Fórum >> Típusok >> 156

Dévid2012-04-06 21:17:24 // 127383
Vagy én értettem félre. Nem vitázom, igazad van, teljesen mindegy gyárilag milyen volt.
Piritu - 1.000.0002012-04-06 21:17:12 // 127382
A Pókban is bontott első teló/rugó kombó van egy kevesebb, mint felét futott autóból. Ha tudod honnan van, lehet élni a rizikóval. Főleg, hogy töredékáron juthatsz hozzá.
mreni2012-04-06 21:12:51 // 127381
lehet,hogy én értettem félre,d szerintem csak rugót akar cserélni a cartárs.

De egyébként tök mindegy hogy sportcsomagos vagy nem
GTPeti2012-04-06 21:12:12 // 127380
"ma egy autó alkatrész boltban is azt mondták, hogy pár dolog különbözik... rögzítési pontok, vagy mit tudom én... :)"
Húú látod, ez nem a legbiztosabb információforrás...

(Az amorés boltosok kivételek. :)
GTPeti2012-04-06 21:10:47 // 127379
"keress egy bontott sport (vagy sima, vagy emelt) futóművet kis pénzért és szereld be"
Leszámítva, hogy a használt ált. zsákbamacska, valóban: ez is egy jobb választás, mint a gyári lcs. + ültetőrugó.
Dévid2012-04-06 21:09:48 // 127378
Az szerintem egyértelmű a kolléga úrnak is, hogy csak ültetőrugót nem szerelünk be a széria normál lengéscsillapítóhoz, mert elqrjuk a lengéscsillapítást és "ideges" lesz tőle a kocsi. Ha jól értem gátlót is akar cserélni.
GTPeti2012-04-06 21:09:09 // 127377
Csatlakozok mreni cartárshoz. :)

A gyári és az ültetőrugók karakterisztikája eltér. Ennél fogva a gyári lengéscsillapítóval egy teljesen más viselkedés lesz az eredmény.

A helyes választás a kpl. sportfutómű egy neves gyártótól. Ott biztos lehetsz benne, hogy megmarad az autó kiszámítható viselkedése.
Piritu - 1.000.0002012-04-06 21:09:07 // 127376
"ültetőrugó szetteknél megkülönböztetik a sima, és a sport változatot egymástól." - ezt értem, de ennek mi köze van ahhoz, hogy a kocsi gyárilag milyen rugó/teló kombinációval jött ki?
A gyári rögzítési pontok a kocsin ettől nem függnek. Amit veszel, annak kell passzolni a kocsihoz. Vagy tévedek?
Ha komoly futóművet akarsz keress valaki profit a témában (mondjuk egy futóművest), interneten nehéz megoldani. Ha meg csak ki akarod cserélni a vágott rugót épre keress egy bontott sport (vagy sima, vagy emelt) futóművet kis pénzért és szereld be.
mreni2012-04-06 21:05:25 // 127375
én tuti nem vennék csak ültetőrugót gyári gátlóhoz... hol nézelődsz egyébként?
Liquid2012-04-06 20:59:11 // 127374
ajjaj részvétem :( egyébként látszólag elég egyszerűen megúsztad...( tudom ez nem vigasztal)
Rolee1562012-04-06 20:57:45 // 127373
Az ültetőrugó szetteknél megkülönböztetik a sima, és a sport változatot egymástól. Sőt, ma egy autó alkatrész boltban is azt mondták, hogy pár dolog különbözik... rögzítési pontok, vagy mit tudom én... :)
És ha így meg vannak különböztetve az ültető szettek (mert azokat néztem, ahogy írtam is), akkor csak van valami különbség. Most nem a sima gyári, és a gyári sport között kell csak választanom... Hiszen ezek már eleve ültető szettek.
Piritu - 1.000.0002012-04-06 20:45:36 // 127372
Egyébként nem értem a problémád. Ha egy vágott rugó van most a Vasban nem mindegy, hogy anno mivel jött ki?
Gyakorlatban a rugón és a telón múlik a különbség, az utólagos ültetőszettek is ezeket tartalmazzák. Meg hogy más futómű beállítás kell az ültetéstől függően.
Piritu - 1.000.0002012-04-06 20:42:43 // 127371
ide beírod az alvázszámot a "Fahrgestellnr." rublikába és kidob minden fontos infót a kocsidról.
Rolee1562012-04-06 20:39:06 // 127370
És ezzel, hogyan deríthetem ki, hogy sport-e vagy sem? Azt látom, hogy minden alkatrészre rá lehet menni részletesen, de, hogy nézzem meg amit tudni akarok?
Rolee1562012-04-06 20:27:15 // 127368
Igen, és pont lengéscsillapítót és rugót szeretnék vásárolni! :) Tehát pont ez az adat kéne, hogy most akkor sport vagy sem.
Az, hogy alacsony az autó ne tévesszen meg senkit, az előző gazdi szépen megvágta a rugót, aszt cső... :S
Nem tudom mi az az ePer, és nem tudom, hogyan kell használni sem...
Dévid2012-04-06 18:37:04 // 127367
Szerintem ha bekalapálod ePer-be az alvázszámot, motorszámot, akkor kidobja a felszereltséget. :)
Csak a lengéscsillapító és a rugó más a sportcsomagban, tudtommal a többi megegyezik.
admirális2012-04-06 17:30:33 // 127366
A kapcsoló körüli rést óvatosan meg kell feszíteni lapos csavarhúzóval. De ha nem akarsz vele vacakolni, vegyél egy új panelt!
NGC2012-04-06 17:20:58 // 127365
Szétszedtem, viszont a kapcsolót az istennek sem tudtam kikönyörögni belőle.
Rolee1562012-04-06 16:20:50 // 127364
Sziasztok.

Komplett futóművet kell vásárolnom a 156-osomhoz... Valaki mondja meg legyen szíves honnan tudhatom azt, hogy az enyém sport kivitel-e vagy sima? Ugyanis a futóműveknél ez fel van tüntetve mint eltérés.
Az oldalamra válaszoljon valaki.
Előre is köszönöm szépen!!!
Üdv.: Roland
GTPeti2012-04-06 15:04:23 // 127363
Nagy szerencséd volt, hogy csak ennyi történt. Egy ismerősömnek fullra lenullázta egy állat az autója elejét.

Bontóból mindent megkapsz gyáriban. Az utángyártott (új) elemeket viszont felejtsd el!!
Gábor1562012-04-06 15:01:18 // 127362
Sziasztok!

Kicsit off de ha valaki tud segíteni megköszönném :) Telibe kaptam egy jól megtermett szarvast, feltettem egy hirdetést aki esetleg tud mondani valami jót örömmel várom :)

http://alfaamore.hu/adokveszek/32927

Köszönöm :)

admirális2012-04-06 11:53:32 // 127361
Az a 2 csavar tartja, majdnem biztos hogy eltört a gomb.

Cserélni lehet a gombot külön, kapcsoló nélkül is, vagy az egész panelt, ahogy jobban tetszik.
NGC2012-04-06 10:13:44 // 127360
Köszönöm!
Kócosw2012-04-06 10:09:39 // 127359
eleg ha azt kiszeded..
igy jönnek ki a panelek
NGC2012-04-06 10:06:18 // 127358
Üdv!

Az utasoldali elektromos ablak kapcsolója tegnap kicsit lebetegedett, lifeg, és nem mindig működik. Az elég a szétszedéshez, ha az ajtóbehúzó mélyedésben lévő két csavart kiszedem, vagy szét kell bontani az egészet ahhoz, hogy megnézzem a kapcsolót?

Köszi előre is!
Szabeee2012-04-05 22:12:49 // 127357
nekem is elég hideg levegőt fújt tavaly nyáron álló helyzetben... csak valahol ereszt a rendszer, így 2 hónap használat után már nem kapcsol a kompresszor :(
Alfa GT-Csaba2012-04-05 21:31:56 // 127356
Valószínű hogy azért nem
jelez a biztonsági öved ha nincs bekötve,mert az ülés alatt szét van húzva a kábele!!Én a múltkor összedugtam,rögtön sípolt!
Liquid2012-04-05 21:19:17 // 127355
ez fura, emlékeim szerint egészen hideget tud tolni álló helyzetben is, de majd megmérem
GTPeti2012-04-05 13:01:36 // 127354
Klíma téma.

"Szabvány szerint a légkondicionálónak a motor alapjárata mellett 7 fokos levegőt kell befújnia a szellőző kettes fokozatán, de inkább 5 fok az átlag, egyes autók 3 fokos levegő befújására is képesek."

Az én autóm (vagy általában a 156?) pl. nem tartozik ezek közé. A klímások is mind azt mondták, hogy rendes menetszéllel fog tűrhető hideget fúji csak.
Spec. nekem annyira nem is hiányzik, nem vagyok nagy klímahasználó.
Zsolt852012-04-05 10:37:16 // 127353
Nem a légzsák visszajelzőről beszéltek ? (bekötött ember előtte meg egy lufi). Még jó hogy kialszik ha működik :)
Nekem a kézifékre ha picit is behúzom a kart( még első kattanást el sem éri), azonnal csipog meg, kiírja a szöveget is felkiáltójellel, + ég a piktogram a műszerfalon. Ellenk. esetben lehet kontakt hiba nemtom .
teracod2012-04-05 08:45:27 // 127352
kb. 1,5 éve van meg az autóm és eddig csak 3x - 4x írta ki :)
Bilux2012-04-05 08:29:23 // 127351
Ez új, nekem sose írja ki csak a felkiátó jel a műszerfalon.
Imyx2012-04-05 08:27:51 // 127350
Ha nem kötöm be magam, nekem se jelez vissza :)).
Hát ez az, nagyon ritkán jelzi ki nekem is, ha behúzom a kéziféket.
Erre én is kíváncsi lennék, miért nem jelzi ki mindig..
teracod2012-04-05 08:12:53 // 127349
Koszi szépen mindenkinek SIKERULT ,de az osszes bor lejott a kezemrol :D

Még annyit szeretnék kérdezni,hogy ha gyujtásra teszem akkor világít a biztonsági öv jelzö,de ki is alszik ha bevan kapcsolva az öv ha nincs (piros emberke leszíjazva). Használtan vettem az autót és esetleg lekötötték volna? + ha behúzom a kéziféket akkor néha kiírja,hogy Handbreake ON,de csak nagyon riktán. Kontakt hiba vagy mikor szokja ezt kiírni?

Elore is köszi
Bilux2012-04-05 08:03:47 // 127348
Én könnyen cseréltem. Van a foglalaton egy "toll" amit megfogva csak ki kell húzni a lámpatestből. Nekem is FL-tes a kocsim.
Imyx2012-04-05 07:39:28 // 127347
Ha már megfogtad, a felén túl vagy :)), utána tekerd el jobbra vagy balra, és kicsúszik :).
Speed2012-04-05 07:27:34 // 127346
Ki kell rázni belőle. :D
teracod2012-04-05 07:14:29 // 127345
Sziasztok cartársak

Elso helyzetjelzo izzót,hogy a jó budos rákba kell kicserélni? Sehogy sem férek hozzá. A tompított "lyukon" próbálom meg kihúzni,de csak megfogni tudom, kivenni már nem mert nincs elég helyem és a kezemet sem birom mozgatni a kevés hely végett :S

help pls.
sparco2012-04-04 18:30:42 // 127344
Aha, Nekem is ugyanez a probléma! Remélem ez lesz!
Köszi!!!
Alfa GT-Csaba2012-04-04 17:57:07 // 127343
fordulat szám mérőbe ment ki egy tranzisztor.Nekem anno ugyan ez volt csak úgy birtam lekapcsolni a jobb hátsó lámpámat ha kivettem belőle az izzót,amúgy folyamatosan égett akkor is ha levetem a gyújtást!
pmolnar2012-04-04 17:27:07 // 127342
szia

szerintem a fordulatszám mérőben szállt el valami az elektronikánál...én már jártam így..
sparco2012-04-04 16:36:08 // 127341
És annak van vmi biztosítéka vagy valami, vagy inkább jobb is, ha elektronikussal nézetem meg egyből???
sparco2012-04-04 16:34:55 // 127340
Akkor muszály vagyok másik szerelőhöz menni, mert ,,látszólagos" hibát nem találni...valszeg ki kell mérni akkor! :(
mreni2012-04-04 13:46:55 // 127339
vagy az amit András bácsi mond vagy a body comp,esetleg test hiba valahol
Speed2012-04-04 13:32:03 // 127338
És van alúl is burkolat
Speed2012-04-04 13:28:46 // 127337
A vezérmű tengelyek közt van egy görgő és állítólag az alá szorúlt be. ott meg van búrkolat. A lényeg hogy a másik is új volt. Ha rendesen rakta volna vissza akkor nem lett volna gond. 3000 km-ig jó volt, utána egész pontosan 460 km-t ment el.
András bácsi2012-04-04 11:11:08 // 127336
Hihetetlennek tűnik, de a km-órában van egy elektronika, ami a világítást valami úton-módon vezérli. Abban szállhatott el egy bigyó. (legalábbis én már jártam így)
sparco2012-04-04 10:42:17 // 127335
Alfa 156 jtd-ben (2002) először folyamatosan világított a bal hátsó lámpa (ha levettem a gyújtást, akkor is)... majd már egyszer csak egyáltalán nem is világít... :S (féklámpa része viszont jó)

Szerelő bűvelődött vele 4 órát, de nem tudta megcsinálni....

Valakinek valami 5let? Esetleg tapasztalat ezzel kapcsban? Mi lehet a hiba??? :O
Liquid2012-04-04 08:12:11 // 127334
lejjebb nincsen burkolat, ott egymás mellett fut a 2 szíj. Igaz TS-nél, de hallottam már olyat hogy a szétszakadó hosszbordás beszorult a vezérműszíjhoz és elcsettent
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak