Fórum >> Típusok >> 156

Poló2009-01-25 13:03:13 // 87453
Nem tudom mennyiről indultam. Nekem nem az volt a célom sosem, hogy nyerjek, hanem, hogy gumi és kuplung is maradjon. De tény, hogy mindig a rajtnál kaptam.
GEORGE2009-01-25 13:02:44 // 87452
Nos, akkor egy dologról beszélünk :-)
Poló2009-01-25 13:01:27 // 87451
Azonos típusban úgy gyorsul le kisebb motoros nagyobb motorost, ha a nagyobb motorosban béna a sofőr vagy sok a plusz súly vagy gyengélkedik már a motorja. A kisebb motorosba bele van piszkálva (mint Kau gépe) vagy ki van könnyítve. És marad a leggyakoribb verzió, ami csak utcán van, nem nyomja neki a nagy motoros sofőr vagy későn veszi észre, hogy racing van és mire észbekap, addigra elúszott minden esélye, hiába a lóerő előny. Ilyenkor már csak akkor van esélye, ha jóval nagyobb motorja van.
GEORGE2009-01-25 13:01:06 // 87450
4,5 5ezerrel indultál el?
Esbét mindig legyőztem a 146 2,0 TS -el-
GEORGE2009-01-25 12:59:17 // 87449
Legutóbbi infóm alapján ( Kaposon ) Kati sincs benne, és ettől pl szépen ki lehet hallani a kipufogóból, ahogy lefúj a turbo....
Sokszor próbálgatta így meg úgy piszkálni a gépet.
Amugy meg látszik, hogy jobb. mert az összes 2,4 Mjetet elhagyja.......
Poló2009-01-25 12:58:00 // 87448
Én úgy vagyok vele, hogy tudom magamról, hogy nem vagyok egy Schumacher. Rábaringen elvert Törpe az 1,6 TS 146-tal, igaz ott elég könnyelműen álltam mellé, nem is figyeltem annyira, meg lehet, hogy az az autó már nem a gyári 120 ló. A döntőkben meg kikaptam Kpeki 110 lovas JTD-jétől, de szerintem az már nem 110 lovas, ott elég jót mentem, kicsivel, de kikaptam. Esbétől is kikaptam, neki 2.0 TS-e van, ott pont annyival, amennyivel ő jobb gyorsuló nálam. A többieket elvertem papírforma szerint (155 2.0 TS 8V tele emberrel, 164 2.0 TS). Kiskunlacházán kikapott tőlem Sparky a 164 V6TB-vel (sok plusz súly volt az autójában meg bénázott is), Tipoatti a 156 1,8 TS-sel.
Utcán mászott a seggembe egy Vectra 2.0 8V, szépen maradozott lefele. Vertem el Toyota Carinát, de csak úgy tudtam megelőzni, hogy hosszú egyenesben beláthatóan nem jött senki, így is csak a végére tudtam bejönni elé, kb 130-ról gyorsítottunk és 200-zal jöttem be elé.
GEORGE2009-01-25 12:54:37 // 87447
Nem érdekel ki sértődik meg vagy ki nem az ilyen dolgokat hazugságnak tartom.
Műszaki dolgokról beszélünk xy paraméterekkel.....

Azért eljátszom a gondolattal, hogy eddig az 1,6 TS-ek úgy maradnak el mint a borravaló, és akkor egyszer csak 240-el húz mellettem mert az enyém csak 225-228-at tud?????

Javítsatok ki, ha nem így van, de egy bizonyos sebesség eléréséhez bizonyos teljesítmény szükségeltetik.....és ugyan ez vonatkozik a gyorsulásra is, szóval akkor hogy megy el a 1.6-os 240-ig? Vagy hogy gyorsul le egy kisebb motoros nagyobb motorost????
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 12:53:30 // 87446
akkor vagy neked vagy nekem hazudik :) Bár én nem olyannak ismerem Zolit aki hazudik...
GEORGE2009-01-25 12:48:18 // 87445
Jó lenne végre felébredni, és NEM hinni többnek azt ami nem az.
Piritu - 1.000.0002009-01-25 12:47:20 // 87444
Pont emiatt értetlenkedek én is :-)
GEORGE2009-01-25 12:46:07 // 87443
Alfi gépe nem gyári!!
Így könnyen aláz vele 2,5 V6-ot..nekem pl 3 autónyit adott Alfi...szóval ennyit tett a gyári alaphoz hozzá.
GEORGE2009-01-25 12:44:39 // 87442
Nem értem az embereket...
Akinek 1,6-a van az lazán megfogja az 1,8-at vagy akár a 2,0-est is
Akinek 2,0.se van az megfogja akár 2,5 V6-ot is....

Csak akkor azt nem értem mi "fasznak" gyárt az Alfa 2,0 TS-t ha az 1,6-os kicsi okosítással lehagyja......

Persze az már senkiben sem merül fel, hogy ha a 2,0 Ts-be ugyan azokat a változásokat eszközlik mint az 1,6-ba akkor az 1,6-os hetekkel marad el a 2,0 TS mögött...

És továbbra is csodálkozom a hogy a jóval kisebb motoros autók olyan végsebességeket futnak ami egy nagy motoros verzió becsületére válna.......pl 1,6 TS 240-250-es tempója....

Jó lenne végre felébredni, és hinni tobbnek azt ami nem az.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 12:42:07 // 87441
ott voltál láthattad ...ha-val meg nem kezdek semmit mert ha nagyanyámnak négy kereke lenne......
Akkor veszek lottót ha ennyi mákom van ...vagy csinálok mákosgubát :DDD
GEORGE2009-01-25 12:35:06 // 87440
Mindegy hogy a te 1,9 JTD 16V-d vagy egy GT 1.9 JTD 16V

Szóval ha én light üzemmódban 13mp alatt gyorsulok a Mito val és egy ilyen 1,9 JTD 16V elhagy akkor az gyorsabban képes gyorsulni mint a Mito???

Nem tud, csak a Mito-s béna......és ez kell, hogy érdekeljen mert elkezded terjeszteni, hogy Mito alázó az 1,9 jtd 16V aztán oda áll valaki aki tudja kezelni a Mitot aztán sírás lesz belőle :-)))))

De egyre kíváncsibbá teszel evvel a "szélvész" GT-vel......


Szóval ha én megfogok egy 3,2 V6-os 156-ot a 2,4 mjettel akkor egyből GTA alázó lesz a gépemből?? ugyan már :-)

Szóval az a GT sem jobb csak mákja volt :-)
Piritu - 1.000.0002009-01-25 12:34:49 // 87439
Ha jól emléxem a széria 2,0 TS gyorsulása kb az 5 hengeres dejzelével azonos a gyári adatok szerint. Tehát ha a 2,0 TS-t megfogod az alap 2,4-et is kéne...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 12:24:25 // 87438
ki mondta hogy a sajátommal megfogtam egy 2.5V6-ot??? mutasd meg lécci George...
Olvasd el még 1x légyszíves...
1. Én azt mondtam a 2.0TS-t bármikor megfogom...:DDD
2. Mitot a GT-vel fogtam meg 4-ból 3x....és nem érdekel a kifogás ki milyen béna vagy nem...
3. Adriánék simán elmentek előlem...
GEORGE2009-01-25 12:19:13 // 87437
Még, hogy a dieselek füstölnek mi? :-))))))))))))))))
GEORGE2009-01-25 12:18:17 // 87436
Csinálj........mikor gyorsulhatok a verdád ellen? :-)
GEORGE2009-01-25 12:16:36 // 87435
Kalocsám mentem egy 1,9 JTD 16V chipes 147-es ellen szoros volt de nem tudott megfogni!
200m volt a táv, nekem az LMM nem volt jó.
Aztán mentem GT 1,9 jtd 16V ellen Rábaringen 400m ott is én értem be elsőnek......

Túlon túl misztifikálod a verdád koma, te avval 2,5 V6 nem versz meg, max csak akkor ha nem tud jól gyorsulni a srác a 2,5V6-al.
Kalocsán karakottal sokat mentem közel fej fej melletti befutok voltak.
Aztán megsúgták Karakotnak, hogy is kell és többet nem nyertem ellene.

Eddig engem csak 2,4 mjet és 2,5 V6 és 3,2 V6 vert meg....

Mito kontra 2,4 mjet.

Nos Adriánt 2 szer próbáltam megverni Kaposújlakon a Mitoval, de nem sikerült.
Hogy a fenébe tudtad te akkor befogni a Mitot????

Csak is úgy tudtad megfogni, hogy nem érezte a gépet a Mitos.

Egy sima chipt doboztól nem tudsz 20 lóerőnél többet előhozni....
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 12:10:11 // 87434
csinálj egy utcai 2.0JTS-ről ilyen videót és megvétózom utána a kijelentésemet :DDD
GEORGE2009-01-25 12:08:17 // 87433
ebből a videoból te hol látod azt, hogy megy?????

Valaki mellé odaállna akkor azt mondom, de itt csak azt látni, hogy "ökörködik".....
Piritu - 1.000.0002009-01-25 11:48:47 // 87432
Ez azt jelenti, hogy Te Vasad 0-100-at 8 mp alatt futja?
Tom122009-01-24 22:46:08 // 87431
Mi ez ? Dízel 2.0 TS ? :-))
...vagy már több olajat fogyaszt, mint benzint...:-)
Piritu - 1.000.0002009-01-24 22:32:19 // 87430
Jó 8 mindenkinek!
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-24 22:28:44 // 87429
a turbós Mito is 3. után lett megfogva addig szinte együtt mentünk
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-24 22:26:35 // 87428
de nem elég egy jó autó kell egy jó vezető is aki jól tud gyorsulni...nah az utóbbi nem én vagyok :DDD
Piritu - 1.000.0002009-01-24 22:26:13 // 87427
A görbékkel semmi baj, szép széles a nyomatékgörbe. A kutya a váltásoknál van elásva. Te 2-ben futod meg a 100-at én 3-ban. Minden váltás után idő kell a túrónak, hogy magához térjem.
Egy 100-ról 200-ra az utolsó fokozatban már sokkal érdekesebb lenne...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-24 22:22:26 // 87426
jah csak mikor 10-ből 10x nem érnek utol akkor ott már nem az indító ember a hibás...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-24 22:19:24 // 87425
Lauszé jól megy esélyed sem lenne....nem rossz a gyorsulás igaz tavaly én sem jutottam el....kár hogy nem volt a Ringen :(
Poló2009-01-24 22:18:06 // 87424
Kaposon mentünk négyen egymás ellen: ZOI, Liquid, Dévid és én. Még egyesben voltam mire ZOI már elhúzott. Lehet ő akkor indult, mikor elindult az indító ember keze lefelé, én meg lehet csak akkor, mikor már leért a keze. Lámpásnál nincs ilyen, indulsz zöldre vagy alszol és indulsz.
Poló2009-01-24 22:16:04 // 87423
Ne csak a maximum értékeket nézd, hanem a görbéket is meg a váltóáttételt is.
Poló2009-01-24 22:15:03 // 87422
2,4-es mellé miért állnék én? A 10V ellen kiállnék, de a 20V ellen nem. Rábaringen mentem is volna Lausz ellen, de végül Jata jött a 164-gyel. Ha jól emlékszek, akkor ott te nem indultál és Kaposon sem, mikor én ott voltam. Úgy néz ki, hogy idén sem fogok gyorsulási versenyre menni, mert annyira nem jön be nekem az egész. 2006-ban voltam Lacházán, tetszett, de annyit nem autóznék érte mégegyszer. Aztán 2007-ben a Rábaringen, oda is csak azért mentem, mert volt oválpálya és messze sem volt nekem a tali. Kaposon is voltam 2007-ben, de oda többet nem megyek, mert az nem tetszett, ráadásul nagyon messze van. A klubos meg át lett rakva Kalocsára, na az is messze van.
Piritu - 1.000.0002009-01-24 22:14:42 // 87421
Egy kis Kalocsa-fíling:
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-24 22:13:38 // 87420
nekem tök mind1 lámpa vagy ember indít abban igazad van idő nem volt.....
Piritu - 1.000.0002009-01-24 22:11:46 // 87419
Na látod ez már engem is foglalkoztatott. 150 ló vs 150 ló és a "kormos"-nak még a nyomatéka is nagyobb, tehát motorparaméterileg a fűtőolaj a nyerő. Aztán kiderül, hogy a gyár is 1 mp-el rosszabb gyorulást ad meg 100-ra, mégis a benzin?
Poló2009-01-24 22:11:09 // 87418
Kalocsán kívül voltam mindegyiken. Kaposon ember indít, a többin meg lámpa és van rendes időmérés.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-24 22:03:53 // 87417
ne máséval verd a csalánt Téged bármikor lehagylak :DD
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-24 22:02:10 // 87416
gyere el 1x s látni fogod :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-24 22:01:13 // 87415
Tévedsz Alfinak gyári program van fent...az erősködök nem jöttek el Kaposra aki ott volt látta a dolgokat még Adrián is verte :)))
a számokat meghagyom neked én a tapasztalatokra bízom magam :)
Még nincs de lesz 3.0V6 280 lóval...csak rosszkor jött a válság :((
Poló2009-01-24 22:00:25 // 87414
Meg Kaposújlak csak hasonlít egy gyorsulási versenyhez, inkább nézd a kalocsait, rábaringit, kiskunlacházait.
Poló2009-01-24 21:59:11 // 87413
Ki volt a 2,5-össel? Gondolom nem Cacho, tőle kapnál 3 autót is :-b
Poló2009-01-24 21:58:12 // 87412
Ha jól tudom, akkor Alfinak 2,4-ese van nem gyári programmal. 3,0 V6 dízelről nem tudok Alfában :)
De nézzük az audit, a 3,0 V6 dízel a 220 körüli lóval és 500 Nm-rel gyorsul 7,3 alatt 100-ra, ez még mindig 1 mp-vel lassabb, mint a GTA 6,3 másodperce.
És akkor nézzük a te 1,9 mjet-edet, ami tud 9 feletti 100-as sprintet, a TS pedig 8,6-ost. Végsebességre is úgy emlékszek, hogy a TS a jobb :-b
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-24 21:55:34 // 87411
de egy szar diesel GT-vel csak egy autónyira kaptam ki én is a 2.5-től....
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-24 21:54:31 // 87410
viccelsz? mit akar egy 2.0TS? :DDD
a 2.5V6-ot alázták Alfiék Kaposon miről beszélsz? lenen 3.0V6 disel az meg a 3.2-őt enné meg....
Poló2009-01-24 21:51:31 // 87409
Gumifüstölés, kézifékes forduló stb.
Mi az hogy csinált egy benyás 156-ot ami megy is? Szeretnéd, ha a dízeled úgy menne, mint egy 2,5-3,2 V6, de talán még azt is, hogy úgy, mint egy 2,0 TS :-b
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-24 21:42:44 // 87408
miért idióta? csinált egy benyás 156-ot ami megy is :DDD
Poló2009-01-24 21:39:07 // 87407
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-24 21:32:59 // 87406
copmuteren látod mennyi levegőt szállít ha nem reagál normálisan a gázra azt is mutatja...
motyo2009-01-24 21:24:01 // 87405
Hibakódkiolvasás kimutatja ha LMM-el gondvan? Nem emiatt fogok menni hibakódkiolvasásra, csak kivi vok hogy eztis kimutatja e... Néha nálam is előfordul hogy nagyon nehezen indul meg a kocsi
Csöri2009-01-24 21:19:21 // 87404
Ma Halesz-al is így jártam.:(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak