Hardy2013-03-29 12:45:44 // 136603
Látom egyre gondoltunk!
Poseidon2013-03-29 12:32:15 // 136601
Szia! A csomagtérajtó nem sérült, az rendben van. A hátfal alatta, az van beljebb 1-2 milliméterrel… le lehet csukni, csak súrolja.
A lökhárító az ami cserés szerintem…
De én valami normális helyen szeretném, nem akarok én szaladgálni ezért-azért, leadom, visszakapom és az Allianz-on kívül mindenki örül…
A lökhárító az ami cserés szerintem…
De én valami normális helyen szeretném, nem akarok én szaladgálni ezért-azért, leadom, visszakapom és az Allianz-on kívül mindenki örül…
GTPeti2013-03-29 12:24:57 // 136600
Részvét. :(
Ha rám hallgatsz beszerzel bontóból egy bontott csomagtérajtót. (Mert új gyárit lehet, hogy már nem lehet beszerezni.) Különben még felraknak neked valami utángyártottat, amivel nem leszel boldog. (Tatán biztos tudnak számlát adni.) Erre, vagyis a gyári alkatrészekre mindenképpen figyelj. Mivel újrafényezik őket, nem baj, ha bontottak.
Ha rám hallgatsz beszerzel bontóból egy bontott csomagtérajtót. (Mert új gyárit lehet, hogy már nem lehet beszerezni.) Különben még felraknak neked valami utángyártottat, amivel nem leszel boldog. (Tatán biztos tudnak számlát adni.) Erre, vagyis a gyári alkatrészekre mindenképpen figyelj. Mivel újrafényezik őket, nem baj, ha bontottak.
Poseidon2013-03-29 12:19:02 // 136599
Sziasztok!
Tegnap a pirosnál állva belémrongyolt egy pacák hátulról, a lökhárító rommá, a hátfal homorú és alig tudom lecsukni a csomagtérajtót.
Tudtok nekem olyan szervizt ajánlani, ahol:
1. szépen megcsinálják (plusz pár dolgot amit még szeretnék) és beleférünk a biztosító költségeibe.
2. tudnak adni csereautót amíg az enyém elkészül (munkábajáráshoz kénytelen vagyok) és ez is belefér a biztosító költségeibe.
Allianznál van biztosítva Fittipaldi...
Bármilyen ötlet-javaslat welcome…
Köszi!
Tegnap a pirosnál állva belémrongyolt egy pacák hátulról, a lökhárító rommá, a hátfal homorú és alig tudom lecsukni a csomagtérajtót.
Tudtok nekem olyan szervizt ajánlani, ahol:
1. szépen megcsinálják (plusz pár dolgot amit még szeretnék) és beleférünk a biztosító költségeibe.
2. tudnak adni csereautót amíg az enyém elkészül (munkábajáráshoz kénytelen vagyok) és ez is belefér a biztosító költségeibe.
Allianznál van biztosítva Fittipaldi...
Bármilyen ötlet-javaslat welcome…
Köszi!
Piritu - 1.000.0002013-03-29 12:14:08 // 136598
Lehet, hogy 3x drágább az eredeti, de ránézésre többször annyit is bír ki. Illetve bennem még felmerült az is, hogy a nagyobb turbónyomás nem fogj-e felfújni a harmonikát.
Sokszor az olcsóbb a drágább, de kívánom, hogy ne legyen igazam.
Kíváncsian várjuk a tapasztalatokat.
Sokszor az olcsóbb a drágább, de kívánom, hogy ne legyen igazam.
Kíváncsian várjuk a tapasztalatokat.
redbull902013-03-29 12:01:31 // 136597
Meg a gyári 3x drágább.... de lényegtelen nem spórolni akarok mer akkor nem vettem volna alfát.. csak ha szerintem nem ér annyit akkor nem is fogom megvenni... Én mielőtt vásárolok valamit körül nézek mint pl motor olaj boltba 12 ezer ha neten körül nézek már webshopokban van valahol 40%, meg ilyen hogy boltban légszűrő 5000Ft webshopban 1600Ft és ugyan az, hülye én se vagyok még ha van is miből venni :)... fiatal vagyok de volt már 3 autóm és szerelgettem mindegyiket és sokszor a gyári alkatrész nem élt annyit mint az után gyártott azóta nem is veszek gyárit mer felesleges 5x annyit kiadni érte...
Erre a turbo csőre kapok 3 hónap garanciát ez se életbiztosítás de itthon melyik alkatrészre kapsz garanciát? Ha veszel egy fékbetét és nem jó a tiédbe mer elnézted már nem veszik vissza mer kibontottad... Max ha ismerősöd jó haverod az eladó... tapasztalat...
Erre a turbo csőre kapok 3 hónap garanciát ez se életbiztosítás de itthon melyik alkatrészre kapsz garanciát? Ha veszel egy fékbetét és nem jó a tiédbe mer elnézted már nem veszik vissza mer kibontottad... Max ha ismerősöd jó haverod az eladó... tapasztalat...
GTPeti2013-03-29 10:52:06 // 136596
Ha teheted, olyat vegyél amiben FTDI chip van. (Kiforrottabb a drivere.)
Dévid2013-03-29 00:07:26 // 136595
Nem eszem ilyen úri ételeket. :D Tervben van egy diagnosztikai kábel beszerzése, mert most, hogy az a szokatlan eset állt elő, hogy működő autóm van, jól jönne néha.
Liquid2013-03-29 00:02:14 // 136594
mire? :)
egy diag kábel kijön két gyros árából :D
egy diag kábel kijön két gyros árából :D
Dévid2013-03-28 23:50:35 // 136593
No, már tudom mire kell majd beruháznom, ha egyenesbe jövök anyagilag. :D
Liquid2013-03-28 23:47:49 // 136592
a FES/MES-nek van ilyen opciója, amivel ki lehet nullázni, és úgy emléxem a 156-nál nincs vele egyéb tennivaló, öntanul
Dévid2013-03-28 23:40:31 // 136591
Hogy kell újratanítani azt az alapjárati motort?
Liquid2013-03-28 23:32:11 // 136590
ha nem is lassan esik, de nem ugrál
krisz.v2013-03-28 23:19:59 // 136589
Tisztítsd ki az alapjárati motort, az is segíthet! Tesómnak is ingadozott az alapjárat, de alapjárati motor tisztítás után rendbejött! Nem biztos, hogy ez okozza, de egyszerű művelet, érdemes megcsinálni!
Kka2013-03-28 23:17:48 // 136588
azaz a levegőmennyiség mérő és a folytószelep ház között valahol falsol szerinted?
Kka2013-03-28 23:15:07 // 136587
Nem fulladozik, amugy rendesen működik minden, csak ez az egy jelenség van ami nem normális.
Egyébként normálisan működő esetben hogy kellene viselkednie a fordulatnak? ha kiveszem üresben szép lassan egyenletesen kellene lecsökkennie?
Egyébként normálisan működő esetben hogy kellene viselkednie a fordulatnak? ha kiveszem üresben szép lassan egyenletesen kellene lecsökkennie?
Liquid2013-03-28 22:49:26 // 136586
első körben tisztítsd ki rendesen a folytószelep házat, aztán újra kell tanítani az alapjárati motort és jó eséllyel nem lesz több gond. hidegen nem rángat, fulladozik kis fordulaton? Ha igen akkor nézd meg a folytószelep előtti gumicsövet, mert az ki tud repedni és ott szív falsot.
GTPeti2013-03-28 22:35:12 // 136585
Szerintem inkáb falsot szív valahol... A leméretlen levegő sok bonyodalmat okozhat.
Kka2013-03-28 22:22:09 // 136584
Fordulatszám ingadozás problémával szenvedek még mindig.
Ha kiveszem menet közben üresbe, vagy ha csak benyomom a kuplungot, a fordulatszám hirtelen esik vissza, majd fel le ugrál mig meg nem állok vagy amig el nem éri a normális alapjárati fordulatot. Nem zavarna a dolog, de párszor igy már le is fulladt annyira leesett a fordulat, menet közben meg eléggé szar érzés szervó nélkül maradni :D
Levegőszűrőt kipucoltam, de nem hinném h ez lenne a gondja, tuti valamelyik érzékelő lesz a gond, túl van bonyolitva ez az egész... :D HELP
Ha kiveszem menet közben üresbe, vagy ha csak benyomom a kuplungot, a fordulatszám hirtelen esik vissza, majd fel le ugrál mig meg nem állok vagy amig el nem éri a normális alapjárati fordulatot. Nem zavarna a dolog, de párszor igy már le is fulladt annyira leesett a fordulat, menet közben meg eléggé szar érzés szervó nélkül maradni :D
Levegőszűrőt kipucoltam, de nem hinném h ez lenne a gondja, tuti valamelyik érzékelő lesz a gond, túl van bonyolitva ez az egész... :D HELP
Alfa GT-Csaba2013-03-28 21:51:59 // 136583
Nem lehet valami vastag falu ,ha flexibilis!!a gyárinak is van 4-5 mm-es fala mégsem bír többet 4-5 évnél!!!
redbull902013-03-28 21:47:48 // 136582
6e Ft :) posta is benne van.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-03-28 19:50:28 // 136581
És mennyiért vesztegették?
Alfa GT-Csaba2013-03-28 09:43:58 // 136580
Majd kiderül,mennyire szereti az olajat!A másikkal sem lenne baj ha olaj álló gumiból lenne!
redbull902013-03-28 09:18:58 // 136579
Alsó turbó csövem helyére ilyet rendeltem szerintetek meddig fogja bírni?
Leírás szerint elég strapa bíró!!
Max Temperature: +180° C
Min Temperature: -60° C
Manufacturer: Autosiliconehoses
Type: Ducting
BHP Rating: 300 BHP max
Neck ID: 76mm
Condition: New
Length: 1 MEtre Quantity: 1
Colour: Black
Hose Clips: Yes

Leírás szerint elég strapa bíró!!
Max Temperature: +180° C
Min Temperature: -60° C
Manufacturer: Autosiliconehoses
Type: Ducting
BHP Rating: 300 BHP max
Neck ID: 76mm
Condition: New
Length: 1 MEtre Quantity: 1
Colour: Black
Hose Clips: Yes

Dévid2013-03-27 23:36:13 // 136578
Nekem is fa volt, aztán lecseréltem karbonra. Viszont a fa kormány maradt, mert az tetszik. Az új játékban meg karbonozott a középkonzol, meg az órák körül a gyűrű is, a váltógomb és a kormány meg flokkolt. A TS-hez vettem MOMO karbon váltógombot és kézifékkart, az most a polcon porosodik, mert ugye a TS úgy tűnik kivonódik a forgalomból, és megy bontásra.
Szabeee2013-03-27 23:15:15 // 136577
egyáltalán nem ciki, minden embernek más ízlése van. pl. barátnőmnek is jobban tetszik a fa utánzat, mint a karbon, viszont engem meg ez fogott meg...
padand2013-03-27 20:09:04 // 136576
Ajajj, akkor ciki, ha ez embernek fa van a kocsijában? nekem tetszik :) Remélem nem vagyok vele egyedül
Szabeee2013-03-27 20:02:26 // 136575
hát igen, csak az a helyzet, hogy nekem túl magason van a váltó... szeretnék rövidíteni egy kicsit belőle... úgy 3-4 cm-t
krisz.v2013-03-27 20:01:21 // 136574
A váltó már a legkevesebb....
Szabeee2013-03-27 19:58:49 // 136573
igen, famentesítést végzek.... kicsit lassú a folyamat, de már 2 elem a 3-ból megvan :) haladok :D
krisz.v2013-03-27 19:55:46 // 136572
Először én is kerestem, hogy most mi...? De rájöttem, hogy a kotvány "fa" belső lett kicserélve!:) Jól gondolom?
Taxi33™2013-03-27 19:46:54 // 136571
Szép piros. :oD
Kn[.]xX2013-03-27 19:40:16 // 136570
mondom én h azt kell nézni:)
Szabeee2013-03-27 19:37:46 // 136569
akár azt is :)))) igazából azt kicseréltem arra, ami volt benne, mert a kapott eléggé meg volt gyötörve:)
Kn[.]xX2013-03-27 19:33:12 // 136568
mit kell nézni, a piros elakadásjelzőt?:) ;P
Szabeee2013-03-27 19:20:21 // 136567
kazsmandi2013-03-27 13:57:32 // 136566
GTPeti2013-03-26 21:59:47 // 136565
Hogy őszinte legyek, az én alsó OCAP-jaimban szerintem már 30-50ekm van. Igaz jó német utakon megtéve.
Hardy2013-03-26 21:59:32 // 136564
Én is hamarabb csinalom nem megyek 20000 vele. 15000 max. de itt szoktam nézni mennyi van még hátra.
fony722013-03-26 21:53:59 // 136563
Én oan de oan nagy leveleket tudok fogadni! :-)
Ha nem okoz gondot, próbáld átnyomni, örülnék neki. Előre is köszi! Már ha átjön...
Ha nem okoz gondot, próbáld átnyomni, örülnék neki. Előre is köszi! Már ha átjön...
osee_selespeed2013-03-26 21:50:26 // 136562
Francba! Pedig ez az OCAP-al egy árban volt, vagyis olcsó. Na majd meglátom mit mond holnap a kereskedő.
J-Imi2013-03-26 21:49:27 // 136561
Köszi a választ, reggel azzal kezdem, hogy újraindítom akkor az szerviz intervallumot, kicsit előbb volt most az olajcsere mint ahogy írja:)
GTPeti2013-03-26 21:46:24 // 136560
Akkor hallgass a jelekre. Vegyél egy pár Lemfördert helyette. ;)
osee_selespeed2013-03-26 21:41:38 // 136559
Merőleges érőhatásra nem lötyög. Igaz csak második évem a szakmában, de ilyennel nem találkoztam, társam sem, akinek viszont több, mint 20 éves a tapasztalata.
GTPeti2013-03-26 21:37:32 // 136558
Az szerintem nem baj, ha könnyen mozog. Okozhatja akár kenőanyag is. A kérdés az, hogy lötyög-e, van-e játéka?
osee_selespeed2013-03-26 21:35:34 // 136557
Jó estét!
Most érkeztem a garázsból, abba kellett hagynom a melót, sajnos. Mivel ma vettem egy TRW alsó lengőkart, aminek gömbfeje nem biztos jobb, mint amit kicseréltem volna. Elmozdítom egy irányba és visszaugrik középre, annyira gyenge.
Találkozott már valaki ilyennel?
Most érkeztem a garázsból, abba kellett hagynom a melót, sajnos. Mivel ma vettem egy TRW alsó lengőkart, aminek gömbfeje nem biztos jobb, mint amit kicseréltem volna. Elmozdítom egy irányba és visszaugrik középre, annyira gyenge.
Találkozott már valaki ilyennel?
Hardy2013-03-26 21:32:11 // 136556
Gyújtásra rakod és a + - gombokat egyszerre sokáig. De nem nullázódik, hanem "huszezrődik". Onnan számol vissza mint ahogy írja a könyve az előző hozzászólásomba. Ha nem működik akkor az azért van mert megkergült buhera miatt valószínű a km része.
Hardy2013-03-26 21:29:37 // 136555
Ha tudsz óriás levelet fogadni elküldöm magyarul. Nem teljes csak a faceliftes rész van meg, mert a többi megegyezik a régivel. Vagy megvan angolul is.
J-Imi2013-03-26 21:24:38 // 136554
Mit is kell pontosan nyomni hogy nullázódjon az intervallum?