Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-04 21:18:47 // 17127
nekem még a gyári EGR lakik a gépben 150e van benne lassan már nem is pucolgatom nem ott lakik a korom ha nem utána....
Shadin2011-11-04 19:20:10 // 17126
A motor üzemi hőfokra melegedése közben nem "slusszol", ill. teljesen stabil az alapjárat. Előtte nem volt az. A 2000-3000 közötti alkalmi rángatások megszűntek...

Nekem nem volt állandó a rángatás, csak bizonyos "stílusú" gyorsításnál jelentkezett..

Az alkatrész ezerpárszáz forint volt plusz 10 perc meló. Sokat nem veszítesz vele.

Tibcsi1662011-11-04 15:43:02 // 17125
Ez új hír nekem! Mit is jelent ez az EGR szűkítés és miért jó ?
Shadin2011-11-04 10:27:45 // 17124
Ugyanez volt nekem is, és megszűnt amikor betettem az EGR szűkítést.
Ferko2011-11-03 22:28:35 // 17123
Köszi:-D
☻SKULL☻2011-11-03 22:20:27 // 17122
én Szatyi-tól vettem, és vadi új volt.
Ferko2011-11-03 22:15:52 // 17121
Jah és a lényeg. Hol vetted a sínt? Márkakereskedésben? Mennyi volt az ára?
Ferko2011-11-03 22:15:15 // 17120
Gondolom így a rozsdát és az egyéb kellemetlenségeket is ki lehet zárni.
☻SKULL☻2011-11-03 22:14:16 // 17119
gyárilag van a szettben gumi tömités de én raktam szélvédő ragasztót is, így tuti lett beázás ellen.
Ferko2011-11-03 22:12:21 // 17118
A 166 egy mellék (nem lekicsinylően értendő) projekt lesz. Egy nem mindennapi használatra szánt autó. A 166 V6 egy nagy, még (!) valóra nem váltott álom.:-)
Kompressz úr2011-11-03 22:09:36 // 17117
Már a 166 nem is jó...? :)
Ferko2011-11-03 22:05:44 // 17116
És nem ázik be, nincs hézag a kasznin?

Tudod engem csak a dizájn miatt érdekel. Mert nekem jobban bejön tetősínnel.:-)
☻SKULL☻2011-11-03 21:55:32 // 17115
Üdv !!! tutira nincs kiképzés, én utólag szereltem itt van pár fotó róla.
Ferko2011-11-03 21:44:16 // 17114
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 159 SW-re lehet-e rakni utólag tetősínt? Gondolok itt arra, hogy van-e hely kiképezve a sínnek gyárilag?

Szerintetek?:-)
Csosznorbert2011-11-03 21:20:59 // 17113
én se akarom elkiabálni, de az enyém is szépen muszikál :)
cseko762011-11-03 20:45:19 // 17112
vagy jól karbantartani :)
Kompressz úr2011-11-03 20:42:25 // 17111
Érdekes módon nekem eddig sikerült...
Kompressz úr2011-11-03 18:07:55 // 17109
Vagy egyszerűen csak jó autót kell venni :P
'''''2011-11-03 17:59:45 // 17108
Osztom a véleményed!!!
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-03 17:50:27 // 17107
így van jól teszed az összes hibaforrástól meg kell szabadulni és utána élményautó lesz az 59 el sem akarod adni :P
Tibcsi1662011-11-03 17:29:59 // 17106
Érdekes enyém 2007-es, tehát nem lehet a tied újabb verzió. . Én sem értem?? De sajnos ez van, én is sokat olvastam a fórumon és ezt tartom a legjobb és legolcsóbb megoldásnak, ha kiiktatom. (és az autószerelő barátom is ezt javasolta)
Kompressz úr2011-11-03 17:08:18 // 17105
2006. augusztusi vásárlás.
Tibcsi1662011-11-03 16:55:18 // 17104
Amikor éppen elér 2000-2500 fordulat környékére és itt lenne igazán nyomatéka, helyette inkább rángat :( De kisebb fordulaton sem egyenletes teljesen. (előtte 166-om volt 2.4 JTD-vel, így tudom mihez viszonyítani)
Tibcsi1662011-11-03 16:50:47 // 17103
Hány éves a géped ?
.......................2011-11-03 15:10:11 // 17102
kis gázzal ,vagy naggyal rángat?
Kompressz úr2011-11-03 14:34:40 // 17101
Hát, sajnálom, de továbbra is csak csodálkozni tudok, hogy nálam közel 110.000 km-rel a vasban soha semmi hasonló gond nem jelentkezett. Ehhez képest mindenki panaszkodik a fórumon...
Tibcsi1662011-11-03 14:11:18 // 17100
Nekem is hirtelen halál volt az aksival. Egyik nap 100% minden OK autó pöcre indult. Másnap reggel család bepakol mentünk volna kirándulni. Gyerek hátul kiabál, hogy menjünk már. Kulcs be, csomó villogás csattogás mindenhol... Majd semmi. Autó 4 éves - gyári aksival. Nem akartam elhinni, de rámértem. kb9.5V maradt benne. Aksi csere megvolt azóta semmi gond.
Lényeg az, hogyha gyenge az aksi akkor elég sok hülyeséget tud csinálni a sok elektronika. (pl pár elektromágnes nem tud behúzni és mindjárt kapsz egy pár hibát a konzolon) Mérjél rá feszmérővel.
Tibcsi1662011-11-03 09:32:49 // 17099
De sok baj van vele. Óra szerint 76eKm van benne és 2000-2500 között úgy rángat, mintha mindjárt kiesne a motor. Nem is beszélve a nagy fogyasztásról. 10 alatt alig tudok menni városban!! Régi gépemmel (166) simán 7,5-ekkel jártam!!! Amikor pedig elkezdi kiégetni a kormot akkor pedig elég horror. Alig tudok vele 110-el menni 4-ben. És úgy ráz, hogy még a gyerek is felébred közben. Nem akarok vele évekig szenvedni. Mint Erhard is mondta ki kell iktatni és kész :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-02 21:52:16 // 17098
nekem hirtelen halállal döglött meg egyszerre felvillant minden aztán kihunyt se kép se hang...mondjuk az ABS meg az önindító külön ágon kapja a delejt
SKrisz2011-11-02 20:39:15 // 17097
Hát én ezt meg nem mondom. Nekem az opciós listán már csak a karbon utánzat volt a fekete fém helyett. Annak viszont sem az ára, sem a "megjelenése" nem tetszett, így nem is foglalkoztam vele.
stukker19872011-11-02 20:37:23 // 17096
Én is szálcsiszolt alut akarok:):) FEKETÉT:)

Lehet ezt venni valahol,valahogy vagy csak bontó?
SKrisz2011-11-02 20:36:42 // 17095
Hogyne figyelnék! Csak szelektálok közben :))
Vinnie2011-11-02 20:32:43 // 17094
Most néztem a régebbi katalógusban, aluborítás a Distinctive felszereltségtől volt. Első ajtókon kilépővilágítás meg már a Progressionban is. :)

Pedig én is azt hittem, hogy mindegyikben alap volt az alu.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-02 20:22:43 // 17093
rosso autón nem is látszik a piros pötty :D
BeeGee2011-11-02 20:05:59 // 17092
Én úgy tudom, hogy felszereltség függő, hogy melyikben fém, melyikben műanyag. Az évjárattal meg a textúra változott. A "körömreszelős" borítás már a kezdetektől fém volt, de az mintha eltűnt volna az idővel az opciós listáról. Vagy nem? :)
Halesz2011-11-02 20:05:45 // 17091
Mégse figyelsz eléggé, látod :)
SKrisz2011-11-02 20:03:14 // 17090
Aham... Nem gondoltam volna, hogy az olaszok foglakoznak azzal, hogy külön anyagból gyártanak le egy - egy, azonos alkatrészt. Nem jellemző rájuk :)))
SKrisz2011-11-02 20:02:13 // 17089
Jó az iPhone HDR szoftvere :)))
SKrisz2011-11-02 20:01:41 // 17088
Hát én elég sok részletre odafigyelek és fontosnak is tartomm ezeket az "apróságokat", de ez a rosso pötty nekem eddig fel sem tűnt... Azt hiszem továbbra sem fog zavarni :))
Csosznorbert2011-11-02 19:52:09 // 17087
Nálam is fém. :) És belga :)
ALFI1562011-11-02 19:46:47 // 17086
Nem.Nagyon sokba műanyag.
Halesz2011-11-02 19:29:59 // 17085
Én olvastam, de itt most újra végigkattingattam a fotókat :):):)
Halesz2011-11-02 19:29:15 // 17084
A 159-es ajtajában egyedül az a kis piros fényvisszaverő "matrica" nem tetszik... nem értem, miért így oldották meg, miért nem tudtak beépíteni egy rendes lámpát oda. Mert ugye küszöbvilágítás az van alul, de ez így olyan olcsó sztem...

A GT-n ugye egyberaktak egy fehér és egy piros fényt az ajtó sarkába, az mennyivel jobban látszik már, ha kinyitod az ajtót...
SKrisz2011-11-02 19:14:55 // 17083
Akkor valószínűleg mindegyikben fém! :)
direttore2011-11-02 19:03:57 // 17082
Az enyémben is fém és korábbi kiadás, igaz Luxemburgból érkezett .
SKrisz2011-11-02 18:46:30 // 17081
Az ajtó kárpit is fekete, fekete bőrbetéttel, csak a kilincs maradt az alu. Mondjuk megmondom őszintén azt nem tuodm, hogy a korábbi kiadásokban a középkonzol, váltókulissza, kilincsek, azok alu színű műanyagok, vagy rendes fém, mert pl. az MY11 -ben ezek már mind szálcsiszolt alumínium. Ez nekem baromira bejön. Ez nemcsak olyannak néz ki mintha, hanem az is :)))

DrB2011-11-02 18:38:32 // 17080
Nekem akkor csinált ilyet, mikor kezdett a gyári akksi kimúlni. A vas ekkor két és fél éves volt. Német fórumokat is olvasgatva, nem ritka, hogy a gyári akksi csak ennyit bír. Akksi csere megoldotta.
.......................2011-11-02 18:24:48 // 17079
nincs véletlenül ötlete valakinek ,hogy lehetne gyári Tempomatossá alakítani a 159,brerát ami gyárilag nem olyan?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak