És van alúl is burkolat
Speed2012-04-04 13:32:03 // 127338
Speed2012-04-04 13:28:46 // 127337
A vezérmű tengelyek közt van egy görgő és állítólag az alá szorúlt be. ott meg van búrkolat. A lényeg hogy a másik is új volt. Ha rendesen rakta volna vissza akkor nem lett volna gond. 3000 km-ig jó volt, utána egész pontosan 460 km-t ment el.
András bácsi2012-04-04 11:11:08 // 127336
Hihetetlennek tűnik, de a km-órában van egy elektronika, ami a világítást valami úton-módon vezérli. Abban szállhatott el egy bigyó. (legalábbis én már jártam így)
sparco2012-04-04 10:42:17 // 127335
Alfa 156 jtd-ben (2002) először folyamatosan világított a bal hátsó lámpa (ha levettem a gyújtást, akkor is)... majd már egyszer csak egyáltalán nem is világít... :S (féklámpa része viszont jó)
Szerelő bűvelődött vele 4 órát, de nem tudta megcsinálni....
Valakinek valami 5let? Esetleg tapasztalat ezzel kapcsban? Mi lehet a hiba??? :O
Szerelő bűvelődött vele 4 órát, de nem tudta megcsinálni....
Valakinek valami 5let? Esetleg tapasztalat ezzel kapcsban? Mi lehet a hiba??? :O
Liquid2012-04-04 08:12:11 // 127334
lejjebb nincsen burkolat, ott egymás mellett fut a 2 szíj. Igaz TS-nél, de hallottam már olyat hogy a szétszakadó hosszbordás beszorult a vezérműszíjhoz és elcsettent
Speed2012-04-04 01:22:40 // 127333
Így elnézve, még nagyobb f@szságot mondott a "szerelő". Már a búrkolat miatt sem szorúlhat semmi a vezérműszíj alá, a másik darabjából.
Köszi a képeket.
Köszi a képeket.
Speed2012-04-04 01:14:35 // 127332
Igen.
piktortom2012-04-03 21:30:20 // 127331
Ezeket töröltük, újra csak a P0191-Fuel Rail pressure jött elő. A motor indítása közben (ami nem sikerült) az üzemanyag nyomást ellenőrizve pedig 80 bar körüli érték volt leolvasható...Ami azt hiszem sovány a sikeres indításhoz. Ha jól értesültem, legalább 150-180 bar körül kéne lennie. Amikor pedig sikerült egyszer beröffenteni a dögöt, akkor 306 bar volt a nyomás, rálépve a pedálra, hirtelen felugrott, majd leesett 200 közelébe, és ismét fel 300 felé. Ezekből az adatokból azt szűrtük le, hogy a nyomásszabályzó szelep a ludas a dologban. Kérdés, hogy valóban az okozhatja-e a nyomásingadozást?
Dévid2012-04-03 18:27:23 // 127330
Speed2012-04-03 17:22:43 // 127329
Köszi ez jó. Az ékszíjaknak kell látszódnia.
Dévid2012-04-03 15:16:35 // 127328
piktortom2012-04-03 14:39:52 // 127327
Nem, nem szállt az el sehova. :)
szivagyerek2012-04-03 14:32:34 // 127326
Hali! Ha valaki tudna 2002-es 156,1.9Jtd 85Kw-hoz,jó állapotú felső turbó csövet,legyen szíves írjon a falamra,elég sürgős lenne ! Köszönöm! (... bocs hogy ennyi topicba kirakom,de elég sürgős lenne ...)
Speed2012-04-03 12:47:31 // 127325
Lentebb kérdeztem hogy tud-e valaki képet a V6-os motorról. Tényleg fontos lenne.
Speed2012-04-03 12:44:57 // 127324
Nem tudom. Szegény keveréknél magas a hőmérséklet, dúsnál alacsony. de hőmérséklet akkor is van. A nagynyomású szelep miatt még mutatnia kéne. Akkor is ha a szivatyú hibás. Ettől függetlenűl persze hogy generálhatja más hiba is. Főleg hogy elég sok minden hibakódos. Tök úgy néz ki mitha a vezérlés szállt volna el.
Ferke2012-04-03 10:27:30 // 127323
Egyik a másikat tudja generálni, szóval nem biztos, hogy az hiba:)
piktortom2012-04-03 02:19:02 // 127322
A hibaelháritás folyamatban van, az utolso hibat tartom nyomasztonak, hiszen arra ir magas "erteket", es tartja eltaroltnak. Persze egyetertek hogy a tobbi sem elhanyagolhato.
Speed2012-04-03 01:38:24 // 127321
Aztán a többi hibakód sem éppen olyan amire nem kell figyelni.
Speed2012-04-03 01:28:45 // 127320
Jónak nem jó ha az ECU nem kap jelet a szenzortól. Töröld ki a hibakódot és ha újra előjön, akkor nézesd meg a jeladót.
piktortom2012-04-03 00:54:26 // 127319
Liquid2012-04-02 21:32:30 // 127318
létezik, csak nem lehet kapni :) legalábbis mikor utoljára néztem csak angliába szállító eladó volt, és eszetlen áron. De a sima hosszabbítót megbontom és beépítem a kapcsolót.
Piritu - 1.000.0002012-04-02 21:30:58 // 127317
Létezik belőle hármas szett, különböző színnel. A FES meg írja, mikor melyik kell.
Liquid2012-04-02 21:27:42 // 127316
valóban jól hangzik. Én most rendeltem egy sima OBD hosszabbítót, majd azt fogom átalakítani. Sehogy se akar működni az átalakított KKL.
Piritu - 1.000.0002012-04-02 21:22:01 // 127315
Amit viszont a Cartárs linkelt elgondolkodtatott. Külön említi az l-line-t a 15-ös csatin. Azzal lehet hogy hozzáférnék a légzsákhoz is.
Piritu - 1.000.0002012-04-02 21:21:03 // 127314
Hopp, rosszat linkeltem be :-(
Liquid2012-04-02 21:09:25 // 127313
ehhez még kell átalakító vagy meg kell hekkelni
Roll19832012-04-02 21:07:41 // 127312
Köszi, elolvasom a blogot.
Piritu - 1.000.0002012-04-02 20:53:59 // 127311
Elvileg igen, egy másik alternatíva: klatty
GTPeti blogjában olvashatsz részletesebben is a témában.
GTPeti blogjában olvashatsz részletesebben is a témában.
Roll19832012-04-02 20:47:39 // 127310
Liquid2012-04-02 20:44:22 // 127309
alapból csak a motorvezérlőt tudod elérni vele, ha olyat akarsz ami máshoz is jó, az drágább, asszem 7-8000 köröl linkelt be valaki nemrég, ebayen nem láttam még olyat
Piritu - 1.000.0002012-04-02 20:43:41 // 127308
ezzel csak a motorelektronikához férz hozzá. Ha máshoz is akarsz, akkor kapcsolós kell.
Roll19832012-04-02 20:42:23 // 127307
Az nem baj, hogy ezen nincs ilyen kapcsoló, hogy melyik porton kommunikáljon?
Liquid2012-04-02 20:42:03 // 127306
ha tudsz ebayről rendelni, akkor onnan a legolcsóbb, 1700-2200 ft között van valahol
mreni2012-04-02 18:30:00 // 127304
lehetőleg ebay-ről, ott 2-3e Ft körül van
Roll19832012-04-02 18:15:33 // 127303
Sziasztok!
Mi a reális ára a vag-com kkl kábelnek? Honnan rendeljem?
Mi a reális ára a vag-com kkl kábelnek? Honnan rendeljem?
zalan2012-04-02 17:08:15 // 127302
Köszönöm szépen ma cserélve lesz remélhetőleg. Ugyanazok az előjelek, remélem csere után nem lesz ilyen problémám. Köszi még egyszer! Hello :)
Dévid2012-04-02 16:26:00 // 127301
Volt kis kitérő egy Swift, és egy Clio, de most megint egy hasonló kocsim van, egy Alfa 156. Csak annyi a differencia, hogy nem farmotoros, nem hátul hajt, és nem körlámpás, jah és ez a példány nem túl megbízható. Optikailag szép, de műszakilag elhanyagolt állapotban vettem, azóta röhög rajtam mindenki aki ismer. Talán még egyszer talpra állítom, aztán vagy én, vagy más boldog lesz vele. :) Bevallom, most valami olyanra vágyom, ami kicsit nyersebb stílusú, mint a 156 2.0 TS. :) Félreértés ne essen, imádom, és elég szépen tud menni, de hiányzik belőle az nyers paraszti erő (vagy nem is tudom hogy fogalmazzak) amire vágyom. Ha megy is a háztól, nem JTD lesz az utód. :)
Zotya 1642012-04-02 16:08:11 // 127300
Hehh így vagyunk ezzel, az első autónk. :) Én a "Kék villám"-mal vagyok így ,ami egy Trabi volt! Deszerettem!!!! :)))
Dévid2012-04-02 16:03:58 // 127299
Kivontam a forgalomból mert lejárt a műszaki vizsgája. Még 2-3 évet tároltam a garázsomban, aztán egy újabb autó érkezése miatt leadtam a vastelepen. Szerettem azt a kocsit, sosem hagyott cserben, néha még nosztalgiával gondolok vissza a szép dolgokra amit átélhettem vele. Azon tanultam vezetni. :)
Speed2012-04-02 15:28:32 // 127298
Szerencsére azért itt nem vészes. Ne feledjük hogy nem magyarország. Ha igazad van, és márpedig az van, akkor neked lesz kedvezé az itélet. Amúgy beszéltem másik alfa szervizzel is, aki szerint is nekem van igazam. Sajnos én már a csere után vettem meg, pedig szívem szerint hozzá vittem volna a gépet, mert nagyon korrekt.
kazsmandi2012-04-02 15:25:32 // 127297
Zalán,
szerintem a főtengely fordulatszám jeladó a rossz! Mint említettem, nekem is ugyanezeket a jelenségeket produkálta. Csak akkor nem állt le, ha 2000-es fordulat alatt autóztam. Amikor leállt, akkor előtte menet közben rántott egyet (mintha kihagyott volna a gyújtás). Indítani csak úgy tudtam, hogy vártam kb 5 percet, injektor relé, aaksisaru ki/le, majd vissza és pöcre indult.
2 nap (4 leállás) után kicseréltem, így ennyi tapasztalatom van csupán..
tárolt hibának csak a főtengely jeladót írta ki
Üdv: kazsmandi
szerintem a főtengely fordulatszám jeladó a rossz! Mint említettem, nekem is ugyanezeket a jelenségeket produkálta. Csak akkor nem állt le, ha 2000-es fordulat alatt autóztam. Amikor leállt, akkor előtte menet közben rántott egyet (mintha kihagyott volna a gyújtás). Indítani csak úgy tudtam, hogy vártam kb 5 percet, injektor relé, aaksisaru ki/le, majd vissza és pöcre indult.
2 nap (4 leállás) után kicseréltem, így ennyi tapasztalatom van csupán..
tárolt hibának csak a főtengely jeladót írta ki
Üdv: kazsmandi
Ferke2012-04-02 15:22:25 // 127296
Nem akarlak elkeseríteni, de nehéz egy ilyenből jól kijönni...mondjuk úgy hogy lehetetlen....
Speed2012-04-02 15:17:14 // 127294
Mivel a szervó lett cserélve ezért az a szíj is. Igaz abban volt már kemény 3000 km.
Speed2012-04-02 15:15:28 // 127293
Ja. Az ékszíj a szélein szakadozott fel, annak a darabjai gyűrődtek a vezérműszíj alá. Ha nincs/nincsenek rendesen beállítva a tárcsa/ák, akkor történik ilyesmi.
Speed2012-04-02 15:13:09 // 127292
Én tudom! De a kötsög nem akarja válalni érte a felelőséget. És már elég rég várok a bíróságra. Végre eljutott odáig, csak kéne egy kép róla, hogy meg tudjam mutatni a bírónak.
András bácsi2012-04-02 15:09:00 // 127291
Pedig azt mindenképpen le kell venni.
Speed2012-04-02 15:08:35 // 127290
A lényeg hogy 500 km után tönkrement a motor.
Speed2012-04-02 15:06:14 // 127289
A verérműszíjat cserélték ki. Kívül van egy másik és az szorúlt alája.