Fórum >> Típusok >> 156

csocsi2009-01-25 21:55:35 // 87553
Hát ezt még tanusíthatom is :))
Attie2009-01-25 21:54:36 // 87552
Ááánem, nem akartalak égetni, hogy nem futja meg itt a 240-et :))
Zsifi2009-01-25 21:51:24 // 87551
Remélem a fotót nem külted tovább!:))))
Attie2009-01-25 21:49:47 // 87550
Múltkor is láttalak itt a parkolóban közlekedni, az is minimum 220 volt :))
Zsifi2009-01-25 21:44:28 // 87549
Nekem a nyári 205/55x16 csontra futja navival is a mértet, jelenleg a télivel van -2km különbségem.
Zsifi2009-01-25 21:37:55 // 87548
Most már Te is kételkedsz?:))))
Zsifi2009-01-25 21:32:46 // 87547
240 csak a hídon játszik!:))))
Zsifi2009-01-25 21:27:19 // 87546
Mi a baj a 1.6-tal?:)))
Tisztában vagy az 1.6 tudásával?:)))(240 hegymenet, a lejtő meg a csillagos ég)

Csókollak!:))))
Piritu - 1.000.0002009-01-25 21:26:09 // 87544
Hát nekem is így két év és 100e km után lesz kész, ha végre veszek egy ládát.
Piritu - 1.000.0002009-01-25 21:24:22 // 87543
Na léptem, jó 8!
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 21:23:14 // 87542
én olyan lusta vagyok...a KIL-be sem raktam be és még ebbe sem raktam be a zenét ...
Piritu - 1.000.0002009-01-25 21:22:44 // 87541
Meg - ha minden igaz - ott van a régi vektrám is, egy boró 1,8 sedan.
Piritu - 1.000.0002009-01-25 21:21:56 // 87540
Viszont nem hallatszik be annyira a csomagtartóból a mélynyomó hangja :-))
( Most gondolkodom mélynyomó cserén)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 21:21:49 // 87539
mindegyik nagyon szép itt szfváron is van egy sedan fekete hát igen :DD
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 21:20:18 // 87538
nekem a régi is tetszik...végül is sedan is jó mert abban le lehet hajtani az ülést :) már amelyiket úgy rendelik...
Piritu - 1.000.0002009-01-25 21:19:42 // 87537
Látod ez a másik, amiért nem cseréltem. Nem tudom eldönteni, hogy a sedan vagy az SW teccik jobban :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 21:18:23 // 87536
jah persze rétegmérő stb stb...:)) jah és egy SW van annyiért ...
Piritu - 1.000.0002009-01-25 21:17:48 // 87535
Az új széria sokkal jobban tecc, dögösebb.
Piritu - 1.000.0002009-01-25 21:16:51 // 87534
Én a TS-t 8400km-el visszatekerve vettem tőlük (20 helyett 12600 km-el), úgyhogy abban akármennyi lehet. Bár most már az újat is leellenőrizném...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 21:13:29 // 87533
van egy 6,5-ért 400km-rel....
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 21:08:57 // 87529
van olyan izém :)) eljössz berakjuk, kipróbálod..
Piritu - 1.000.0002009-01-25 21:08:44 // 87528
Gyorsan el is felejtettem, de ha jól emléxem úgy 1,3-1,5m-el a bóti ár alatt. Persze újak.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 21:07:32 // 87526
mennyi az a nagyon jó ár náluk?
Piritu - 1.000.0002009-01-25 21:07:00 // 87524
Már én is utánanéztem a dolognak. Rieglerék nagyon jó árú 159 1,9 kályhákat mutattak. Csak q-va sokba lett volna leadni a 156-ot, mert tartósbérleten van. Addig ki sem próbálom a nagyvadat. A nyáron olaszban rácsodálkoztam párra, csodaszépek.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 21:05:43 // 87523
nincs én szenvedek a vassal kezd rá igaz lenni a szarolasz jelző :(((
Piritu - 1.000.0002009-01-25 21:04:52 // 87522
Ezért linkeltem be azt az oldalt. Másodikán lejár a gari, lehet gondolkodni a dolgon. Neked van most a Vasban?
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 21:04:03 // 87521
mind1 1x akkor is lesz 59SW-m :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 21:03:04 // 87520
persze emberi oldala is van ezt nem is firtatom...
más...novitec dobozkát néztük nem sokban különbözik sok más dobozkától csak dupla annyi..
Piritu - 1.000.0002009-01-25 20:59:48 // 87519
Hát ezt csak Jovanni tudhatja :-)))
Piritu - 1.000.0002009-01-25 20:58:19 // 87518
Visszatérve a gyorsulásra, gyanúm, hogy a gyár jó sofőrökkel mér és nem egyszer. Amit írnak, azt a kocsi tudja, jóval kevésbbé lehet "lefelé" befolyásolni. Ennyit tud a kocsi.
Felfelé viheti a rossz sofőr. Innen lehet hogy x autót "elveri" az ember.

Mértem én is jópárszor, de rögtön úgy kezdődött, hogy vagy elkapar a kerék, vagy beszól a kipörgésgátló. Ezért érdeklődtem ezerrel a rábaringi buli után többektől, hogy hogyan csinálják. Az összes eddigi kocsimmal, hosszas próbálkozások után tudtam 1-3 tizeddel rosszabb értéket mérni a gyári adatnál. Igaz 1 fővel a gyár meg 2-vel adja meg. Az 1,6 TS-em tudott a gyárinál jobbat a csippelés után, de már nem gyári...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 20:54:09 // 87517
de akkor egy 1585kg-os biztos kevesebbet zabrál gondolom jobb a légellenállása...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 20:45:36 // 87516
nekem az Mjet 6.5-öt zabrál átlag
Piritu - 1.000.0002009-01-25 20:40:52 // 87515
156 1,9 mJET 8,2/4,8/6,1 - a 106645 km-re 6771,58 liter cirka 6,3
156 1,6 TS 11,4/6,4/8,2 - 54e km-en 8,2 volt
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 20:35:43 // 87514
jah oválpályán 80km/h leszedett tükrökkel :DDD
Piritu - 1.000.0002009-01-25 20:29:36 // 87513
A gyári adatok pontosan reprodukálható mérés eredményei.
Nekem pl minden kocsim kopeltő a kályháig azt hozta, amit a gyár vegyesben ígért.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 20:26:03 // 87512
én meg nem hiszem el hogy a 159 6,0L eszik átlagban amelyik tulajjal beszéltem plusz 1L...ezek után meg mit higgyek el? vagy válogassak?
Piritu - 1.000.0002009-01-25 20:24:53 // 87511
Elmélet: 2,0 bömi 8,2 én 9,x és otthagy, mint a kénköves ménykő. Többször ellenőrizve 100 alatt a német autobahnon. 140 felett már nem ilyen egyértelmű a dolog.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 20:24:00 // 87510
akkor kihagytam a hogy a GT-ben volt box :) én kérek elnézést pedig írni akartam!
Piritu - 1.000.0002009-01-25 20:22:56 // 87509
Mit "tud", hol lehet venni, stb. Mondjuk annyi elég lenne, mint azáltalam belinkelt oldal elmond.
Piritu - 1.000.0002009-01-25 20:21:39 // 87508
Ezek a gyár által megadott adatok, én elhiszem őket. Mint ahogy azt is elhiszem, hogy x köbcentis a Vasam. Miért állítanűnak valótlant?
Általában stimmelnek az általam többször több kocsin mért adatokkal.
Piritu - 1.000.0002009-01-25 20:18:26 // 87507
Én ezt olvastam:

87412: "de egy szar diesel GT-vel csak egy autónyira kaptam ki én is a 2.5-től..." - a 2,5 7 körül tud

87418: "ne máséval verd a csalánt Téged bármikor lehagylak" mondod Polónak, ez ugye 2,0 TS

87430: "a turbós Mito is 3. után lett megfogva addig szinte együtt mentünk"

87438: "1. Én azt mondtam a 2.0TS-t bármikor megfogom...:DDD
2. Mitot a GT-vel fogtam meg 4-ból 3x....és nem érdekel a kifogás ki milyen béna vagy nem...
3. Adriánék simán elmentek előlem...
87481: "Nem tudom miért fáj Georgenak hogy levertem a Mitot a GT-vel és ezeket a összehasonlításokat sem szeretem a Mito 150 ló a GT is ""
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-25 20:12:03 // 87506
jah így van...elmélet az elmélet...
ALFI1562009-01-25 20:10:01 // 87505
Mit akarsz róla tudni?
Vikking 3112009-01-25 20:10:01 // 87504
Na igen. Itt ami egyetlen ilyen fix sebmérő van az elég durván csal LEFELÉ. 50-nél már nem nyivákol, hogy lassítsak(40-et ír ki) , ha ráfékeztem (40 a megengedett) , de ha ugyanúgy 50-nel folyamatosan haladok, akkor kiírja, hogy lassítsak. Ugyanígy nem hisztizik nagyobb sebességről való fékezésnél... Szóval ezeknek nem sok értelme van szerintem. Bár eszmei jelentősége lehet :) De MAX annyi.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak