Fórum >> Típusok >> 156

Piritu - 1.000.0002012-03-18 13:34:49 // 126923
Elég sok. A 146-nál majd 100ezer, mer akkor még 120 volt a vezérléscsere ajánlás. A Spider meg mióta megvan csinálja.
Roll19832012-03-18 13:11:51 // 126922
Termosztát se régi, ezt kihagytam.
Roll19832012-03-18 13:07:33 // 126921
Van valami ötletetek?

Új hűtő, új vízpumpa, Paraflu 11-gyel feltöltve a rendszer, ennek ellenére most, hogy a hőmérő higanyszála 20 fok körül jár ismét 90 fok fölé megy a vizem hőmérséklete autópályán. Kb. 92-93 fok körül áll. Épp emiatt lett minden kicserélve. :/
Hardy2012-03-18 13:01:38 // 126920
380000 Aha. Ebböl mennyi volt eppen megszólaló vezmodosító? Ahogy ismerlek es amilyen alapos vagy olyan 1000 es akkor lehet sokat mondtam ;-)
admirális2012-03-18 09:59:58 // 126919
Legjobb ha gyári 156-os kormányt teszel rá, pl a régit le lehet cserélni újra. Ehhez kell légzsák és átvezető kábel csere is.

Ha nem légzsákosat teszel bele, akkor rá kell mérni a lufi ellenállás értékére a csatlakozóján és egy olyan értékű ellenállást tenni a vezetékre a légzsák helyett, így nem fog miatta reklamálni.
Robbye2012-03-18 09:34:11 // 126918
Tehát onnantól kezdve hogy leszereltem bármilyen kormány ill.alfa típusú kormány visszaszerelhető?ha esetleg légzsák nélküli mit kell csinálnom a légzsákvisszajelzővel?
admirális2012-03-18 09:03:31 // 126917
Nagyon könnyű. Alap szerszámok kellenek hozzá: 2 torx tartja hátulról a légzsákot (faceliftnél 3 ). Légzsákot aztán ki lehet venni, de óvatosan, mert rajta van egy vezeték. Aztán a duda érintkezőjét kell lehúzni, majd egy nagyobb 6lap fejűt letekerve, már a kormány is lejön. Ekkor már semmi sem tartja, de valószínűleg kicsit szorulva fog lejönni először. Persze a kerekek és a kormány álljon egyenesen amíg csinálod.
Robbye2012-03-18 08:21:26 // 126916
Jó reggelt ALFA hímek !!
Kérdésem az lenne mennyire bonyolult és persze lehetséges-e 156-ban a kormánycsere ?
GTPeti2012-03-17 22:23:59 // 126915
Viszonylag ritkán fordul elő, hogy utazás közben az autón kívül vagyok. :)
Belül pedig elég kellemes az orgánuma. B)
Liquid2012-03-17 22:22:05 // 126914
ha nem csak alapjáraton csinálja, akkor motort kell cserélned valami rendesre :)
GTPeti2012-03-17 20:38:10 // 126913
Nem tudom én sem, milyen kivágásról beszélsz...

Értsd.: Ott valami nem gömbölyű, mert SEMMILYEN lyuk, vagy ilyesmi nem lehet a külvilág felé.
atika2012-03-17 20:21:39 // 126912
A felújítás nem olcsó! Én bontottat tettem bele, amikor ugyanez volt a problémám!
Duda2012-03-16 20:38:03 // 126911
Sziasztok!Aggódom, mert nagyon füstöl a vasam. Nem tudom az mennyire normális, ha az EGR szelepnél van egy kis kivágás és ha nagyon felpörgetem a motort, akkor ott is jön ki a füst. A comp nem hoz semmi hibát. Az egyik szerelő azt mondta, hogy ha porlasztó csúcs lenne vagy adagoló akkor a comp biztosan jelezne valami zűrt. Az EGR nem régen volt pucolva? Néha hirtelen gyorsításnál elkezd rángatni, de ha pillanatra vissza engedem a gázt utána már nem jelentkezik. A fogyasztás szerintem normális város és autópálya 6,5-7 liter. Valami ötlet?
GTPeti2012-03-16 20:00:06 // 126910
Nekem is van néha dízelhangja. De nem mindig, csak ha jár a motor. :)
Petya 1562012-03-16 19:57:55 // 126909
Sziasztok cartársak! Egy nagyon nagy gondom van szeretném megkérdezni hogy nem e tudok segíteni nekem sajna a kormányművem szivárgott már régóta és ma teljesen megadta magát most már ömlik belőle ha beindítom a motort nem tudtok valakit Baranya megyén belül szerelőt aki ért a felújításához korrekt áron? Előre is köszi!
Liquid2012-03-16 16:38:01 // 126908
nekem is van néha dízelhangja pár másodpercig, de nem függ az olaj állapotától
ttamas1562012-03-16 13:10:08 // 126907
Sziasztok márkatársak!

Ha van egy kis időtök és szeretitek a rock zenét, de ha nem akkor is szavazzatok légy szíves a zenekaromra:

http://www.talentometer.hu/nevezettek/phlegethon

Köszi!

Tamás
Dévid2012-03-15 22:45:54 // 126906
Gyárilag nem, de ami a blokkomban található, abban igen. Kihúztam a nívópálcát, csillogott a fém az olajban, lehúztam ujjal az olajat, és érdes volt a tapintása. Elvileg a csapágyak alapállapotban kicsit jobban egyben vannak, nem oszlanak el ilyen szépen az olajban.
Piritu - 1.000.0002012-03-15 22:20:37 // 126905
Ez lett volna a következő javaslatom :-)
(Donor-Spider vadászaton is gondolkodtam már)

Azt mondod a Seleniában sok a fémszilánk? :-DDD
Dévid2012-03-15 22:18:25 // 126904
Inkább hozok egy komplettet mellé, donornak. :D
Peti, nem kell utántöltenem, most nagyon frankó a szint, csak sok a fémszilánk benne, meg csörömpöl a blokk. :D
GTPeti2012-03-15 22:12:40 // 126903
Olajutántöltés - This is a beginning of a beautiful friendship... :))
Piritu - 1.000.0002012-03-15 22:10:00 // 126902
Szövetkezned kellene valakivel, aki 156-ot bont :-)
Dévid2012-03-15 22:01:05 // 126901
Sajnos volt pár rossz húzásom ellene, de remélem még mindent rendbe tudok hozni. :)
Piritu - 1.000.0002012-03-15 21:54:33 // 126900
"mikor olaj került a vasba" - Most kéne nyomni a lájk gombot :-DDD
Dévid2012-03-15 21:53:58 // 126899
15w-40 MOL Performance-al nekem is szólt.
Piritu - 1.000.0002012-03-15 21:53:30 // 126898
A gyár változtatta a nézetét és a TS-eknél 60ezres ajánlott intervallumra állt át. Sok volt a szíjszakadás garanciaidőben.
Piritu - 1.000.0002012-03-15 21:51:30 // 126897
Akkor legyen!
Eddig csak kb 380 ezret mentem TS-el, volt pár olajcserém, de sose tűnt fel, hogy olajcsere után elhallgatott volna arra a pár másodpercre (ha már előtte is kerepelt).
Ezek szerint nem figyeltem. A Spiderben most lesz csere, majd figyelek.
Dévid2012-03-15 21:44:02 // 126896
Nekem is elhallgatott emlékeim szerint, mikor olaj került a vasba, utána nem is szólt többet, ha jól emlékszem.
Robbye2012-03-15 21:40:21 // 126895
Szerencsémre nem vészes még a következő generálig kibírja ami a nyáron lesz 180000km-nél terveztem a gyár 120000km-enként ajánlja tudomásom szerint 100000km-nél volt az előző de mivel én nem szeretek lassan menni meg "Ő" :D sem ezért megelőzöm a bajt.Köszi a választ
Hardy2012-03-15 21:39:44 // 126894
Szerintem meg igen. Nekem 6-7 km-nél megszólal, aztán olajcser és semmi hangja. Ennyit bír a Selénia- Onnantól csökken pár képessége. De ha van olajnyomásmérő a kocsidban akkor látszik is hogy esik az olajnyomás.
Piritu - 1.000.0002012-03-15 21:30:32 // 126893
Csak a csere segít, de ha csak pár másodpercig csinálja ne kell vele foglalkozni. Ha már folyamatosan kerepel, akkor csere érett. Mivel a vezérmű tengelyen van ilyenkor illik cserélni a vezérlést is. Ha meg vezérműszíjat cserél az ember, akkor feszítőgörgőt és vízpumpát is. Szóval nyugodtan várd meg a következő esedékes vezérléscserét vele. (Olyan 35-40 ezer között van az ára, létezik hozzá javító készlet is de arról erősen megoszlanak a vélemények.)
Alfa GT-Csaba2012-03-15 21:24:22 // 126892
Ha veszel bele újat 40 ezerért
Robbye2012-03-15 21:17:59 // 126891
Gyógyítási mód?
Piritu - 1.000.0002012-03-15 21:05:32 // 126890
"Indításnál kicsit klattyog" - valószínűleg a vezérlésmódosítód az. Olajcsere után ne várj változást.
Robbye2012-03-15 20:53:35 // 126889
Megvettem az olajat Selenia racing 10w60 :D Jövőhéten olajcsere kíváncsi leszek a különbségre!! :P Indításnál kicsit klattyog de csak míg felpörög a motor utána szépen jár.
Attika012012-03-15 20:45:53 // 126888
Át fogom böngészni, mert az ember mindíg tanul:))) Köszike ;)
Zotyy1562012-03-15 20:43:07 // 126887
nem értem félre :) de a Galant azthiszem felsőkategória,ami "nálunk" a 166 :)
GTPeti2012-03-15 20:42:31 // 126886
Írtam a konzerválásról is egy keveset a blogomban. Én anno kb. a kasztninál kezdtem az "összeszokást". :)
Roll19832012-03-15 20:41:51 // 126885
92-es japán, ami nem rohad? Olyan nincs. :P
Attika012012-03-15 20:39:32 // 126884
Zotty! Galantról beszélek, de teljesen mindegy, mert ha lemezben nézed a majdnem 300-kg-ot. Galant 1580. Félre ne értsd, nem blama, hiszen a sajátomról van szó , csupán megemlítettem hogy mások tanuljanak esetleg belőle ha már én így jártam, egyébként küszöb hátsó része van még megrohadva, meg a küszöb belső pereme. Holnap az is javítva, szombaton összeszerelés takarítás stb. Aztán remélem lakatosmunka felejtős egy darabig.
Zotyy1562012-03-15 20:30:39 // 126883
Hát... az 1300 kg nem egy papírautóra vall! :) Én inkább a Japokat mondanám annak! :) Amúgy jó a blog nekem a hátsókerekenél roszdásodik,nemtudom belevágjak e a javításásnak,vagy vigyem el lakaotoshoz,az opelemen én gitteltem alapoztam stb,de ezt jobban féltem! :)
Attika012012-03-15 20:30:07 // 126882
Nem, ezt Én jegyeztem meg. Egyébként hogy őszinte legyek, az én hibám is mert 3-ik éve lesz nálam és még nem volt megnézve egyszer sem az alja. Talán a japán után nem gondoltam hogy ez lesz, vagy lehet. A Mitsunak a kasznija 92-es kiadású az udvaron fóliával van letakarva ami alatt párásodik és az idő is éri, de semmi rozsdafolt nincs rajta. Igaz az anyagból készült, sújilag sem egy 156 :))) Na de ez van. Ez ilyen megcsináltam egy ideig megint bírni fogja.
GTPeti2012-03-15 20:22:49 // 126881
"Azt senki nem mondta hogy a 156-os papírautó!!"

És azt sem, hogy karbantartás mentes. :P
;)
Attika012012-03-15 20:22:34 // 126880
Szerintem ma ,felderítettem minden lehetőséget, ugyanis kicsit megijesztett ez a nem várt kis javítás és átfürkésztem az egész autót. Estére inkább hasonlítottam egy ördögre mint "Attilára" :)))
Dévid2012-03-15 20:21:27 // 126879
Én is át akarom nézetni majd azokat a helyeket, ha eljutok megint karosszériáshoz. :D
Liquid2012-03-15 20:18:02 // 126878
GTPeti írt a blogjában egy jó összefoglalót a lehetséges rozsdahelyekről a 156-on
Zotyy1562012-03-15 20:16:41 // 126877
Nem papírautó hanem olasz...mint a németautóknál a hátsó sárhányóív az olaszoknál az ülések allati lemez....
Attika012012-03-15 20:07:00 // 126876
Na de itt a márc-15! Probléma orvosolva :))
Attika012012-03-15 20:04:11 // 126875
Itt a jó idő! Karbantartás, takarítás, javítgatások, stb. Kicsit erősebben megtámasztottam magam az autó alján a nagyobb erő érdekében, és becsúszott a kezem a fülkébe! Azt senki nem mondta hogy a 156-os papírautó!! :)))
Szabeee2012-03-15 15:58:06 // 126874
nekem tetszik :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak