ott, vagy az egész hátúlja :D (dejó..)
B.László2013-05-23 23:18:33 // 138628
am amit multkorában linkeltem piroskát amit fényezni kéne írta a srác h felújított fűtőmű meg újak a fékek is tárcsa/betét .. mondom jó de ha motor offos akkor tolhatom majd .. :D
B.László2013-05-23 23:15:37 // 138627
nah király xDDD én meg azt hittem kincset találtam ... .xDD
SanyiJTD2013-05-23 22:25:33 // 138626
Ha lenne kiló ötvenem ,annyit adnék érte. De nincs :D
gecsa2013-05-23 22:23:28 // 138625
Tavaly tél...:-)
SanyiJTD2013-05-23 22:22:25 // 138624
"Horpadás, amit csak ki kell nyomni."
Bárcsak így menne minden :) Mintha 1 perc alatt meglehetne oldani :)) Meg alapból fényezni kell utána. Ezt a kocsit hirdetik már vagy tél óta!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak