Fórum >> Típusok >> 156

someday2008-11-20 11:56:17 // 81853
Előtörtek a régi emlékek, mikor 98'ban a diszkó bejáratához közel a parkolóban játszotta ezt a Giuliettánk. A csajok meg közel.. halkan szidtam az autót: "nemááá!" :')

i want that car baack!!! :'(
GTPeti2008-11-20 11:31:16 // 81852
Már mért xarna be egy frissen ellenőrzött és megtisztított darab, amiben a kopott alkatrészeket is kicserélték? Mellesleg garancia is van rá, úgy emlékszem.

Ennyi erővel ugyanolyan megbízható egy (akár ismeretlen előéletű) haszált autó, mint egy új. Vagy rosszul gondolom??
Mike.2008-11-20 11:25:58 // 81851
Jaa, és lehet, hogy az új is bexarik egy nap alatt .... Na mindegyis, mindenki eldönti, hogy neki mennyit ér ez az egész.
GTPeti2008-11-20 11:23:11 // 81850
Engem az akku szivat mostanában. (Akárcsak Erhard barátunkat nemrég...)

Nemrég visszaraktam az akkut, amivel az autót vettem (újonnan tette be a kereskedő 3 éve). Nem ezt használtam, mert a Fiat-os akkum erősebb (62Ah-s). Szóval 3 évig egy profi csepptöltőn lógott az az akku. Beépítéskor pótoltam a deszt.vizet. Erre most hálaképpen max 2-3 indításnyi ereje van, még akkor is, ha éjszaka töltőn lóg. Qva jó...
(Rendelek egy Optimát.)
GTPeti2008-11-20 11:17:14 // 81849
Na ja... Csak egy bontott lehet ugyanolyan "koszos" is, mint a mostani. SZVSZ sokkal jobb választás felújíttatni.
Liquid2008-11-20 11:11:13 // 81848
bejelentkeztem holnapra egy autóvillanyos emberhez, megnézi oszt majd kiderül
GTPeti2008-11-20 10:53:16 // 81847
Én a helyedben kpl. felújíttatnám az önindítót!! (A Fer-Vill-nél) Pár nap alatt meg van, és sokáig nem lesz vele gondod! (A behúzómágnes szorul. Az Uno-nál is volt ilyen.)
Mike.2008-11-20 06:14:57 // 81846
Szerintem bendix gond lesz ez. Egy új bele 8 ezer körül van + a javítási költség. 5 ezer körül már kapsz bontott önindítót és itt a szerelési költség is kevesebb. Nekem 7 be állt meg az egész mutatvány.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-19 22:04:37 // 81845
minden olajos nyomja kifelé...a monroe is ilyen pl...ezért kell gázos :)
Adrián2008-11-19 22:00:36 // 81844
ha bevált biztos többeket érdekelni fog akinél a km eléri a nemkeveset;)
Adrián2008-11-19 21:53:07 // 81843
Nekem is volt ilyen a 147 nél bendix problema volt ! Szerintem egy valamire való autovill.szer. hangra megmondja hogy biztosan az -e és megrendeli hozzá a cumót!Sajana nekem annó 20on párezer ft volt szereléssel együtt kb 1 óra! Nem occó!:(
Liquid2008-11-19 21:37:34 // 81842
van egy kis problémám a géppel. Vasárnap kezdte melegen, azóta eccer használtam, hidegen rendben volt, melegen ismét előjött.
Az önindító üresen teker, a motor megmozdul, aztán üresen teker az önindító. Pár prbálkozás után azért indul, de nem az igazi. Mi a gond? Ez a behúzó tekercs?
Mennyire komoly meló a javítása időben / pénzben?
Cgo2008-11-19 21:36:30 // 81841
mennyire? mar vagy 12000 km-t mentem igy vele es egy szerviz se szolt, hogy jo lenne valamit csinalni vele...
Zsolesz2008-11-19 20:59:22 // 81840
Ja és elkészült ma a kormánymű nagyon frankó lett így ránézésre, bár nem értek hozzá. Lengőkar is megvéve szóval holnap megy be minden a gépbe. Remélem...
Liquid2008-11-19 20:58:02 // 81839
hát a 185/65R15 és a 205/60R15 között van különbség, bár lehet hogy ebbe bejátszik a Barum és a Falken közti különbség is
Zsolesz2008-11-19 20:56:10 // 81838
Szerintem pont a hólánc miatt nem jó a széles gumi. Bár még sosem kellett használnom szerencsére, de ha valaki jár síelni akkor érheti meglepetés. Tud esni hamar sok hó.
Piritu - 1.000.0002008-11-19 20:56:09 // 81837
pl. ilyen okok miatt járok ki kocsival. Meg innen Vas megyéből időben nem is rövdebb sokkal a repcsi. Két óra innen csak a reptér, ha nincs dugó...
A vecsési kolléga repcsivel jár, ő is kapott már mindenfélét, egyszer egy GT-t, no azt emlegeti is rendesen.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-19 20:53:54 // 81836
én sokfajta autóval és gumival mentem extrém körülmények között is hóban én semmi különbséget nem érzékelem hogy 205 vagy 195 a szélesség a röhej az hogy a debica volt a legjobb hóban...
Liquid2008-11-19 20:49:58 // 81835
na valami hasonló megfontolások, plusz a virsligumi instabilitása miatt váltottam én is szélesebb télire
vzsiros2008-11-19 20:49:51 // 81834
de lehet repülő lesz Stuttgartba, ott autóbérlés, tuti OFF-ot adnak... A múltkor valami PT cruiser-t kaptam, na az 1 fostaliga. (azelött Chrisler 300C-t, az kívülről 1 állat, belülről gagyi kínai piacos műanyag: kici, kopog, teccik? öccáz.)
GTPeti2008-11-19 20:48:05 // 81833
Legközelebb vszínüleg én sem 185öst veszek, hanem 205öst. (Bár remélem ezek sokáig bírják még...)
Viszont arra a manuál szerint nem szabad hóláncot tenni. (Amire remélhetőleg nem is lesz szüks.)
vzsiros2008-11-19 20:42:04 // 81832
hmm.. én dec 2 megyek a fekete erdőbe;-) (dec 5ig)
konkrétan Herrenberg-be... kitudja még, hogy hogy, ha fekete magyar rendszámos alfa jön szembe veled odakint akkor autóval mentem;-)
Poló2008-11-19 20:16:00 // 81831
Én úgy tudom, hóban is jobb a széles, mert ezek nem rally gumik, hanem utcaiak. Lamellák helyezkednek el rajta a gumi teljes szélességében és minél több lamella kapaszkodik a hóban, annál jobb a tapadás.
A lapos gumi sehogyan sem jó, van annak ideális nyomása, amin jó. Ha ennél magasabb vagy alacsonyabb nyomáson használja valaki, akkor az nem jó.
Karakot2008-11-19 20:04:58 // 81830
Ha nem hóban kell vágni a nyomtávot, hanem száraz, vagy akár nyálkás úton, akkor megintcsak jobb a laposabb gumi, mivel nagyobb a tapadási felület. Pont ezért a hazai teleket figyelembe véve (kevés hó) szerintem nem indokolt a virsli gumi télen.
NGC2008-11-19 17:35:06 // 81829
neked is kösz!:)
NGC2008-11-19 17:34:27 // 81828
köszönöm!:)
kalizsoli2008-11-19 15:35:54 // 81827
Ennek sajnos vége :-(
GTPeti2008-11-19 15:17:59 // 81826
A kolléga viszont hóról írt. :P
Poló2008-11-19 15:08:13 // 81825
Száraz úton közlekedem a legtöbbet.
GTPeti2008-11-19 15:01:07 // 81824
Én is így tudtam. Hóban pont nem így van, mert ott a nagyobb felület a jobb. (Lásd hókotró traktorok.) Amit Te írsz az inkább latyakos útra vonatkozik.
Attie2008-11-19 14:39:37 // 81823
Ha hóban mész a télivel akkor elvileg jobb, ha nagyobb a nyomás benne, mert kisebb a tapadási felület és jobban tudja "vágni" a havat maga előtt/alatt.

Mondjuk hideg száraz aszfalton nem tudom, hogy mi a jobb...

De télen én többet szoktam fújni bele mint nyáron.
Liquid2008-11-19 14:23:00 // 81822
én is 2.3-2.5 körülre fújom mindet
Poló2008-11-19 14:15:54 // 81821
2,5?
Én 2,3-ra szoktam tenni a nyárit is és a télit is.
NGC2008-11-19 12:34:08 // 81820
...téligumi...
NGC2008-11-19 12:33:39 // 81819
üdv!
a téigumi nyomása is 2.5 báron jó?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-19 08:19:13 // 81818
ennyire normális...
Cgo2008-11-18 22:54:02 // 81817
felrakta a teli garniturat, eddig nagyon tetszik. viszont kormanyrangatasnal hatulrol olyan pango hangot hallani neha, mintha valami fem pattana femtol...



ez az olajos folyas mennyire normalis?
Piritu - 1.000.0002008-11-18 22:41:36 // 81816
Jó 8 mindenkinek, léptem.

(Nápoly)
Attie2008-11-18 22:17:16 // 81815
Olyan meleg nekem nem jó :))
Piritu - 1.000.0002008-11-18 22:11:40 // 81814
Próbálkozik az ember :-))
Mike.2008-11-18 22:04:18 // 81813
Ahaaa! Jó magyarázat! :-)))
GEORGE2008-11-18 22:00:52 // 81812
Ez azért sokkal jobb "állapot" attól ami nálunk van a hóeséskor...
Piritu - 1.000.0002008-11-18 22:00:19 // 81811
Nem, nekem háttal. :-)) Szóval innen hátrafordulva készült az előző kép
Mike.2008-11-18 21:59:16 // 81810
Ahaa! És a dombok mögött van a tenger is? ;-))
Piritu - 1.000.0002008-11-18 21:59:14 // 81809
Nem biztos, hogy jobb, csak nem esik a hó az útra, ha mégis egy órán belül önként leugrik róla :-)
Piritu - 1.000.0002008-11-18 21:58:07 // 81808
Itt van,

csak attól a hüly korláttól nem volt olyen jó a kilátás a falura és nem tudtam rátenni a képre
GEORGE2008-11-18 21:56:45 // 81807
Mindig is tudtam, hogy létezik m.o-tól sokkal jobb hely :-)
Mike.2008-11-18 21:51:41 // 81806
Hééé! Oszt hun van itt az Alfa?? 156-os nélküli képet nem éri ám berakni ide! :-))
Mike.2008-11-18 21:50:19 // 81805
Az attól függ. ............ Bár a melegekkel sincs bajom, ha békén hagynak. :-D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak