Fórum >> Típusok >> 156

GTPeti2011-09-16 19:18:25 // 123090
Szerintem az elírás lehet... A 4000rpm inkább a max. teljesítmény "helye" lehet.

Turbócsöveket gondolom rozsdamentesből csinálsz. A gyári árából biztos kijön és örökéletű lesz.
mreni2011-09-16 19:13:44 // 123089
csak az a baj,hogy így nem stimmel a gázolaj és pollenszűrő,amit rendeltem :/

nagyon jó ez az olaj amit ajánlottál,sokkal csendesebb és egy gramm füstöt sem látni,akkor sem ha 1-2 ben padlózom 4ezerig..... a másik olajjal kormolt kicsit,de az sem volt vészes,holnap veszek 2liter 2T olajat aztán adagolunk neki egy kicsit.

ja és kiolvastam,ecu scan szerint 240ezer van az autóban,ami teljesen hihető,ellenben az óra által mutatott 138ezerrel:)

még a kimaradt szűrőket kell kicserélni,alsó turbócső kezd "foszlani" szervo és váltóolaj csere,termosztát+vezérlés,hosszbordás szíjjal és feszítővel...
egyenlőre ennyi


ez amúgy elírás hogy 4000nél adja le a max forgató nyomatékot?
Hardy2011-09-16 19:06:02 // 123088
Lehet alapjárati motor, koszos pillangószelep, LMM, vagy repedt gumicső ami az LMM-től megy a pillangószelepre.
GTPeti2011-09-16 18:23:34 // 123087
Igen, könnyen megeshet, hogy ugyanaz.
GTPeti2011-09-16 18:23:09 // 123086
Grat. hozzá! Ez echte 115 lovas, VGT-s. Pontosan olyan, mint az enyém. B)
156er2011-09-16 17:36:43 // 123085
vajon egy '98-as és egy 2001-es 156 oldallégzsák csatlakozója egyforma lehet? :-/
köszönöm.
mreni2011-09-16 07:47:22 // 123084
most nézem a motorkódot...937 A2000,ez a 115lovasé,nekem meg azt mondta a srác hogy ez a 110lovas,de ezek szerint nem...
lerendeltem egy csomó alkatrészt,de úgy látom mind megegyezik szerencsére :D
Liquid2011-09-15 22:13:58 // 123083
Ekkorát nem mozog az enyém. Lehet hogy a tiéd már a végső stádiumban van :)
téglaci2011-09-15 21:18:31 // 123082
Szia!
Változó az ingadozás mértéke.Van amikor leesik kb.500-ra , ott megijed és hirtelen nyit a pillangószelepen gondolom és felmegy 2000 ig.De van amikor csak 4-500 körüli az ingadozás.
Lehet ezzel együtt élni , csak szeretném ha jó lenne.
Mivel más is küzd vele , szeretném ha sikerülne a problémát megtalálni és közreadni a megoldást.Ezért is keresek rossz alapjárati motort.
üdv.
téglaci
Liquid2011-09-15 20:43:45 // 123081
Zsír! :)
mreni2011-09-15 20:41:58 // 123080
elhoztuk a kormost:))
Liquid2011-09-15 20:38:38 // 123079
ilyet csinál az enyém is, már régóta, és semmi gondja.
Mekkorát ingadozik? Az enyém csak kicsiket
Lambi1562011-09-15 20:24:25 // 123078
Akkor miben ütközik ki a hiba? Mondjuk azt sem tudom, hogy mérnek-e egyáltalán. A műszaki jó a kinti tehát az nem kell, mivel átvezethető. Úgynevezett szemlére kell csak vinnem a kocsit. Azt lenne jó tudni, hogy azon mit is néznek. Fólia, lámpasötétítés ugrik az tuti. Ültetőrugóról kell valami papír? Vagy a sportdob lehet gond?
dfg (Tanárúr)2011-09-15 18:58:07 // 123077
ha holnap 1 körül rámírsz, akkor megnézem neked a padláson.
Trombozis2011-09-15 18:26:17 // 123076
Ige,n ez szokott! :-) Kesztyűtartó alatt található.
ALFA75td2011-09-15 18:08:43 // 123075
általában a ventillátor előtét ellenálása szokott meghalni.
jim1562011-09-15 17:32:21 // 123074
Sziasztok tudnátok segiteni? Elkezdett bugni az üzemanyagszivattyu elég hangos még a kocsiba is hallani! Mitöl lehet ez? Köszi
téglaci2011-09-15 16:47:08 // 123073
Szia!
Köszi , de kitakaritottam , bár nem is volt koszos és sajna nem jó.Az az érdekes , hogy nincs hibaüzenet és 2-3-4 ingadozás után tökéletesen beáll.Érthetetlen.

Nincs valakinen levetett , rossz 2.0 T.S. alapjárati motorja?
bega19862011-09-15 14:41:00 // 123072
Köszönöm, bepróbálom...
admirális2011-09-15 13:11:57 // 123071
Nem tudtak még megállítani:).
Sityu2011-09-15 11:28:11 // 123070
A kormány alatt bal oldalon, ahol van az a kis polc, az egy takaró. Alatta találod a biztosítékokat. Az aljánál megragadva ki lehet pattintani a helyéről. A biztosítékok közül egy 30A- es a ventilátoré. Zöld színű, ha jól emlékszek. Bármelyik marcona férfiember szívesen kicseréli Neked! Egy teljes garnitúra biztosíték kb 500 Ft a tecsóban:) Ha nem oldódik meg, az már szerelős történet.
Oriza2011-09-15 11:18:23 // 123069
Meghalt a ventilátorom, az amelyik rám fújja a hideg-meleget, ahogy igénylem.
Tanácsotokat kérném, van jó szerelőtök, akihez elvihetném? Vagy van egy nagyon rendes autószerelőm, de nem spec. Alfás, szét kell bontania mindent? Hogy van ez? Kinek, mi a tapasztalata?
Köszönöm előre is, maradok tisztelettel kékben
kazsmandi2011-09-15 11:08:34 // 123068
tisztán etanollal a CO tökéletesen nulla, de a gond a lambdával van! emelt fordulat 2500-3000 között van, de nem a CO a hiba..
Sityu2011-09-15 10:41:24 // 123067
A rendszám miatt nem állítottak még meg? :D
Liquid2011-09-15 09:15:13 // 123066
kb. így néz ki, azt hiszem nincs különbség az 1.6 és 2.0 között ilyen téren
dfg (Tanárúr)2011-09-15 08:37:28 // 123065
ja, kb így néz ki a gyári. ha nem veszed meg, szólj, akkor lehet leütöm én.
bega19862011-09-15 07:16:12 // 123064
Nekem a pillangószelep és környékének megtakarítása oldotta meg ezt a problémát
bega19862011-09-15 07:11:52 // 123063
Sziasztok!

Kis info kellene, ez a hátsódob jó 1998 2.0 TS - re?

kipufogó

Csakmert sportdobbal vettem és nem tudom hogyan kell kinéznie a gyárinak...
Ez az 1.6-osról való
Lambi1562011-09-15 06:46:31 // 123062
Valaki azt mondta nekem hogy ha felesben tankolok bioetanolt meg benzint, akkor kevesebb lesz a károsanyag kibocsátás . Ebben van valami igazság? Zöldkártya miatt érdekes csak... Vagy az is jó ha valaki meg tudja mondani hogy milyen fordulattartományban mérnek, mert akkor abban a tartományban elveszek egy kis benzint a géptől. Van fent katalizátor csak ugye üres... Gondoltam rá hogy mérés előtt leszabályzásig rugatom, valaki szerit az is megoldás.
5leteket várom!
Kristyon2011-09-14 21:52:43 // 123061
Elképzelhető esetleg, hogy valahol fals levegőt szív???
téglaci2011-09-14 21:46:50 // 123060
Még mindig az alapjáratom.
Ma számitógépre dugtam az Alfát , LMM hiba , ami adódhatott akár abból is , hogy lehúztam a csatit valamikor.Tőrlés után nem jött vissza , viszont az alapjárat még mindig ingadozik.Pontosabban 3-4 ingadozás után beáll a gyári 840-860-ra stabilan.
Ott áll akár órákig is.Ha babrászom a gázt , akkor megint ingadozik , majd beáll a normális érték.És nincs hibakód.???????????????????
A vizhőfok is jó , felmegy , csak a műszeremen a jelölés megtévesztett.80-85 fokra felment egész hamar.
admirális2011-09-14 21:12:50 // 123059
Ateex2011-09-14 20:38:27 // 123058
Köszönöm a hozzászólásokat! :)
Ma mondta a szerelőmester hogy minden rendben van motorikusan, egyedül a porlasztóknál volt baj a mérésekkel!Szóval azokat kell beállítani!Elvileg ezért van az hogy ingadozik 2000es fordulat körül! Majd írok hogy megjavult e tőle!A hőfokjelzőre meg a fordulatszám mérőre meg, hogy kontakt hibás!Végigjárom a dolgokat mostmár! :) Leírom a tapasztalatokat majd!:) Tényleg valahonnan küszöböt lehet szerezni?
Zselé2011-09-14 17:26:15 // 123057
A fordulatszám mérő nekem is szokott daraboskodni, de nem vészesen, és csak akkor, ha hirtelen nagyot gyorsítok, és "sietnie kell" :D

A vízhőfokkal nekem már minden körbe lett járva szerintem.. cseréltem vízpumpát, mert vezérlés szettet úgyis cseréltem a vétel után, aztán mivel nem érte el télen az üzemi hőfokot, lett új termosztát is... így már elérte, de az ingadozás maradt. Azt nézd meg, hogy megy-e a ventillátorod kis fokozata (kapcsold be a klímát, és el kell indulnia), ha ez nem megy, csak a nagy fokozat indul be idővel, akkor előtét ellenállás csere... nekem ez úgy jött ki, hogy nagy melegbe ki be kapcsolgatott a klíma, mert nagyon felszökött a nyomás a kis fokozat hiánya miatt!
Ezt kicseréltem, azóta terheléstől és időjárástól függően kúszik egy picit ide oda, de már nem valami komoly mértékben. Ezt már az öreg hűtőnek tudom be, főleg, hogy ha mosáskor szép lassan végig húzom előtte a gőzborotvát párszor, és kitisztul egy kicsit, akkor néhány napig jobb!
Kristyon2011-09-14 17:11:50 // 123056
Hali!

A mutató lehet majd idővel bejáródik, lehet csak sokat állt az autó és azért ragad egy kicsit, és ebből adódhat a szaggatott mozgás, legalább is ha jeladó lenne a rossz akkor egyáltalán nem menne, régen a spirálos csinált olyat, hogy amikor nem volt rendesen összerakva, akkor hol mért, hol nem mondjuk ez a kilométeróra, meg ha megindult, akkor igen nagyokat tudott ugrani :)
kazsmandi2011-09-14 08:09:08 // 123055
Hali!

260 - 280 a valós összeg regadóra, mert Euro II-es, tehát 4-es környezetvédelmi osztályba tartozik. Honosítani is tudsz, ha a neveden van (külföldi forgalmi szerint) az autó és van még érvényes műszakija. Honosítás díja: 8000 HUF. Erre jön a regadó + okmányirodai költségek (forgalmi, törzskönyv, rendszám)

Regadót itt tudtok számolni:

http://www.mgoe.hu/index.php

Üdv:

kazsmandi
Dévid2011-09-14 07:00:21 // 123054
Mert kívül-belül sötét! Teccikérteni? :D
Abarai2011-09-14 06:30:15 // 123053
Vaklárma volt. Este hazafelé megkergettem kicsit az elkerülőn, de nem produkált semmi abnormálisat se akkor, se ma reggel álmos gurulás közben. Kopp-kopp.
Ateex2011-09-13 23:08:20 // 123052
heló!
Akkor szerintem nekem is akksi csere lesz lassan!Felteszem tölteni aztán reggel megnézem milyen lesz!
Nekem azt mondta szerelő az órára, hogy a vezérműtengely jeladó miatt mozog szaggatva!Vettem egy újat, és semmi változás!(Van eladó hibátlan jeladóm ha kell) :)
Megnézem majd a dolgokat amiket írtál!
Köszönöm a hozzászólást! :)
Kristyon2011-09-13 22:41:09 // 123051
Hali!

Az enyém is kissé nehézkesen indul be, az akksira mértem rá és 9 voltra esik a fesz indítózásnál, valószínűleg hamarosan megdöglik, de amíg beindul addig nem veszek másikat...
A mutató szaggatott ugrálására, magában az órában kell keresni a hibát, legalább is szerintem. én ezzel sem foglalkoznék.
A vízhőfok ingadozás az már körülményesebb, lehet termosztát, vízpumpa, vagy akár csak annyi hogy nagyon tele van a hűtő bogárral...
Ateex2011-09-13 22:27:40 // 123050
Sziasztok! :)
Műszaki segítséget szeretnék kérni!A következők a problémák:
Az autó , izzítás után 6-8 tekerés után indul be, viszont napközben már csak elég neki 3at fordulnia!
Folytatom tovább, a fordulatszám jelző szaggatottan mozog gázadásra+ a vízhőfokjelző is járkál ide-oda!Ha megyek az autóval 1500-2200 as fordulatnál apró szaggatást lehet érezni!Kicseréltem benne minden szűrőt, izzítógyertyát,egr szelep,olaj csere,vezérműtengely jeladót (szerelő tanácsára). de semmi nem változott!Alfa szervízben nem jelzett semmi hibát a gépen!
Remélem tudtok nekem segíteni.
Előre is köszönöm! :)
Kócosw2011-09-13 21:33:24 // 123049
ne feledd kamukombi :)
amugy szted Devid miert keresztelte fekete cäpänak :)))
Liquid2011-09-13 21:25:32 // 123048
lassan mehetsz vele éjjel szenet lopni :D
Kócosw2011-09-13 21:16:55 // 123047
van mosoja is a Motiop lämpafesteknek..
az enyem igy müszakizott mär feka lämpäkkal es indexekkel..
Kócosw2011-09-13 21:15:34 // 123046
nem zavarja a öket..nekem az indexeim is feketek...
Kócosw2011-09-13 21:15:10 // 123045
az enyem fujva van, a kepeken szerintem lätszik hogy lätszik :))
uh en simän fujnäm...
fony722011-09-13 21:08:04 // 123044
Uraim! Valaki észlelt már hasonlót? :
Reggel indításkor nem indult be minden henger, a motor elégé rázkódott ettől, aztán kb fél perc múlva beindult mind. Eddig ez volt a második alkalom, hogy ez történt. Először a turbó nyomócsöve volt repedt, most nem találok semmi bibit. Tegnap előtt történt a dolog, azóta már megtettem vele jópár km-t és semmi gond. 1,9 MJet. Ötletek?
Imyx2011-09-13 19:12:26 // 123043
Most elgondolkodtam rajta, hogy sötétíteni kellene a lámpákat :). De szerintem a rend éber őrei nem díjaznák. Vagy nem foglalkoznának vele??
Abarai2011-09-13 15:56:02 // 123042
SIR lengőkarokat próbált már valaki? Mennyire tartósak, érdemes megvenni "jóárasítva", vagy ingyen is csak szemét lenne?
Abarai2011-09-13 14:07:21 // 123041
Apa, kezdődik! Felültem a szopórollerre. Ma elkezdett csúszni a kuplung.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak