Szerintem több a különbség a 200kg-tól.
És igazából az Eu normák miatt nőttek meg a fogyasztások.
GEORGE2010-09-11 23:42:47 // 7940
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-11 23:38:35 // 7939
Jaja...azzal álmodok azóta is :-))
A fogyasztásra visszatérve a TBi fogyija is mihez képest. Soknak tűnik, de valójában az 1.9 mjet fogyasztott a teszt túra során majd 9 litert (8,8 talán?). Országúton! Jó, volt küldve, de nem az a végig padlózzuk menet volt, kicsit meg lett táncoltatva, de alapvetően ésszel mentünk. Az öreg autóm ezt 7-ből hozza. A sokkal modernebb motorú 159 miért 9? A 200 kiló ennyit talán nem indokolna...És innen nézve szerintem nem sok a TBi fogyasztása.
Más szemszögből viszont kicsit fura, hogy Euro rengeteg környezetvédelmi normákról beszélünk, meg 100km-enként szűk 2l-rel nagyobb fogyasztásról és csirke menetteljesítményekről...hogy is van ez?
Direkt befecskendezéssel, elvileg hatásfok növelő turboval, majd egy V6 fogyasztását hozza. akkor már Pentastart bele MA hengerfejjel, és mindenki boldog (kivéve az elcseszett grínpíszeseket és környezetvédelmi mendemondanorma kitalálókat)
A fogyasztásra visszatérve a TBi fogyija is mihez képest. Soknak tűnik, de valójában az 1.9 mjet fogyasztott a teszt túra során majd 9 litert (8,8 talán?). Országúton! Jó, volt küldve, de nem az a végig padlózzuk menet volt, kicsit meg lett táncoltatva, de alapvetően ésszel mentünk. Az öreg autóm ezt 7-ből hozza. A sokkal modernebb motorú 159 miért 9? A 200 kiló ennyit talán nem indokolna...És innen nézve szerintem nem sok a TBi fogyasztása.
Más szemszögből viszont kicsit fura, hogy Euro rengeteg környezetvédelmi normákról beszélünk, meg 100km-enként szűk 2l-rel nagyobb fogyasztásról és csirke menetteljesítményekről...hogy is van ez?
Direkt befecskendezéssel, elvileg hatásfok növelő turboval, majd egy V6 fogyasztását hozza. akkor már Pentastart bele MA hengerfejjel, és mindenki boldog (kivéve az elcseszett grínpíszeseket és környezetvédelmi mendemondanorma kitalálókat)
GEORGE2010-09-11 23:20:58 // 7938
Kár, hogy nem tudtad kipróbálni, mert most ott állnál a kasszánál, hogy kifizesd.
A TI futóműve nagyon brutál, szorozd meg 2vel azt amit az a 159 tud amit kipróbáltál.
Ha nekem 159-em lesz, az csakis TI csomagos lehet.
A TI futóműve nagyon brutál, szorozd meg 2vel azt amit az a 159 tud amit kipróbáltál.
Ha nekem 159-em lesz, az csakis TI csomagos lehet.
GEORGE2010-09-11 23:19:11 // 7937
Jól látod, a 2.0 Mjet 16V az már egy újabb generációs diesel moci
GEORGE2010-09-11 23:17:19 // 7936
Selénia pályabejáráskor, amikor kínosan ügyeltünk a KRESZ betartására, mert szint időt mértünk, akkor ivott 8,0 L/100km az 1,4 TBI MiTo
A max sebesség 90km/h!
De ezt sem muszáj elhinned. Mike tudja még igazolni ezt a szintén száraz tényt.
A max sebesség 90km/h!
De ezt sem muszáj elhinned. Mike tudja még igazolni ezt a szintén száraz tényt.
GEORGE2010-09-11 23:14:55 // 7935
Akkor nem mondok igazat...
GTPeti2010-09-11 23:08:42 // 7934
Értem. Még szerencse, hogy a Nyolcszemű eddig is jobban bejött. :)
Piritu - 1.000.0002010-09-11 23:02:11 // 7933
Az egyik olcsóbb autónak készült (pl. a festett műszerfal, nagyon elméretezett hátsó fejtér a kiszállásnál) és a konkurenciának való megfelelési kényszert érzem mindenhol. Lelketlen lett.
A másik ehhez képest luxushangulatot áraszt, ráadásul úgy viselkedik az úton mint a 156, csak kicsit (nagyon) jobban csinálja.
A másik ehhez képest luxushangulatot áraszt, ráadásul úgy viselkedik az úton mint a 156, csak kicsit (nagyon) jobban csinálja.
GTPeti2010-09-11 22:47:13 // 7932
"Egyszerűen más a filozófiája a kettőnek."
Ezt kifejtenéd? Thx.
Ezt kifejtenéd? Thx.
Piritu - 1.000.0002010-09-11 22:45:48 // 7931
Nem jobb, vagy rosszabb egyik se. Egyszerűen más a filozófiája a kettőnek.
ALFI1562010-09-11 22:26:10 // 7930
Annyival jobb az 59?Nem próbáltam még a Julit de még nem is ültem benne.
Piritu - 1.000.0002010-09-11 22:16:27 // 7929
Nincs "partiban" a két autó, csak az árcédula is erősen eltér :-(
ALFI1562010-09-11 22:05:39 // 7928
Akkor nagyobb az esély,hogy 59 lessz mint Julis.
Piritu - 1.000.0002010-09-11 21:42:17 // 7927
volt egy fehér SW Ti is, de azzal nem lehetett menni, csak nézni. A feka belső nagyon ott van, még a tető is fekete. Nyami-nyami :-)
Piritu - 1.000.0002010-09-11 21:40:07 // 7926
nem tudom, csak elmentem kipróbálni a Juliskát, meg mivel volt 159 azt is. Egy tuti, a 159 előbbre lépés a 156-hoz képest :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 21:38:16 // 7925
ezért nem hiszek a meséknek az eur5-tel :)
Cgo2010-09-11 21:37:27 // 7924
csak nem az utod lathato a kepeken?
Piritu - 1.000.0002010-09-11 21:36:52 // 7923
hihi, az enyém is tudja :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 21:35:52 // 7922
azaz :D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 21:33:29 // 7921
jah ma próbáltam gyök kettővel menni csak a kedvetekért (többet nem fogok) hogy fillérbszó fogyasztást csinálhassak :) városon kívül szigorúan 100, városban meg 50-60 ...így 7,4 :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 21:30:30 // 7920
nem tudom...az utolsó 156 meg 166 DPF nélkül hogyan tudja az euró 4et? :)
Piritu - 1.000.0002010-09-11 21:25:45 // 7919
A 2,0 mjet-be akko miért nem kell lötty? Ezek szerint nem egyszerűen az 1,9 "felfúrt" változata?
Piritu - 1.000.0002010-09-11 21:23:44 // 7918
Mondjuk érdekes lenne, hogy miben nem teljesíti a határértéket, mondjuk a kormos, ha már koromszűrős. Azt hittem ez csak programozás kérdése.
BeczA2010-09-11 21:21:07 // 7917
adBlue ez a kék löttyött kell beletankolni :)
A nagyköbcentis diselekbe , mint a Buszok vagy Teherautók , már az Euro 4-es besoroláshoz is ezt kell használniuk, és a kibocsátott korom mennyiségét csökkenti.
A nagyköbcentis diselekbe , mint a Buszok vagy Teherautók , már az Euro 4-es besoroláshoz is ezt kell használniuk, és a kibocsátott korom mennyiségét csökkenti.
satya2010-09-11 21:20:05 // 7916
Az 1.6 CRTDi szintén 105Le-vel fogyaszt 5,5L-t maximum.
ezt a baromságot. LOL
ezt a baromságot. LOL
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 21:03:58 // 7915
van sok pozitív javulás meg kb ugyan annyi negatív is...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 21:03:06 // 7914
ez egy hülye kifogás valamit mondani kell...az euró 5 szabványt úgy lehet teljesíteni hogy azt a blue (valami) löttyöt kell még pluszba tankolni :)
Piritu - 1.000.0002010-09-11 20:57:10 // 7913
GTPeti2010-09-11 20:50:39 // 7912
Bizonyára az Euro X-szel fogják megmenteni a világot a pusztulástól. A gyárak, hajók, stb. dolgozhatnak nyugodtan, az nem gond. Hmm... :(
Piritu - 1.000.0002010-09-11 20:43:52 // 7911
mondjuk érdekes, mert amikor kihozták őket az a reklámduma ment, hogy már most teljesítik az euro5-öt :-(
GTPeti2010-09-11 20:43:13 // 7910
Persze "canbus-os". Azt a hülyét aki ezt kitalálta (és terjeszti)...
Én még sosem láttam olyan LED-et, amin volt CAN-bus csatlakozó.
Én még sosem láttam olyan LED-et, amin volt CAN-bus csatlakozó.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 20:26:47 // 7909
bla, bla, bla....
Piritu - 1.000.0002010-09-11 20:20:09 // 7908
No megkérdeztem, hogy miért kerültek le az árjegyzékekből a2,4Mjet-ek és a többiek. Egyszerűen nem tudják teljesíteni az EURO5-öt. Csak azok a motorok maradhattak, amelyek tudják :-(((
.....2010-09-11 15:10:37 // 7907
Vettem philips blue vision xenon hatású helyzetjelző izzót, a gyári xenon mellett sárgán világít ez is... Majd kipróbálom a canbus-os ledes helyzetjelzőt is.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 12:16:46 // 7906
Bakker erről beszélek hogy egy V6 autópályán kevesebbet zabrál mint egy kispötstúrós 1.4-es ...még szép a V6 nem pörög lófszt sem az 1.4 meg mint a rotációs :P
Öreg emberrel nem pofoszkodom annyit adnak érte mint egy normálért :DDD Hokedli helyett meg viszek nokedlit a pörihez legközelebb :P
Öreg emberrel nem pofoszkodom annyit adnak érte mint egy normálért :DDD Hokedli helyett meg viszek nokedlit a pörihez legközelebb :P
Don Gombóc2010-09-11 12:08:47 // 7904
És a beszállító szarért hugyért szállítja be. Az egész egy parasztvakítás és a végfelhasználó szopik. Az azért kurvára bosszantó hogy miket szívnak az emberek ezzel a kormolódással a mai dízeleknél. Ennyit a környezetvédelmi próbálkozásokról. Az összes olyan cuccot ami a környezetvédelmet és a keverékszabályzást csinálja azt kötelezően örök élet garanciára ítéltetném az autógyárakkal szemben a híres Unió által. Miért is ne, hiszen fontos a környezetünk nem?
Don Gombóc2010-09-11 12:02:39 // 7903
Az biztos hogy nem eszik 160 as haladásnál egy Mito 12 litert. Akkor baja van. Az autópályán a 166 V6 TB nem eszik annyit, inkább 10,5 lityit, pedig 1500 kg. Ott baj van, akinek ennyit eszik az jobb ha elmegy egy jó asztaloshoz csináltatni magának egy új falábat. :)
Don Gombóc2010-09-11 11:59:17 // 7902
Szerintem kocsival voltam, már mint a 166-tal. Csak hátul álltam mivel elől voltak a csicsa Fiatok, így hátul jutott hely a Lanciak között. Mivel délben mentem így nem maradt hely. Egyébként szerintem eleget megyek a 166-tal, megkockáztatom legalább annyit mint az aktív 166 topiclakók együtt. :)
Különben meg téged is pofán váglak legközelebb, persze ha hozol magaddal egy hokedlit amire rá állhatok. :)
Különben meg téged is pofán váglak legközelebb, persze ha hozol magaddal egy hokedlit amire rá állhatok. :)
Andy2010-09-10 22:33:52 // 7901
Nem szarakodunk a méterrel! :)) Ha menni kell megyünk. Gyorsan, de legalább jó drágán! :)))
BFMSE2010-09-10 22:31:00 // 7900
Amikor legyártanak egy motorból több száz ezer darabot, akkor a turbó, levegő visszahűtő, csövek, a plusz munka mind nagyon sokat számítanak.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-10 22:04:05 // 7899
jeeeee :D
GEORGE2010-09-10 21:50:03 // 7898
Ezt a dumát a nagyvadasok nyomatják.
Mivel tény, hogy isznak a gépek, inkább azt mondják, hogy nem úr aki nem herdál :-)))))))
De mikor menni kell valahova, akkor meg van gondolva minden méter :-)))
Mivel tény, hogy isznak a gépek, inkább azt mondják, hogy nem úr aki nem herdál :-)))))))
De mikor menni kell valahova, akkor meg van gondolva minden méter :-)))
GEORGE2010-09-10 21:48:31 // 7897
Akkor sem akarok 12L tölteni 160-as haladásnál egy MiToba 100km ként tartson ezért bárki szarrágónak :-))
A diesel nagyot fejlődött, nagyobbat mint bármelyik benzin motor. Ez egy száraz tény. :-)
Amig ilyen jók leszenek a dieselek én maradok náluk :-)
A jelenlegi verdámat 200-felett tudja csak beérni a 3.0 V6 erőművel szerelt 166-os.
és beéri átlagban 8 literrel :-) De jó lenne belöle egy új,le lenne a gondom a következő 6 évre...
A diesel nagyot fejlődött, nagyobbat mint bármelyik benzin motor. Ez egy száraz tény. :-)
Amig ilyen jók leszenek a dieselek én maradok náluk :-)
A jelenlegi verdámat 200-felett tudja csak beérni a 3.0 V6 erőművel szerelt 166-os.
és beéri átlagban 8 literrel :-) De jó lenne belöle egy új,le lenne a gondom a következő 6 évre...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-10 21:39:11 // 7896
"Bár mint írtuk Charlie barátommal, a dízel a szarrágásról szól, az üzemanyag neve benzin, és különben sem úr az a ki nem pocsékol. :)"
írja ezt egy olyan aki gyalog jár találkozókra meg max 7 végén veszi elő a benzinfalót :DDD
írja ezt egy olyan aki gyalog jár találkozókra meg max 7 végén veszi elő a benzinfalót :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-10 21:30:50 // 7895
végre ismét a a kezeim között az autó....eddig jó
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-10 21:26:03 // 7894
aham az enyém is megáll 6-ból ha 70-nel megyek mindenhova :P
GEORGE2010-09-10 20:40:28 // 7893
A 159 tbi 1400-1500-tól rendesen megindul, legalább is amelyiket én vezettem az elindult.
5.500-nál meg bólint egyet mint a JTD 8V 3.800-nál....
5.500-nál meg bólint egyet mint a JTD 8V 3.800-nál....
Don Gombóc2010-09-10 19:48:18 // 7892
Ja azért még 1400-tól nem tolnak, csak valahogy megindulnak. De ennek az az ára hogy 5000-től elfogynak.
Don Gombóc2010-09-10 19:46:36 // 7891
Olyan nem létezik, csak a marketing mesékben. Az vitathatatlan, hogy a magasabb környezetbesorolásokat könnyebben teljesítik mert jobb tökéletesebb az égésük, persze ez is csak butított esetben. Ezekből a modern turbósokból többet is ki lehetne hozni teljesítményből de akkor nem lenne jó az Euro besorolásuk. Bár mint írtuk Charlie barátommal, a dízel a szarrágásról szól, az üzemanyag neve benzin, és különben sem úr az a ki nem pocsékol. :)