Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-14 21:26:40 // 7358
lehet mert 3 hibát írt be a LMM-re...LMM, nyomásszabályzó, MAP....van valamilyen teljesítmény csökkenésed?
ALFI1562010-06-14 21:23:12 // 7357
Nekem az újabb törlés után megint kiírta a nyomásérzékelő szenzort.Lehet nekem is LMM lessz?
GEORGE2010-06-14 21:17:32 // 7356
Még ha kis pénzt lenne, akkor még azt is mondanám, hogy nem érdekes.....de abszolút nem kis pénzeket kell ott hagyni...
GTPeti2010-06-14 21:16:28 // 7355
Jóvanna falura elmegy. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-14 21:13:43 // 7354
300 ló...2000 cm3...
GTPeti2010-06-14 21:08:37 // 7353
Nocsak, már rizskrakétákat is felengednek pályákra? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-14 21:07:47 // 7352
hogy ott hagyjunk egy kis pénzt
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-14 21:07:11 // 7351
Honda pályaautókhoz..
GEORGE2010-06-14 20:44:57 // 7350
Akkor miért menjünk-vigyük márkaszervizbe az Autóinkat?????? :-o
GTPeti2010-06-14 20:41:39 // 7349
Porschéhoz való?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-14 20:40:23 // 7347
meg van vagy 6cm a felülete amin fékez...
GTPeti2010-06-14 20:34:57 // 7345
Nem kerámia volt az?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-14 20:33:30 // 7344
ma behoztak megmutatni egy carbon féktárcsát...érdekes van vagy 30dkg..
GTPeti2010-06-14 20:32:25 // 7343
Mondjuk nem lepne meg ha a márkaszervíz titulus egyik előfeltétele lenne az évenkénti Examiner frissítés...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-14 20:31:18 // 7342
jah meg lett a lengőkar is itt figyel már holnap az is bekerül...van vagy 0,5kg ....
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-14 20:30:23 // 7341
na de bsszák már meg legközelebb elkérem az examinert és beállítom majd mit akarok majd megnézni... direkt mondtam a csákónak hogy nézzünk egy DPF telítettséget és azt mondta nem lehet olyat nem tud ...
itt helyben meg a Fiat-nál nem tudtak mit kezdeni mert lejárt az Examiner éves díja és ezért le van tíltva ....vicc vazz...
józsi bácsi meg 3 rugoért mindent megmutatott ...eh
Szilárd2010-06-14 20:19:40 // 7340
Az a gond,hogy ez nem csak az Alfákra,hanem más márkákra is igaz:(((
GTPeti2010-06-14 19:59:21 // 7339
Ez sajnos így van, tisztelet a (kevés) kivételnek. És vszínüleg nem csak az Alfákkal van ez így.
GEORGE2010-06-14 19:57:02 // 7338
A legnagyobb baj az, hogy mi tulajok jobban értünk az Alfához, mint a szerviz....ez 2010-ben elég szánalmas.
GEORGE2010-06-14 19:15:07 // 7337
Pedig sajnos NINCS!!! :-(
GTPeti2010-06-14 19:12:50 // 7336
Lassan kezd olyan lenni ez a történet, hogyasszondja:

Szervízdokumentáció Alfa 159-hez.


Nulladik pont: Mindenekelőtt cseréld ki az LMM-et. Üsd ki a hibát, próbáld ki az autót. Ha nem javult meg, ugorj a köv. pontra.

Egyes pont: DPF vagy amit akartok.

:))
GTPeti2010-06-14 19:03:58 // 7335
Akkor cak meglett ócér a cucc. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-14 12:10:22 // 7334
ma be került az új LMM-ő az autóba hibakód kiütve ismét megjött a ménes :)
A szakszervíz ahol jártam meg bekaphatja rossz a DPF szerintük itt a computerbe megnéztük 60%-os tehát semmi köze sem volt semmihez mert jól müxik...nem hiszem el hogy tényleg nincs egy normális márkaképviselet ahol meg tudják állapítani a hiba okát :/
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-12 20:31:06 // 7333
manapság bármi :)
ALFI1562010-06-12 20:29:46 // 7332
Még lehet az is:) Itt minden meglehet :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-12 20:03:03 // 7330
Hamilton az első de ő lágy gumin ment a két redbull keményen utána Alonso nem tudom milyenen...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-12 19:58:33 // 7329
azt tudom :) csak eddig azt hittem a DPF...
ALFI1562010-06-12 19:44:30 // 7328
Beállt egy köztes értékre.
ALFI1562010-06-12 19:43:36 // 7327
Vákumnyomásérzékelő szenzor.Kinyitod a kocsi motorterét és ott a hütő tetején meglátod.Természetessen ez is bosch.Nem nagy tétel egyébként.Tizenpáreze.Ha bemered tenni a bontottat akkor az van 8-ért is.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-12 19:42:23 // 7326
az az érdekes mióta lehúzott LMM-vel járok nincs az a rángatás ami volt...ez persze az egyik oldalról megnyugvás mert akkor nem a DPF..
DrB2010-06-12 17:19:11 // 7325
Milyen nyomásérzékelő ez pontosan?
DrB2010-06-12 17:17:58 // 7324
Azt nem kérdeztem meg...
ALFI1562010-06-12 16:57:01 // 7323
Itt nagyon sok öszetevő lehet.Ezt ki kell sakkozni.Volt,hogy töröltük a hibát és néztük mitől és mennyi idő múlva jön ki.Teljessen változó.Valamikor 100km.valamikor 300km múlva.És sose akkor mikor taposva van.A mostani törlésnél a vákum szenzor csövei ki lettek takarítva,fújatva.A nyomásérzékelők jól dolgoznak.Hiba törölve plussz bele lett öntve egy tisztító Pro Tech folyadék.Ha most megint elöjön a hiba a köv.lépésbe visszaírjuk a gyári programot.Hátha azzal van a gond.
Blondy2010-06-12 16:39:34 // 7322
A Boxer nél PRT szenzor én már 2X cseréltem tud durva dolgokat mívelni ha meghal az tuti,nem szabad kiüttetni cserélni kell mert ha behal végleg viszi magával a lamdát és a katalizátort is ha nem veszed észre azonnal!
ALFI1562010-06-12 16:32:07 // 7321
Akkor lehet nekem is az lessz a baj?3szor töröltünk hibát.Mindig a nyomásérzékelőt írta ki.Nem tudod véletlenül a hiba kódját mikor kiolvastátok?
DrB2010-06-12 11:27:11 // 7320
Nekem még valamikor februárban cserélték az LMM-t valahol 70 e km környékén, ahogy rémlik. Ritkán jelentkező, előbb finomabb, aztán pár hónapra rá már erősebb rángatás. Sosem tartott pár másodpercnél tovább. Az elején hibajelzést sem kaptam, aztán az is megjött. Először még kiütötte a szerviz, s csak annyit mondtak, a befecskendezésnél volt valszeg vmi átmeneti zavar. Aztán a második hibajelzés után ugyanezt mondta a szerviz, de a hibakód kiütés után beindítva az autót, megint ott világított a jel a műszerfalon. Ott fogták a vasat, s két nap alatt kiderítették, LMM csere kell neki. Azóta rendben van. Szóval, nálam ennyit bírt az LMM...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-12 07:56:40 // 7319
ha így lenne lehúzott LMM-vel sem menne többet mint 100 most még is megy....szerintem ennyit bírt a vicc az egészben hogy lehúzott LMM-nél eddig elmaradt a szokásos autópálya rángatózás lehet a DPF-nek semmi baja eddig is a LMM szórakozott...a legszomorítóbb hogy a szakszervíz nem tudta megmondani a pontos hibát....
GTPeti2010-06-11 23:04:43 // 7318
Ott pontosan arról lehetett szó, hogy hajtottad, nagy volt a légszállítás az LMM-jele (ami az öregedéssel nő és a légszállítással is) beleszaladt a "piros mezőbe" az ECU-nál, így letiltott és átált vészprogrammra. Ha kiütnéd a kódot, szerintem el lehet még vele járni, csak nagyon hajtani nem szabad, mert megint ez lesz.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-11 17:04:49 // 7317
követtem egy 159 Rosso Sedan ma az M7-en megelőztem mikor kifingott a LMM ( szép a kezdet ezzel az alfával a másik 3-nál nem fingott ki ennyi minden összesen ...) biztos csodálkozott mi ez a 110-es tempó utána :(
üdvözelt innen is neki ...
GTPeti2010-06-10 21:58:40 // 7316
Öö é bódottá. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-10 21:49:22 // 7315
már rendeltem is tőle...nem is olyan drága mint amire számítottam ..._P
GTPeti2010-06-10 21:47:16 // 7314
Írj Erhard oldalára, hátha mond egy jó árat rá! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-10 21:19:14 // 7313
felső lengőkarom kezd oda lenni...a jobbos :( és a gömbfej a szilenteknek semmi baja...
W.2010-06-08 20:03:24 // 7312
Úgy néz ki megjavult a parkradar. Nem tudom mi lelte, lehet hogy a nagy meleg jót tett, de 2 napja nem ad hibajelzést és műxik rendesen.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-07 22:32:44 // 7311
érdekes megoldás az biztos ...bár gondolom azért csinálták ilyenre mert egy zajforrás kizárva ezzel is...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-07 22:31:20 // 7310
adok én neked rácsot kék ledes, nappalifényest ..olyan németes csicsa fost :P
DrB2010-06-07 19:36:47 // 7309
Kösz srácok a tippeket, élek velük. Azért bosszant, hogy nem lehet külön kapni...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak