Bilux2010-07-14 08:17:02 // 7490
Tehát városba ilyen autót ne vegyen senki? Mert különben szopóka lehet ezzel a DPF-el?
Bilux2010-07-14 08:13:58 // 7489
Asszem DPF-es autót soha nem fogok venni. 1 misi az új szűrő a kocsiba? Mire tervezik ezeket a szűrőket a kocsi teljes élettartamára ?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-14 08:13:32 // 7488
az a baj hogy a márkaszervizben történő regenerálás arról szól hogy a comuter 4000-en pörgeti az autót 25-30 percig mialatt elkezdődik a DPF tisztítás....ennek két hibája is van ha már annyira el van tömődve akkor ez nem segít max pár gumicső olvad le a másik hogy gallyra vágják az olajadat...
nálam azért tömődött el mer a márkaszerviz 80e km-ig 5w40-es olajat rakott bele....
nálam azért tömődött el mer a márkaszerviz 80e km-ig 5w40-es olajat rakott bele....
Bilux2010-07-14 08:12:15 // 7487
Én már nem merek csak 320-330 ft-s gázoljat tankolni, mégis kb 30E km után az előző eset óta, az autópályán ford 2500-2700/min tehát optimális, hopp egyzsercsak nem megy az autó alig érek el a jobb oldali sávba máris villog a DPF+motor hiba lámpa.. kész! MES trailer.. csereautó, márkaszervíznél autó letámaszt.. pénztárcát készít! Már kezdem megszokni, hogy kb fél évente otthagy az úton, de legalább valahogy szólna előtte! Soha többé diesel!
Bilux2010-07-14 08:06:22 // 7486
A rendszer nem az olajszintet figyeli, hanem a megkezdett regenerálások (gázolaj befecskendezések) számát, illetve a szűrő tömítettségét. El lehet menni a következő szervizig, de akár vészüzemmódra is állhat a rendszer egy idő után, ami például lecsökkent maximális sebességben jelentkezik.
Most tényleg ennyi nyűg van ezzel a DPF-el hogy márkaszervízbe kell futkározni regenerálni? Mennyit kérnek el egy ilyen akcióért?
Most tényleg ennyi nyűg van ezzel a DPF-el hogy márkaszervízbe kell futkározni regenerálni? Mennyit kérnek el egy ilyen akcióért?
Bilux2010-07-14 07:55:05 // 7485
Nekem a korábbi Mazda5 (110 Le) és a mostani Mazda 6 (140 Le) dieselnél sosem volt eddig problémám a dpf-el. Ha hosszabb útra megyek akkor meg főként nem lehetne (elvileg), mivel a tartós kb. 2000-es fordulatszámon tökéletesen regenerál az autó.
Tanács:
Ha észreveszed hogy regenerál az autó (lágyabb motor hang, a pilanatnyi fogyasztás mérő a normális fogyasztáshoz képest jóval többet mutat), akkor kapcsolj vissza egyet (ha éppen városban vagy), és menj úgy az uticélodig. Eddig nekem még mindig bejött. Most kb. 16 ezer kilómétert mentem az előző szervíz óta, de eddig még sosem gyulladt ki a dpf lámpa, az olaj szint az ugyan közelít a maximumhoz, de már csak egy hónap a kötelező szervízig. Az esetek zömében városban járok!
Tanács:
Ha észreveszed hogy regenerál az autó (lágyabb motor hang, a pilanatnyi fogyasztás mérő a normális fogyasztáshoz képest jóval többet mutat), akkor kapcsolj vissza egyet (ha éppen városban vagy), és menj úgy az uticélodig. Eddig nekem még mindig bejött. Most kb. 16 ezer kilómétert mentem az előző szervíz óta, de eddig még sosem gyulladt ki a dpf lámpa, az olaj szint az ugyan közelít a maximumhoz, de már csak egy hónap a kötelező szervízig. Az esetek zömében városban járok!
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-14 07:29:21 // 7484
megnyugtatlak a BMW-vel is van ennyi gond :D
A félreértések elkerülése végett semmi sem jelzi hogy mikor takarít a DPF...az a kis ikon azt jelzi hogy most már tényleg puccantani akar mert párszor meg lett szakítva...ki kell olvastatni addig nehéz bármit is mondani :(
A félreértések elkerülése végett semmi sem jelzi hogy mikor takarít a DPF...az a kis ikon azt jelzi hogy most már tényleg puccantani akar mert párszor meg lett szakítva...ki kell olvastatni addig nehéz bármit is mondani :(
DrB2010-07-14 04:46:53 // 7483
Imádom ezt a dögöt! Nem lehet mellette unatkozni, mindig tartogat valami meglepetést. Amióta megvan, sosem indulok el vele úgy egy hosszú útra, hogy ne lenne bennem, mit tartogat épp a számomra?
A legújabb sztori, várom a megfejtéseteket.
Legutóbb visszafelé a szokásos 750 km-es autópályás etap közben gondoltam, végre kipróbálom kicsit a tempomatot. Jó ötven km-t mentem vele. Épp jött egy benzinkút, gondoltam, kiállok pihenni. Rálépek a fékre, erre bedobja a check engine lámpát minden hibajelenség nélkül, semmi rángatás, stb. Szünet után autó rendesen indul, gond nélkül megtettem a vissza lévő 500 km-t. Másnapra, kb. a 3-4 újraindítás után check engine lámpa eltűnt. A légkondi miatt épp kellett szervizbe vinnem a drágát. Nem tudtak kiolvasni semmit, azt mondták, törölte az ECU a hibakódot. Ne aggódjak, valószínűleg semmi valós hiba, nyugodtan használjam tovább az autót. Ja, még olajcsere is történt a szervizelés keretében, az emlegetett 5W30 került bele.
Ma jövök haza a friss olajcsere után. Kb. 400 km autópályázás után, menet közben, minden tünet nélkül megint bedobja a check engine lámpát az autópályán egyenletes tempó mellett, hatodikban, kb. 140-nél, 2500 fordulat mellett. Továbbra sincs semmi tünet, rángatás, stb. De most megfűszerezte avval, hogy limp mode-ba tette magát. Első ilyen élményem. Nyomhattam a gázpedált, semmi gyorsulás, plusz 140 fölé nem ment. Anyázás, gyomorgörcs (hogy jutok haza Csehországból?), kiállás egy benzinkúthoz. Gondoltam, jöjjön a jó öreg windowsos módszer: kikapcs, újraindít. Hibajelzás persze marad, de az autó megy rendesen. Haladok tovább, kissé megnyugodva, erre kb. 20 km után megint limp mode. Újra kiállok. Leállít, elindít: hibajelzés ellenére megy az autó rendesen, ahogy kell.
Beugrott, amit korábban 137 és ErHard is írtak a DPF-fel kapcsolatban. Így elfelejtettem a hatodik fokozatot és 3000-3500 között tartottam a fordulatot. Az utolsó 150 autópálya nélküli km-ert is jól meghajtottam, intenzív kihuzatások, s általában egy fokozattal visszább, mint szoktam. Így tettem meg vagy összesen 200 km-ert minden gond nélkül. Tép a vas, mint az álom. A check engine lámpa még ég, kíváncsi vagyok, eltűnik e holnapra.
Megfejtés? Lehet nálam is ez a green peace álma DPF a hiba forrása? Az életbe nem jelezte még nálam, hogy tele lenne, hogy szeretné kiégetni magát. Az a bizonyos ikon nálam még nem gyulladt ki.
Most jöttem haza szabira, ráadásul esküvői autó lesz az édes szombaton. Sem kedvem, sem időm megint szervizbe rohangálni.
Nyugtassatok meg, hogy egy ennyi km-es BMW-vel is van ennyi gond...
A legújabb sztori, várom a megfejtéseteket.
Legutóbb visszafelé a szokásos 750 km-es autópályás etap közben gondoltam, végre kipróbálom kicsit a tempomatot. Jó ötven km-t mentem vele. Épp jött egy benzinkút, gondoltam, kiállok pihenni. Rálépek a fékre, erre bedobja a check engine lámpát minden hibajelenség nélkül, semmi rángatás, stb. Szünet után autó rendesen indul, gond nélkül megtettem a vissza lévő 500 km-t. Másnapra, kb. a 3-4 újraindítás után check engine lámpa eltűnt. A légkondi miatt épp kellett szervizbe vinnem a drágát. Nem tudtak kiolvasni semmit, azt mondták, törölte az ECU a hibakódot. Ne aggódjak, valószínűleg semmi valós hiba, nyugodtan használjam tovább az autót. Ja, még olajcsere is történt a szervizelés keretében, az emlegetett 5W30 került bele.
Ma jövök haza a friss olajcsere után. Kb. 400 km autópályázás után, menet közben, minden tünet nélkül megint bedobja a check engine lámpát az autópályán egyenletes tempó mellett, hatodikban, kb. 140-nél, 2500 fordulat mellett. Továbbra sincs semmi tünet, rángatás, stb. De most megfűszerezte avval, hogy limp mode-ba tette magát. Első ilyen élményem. Nyomhattam a gázpedált, semmi gyorsulás, plusz 140 fölé nem ment. Anyázás, gyomorgörcs (hogy jutok haza Csehországból?), kiállás egy benzinkúthoz. Gondoltam, jöjjön a jó öreg windowsos módszer: kikapcs, újraindít. Hibajelzás persze marad, de az autó megy rendesen. Haladok tovább, kissé megnyugodva, erre kb. 20 km után megint limp mode. Újra kiállok. Leállít, elindít: hibajelzés ellenére megy az autó rendesen, ahogy kell.
Beugrott, amit korábban 137 és ErHard is írtak a DPF-fel kapcsolatban. Így elfelejtettem a hatodik fokozatot és 3000-3500 között tartottam a fordulatot. Az utolsó 150 autópálya nélküli km-ert is jól meghajtottam, intenzív kihuzatások, s általában egy fokozattal visszább, mint szoktam. Így tettem meg vagy összesen 200 km-ert minden gond nélkül. Tép a vas, mint az álom. A check engine lámpa még ég, kíváncsi vagyok, eltűnik e holnapra.
Megfejtés? Lehet nálam is ez a green peace álma DPF a hiba forrása? Az életbe nem jelezte még nálam, hogy tele lenne, hogy szeretné kiégetni magát. Az a bizonyos ikon nálam még nem gyulladt ki.
Most jöttem haza szabira, ráadásul esküvői autó lesz az édes szombaton. Sem kedvem, sem időm megint szervizbe rohangálni.
Nyugtassatok meg, hogy egy ennyi km-es BMW-vel is van ennyi gond...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-13 18:39:12 // 7482
ennél többet lehúzni? ez is épp elég ....
Corn2010-07-13 18:22:35 // 7481
Szia,
köszönöm :) Őszintén, azt hittem többel akarnak lehúzni. Keresek egy közel normális szerviz - most járt le a garanciám, mostantól nem a márkaszervizbe kell vödörszámra hordanom a csillió zsét.
köszönöm :) Őszintén, azt hittem többel akarnak lehúzni. Keresek egy közel normális szerviz - most járt le a garanciám, mostantól nem a márkaszervizbe kell vödörszámra hordanom a csillió zsét.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-13 10:02:41 // 7480
az olajpumpa 230 euró tömítéssel, minden tartozékával...úgy hogy no comment....én a helyedben akkor cserélnék olajpumpát ha már csörögne...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-13 09:58:05 // 7479
650 euro a vezérlés csere? az irreális vazz...gyári minőségű vezérlés az 100 euró a vízpumpa az 40 euró...azaz 140 euró az anyag ...
Corn2010-07-13 09:46:38 // 7478
Pár napja furcsa búgó hangot ad a motor. Fordulatszámfüggő, alacsony fordulaton nagyon halk, 1800-tól hallható. Ha nem ismerném az autó normál hangját, nem is biztos hogy hibának tűnne. Mindenesetre ma szervizbe vittem, most hívtak hogy az olajszivattyú zajong, csere javasolt. Árajánlat 2700RON anyag + munkadíj, kb. 650€. Reális ez az összeg?
Szintén cserélnék a vezműszíjat és görgőket, árajánlat szintén 2700RON. Ez mennyi szokott lenni? Első blikkre pofátlanul magasnak tűnik. Vízpumpát ez nem tartalmaz.
Szintén cserélnék a vezműszíjat és görgőket, árajánlat szintén 2700RON. Ez mennyi szokott lenni? Első blikkre pofátlanul magasnak tűnik. Vízpumpát ez nem tartalmaz.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-11 21:25:18 // 7477
ja én sem aggódom valami lesz ha más nem új DPF ...elvégre az sem horror már...
ALFI1562010-07-11 20:36:46 // 7476
Ő tudja.Mindenki azt csinál amit akar.Én nem aggodok ilyenen már.Van más.Tele van baszva rendessen elektronikával így is.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-11 20:32:11 // 7475
akivel beszéltem és nagy program író azt mondta hogy teljesen kiírni nem lehet mert minden össze függésben van mindennel...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-11 20:30:39 // 7474
én meg kipróbálom a szonda kirakást és akkor nem kér enni...
ALFI1562010-07-11 20:04:49 // 7473
Én is utánnajártam.Van itt egy mérnök úr aki győrbe az audinak is bedolgozgat programokat.Hogy mennyiért írják ki azt nem tudom de tőllem 20-ast kér.Viszont azt mondta,hogy ne dobassam ki szó szerint hanem több helyen fúrkáljam át és maradjon a helyén ő meg kiírja a kompból,hogy ne figyelje.Egyébként miért kéne vinni programfrissitésre?Ha meg kéne akkor utánna megint kiíratom.De ha programfrissités kéne én azt is vele csináltatnám.Most voltam nálla.Lekérte a kocsim gyári programját és ahoz hasonlítottuk azt az írt programot ami a kocsimba van.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-10 18:10:49 // 7472
szóval a tuningmájerek 100e ft-ért írják ki a DPF-t csak egy dolgot felejtenek el közölni ha valamikor véletlen szakszervizbe jársz és frissítik a szoftvert az automatikusan vissza írja a DPF-t...nincs is annál jobb mikor elhozod átfúrt DPF-vel csupa hiba üzenettel vagy megint kiíratod 100e-ért....van még egy megoldás hogy a DPF-ben lévő szondát kirakják közvetlen mellé a vákumcsövet össze kell dugni ha így nem jelez hibát akkor jöhet a fúrógép...ez a legolcsóbb....aztán van a jelátbaszó dobozka de az is 70 rugó vagy marad a tisztítás az meg 22e ft....
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-10 18:05:44 // 7471
sajnos nem ilyen egyszerű...utána jártam...
ALFI1562010-07-10 17:35:34 // 7470
Ez olyan mint a spuri?Ez is magyar termék?
ALFI1562010-07-10 13:32:34 // 7469
Vagy dobasd ki a picsába!
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-10 12:02:00 // 7468
vidd el DPF tisztításra....
ALFI1562010-07-10 11:12:45 // 7467
Ha tisztít a részecskeszűrő akkor nem megy úgy az autó?Azt hidtem csak némi töbletfogyasztás van.Világít a kis ikon is?Egy kis cső a végén szemcsék jönnek ki.
DrB2010-07-10 10:00:27 // 7466
Nesze neked modern technika...
Az én használati szokásom szöges ellentéte a tiédnek. Ennyit számít, úgy látszik.
Egyrészt nem is szeretek nagyvárosi forgalomban vezetni, tökölődni, másrészt itt, ahol lakom, a tömegközlekedés kulturált, s lényegesen gyorsabb is, mint autóval. Ha majd ténylegesen szükségem lesz városban autózni, asszem egy kis benzinest választok majd arra.
Te meg vegyél egy biciklit vagy robogót munkába járáshoz. :D
Az én használati szokásom szöges ellentéte a tiédnek. Ennyit számít, úgy látszik.
Egyrészt nem is szeretek nagyvárosi forgalomban vezetni, tökölődni, másrészt itt, ahol lakom, a tömegközlekedés kulturált, s lényegesen gyorsabb is, mint autóval. Ha majd ténylegesen szükségem lesz városban autózni, asszem egy kis benzinest választok majd arra.
Te meg vegyél egy biciklit vagy robogót munkába járáshoz. :D
W.2010-07-10 09:23:58 // 7465
Nekem sem jelzett még, igaz én csak 2000-t tettem bele mióta meg van.
1372010-07-10 08:50:22 // 7464
87000 van benne. A mindennapi használat nem túl szerencsés nekem. Egyrészt Bp, másrészt 5 percre lakom a munkahelytől, ráadásul hegyen. Így szinte sosem melegszik be.
700 km, igen, ttehát nagyjából 1 tank vagy valamivel több után jön a check engine lámpa, meg a limp mode. Utána ha 50km-t megyek autópályán, akkor kitisztul.
700 km, igen, ttehát nagyjából 1 tank vagy valamivel több után jön a check engine lámpa, meg a limp mode. Utána ha 50km-t megyek autópályán, akkor kitisztul.
DrB2010-07-10 07:56:25 // 7463
Mennyi km van összesen az Alfádban? Én most 83 ezernél járok, de a korábban leírt használati szokásom mellett egyszer sem tömődött el a DPF. Eddig 5W40 olaj volt benne, a napokban került csak bele 5w30. Idekint általában Aralnál tankolok, otthon igyekszem OMV-nál, ha ez számíthat.
Te hogy használod? Mennyit városban ill. mennyit országúton, autópályán? A többi 159-es dieseles cartárs mit tapasztal?
Te hogy használod? Mennyit városban ill. mennyit országúton, autópályán? A többi 159-es dieseles cartárs mit tapasztal?
ALFI1562010-07-09 22:31:18 // 7462
Micsoda?700kilómétert bír?
DrB2010-07-09 22:15:22 // 7461
Erdekes ez a DPF eltomodes. 25 e km-ert tettem bele az autoba, miota megvettem. Egyszer sem jelzett eltomodest/tisztitast. Igaz, 98%-ban autopalya es orszaguti forgalomban hasznalom. A varos elenyeszo. Ennyit szamitana?
1372010-07-09 07:58:54 // 7460
Nem tapasztaltam ilyet. Általában 700 km Bp-t bír az autó DPF eltömődésig, most már ennek duplája van benne. Persze ez még lehet csak korreláció.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-09 07:01:03 // 7459
tőlünk is viszik mint a cukrot....én kipróbáltam de semmit sem tapasztaltam....
DrB2010-07-09 06:36:06 // 7458
Beleolvastam a termék honlapján a fórumba. Többen írják, hogy dinamikusabb, nyomatékosabb lett a motorjuk tőle. Te is tapasztaltad ezt?
1372010-07-08 23:09:39 // 7457
2.4
Plus20 a neve a lötyinek, a Szamosiék mondták, hogy talán jó lehet. Úgy vagyok vele, hogy olyan sokat nem árthat.
Plus20 a neve a lötyinek, a Szamosiék mondták, hogy talán jó lehet. Úgy vagyok vele, hogy olyan sokat nem árthat.
ALFI1562010-07-08 21:51:27 // 7456
A tiéd diesel?1.9 vagy 2.4?
DrB2010-07-08 19:55:47 // 7455
Elhoztam ma az autót, szépen működik a klíma, mint azelőtt. Hűt, ahogy kell végre.
Ha már ott volt a kocsi, kértem egy olajcserét is. Maguktól már az Selenia WR Pure Energy 5W-30-t rakták bele, ahogy tárgyaltátok itt is korábban. Korábban, tavaly október környékén még a 40-es került bele. Gondolom, akkor még az volt a gyári ajánlás.
Ha már ott volt a kocsi, kértem egy olajcserét is. Maguktól már az Selenia WR Pure Energy 5W-30-t rakták bele, ahogy tárgyaltátok itt is korábban. Korábban, tavaly október környékén még a 40-es került bele. Gondolom, akkor még az volt a gyári ajánlás.
DrB2010-07-08 19:52:11 // 7454
Mi a neve pontosan?
Nyugodtan bele lehet önteni a motorba ilyen adalékokat?
Nyugodtan bele lehet önteni a motorba ilyen adalékokat?
1372010-07-08 15:50:15 // 7453
Ha már így pörög a fórum: második tank üzemanyaghoz adok hozzá kúton kapható kormoláscsökkentő dízel csodalityilötyit, és jelentősen csökkent a fogyasztásom. 9,5-el elvagyok városban.
W.2010-07-08 15:29:45 // 7452
Nekem teljesen autómatára van állítva. Működik a levegőszennyezettség mérő rendszer is és ezt A-ra vagyis aktív fokozatba kapcsolva teljesen automatikusan vezérli a klímakompresszort meg a belső keringtetést is. Néha inkább le kell vennem e ventillátor fordulatszámát mert túl hideget csinál.
Atesz19872010-07-08 13:52:58 // 7451
Ma láttam az első lepusztított 159-est... :( Körberugdalva, lógó lökős, kiherélt hang... Egy 156-os is szívszorító látvány, ha ennyire szét van ütve, de hogy már vannak ilyen 159-esek is? Azt hittem, ez még odébb van. :(
ALFI1562010-07-08 09:30:48 // 7450
Nekem nagyon jól hűt.Az 56 is jó volt de ez még durvábat.Viszont mikor bekapcsolod és úgy érzed a benti levegőt valamelyest már lehűtötte kapcsold be a belsőlevegőkeringtatést.Így nem a kinti 30egynéhány fokos levegőt kell lehűtenie hanem a benti már lehűtött levegőt.Így kevésbé erőlködik kevésbé megerőltető neki hűteni.
DrB2010-07-07 23:20:30 // 7449
A légkondim kezdett az utóbbi időben rakoncátlankodni. Folyamatosan csökkenő teljesítmény. Nagy melegben, városi közlekedés mellett már nem is tudott érezhetően hűteni. Majd jelentkezett egy furcsa hang is, általában gyorsításkor, mindig csak pár másodpercig tartott, közben az autó is kicsit megtorpant. Ha kikapcsoltam a légkondit, nem csinálta. Azt gondoltam, esetleg elszivárgott a gáz egy része. Igaz, februárban nézettem meg, akkor annak ellenére, hogy nem hiányzott belőle, újratöltötték.
Még otthon elvittem egy klímás ismerőshöz. Rendben volt a gáz. Viszont nem hogy alacsony lett volna a nyomás a rendszerben, hanem 2000-es fordulaton mérve túl magas nyomást mért. Rákukkantott a légkondi kondenzátorára/hűtőjére, s azt mondta, túlságosan el van koszolódva, bogarak, stb. Túlságosan lecsökkent a hőcserélő felület, ezért erőlködik a kompresszor erején felül. Ez adja a fura zajt, s ez magyarázza azt is, hogy 30 fok alatt még úgyahogy tudott hűteni, felette már nem. A német szervizemben bevizsgálták. Első lépésben nem találtak semmi hibát, igaz, pont most lehűlt az idő. Megpucolták a hűtőfelületet, hűt rendesen. Persze, azt nem tudták kizárni, hogy esetleg a kompresszor a végét járja, de nem tartják valószínűnek.
Hasonló tapasztalat? Mi van, ha egyszer csak beszar kompresszor? Szakad ilyenkor az ékszíj, s az autó töltés nélkül marad?
Még otthon elvittem egy klímás ismerőshöz. Rendben volt a gáz. Viszont nem hogy alacsony lett volna a nyomás a rendszerben, hanem 2000-es fordulaton mérve túl magas nyomást mért. Rákukkantott a légkondi kondenzátorára/hűtőjére, s azt mondta, túlságosan el van koszolódva, bogarak, stb. Túlságosan lecsökkent a hőcserélő felület, ezért erőlködik a kompresszor erején felül. Ez adja a fura zajt, s ez magyarázza azt is, hogy 30 fok alatt még úgyahogy tudott hűteni, felette már nem. A német szervizemben bevizsgálták. Első lépésben nem találtak semmi hibát, igaz, pont most lehűlt az idő. Megpucolták a hűtőfelületet, hűt rendesen. Persze, azt nem tudták kizárni, hogy esetleg a kompresszor a végét járja, de nem tartják valószínűnek.
Hasonló tapasztalat? Mi van, ha egyszer csak beszar kompresszor? Szakad ilyenkor az ékszíj, s az autó töltés nélkül marad?
enká2010-07-05 17:21:35 // 7448
Köszi. Már priviben intézzük is Erhard kollégával a dolgokat (Br. 35 e Ft körül fog fájni szereléssel együtt. Bár nekem csak a nettó ár számít majd.)
Okolásul mindenkinek:
Rájöttünk a hiba okára is: kilyukadt a kicsiny gumiharang és talán azon keresztül ment bele szennyeződés, ami aztán kikezdte a cuccot. Most épp ezen a lyukon keresztül kitömtük némi zsíros-olajos cuccal, és így el is csendesült a nyikorgás. Egy időre, persze... (Nem kizárt, hogy én is már nyikorogva vettem, csak az előző tulaj okosban megoldotta ezt, kb. ugyanígy :))
Ha tehetitek, nézzétek meg a gumiharangotok állapotát. Bár nem tudom, mit lehet csinálni, ha esetleg lyukat láttok rajta. Ez nem az a "lyuk", aminek örül az ember fia :)).
Erhardnak meg előre is köszi.
Okolásul mindenkinek:
Rájöttünk a hiba okára is: kilyukadt a kicsiny gumiharang és talán azon keresztül ment bele szennyeződés, ami aztán kikezdte a cuccot. Most épp ezen a lyukon keresztül kitömtük némi zsíros-olajos cuccal, és így el is csendesült a nyikorgás. Egy időre, persze... (Nem kizárt, hogy én is már nyikorogva vettem, csak az előző tulaj okosban megoldotta ezt, kb. ugyanígy :))
Ha tehetitek, nézzétek meg a gumiharangotok állapotát. Bár nem tudom, mit lehet csinálni, ha esetleg lyukat láttok rajta. Ez nem az a "lyuk", aminek örül az ember fia :)).
Erhardnak meg előre is köszi.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-02 14:53:06 // 7447
van polcon na :)
enká2010-07-02 14:36:30 // 7446
Mi van? :))
Te akkor mivel járnál?
Te akkor mivel járnál?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-02 07:18:27 // 7445
nálunk van :) oda adjam az enyémet? :P
enká2010-07-01 18:36:58 // 7444
yoyo :)
Komolyabb kanyarodásnál elég erős és csúnya nyeszetelő, nyöszörgő hang a futómű felől, a jobb oldalon. Két nap után elmúlt egészen két hétre, majd tegnapelőtt újra előjött. Most volt időm megnézetni:
Jobb első felső gömbfej a ludas. Kértem árajánlatot az alkatrészre két helyről is. A kapcsolódó lengőkarral együtt utánygyártottban 25-35e Ft közötti az ár, azonban állítólag egy db sincs benn az országban. A gyári alkatrész árra még várnom kell.
Tud valaki segíteni alkatrész ügyben közületek?
Köszi előre is. Meg hátra is, persze :).
Komolyabb kanyarodásnál elég erős és csúnya nyeszetelő, nyöszörgő hang a futómű felől, a jobb oldalon. Két nap után elmúlt egészen két hétre, majd tegnapelőtt újra előjött. Most volt időm megnézetni:
Jobb első felső gömbfej a ludas. Kértem árajánlatot az alkatrészre két helyről is. A kapcsolódó lengőkarral együtt utánygyártottban 25-35e Ft közötti az ár, azonban állítólag egy db sincs benn az országban. A gyári alkatrész árra még várnom kell.
Tud valaki segíteni alkatrész ügyben közületek?
Köszi előre is. Meg hátra is, persze :).
W.2010-06-29 12:18:55 // 7443
Asszem ez nem fog összejönni, pedig fizikából jeles voltam anno...:)))
Blade2010-06-28 19:05:49 // 7442
12V, 64ah és 640A indító..:))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-28 15:00:41 // 7441
legyen vele szerencséd ...