Emlékeim szerint a 3.2 már "tud" interfészt keresni.
F9-Beállítások, ott interfész fül és "Scan for Interfaces"
Aztán teszt gomb.
Piritu - 1.000.0002012-03-23 20:19:28 // 127038
GTPeti2012-03-23 20:19:11 // 127037
Értem én Stuttgartban nem venné ki jól magát, ha kígyós oldalakat nézegetnél. :)
(Meg persze mhelyen amúgy sem... Ez érthető. Én sem teszem. Csak, mikor ebédszünetben néha hazajövök.)
(Meg persze mhelyen amúgy sem... Ez érthető. Én sem teszem. Csak, mikor ebédszünetben néha hazajövök.)
Skodra2012-03-23 20:18:38 // 127036
Sziasztok!
Szerintetek alsó lengőkarokból melyiket érdemes megvenni ami még nem horror áron van ,de elfogadható minőség??! Tapasztalatok vannak esetleg a német ebay-n hirdetett német termékekkel(mondjuk ATP) ???Köszönöm?? A starline nagyon silány lehet,vagy inkább a duplájáért TRW?
Szerintetek alsó lengőkarokból melyiket érdemes megvenni ami még nem horror áron van ,de elfogadható minőség??! Tapasztalatok vannak esetleg a német ebay-n hirdetett német termékekkel(mondjuk ATP) ???Köszönöm?? A starline nagyon silány lehet,vagy inkább a duplájáért TRW?
Piritu - 1.000.0002012-03-23 20:14:31 // 127035
Igen! Az ecuban mindig a km óra által mutatott érték 1,439-szerese "van".
Hangsúlyoznám, hogy egy "régi" Bosch Motronic M2.10.4 -ről van szó 1997-ből, még 3 pólusú csatlakozóval, és nem 16 pólusú ODB csatival.
Hangsúlyoznám, hogy egy "régi" Bosch Motronic M2.10.4 -ről van szó 1997-ből, még 3 pólusú csatlakozóval, és nem 16 pólusú ODB csatival.
t2012-03-23 20:05:40 // 127033
Megtettem mindet, sőt a bizti táblát is kicseréltem :(
szasza(SW)2012-03-23 18:32:18 // 127032
Nézd át a biztiket és a reléket.
t2012-03-23 17:55:07 // 127031
Légyszi segítsetek!!!!!! 156 JTD men elment minden, ami a gyújtás után van :(
Ami van: világítás, elakadásjelző, kürt ! Ami hiányzik: Index, elektromos ablak, tükör állítás, központi zár, klíma, fűtő ventilátor..... Ha valakinek van valami ötlete, segítsen légyszi. Ezt Valami központi dolog vezérli? Esetleg az a fehér kis dobozka a kesztyűtartó mögött? Köszi: Attila
Ami van: világítás, elakadásjelző, kürt ! Ami hiányzik: Index, elektromos ablak, tükör állítás, központi zár, klíma, fűtő ventilátor..... Ha valakinek van valami ötlete, segítsen légyszi. Ezt Valami központi dolog vezérli? Esetleg az a fehér kis dobozka a kesztyűtartó mögött? Köszi: Attila
sparco2012-03-23 17:46:28 // 127030
Lehet amatőr kérdés lehet, de valaki leírná, hogy az alfáknál a distinctive, progression...és ha van még egyéb neve is, akkor mit takar? Gondolom felszereltséget, de pontosan miket?
pmolnar2012-03-23 08:30:20 // 127029
Szia!
tehát ez azt jelenti, hogy 150e km helyes amit a műszerfalon látsz?
nem figyeltem, bár láttam volt ez most téma itt, de az ecu nagyobb értéket mutat?
Km óra akkor: 143.771 km
ECU akkor: 206.893,3
ECU állás / km óra akkor: 1,439
Km óra ma: 150.052 km
ECU akkor: 216.017
ECU állás / km óra ma: 1,439
tehát ez azt jelenti, hogy 150e km helyes amit a műszerfalon látsz?
nem figyeltem, bár láttam volt ez most téma itt, de az ecu nagyobb értéket mutat?
Km óra akkor: 143.771 km
ECU akkor: 206.893,3
ECU állás / km óra akkor: 1,439
Km óra ma: 150.052 km
ECU akkor: 216.017
ECU állás / km óra ma: 1,439
bagoly2012-03-23 08:21:18 // 127028
Én még egy autómból sem eresztettem le átetszően az olajat. És a szerelőm Alfa mániás érti a dolgát.
Roll19832012-03-23 08:14:29 // 127027
Sziasztok!
Szükség lenne egy kis segítség hibakód kiolvasáshoz, mert nem sikerül kapcsolódni az ecu-ra. Fiat Ecu Scan 3.2-vel próbltuk, és egy olyan kábellel, amin van egy mikrókapcsoló ilyen számokkal, hogy 3, 7 és két tört szám, de az most így fejből nem rémlik. A számítógépen win7-volt. Elöszőr, ha tesztet futtatunk, akkor látszik, hogy a ping az megy, de ennek ellenére nem tud csatlakozni. Utána ha elkezdünk próbálkozni a portokkal, többet már ez se megy. Mi lehet a probléma?
Szükség lenne egy kis segítség hibakód kiolvasáshoz, mert nem sikerül kapcsolódni az ecu-ra. Fiat Ecu Scan 3.2-vel próbltuk, és egy olyan kábellel, amin van egy mikrókapcsoló ilyen számokkal, hogy 3, 7 és két tört szám, de az most így fejből nem rémlik. A számítógépen win7-volt. Elöszőr, ha tesztet futtatunk, akkor látszik, hogy a ping az megy, de ennek ellenére nem tud csatlakozni. Utána ha elkezdünk próbálkozni a portokkal, többet már ez se megy. Mi lehet a probléma?
Kócosw2012-03-23 06:48:34 // 127025
Kócosw2012-03-23 06:41:53 // 127024
kukkants be hozzam a blogba ... nekem azok kerültek be,ill vannak bent a mai napig is.
156er2012-03-22 23:45:53 // 127023
Üdv.
cserélt már valaki sima rugókat gyári sportcsomagos rugókra? érdekelne a különbség, főleg ha kép is lenne róla az lenne a legjobb.
cserélt már valaki sima rugókat gyári sportcsomagos rugókra? érdekelne a különbség, főleg ha kép is lenne róla az lenne a legjobb.
Piritu - 1.000.0002012-03-22 18:55:38 // 127022
Megnéztem, klatty
Attika012012-03-22 17:34:35 // 127021
Olajcsere már szerintem nem fogja megoldani, mert ha vastag olajjal kopog, vékony még úgy sem tömít, azaz jobban fog kopogni. Nem értem dieselnél miért is kellene feketének lennie az olajnak? Majdnem ugyan olyan áttetszően engedem le mint mikor felöntöm. Ez nem csak "Alfa-ra" igaz :)) Üdv a szerelődnek ;)
Kócosw2012-03-22 14:08:04 // 127020
igen mert nemetben vagyok hetek ota viszont netem nincs..csak meloban...
GTPeti2012-03-22 13:01:27 // 127019
Igen, mert mostanában elég kevés időt töltesz az Egyházközösségben. B)
Kócosw2012-03-22 12:54:43 // 127018
tölem most olyan 80 ra lehet...
Robbye2012-03-22 12:45:09 // 127017
Szép kocsikák :P itt árulják a szomszéd városba átugrok megnézem :)
mreni2012-03-22 08:46:31 // 127016
szűrővel együtt természetesen
mreni2012-03-22 08:43:28 // 127015
Ott a baj hogy 10w-40et öntöttél bele,cseréld ki az olajat,ha szerencséd van elhallgat,bár nem sok esélyt látok rá....
zalan2012-03-22 08:37:26 // 127014
hát minden esetre nem szar ! :)
Kócosw2012-03-22 07:46:21 // 127013
szivat a rencer ugy nezem :) ....
bagoly2012-03-21 23:52:39 // 127011
Sziasztok!
1 kis segítségre lenne szükségem! A szeretett vasam elkezdett nagyon kopogni a müszerfalon nem jelez hibát, alapjárat hibátlan, vezérlésnél mindent rendben talált a szerelőm. Az olajam amit kb 1 hónapja cseréltem Valvoline Durablend Diesel 10W-40 (arra gyanakszik a szerelőm) nem jut fel a motorba az olaj viszont az olajnyomás rendben van a müszerfal szerint. Azt javasolta cseréljem ki 5W-40-re full szintetikusra ez az olcsóbb megoldás és meglátjuk utána mi a hejzet!Azt mondta az olajam szokatlanul világos színű a diesel motornál már be kelett volna feketednie és az olaj feltöltő nyilánál járó motornál nem veri ki az olajat.
Szerintetek mi lehet a gond???
Ja és nem fokozatosan kezdett el kopogni, hanem mentem egyik pillanatban semmi majd hopp és kopp.
Köszönöm!
1 kis segítségre lenne szükségem! A szeretett vasam elkezdett nagyon kopogni a müszerfalon nem jelez hibát, alapjárat hibátlan, vezérlésnél mindent rendben talált a szerelőm. Az olajam amit kb 1 hónapja cseréltem Valvoline Durablend Diesel 10W-40 (arra gyanakszik a szerelőm) nem jut fel a motorba az olaj viszont az olajnyomás rendben van a müszerfal szerint. Azt javasolta cseréljem ki 5W-40-re full szintetikusra ez az olcsóbb megoldás és meglátjuk utána mi a hejzet!Azt mondta az olajam szokatlanul világos színű a diesel motornál már be kelett volna feketednie és az olaj feltöltő nyilánál járó motornál nem veri ki az olajat.
Szerintetek mi lehet a gond???
Ja és nem fokozatosan kezdett el kopogni, hanem mentem egyik pillanatban semmi majd hopp és kopp.
Köszönöm!
Piritu - 1.000.0002012-03-21 23:52:01 // 127010
Bár ezt a 2.6 írja. Lehet, hogy az újabb verzióknál már nem áll ez fent?
Piritu - 1.000.0002012-03-21 22:56:48 // 127009
A FES oldalán odometerre keress rá. Ott írnak róla. A FES ben többek közt ezt is találtam 156 jtd:
"...NOTE: The calculation of this value was updated as of version 1.6 based on real user-submitted data.
Expimental results show that this is correct value for most Fiat vehicles."
"...NOTE: The calculation of this value was updated as of version 1.6 based on real user-submitted data.
Expimental results show that this is correct value for most Fiat vehicles."
fony722012-03-21 22:39:12 // 127008
Hali!
Kaptam egy mail-t az alfamania.sk-ról, hogy a dunaszerdahelyi Alfa-Fiat szalonnál a raktáron lévő alkatrészeket 80 %-ig terjedő kedvezménnyel adják az alfamania tagoknak. Ritka érdekes akció!
Kaptam egy mail-t az alfamania.sk-ról, hogy a dunaszerdahelyi Alfa-Fiat szalonnál a raktáron lévő alkatrészeket 80 %-ig terjedő kedvezménnyel adják az alfamania tagoknak. Ritka érdekes akció!
mreni2012-03-21 22:21:03 // 127007
azokkal már nem nagyon "dolgozok"(mármint a 3pin-es csatiskkal)
GTPeti2012-03-21 22:17:04 // 127006
A FES progit nem említi csak azt, hogy százalékosan mekkora különbség lehet a két számláló között. 200ekm körül ez 5000km-t jelent, ha jól emlékszem. (Legalábbis a 156-nál.)
Piritu - 1.000.0002012-03-21 22:10:10 // 127005
Mint írtam, nálam a futásteljesítménnyel arányosan nő a különbség. A két érték hányadosa mindig ugyan akkora. Valószínűleg az összes euro 2-es TS motornál ugyan így van.
(A FES progi dolgait szerintem nem említi az elearn.)
(A FES progi dolgait szerintem nem említi az elearn.)
Piritu - 1.000.0002012-03-21 22:03:45 // 127004
Általában a régebbi ecu-val van ez. Az enyém pl 97-es és három pólusú csatis. Ott tipikus a dolog.
Piritu - 1.000.0002012-03-21 22:02:40 // 127003
GTPeti2012-03-21 22:02:34 // 127002
Én ezt máshogy látom. Az eLearn is máshogy írja.
mreni2012-03-21 22:00:52 // 127001
csak az az érdekes hogy nagyrészt valós az érték,legalábbis én ezt tapasztalom,akkor most hogy van ez?
Piritu - 1.000.0002012-03-21 22:00:17 // 127000
Bármennyi lehet a különbség.
Piritu - 1.000.0002012-03-21 21:59:29 // 126999
Pedig egyszerű.
A FES nem km óra állást olvassa ki az ecu-ból, hanem egy számot, egy számláló értékét, ami arányos a futott km-el. A valós érték és a "szám" közötti arányossági tényezőt ismerni kell. A FES oldalán olvastam róla, ott is írják, hogy hogyan számolandó.
A FES nem km óra állást olvassa ki az ecu-ból, hanem egy számot, egy számláló értékét, ami arányos a futott km-el. A valós érték és a "szám" közötti arányossági tényezőt ismerni kell. A FES oldalán olvastam róla, ott is írják, hogy hogyan számolandó.
GTPeti2012-03-21 21:55:13 // 126998
Nálam szinte ugyanaz a két számláló. (Az ő Mareájában gyak. ugyanaz a motor+ECU páros.)
GTPeti2012-03-21 21:54:17 // 126997
5ekm különbség lehetne a kettő között. De nem 60e.
mreni2012-03-21 21:53:07 // 126996
eddig még ezt senki nem tudta megmagyarázni hogy ez miért van így...
Piritu - 1.000.0002012-03-21 21:52:21 // 126995
korrekciós tényező? Spider esete
mreni2012-03-21 21:52:11 // 126994
jó volt megnéztük.
tesómé is tekerve volt,mutat 138 körül az óra a Fes meg 251-et,az utóbbi teljes mértékben hihető...
tesómé is tekerve volt,mutat 138 körül az óra a Fes meg 251-et,az utóbbi teljes mértékben hihető...
Piritu - 1.000.0002012-03-21 21:49:05 // 126993
Viszont, ha 0-át mutat nyugodtan következtethetsz a tekergetésre.
(Az odométer korrekciós tényező jó volt a Puntóhoz? Nálam a Spiderben többet mutat a comp.)
(Az odométer korrekciós tényező jó volt a Puntóhoz? Nálam a Spiderben többet mutat a comp.)
GTPeti2012-03-21 21:47:34 // 126992
Ez tényleg így van. A barátom Mareájában hozzá sem nyúltak az ECU-hoz. 60-nal mutat többet. Picit meglepődött, mikor lekérdeztük.
Piritu - 1.000.0002012-03-21 21:45:29 // 126991
Nagy része meg szarik rá. Átlag autós nem nézi meg. Eladáskor a mutatott érték a fontos, ami látszik.
mreni2012-03-21 21:42:06 // 126990
ez egyáltalán nem biztos,tegnap olvastam egy punto II-t és azt mutatta a fes hogy 2005ben volt írva a comp,jelezte hogy comp írások száma 1 , óra állása 65ezer a műszerfal szerint 135ezer.
szoktak érdekességek előjönni amúgy
szoktak érdekességek előjönni amúgy
GTPeti2012-03-21 21:39:05 // 126989
Ezt így nem mondanám. A nagy spílerek átütik az ECU-t is... :(