Fórum >> Típusok >> 159

Smith2020-05-11 20:53:43 // 121288
nekem is ilyen motorom van, csak kiváncsiságból kérdezem, mégis mi indokolta a teljes kiherélést?
tudtommal a 2.0 elég jól viselkedik dpf/egr szempontból, nem kritikus részei az autónak
pettinke2020-05-11 20:51:25 // 121287
Ez nem a turbónyomás értékére utal, hanem az autó hibásnak értékeli a azenzorból jövő jelet. Vagy nem dugtál vissza valamit, vagy rossz egy csatlakozó, vagy odacsípted a kábelt, de a lényeg, hogy valami rosszul van összeszerelve.
Lörke2020-05-11 19:58:32 // 121286
Kipróbáltam. Vészüzem.
Esetleg annyi, hogy EGR/DPF korábban ki lett írva Manky által. Természetesen minden jó volt. Annyi történt még,hogy mivel szét lett szedve, ezért az EGR cső, ami a szívósorba megy, most le lett falazva.
Lörke2020-05-11 19:20:57 // 121285
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. 2.0 D az autó. Szívósort cseréltem.
Elindult, jár rendesen az autó, de beadja a P2563 - változó geo turbó helyzet / magas jelszint. Töröltem, visszajön. Viszont a műszerfali turbonyomás jelző sem jelez semmit. MES-t néztem. Olyat ír a helyzetre, hogy 6 mm a kért, és 10 tényleges. Lehet, hogy semmi köze hozzá amúgy...
A MAP szenzor az új szívósorban más kódszámú volt. Visszaraktam a régit, akkor is beadta a hibát.
Mi lehet a hiba? Előre is köszönöm az ötleteket.
norbi04092020-05-10 21:29:58 // 121284
Az lesz mindenképp 😕
Csak behalt a multecuscanem is. Úgy látszik rámjár mörfi mostanság😏

Még mindig keresek olyan Cartársat aki esetleg tudna nekem alkotni egy proxy rendezést. Természetesen nem ingyen. 🙂

Amúgy az olajszint ellenörző 3 indítás után helyrejött. Legalább ennyi örömöm volt a hétvégén.
Félreértés ne essék... imádom az autót csak néha vannak idegesítő hisztik 🙂
Piritu - 1.000.0002020-05-10 17:03:21 // 121283
Tanacsokat lehetne adni kiloszam, de semmi ertelme sincs. Proxy rendezes kell, aztan lehet tovabblepni. Minden massal esetleg arthatsz.
norbi04092020-05-10 16:01:45 // 121282
Egy cartárstól kaptam ötletet, hogy húzzam le a body comp. tápcsatiját pár percre. Nos... A gondomat nem oldotta meg, viszont az elektromos motorolajszint ellenörző nem mutat semmit és figyelmeztet is, hogy nézzem meg az olajszintet...ami természetesen jó.
Jót tesz az idegrendszeremnek ez az autó így a napokban 😕😀
norbi04092020-05-10 11:01:46 // 121281
Vagy bárhol... Már kicsit az idegeimre megy ez a klíma dolog 😀
norbi04092020-05-09 23:07:44 // 121280
Értelek🙂

Amúgy próbáltam, de a MES megmakacsolta magát megint.
Esetleg valaki Martonvásár, Budapest környékén nem tudna nekem egyet rendezni? 🙂
Piritu - 1.000.0002020-05-09 19:58:11 // 121279
Emlékei szerint kb 8 számítógép van a 159-ben, gondolom egy részét maga csinálja mindegyik, más részét dolgoknak a többivel csináltatja - ha beszélni tud vele.
Csinálj egy proxi rendezést és fény derül mindenre :-)
norbi04092020-05-09 19:37:36 // 121278
Akkor a proxy rendezés mindenképp meglesz.
Viszont lehet egy kicsit értetlennek tűnök, de ha mint mondod, az új eszköz nem kommunikál a többivel, akkor hogyhogy a kompresszor kapcsol amint bekapcsolom a klímát? Valamint a ventisebességet is tudom állítani🙂
Ha nem kommunikál akkor ezekkel sem kellene, nem?
Bocsi, ha hülyeséget kérdezek 🙂
Piritu - 1.000.0002020-05-09 18:39:22 // 121277
A proxy rendezés azért kell, mert új eszközt érzékel. Nagy valószínűséggel az új eszköz nem fog kommunikálni a többivel. Ha ez a klímapanel akkor az nem fog működni ...
Nodex2020-05-09 18:14:24 // 121276
Mai nap sikerült eljutni végre Manykhoz :)
Szokásos dolgok miatt, az autó alulról meglepően szép, bölcsőnek semmi baja. Dpf-et ahogy szétszedte, egész "jó" állapotban volt, ránézésre kb 100ezret lehet elment volna még, mindezt úgy, hogy az autóban 240ezer km van már, és legjobb tudomásom szerint nem volt még cserélve.
Elmondásuk szerint, szép állapotban van a motor és az autó :)
norbi04092020-05-09 12:02:21 // 121275
Sziasztok! Felmerült egy probléma a jobb idő bekövetkeztével.

Klíma nem hűt. Kiolvasás után kiderült, hogy nincs gáz, valamint szálszakadás van az utastér hőszenzorban.

Gáz feltöltve, klímapanel cserélve. (km számláló villog, proxy rendezés még szükséges.
De nem kellene már így is működnie? Még mindig nem jön hideg se LO, se auto üzemmódban.

Kompresszor kapcsol.

Merre indulnátok tovább? 🙂 A klímaszervíz előtt 😀
leopop32020-05-08 15:29:09 // 121274
Írtam nekik kiézve a gyári számot úgyhogy már csak a válaszra várok tőlük :)
Smith2020-05-08 13:34:22 // 121273
írj neki hogy jó-e bele, vagy, hogy mi a cikkszáma, és utána akkor is eper-ezni kell :)
leopop32020-05-08 13:06:31 // 121272
*valószínűleg
leopop32020-05-08 13:05:44 // 121271
Igen közben ezt én is kipróbáltam és ugyan ezt írta amúgy valószínűtlen azért mert kompatibilisnál csak a 159 van beírva. És olyankor ezért a Brerára azt dobja hogy nem kompatibilis.
Smith2020-05-08 12:27:03 // 121270
a "szinte ugyanaz" nagyon sokszor nem elegendő

az alján ott a kereső, te autódat megadva:
This item doesn't fit Alfa Romeo Brera 2008 939 [2006-2011] Hatchback 2.2 JTS Hatchback 2198ccm 185HP 136KW (Petrol)

keresd ki eperből a cikkszámot, azt írd be ebayen
leopop32020-05-08 10:15:21 // 121269
Megtaláltam ezt a modult vagy dobozkát ami elromlott és egy olyan kérdésem lenne hogy ez 159 be való de az ugye szinte ugyan az mint a Brera, és hogy jó lenne-e bele?159 és Brera venti modul ugyan az?
leopop32020-05-07 23:20:14 // 121268
Köszi szépen a tapasztalatot akkor erre is rá fogunk nézni 😁
Esetleg még abban tudnál segíteni hogy ez ugyan ott van 2.2 JTS nél mint 2.0 JTD nél?
kisityu2020-05-07 21:56:25 // 121267
Tapasztaltam én is ilyen hibát. Nem ment a ventillátor egyik fokozata sem. Vezérlő doboz csere után sem. A test madzag végén lévő saru adta meg magát az akkutálca alatt. Szóval a test vezetéket vissza kellett vágni addig amíg oxidált volt és kapott egy új kábel sarut. És láss csodát..... működik. A test pontok átvizsgálása vásárlás után majdnem olyan mint a szűrők cseréje. Sok bosszúságtól menti meg az embert😁
leopop32020-05-07 13:34:49 // 121266
Megnéztem ott szelod9 cartárs segítségével és tényleg nem jó a ventillátorom egyik fokozatban sem sajnos
leopop32020-05-05 23:02:05 // 121265
Képet lemaradt

leopop32020-05-05 23:00:59 // 121264
Közben ha már lett MES-em kiolvastam a hibákat is
Vezérlést cseréltettem a kocsiban már viszont az eddig is tudtam hogy ezek a hibakódjaim vannak amiért vettem is szívó és kipufogó oldali solenoidokat Elaforgtól és egy olyan kérdésem lennne ha azokat kicserélem akkor az alsó 3 hibakód megszűnik ugye?
(P0011, P0013, P0014 re gondolok)
leopop32020-05-05 22:19:55 // 121263
Tuti lehet valahol tesztelni akkor viszont nem itt ahol én próbáltam
Holnap megpróbálom ott ahol mondtad :)
Piritu - 1.000.0002020-05-05 20:44:46 // 121262
Itt azt látod, hogy jelenleg nincs bekapcsolva.
Tesztelni szerintem az "Actuators" pont alatt tudod - ha lehet
leopop32020-05-05 20:19:55 // 121261
Viszont nekem volt egy félelmem hogy nem megy a ventillátorom és Smith cartárs segítségének köszönhetően lett MES-em és kiolvasva tényleg nem megy :/
Ugye faceliftes a Brerám annyit tudok hogy itt már nem a biztosítékos relés megoldás van hanem egy doboz irányítja a ventillátort

leopop32020-05-05 20:14:56 // 121260
Holland ismerőseim pedig Seléniát teszik bele és hiba nélkül megy nekik most kérdeztem :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-05 19:47:32 // 121259
:)))) az csoda ... egyébként benyásokba a gyári olaj valahogy mindig egy fos kivétel az A20K, a TBi-be meg ugye most már a 3. gyári módosított olaj való... ki érti ezt ... az első tán a Star élt 1 évet sem, a Sport fogyott és hangos volt a hideg indításnál meg csak 5l-es kiszerelésben lehetett kapni, nálam mindig 5.3-5.4 ment bele most már Quadrifoglio kell bele ebből legalább már van 2l-es, biztos nagyon jó olaj, mert fényáron mérik :DDD
Persze én azt mondom a gyárival hibázni nem lehet de én már nagyon várom, hogy leteljen a garim, mert ezzel sem vagyok elégedett biztos CasTroll-t fog kapni 0W30-as, ha az is fogy akkor vissza a gyári :D
Piritu - 1.000.0002020-05-05 19:33:58 // 121258
A vallás része a tagadás is :-)
A minősítés szerint a te volt turbósodba pont jó lett volna az a Castrol, a JTS-be másikat kellene keresni.
Mondjuk én Castrolt nem tennék sose a járművembe., de már ez is tagadás :-)
Shadin2020-05-05 19:18:45 // 121257
Halkabb volt tőle a Tibi, és fele annyi ideig "kerepelt" hidegindításnál a motor. Még a nagynyomású hajtásától is kevesebb hang jött. Ez egy csoda olaj! :-)
Shadin2020-05-05 19:08:16 // 121255
Az lehet, de hogy Selenia StAR-t nem tennék bele az biztos :-(
Akkor már GM olajat, csakúgy mint az M32 sebváltóba.
De ez már vallás és csak vitát szül.
Liquid2020-05-05 17:24:50 // 121254
Ez így nem hangzik rosszul.
leopop32020-05-05 15:24:24 // 121253
Ja és köszi szépen a linket :)
leopop32020-05-05 15:23:21 // 121252
Tényleg?
Mármint nem volt stabil?
leopop32020-05-05 15:22:39 // 121251
Kb ilyen elven megy nekem a videó vágó alkalmazásom a Premier Pro :)
leopop32020-05-05 15:21:53 // 121250
Nekem is arra kéne mert elfelejtették és nagyon idegesítő :D
Smith2020-05-05 15:18:17 // 121249
ha szigurúan vesszük ez valójában nem crackelt, teljesen a gyári telepítőből megy, csak annyi, hogy a lemez azonosítóját hozzáigazítja egy olyan legális aktivációs kódhoz, amit aztán a MES elfogad, mert ezt hiszi hogy ez az gép, amihez megvették
szóval működés szempontjából nem különbözik a megvásárolt változattól
nem szoktam én sem ilyenekre sajnálni a pénzt, és tényleg jó kis program, csak olyan ritkán kell hogy tényleg - ha nem lenne ez a behrált verzió - akkor nem is izgatna :)

Az idén pl. még egyszer sem kellett, mert most Csöri nem felejtette el nullázni a szerviz számlálót :D
Liquid2020-05-05 15:04:22 // 121248
A crackelt dőlt-borult nálam (akkor FES volt), aztán megvettem.
leopop32020-05-05 14:43:36 // 121247
Nekem is pont ennyire kéne
Át tudod dobni nekem ha irok egy e-mail címet?
E-mail: leopop30@gamil.com

Előre is köszi:)
Közben itt vagyok az autóban :)
Smith2020-05-05 14:39:43 // 121246
Én crackeltet használok, 3.1 verziót, nincs vele bajom még így is jól működik, hogy MacOS alatt Parallel alkalmazásban fut, de kb. évente 1x indítom el. A fizetős sem drága, biztosan megvenném ha többször is kellene, de így nincs nagyon értelme.
Smith2020-05-05 14:35:50 // 121245
Idehaza 500 Ft bruttó, cikkszám alapján gyári alkatrészként rendelve.De ha itthon is futároztatni kell, majdnem ugyanott vagy mintha megrendeled az ebay-ről.
Nodex2020-05-05 14:27:55 // 121244
Én is erre jutottam.
Piritu - 1.000.0002020-05-05 14:23:11 // 121243
"A pontos minősítést nem néztem meg." - akkor viszont nem kellene ajánlani, mert még komolyan veszik és nem néznek utána.
Piritu - 1.000.0002020-05-05 14:14:12 // 121242
Nem akkora összeg hogy az ebay-est ne lehetne megrendelni. Ha minden áron többért akarod beszerezni akkor marad a cikkszám alapján rendelés.
Piritu - 1.000.0002020-05-05 14:12:28 // 121241
Célzás arra hogy minek variálni, ha van gyári :-)
leopop32020-05-05 13:31:52 // 121239
Még egy olyan kérdésem lenne hogy MES-ből itt mindenki a fizetőset használja?
Van nem ajánlott a crackelt verzió?
Ingyenessel semmit nem tudok kb csinálni :/
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak