tipoatti2010-09-13 15:38:50 // 8040
Az olyan jóvágású srácoknál, mint Te meg én. Azért én nem így vettem észre, nem is olyan nagy átlagos sokadalomból simán kimagaslok sokszor... 180 alatt van az átlagmagasság szerintem.
ALFI1562010-09-13 15:34:07 // 8039
Nem arra gomdoltam.Gombóc magához méri a magasságot is.Manapság az 187 teljessen átlagos magasság.
tipoatti2010-09-13 15:31:30 // 8038
Arra gondolt Don, hogy hosszúkás zsiráfkantározók vagyunk... 187 centire nyúltam jómagam is. Felső ( nyak alatti ) szélességben Te vagy a bajnok!!! ;)
ALFI1562010-09-13 11:44:13 // 8037
"A Tipoatti, az Andy a Zümi ez mind eléggé nagy lókuró"
Legfeljebb hozzád képest.Ki ne találd már.Egyébként jóval nagyobb a hely is benne mint az 56-ba.Kérdezd meg Csekőt.Szerintem ő is ezt fogja igazolni.
Legfeljebb hozzád képest.Ki ne találd már.Egyébként jóval nagyobb a hely is benne mint az 56-ba.Kérdezd meg Csekőt.Szerintem ő is ezt fogja igazolni.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-13 10:00:01 // 8036
egy biztos nehéz beállítani normálisan az ülést...
W.2010-09-13 09:39:08 // 8035
166 vs 159: Nekem eleinte nem tetszett a 159, pedig vezettem is és nézegettem is eleget. Sajnos azonban a 166 "elöregedett" és mivel nekem mindennapi főleg városi használatra kell autó ezért döntöttem a 159 mellett, úgy hogy a feleségemnek megvettük Bandi 156 sw-jét és azt is vezettem eleget. Viszont a 166 után nincs más alternatíva jelenleg. A mostaniba meg első látásra "beleestem"..:))
Elől kisebb a térérzet mint a 166-ban , hátul meg a 166 jóval komfortosabb! A 159 első ülése valóban keskeny és ezt én is nehezményezem. Viszont a deréktámasszal ki lehet hozni belőle kényelmes pozíciót. Nyáron 7-8 óra utazás sem fársztott el benne! A futóműve nyilván jobb mint a 166-é, ezt tapasztaltam is. Röviden tehát: ha a 166-ot még gyártanák a facelift előtti verzióban , azt vettem volna, de a mostani eddig kiválóan műxik és eddig bevált! Kopp,kopp,kopp....:))
Elől kisebb a térérzet mint a 166-ban , hátul meg a 166 jóval komfortosabb! A 159 első ülése valóban keskeny és ezt én is nehezményezem. Viszont a deréktámasszal ki lehet hozni belőle kényelmes pozíciót. Nyáron 7-8 óra utazás sem fársztott el benne! A futóműve nyilván jobb mint a 166-é, ezt tapasztaltam is. Röviden tehát: ha a 166-ot még gyártanák a facelift előtti verzióban , azt vettem volna, de a mostani eddig kiválóan műxik és eddig bevált! Kopp,kopp,kopp....:))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-13 08:57:52 // 8034
azokat kell kifogni...én is fél évig kerestem anno az 56-ot
Don Gombóc2010-09-13 08:31:42 // 8033
Vitathatatlanul van ilyen. Bár ritka.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-13 08:28:48 // 8032
Azért kint sem mindenki hajtja szarásig pl lenne most is egy utolsó 166 full, 56e km-rel lótúróért :P
Don Gombóc2010-09-13 08:25:38 // 8031
A Tipoatti, az Andy a Zümi ez mind eléggé nagy lókuró, és nem panaszkodtak. :) A Bandi meg könnyen van mert ő teleszkópos. :)Amikor rászól az asszony akkor összetolja magát. :)
Don Gombóc2010-09-13 08:23:21 // 8030
És nem Münchenben. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-13 08:21:14 // 8029
én vagyok 186 ő magasabb :D azt nem tudom hogy próbálta e bár a Kovácsét igen...
Don Gombóc2010-09-13 08:17:32 // 8027
Mi már megvagyunk, csak még kivárunk. Most keresünk egy jó nagy sörözőt ahol elférünk sokan. :)
András bácsi2010-09-13 08:16:16 // 8026
Éppen egy új szélsőséges párt alapításán gondolkodom, mert nem tetszik sok minden. ;)
Don Gombóc2010-09-13 08:15:45 // 8025
Ha nem a Zümi mondta akkor őt kellene megkérdezni. Eléggé hosszú, ha valaki akkor ő tuna valót mondani. Szélességben meg én. Beltér szélességben meg bármelyik kategória társával felveszi a versenyt. Nem bassza a lábadat a középkonzol, nem nyomul a karodra és a válladra az ajtó belső borítás, stb.
András bácsi2010-09-13 08:15:08 // 8024
Furcsa ember lehet, mert én is 186 vagyok. :)))
Vagy nem próbálta a 159-est. :)))
Vagy nem próbálta a 159-est. :)))
Don Gombóc2010-09-13 08:12:45 // 8023
Na látom nem dolgozol. :)
Egy kissé hamarabb küldted el az igazságot mint én.
Azért aki nem nyüstöli sokat demszkigradban a verdát az sem panaszkodhat a hátsó futóműre sem. Mint írtam vala sokan azt hiszik hogy annyi km van a verdájukban mint amennyivel vették. Botor gondolat az hogy egy 166-ot 7-8-9 éevesen megvesznek 100-150 ezer kilométerrel. Ez nem az a kategória mit napi 4-5 kilométerfutásra vesznek bejárni a munkahelyre. Aki egyszer eladta külföldön, az már kihozta belőle azt amire neki kellett. Punk tum. :)
Egy kissé hamarabb küldted el az igazságot mint én.
Azért aki nem nyüstöli sokat demszkigradban a verdát az sem panaszkodhat a hátsó futóműre sem. Mint írtam vala sokan azt hiszik hogy annyi km van a verdájukban mint amennyivel vették. Botor gondolat az hogy egy 166-ot 7-8-9 éevesen megvesznek 100-150 ezer kilométerrel. Ez nem az a kategória mit napi 4-5 kilométerfutásra vesznek bejárni a munkahelyre. Aki egyszer eladta külföldön, az már kihozta belőle azt amire neki kellett. Punk tum. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-13 08:09:51 // 8022
Bakter nem én találtam ki az ember mondta akinek 166-ja van :) Pontosan azt mondta kisebb a hely elöl és neki ezért kényelmetlen...igaz nálam magasabb (186cm)...viszont mivel 180 lovas ezért jobban megy mint a 159 és úgy euro 4 hogy nincs benne DPF az ára is olcsó volt 6-7e euró ...én is gondolkodtam 166-ban csak mivel a hátsó üléssort nem lehet dönteni ezért kiesett a pixisből
Don Gombóc2010-09-13 08:08:29 // 8021
Nem írtál hülyeségeket. :)
Szerintem sem egy nagy hely van a 159 ben, a 156 simán nyújtja azt a belső tér érzést. Bár nem is csoda mert másképpen kihagyhatták volna azokat a megerősítéseket, és bővítéseket amik a törésteszthez kellettek, és az összkerekes verzióhoz. Kb. hasonlóan mint a transaxle autók esetében, valamit valamiért. Bár ennek fényében csinálhatták volna akkor nagyobbra szélesebbre is a 159-et. Úgy is minden kategória állandóan nő. A mostani VW poló is nagyobb már mint az 1-es golf volt, talán a 2-esnél is.
Szerintem sem egy nagy hely van a 159 ben, a 156 simán nyújtja azt a belső tér érzést. Bár nem is csoda mert másképpen kihagyhatták volna azokat a megerősítéseket, és bővítéseket amik a törésteszthez kellettek, és az összkerekes verzióhoz. Kb. hasonlóan mint a transaxle autók esetében, valamit valamiért. Bár ennek fényében csinálhatták volna akkor nagyobbra szélesebbre is a 159-et. Úgy is minden kategória állandóan nő. A mostani VW poló is nagyobb már mint az 1-es golf volt, talán a 2-esnél is.
András bácsi2010-09-13 08:02:22 // 8020
Igazat kell adnom: a 159 egyik negatívuma nekem az volt, hogy szar az ülés. A 66-ban fél nap ülés után sem fáradtam el, az 59-ben két órás út után is fájt a hátam. Még a 156 is kényelmesebb. :)
A középbox útban lévő dolgaitól nem is beszélek.
A hátsó futóműben van igazság, de az első azért annyira nem veszélyes.
A középbox útban lévő dolgaitól nem is beszélek.
A hátsó futóműben van igazság, de az első azért annyira nem veszélyes.
tipoatti2010-09-13 07:36:10 // 8019
sorry, vissza sem olvastam, de ezexerint nem írtam nagy blődségeket... ;)
tipoatti2010-09-13 07:34:52 // 8018
Ki az a hycomat, akinek NEM kényelmes a 166??!!! Ültem már jó néhány verdában életemben, nagy vasakban is, a 166-nál nem igazán akadtam eddig kényelmesebb autóra ( vezető ülés )... Az ismerősödnek komoly gerinc problémái lehetnek szvsz. ... ;) A 159 vs. 166 témáról András bácsit kéne kérdezni, szerintem a 166 a nyerő nála is majdnem minden szempontból - a tévedés jogát azonban fenntartom! :)
A futómű terén sajnos maximálisan igaza van, az tényleg komoly ok lehet a cserére.
A futómű terén sajnos maximálisan igaza van, az tényleg komoly ok lehet a cserére.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-13 07:20:05 // 8017
"- egyrészt a 159 túl drága volt annyiért: szerintem nem egy nagy szám, főleg a 166-hoz képest"
pont egy 166 tulajjal beszélgettünk pénteken hogy lecserélné 159-re mert elől nem olyan kényelmes neki meg a rengeteg futómű probléma....az összes alfa nagyon nagyot veszít az értékéből pár éves koráig....
pont egy 166 tulajjal beszélgettünk pénteken hogy lecserélné 159-re mert elől nem olyan kényelmes neki meg a rengeteg futómű probléma....az összes alfa nagyon nagyot veszít az értékéből pár éves koráig....
Poló2010-09-13 00:34:44 // 8016
Akkor rosszul tudtam. Arra emlékszek, hogy mikor megvetted a 159-et, akkor sokat mondogattad, hogy a 166 így volt jobb, a 166 úgy volt jobb.
De végülis azért annyira nem fogtam mellé, hogy téged lehet kérdezni a negatívumairól:
"- egyrészt a 159 túl drága volt annyiért: szerintem nem egy nagy szám, főleg a 166-hoz képest
- a 159-ben volt néhány dolog, ami nagyon zavart és nem tudtam megszokni"
De végülis azért annyira nem fogtam mellé, hogy téged lehet kérdezni a negatívumairól:
"- egyrészt a 159 túl drága volt annyiért: szerintem nem egy nagy szám, főleg a 166-hoz képest
- a 159-ben volt néhány dolog, ami nagyon zavart és nem tudtam megszokni"
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-12 21:09:17 // 8015
olyan a csatija mint a VW-nek csak annak más a mérete....
Piritu - 1.000.0002010-09-12 21:07:46 // 8014
A magyarázatot elfogadjuk, de többször ne ford-uljon elő ilyen! :-DDD
ALFI1562010-09-12 21:00:47 // 8013
Új szönyegem van.Mondom kicsit megovom.Ráraktam a connectét.De mind a két oldalra.Csak a jobb kettőbe nincs rajta a ford logó.
1372010-09-12 20:58:31 // 8012
Eleve volt rajta 5-ös lyuk, kicsit ki kellett bővíteni, plusz ráraktam egy határolót fából. Kicsit féltem tőle, hogy magasabb lesz, emiatt szélzajos lesz, de semmi. Asszem egyébként a QX és Q7 csatlakozósok egyből felmennének, de mindegy már.
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:57:45 // 8011
Igen láttam, akkorát nevettünk, hogy még fényképezni is elfelejtettem :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-12 20:57:08 // 8010
a betét biztos a tárcsa nem biztos...aki sokat pályázik annak sokáig elég a tárcsa
ALFI1562010-09-12 20:56:59 // 8009
Nekem nincs gond az ablaktörlővel.Szépen töröl.Sajnos most olyan idők vannak,hogy használni kell.
ALFI1562010-09-12 20:55:40 // 8008
Úgy értem,hogy ez már biztos volt cserélve.Nem te cserélted elösször.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-12 20:54:47 // 8007
átfúrtad a megfelelő helyen gondolom
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-12 20:52:57 // 8006
ezt most nem értem ...külön van gyári gyári meg szalon gyári betét?
1372010-09-12 20:52:24 // 8005
Ha már itt tartunk, a kormány is sokkal érzéketlenebb, mint a 156-ban. Nemcsak nehezebb, hanem többet is kell tekerni, 2,7 fordulat ütközéstől ütközésig egy Passatnál is rosszabb. 156 ha jól emlékszem 2,2 volt, a facelift utáni meg annál is közvetlenebb. Vezetési élményről én nem beszélnék. A futómű jobb, a kanyarsebesség is nagyobb, lehet gyorsan hajtani vele, de élmény az nincs. Olyan nehézkes, drabális érzetet nyújt.
Más: ráhekkeltem egy 1000 forintos hagyományos, tehát nem AeroTwin rendszerű ablaktörlőt, és most töröl. Fantasztikus érzés, ahogy letörlődnek a vízcseppek, mint egy hagyományos autón.
Más: ráhekkeltem egy 1000 forintos hagyományos, tehát nem AeroTwin rendszerű ablaktörlőt, és most töröl. Fantasztikus érzés, ahogy letörlődnek a vízcseppek, mint egy hagyományos autón.
András bácsi2010-09-12 20:52:23 // 8004
Nana: azért nem teljesen így volt:
- egyrészt a 159 túl drága volt annyiért: szerintem nem egy nagy szám, főleg a 166-hoz képest
- a 159-ben volt néhány dolog, ami nagyon zavart és nem tudtam megszokni
- a 159 esetében azt hiszem időben rájöttem, hogy éves 1 milla bukta az árából nem olyan jó üzlet
- a 156-ot beszámítottam, de nem vettem volna ilyet ennyiért egyébként. Az hogy megmaradt csak egy dolog
- amit utána vettem, az egy facelift 166
- egyrészt a 159 túl drága volt annyiért: szerintem nem egy nagy szám, főleg a 166-hoz képest
- a 159-ben volt néhány dolog, ami nagyon zavart és nem tudtam megszokni
- a 159 esetében azt hiszem időben rájöttem, hogy éves 1 milla bukta az árából nem olyan jó üzlet
- a 156-ot beszámítottam, de nem vettem volna ilyet ennyiért egyébként. Az hogy megmaradt csak egy dolog
- amit utána vettem, az egy facelift 166
ALFI1562010-09-12 20:50:20 // 8003
Szerintem az már nem gyári volt.De még a tárcsa se.Mármint lehet,hogy gyári de nem a gyárba berakott.Annyit azért nem megy ilyen súlynál.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-12 20:47:39 // 8002
valamerre arra felé
ALFI1562010-09-12 20:46:29 // 8001
Baszdki!Most ugrik be!Olyan kezébe adtam a kulcsot aki mindent megörökit.Láttad mi volt alatta?
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:40:06 // 8000
ilyt mondani egy off-os szőnyeggel a kocsidban? :-))))
( A találkozó legnagyobb élménye volt számunkra)
( A találkozó legnagyobb élménye volt számunkra)
ALFI1562010-09-12 20:39:26 // 7999
De 100ezer fölött voltál nem?
ALFI1562010-09-12 20:38:30 // 7998
Én mondtam,hogy ég és föld.
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:38:19 // 7997
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-12 20:38:05 // 7996
azt még nem próbáltam....majd 1x talán
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:36:31 // 7995
"ha nem sok minden másnak ami az 59-ből hiányzik" - csendesen megjegyezném, hogy a Julisból még több hiányzik, legalábbis nekem :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-12 20:36:06 // 7994
passz..idén az biztos
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:33:40 // 7993
már megint kavarsz mint Piszkos Fred, :-DD
Eredetileg onnan indultunk, hogy a próbakör után ezt írtam: "úgy viselkedik az úton mint a 156, csak kicsit (nagyon) jobban csinálja." ég és föld szóba se került :-)
Eredetileg onnan indultunk, hogy a próbakör után ezt írtam: "úgy viselkedik az úton mint a 156, csak kicsit (nagyon) jobban csinálja." ég és föld szóba se került :-)
ALFI1562010-09-12 20:33:36 // 7992
Mennyi km.-nél cserélted?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-12 20:31:53 // 7991
A betéten ott volt a gyári jel...a gari meg akkor járt le az autóról...lehet németeknél trükköznek bár nem hinném..a tárcsa meg 80e-et kibír bár volt válla rendesen nem hinném hogy cserélték volna