Pityukoma2012-09-29 21:26:23 // 25140
Ja, jut eszembe. Mikor nekem csinálták, akkor a szerelő azt mondta hogy FL után már erősítettek a csillagon. Ki is rakta a pultra mindkettőt megmutatni. Tényleg jóval vaskosabb volt a másik. Nekem még sajna a kisebbik van. Ha szerencséd van akkor kifoghatod a nagyobbikat a bontottból.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 21:18:28 // 25139
156-hoz 40-50e az új féltengely
Pityukoma2012-09-29 21:18:10 // 25138
Ezt passzolom. A Tiéd azért sokkal erősebb mint az enyém, nem tudom menyire tartós az ilyen felújítás. Ez előtt még nem volt féltengely problémám, így nincs tapasztalatom. Viszont a gyárinak nincs párja. Ha esetleg vissza adják (ha nem is az egészet) a zsét, és tényleg jó állapotú a bontott, akkor én azt választanám.
Tibcsi1662012-09-29 21:06:15 // 25137
Jaaa tényleg ezt mondtad már emléxem! Akkor ezt nálam biztos nem csinálták meg. Most akkor inkább én is ezt csináltassam meg, vagy vegyek használtat Phon-tól ?? Mit javasoltok?
GTPeti2012-09-29 21:06:02 // 25136
Mennyibe kerül amúgy egy ilyen "féltengelyszett"? Ha az ember nem felújításban, hanem MEGújításban gondolkodik. Csak érdeklődöm. :)
Tibcsi1662012-09-29 21:03:33 // 25135
Amúgy a zsírozáshoz nem kell leszedni az alsó burkolatot oldalról simán megy. De persze az sem jó ha nagyon lóg az alja :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 21:02:47 // 25134
az biztos nem jó mivel a kehely belső átmérője a mérvadó az ha kopik nő szóval esetleg valami anyaggal feltölteni ....én ehhez nem értek
Tibcsi1662012-09-29 21:01:20 // 25133
Nálam tuti féltengely gond van, mert az alsó lengőkarok már ki lettek cserélve nyáron.
Pityukoma2012-09-29 21:00:54 // 25132
Igen. Nekem javították. Fémszórás, újramunkálás, majd felület kezelés. Mennyire tartós? Nem tudom, én 18ezret mentem azóta vele.
Tibcsi1662012-09-29 20:58:50 // 25131
Én ehhez nem értek. pl . felköszörülni??
Pityukoma2012-09-29 20:56:59 // 25130
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 20:56:53 // 25129
passzolom de ami kopott azzal mit lehet kezdeni?
Liquid2012-09-29 20:56:44 // 25128
próbáltad átmeppelni a com-portot? én átállítottam COM-1-re és 38400-ra a sebességet úgy elvben menni kell ELM327-tel
Tibcsi1662012-09-29 20:52:27 // 25127
Amúgy a kehelyt lehet javítani??
Dömpi (il dottore)2012-09-29 20:51:51 // 25126
Hali!
Két dolog:
1) rángatás: nekem is rángatott. Eleinte azt hittem nagy rá a 255/40/19. Aztán azt hittem a féltengelycsukló. Aztán kicseréltem a lengőkarszilentet...és láss csodát! Nem rángat!
2) Fogyasztás: ma leugrottunk Ópusztaszerre. 105 km, normál országúton (100 - 110 km-es tempóval, persze városban 50 - 70 km között). Átladfogyi: 6,1. És ami megdöbbentő! A TRIP A átlag is lement 6,2-re - eddig 8 felett volt kicsivel. Úgy látszik, a napi munkábajárás (15 km) TRIP B átlagait és az abból számolt TRIP A nagyátlagot nézni, és abból messzemenő következtetéseket levonni félrevezető.
Két dolog:
1) rángatás: nekem is rángatott. Eleinte azt hittem nagy rá a 255/40/19. Aztán azt hittem a féltengelycsukló. Aztán kicseréltem a lengőkarszilentet...és láss csodát! Nem rángat!
2) Fogyasztás: ma leugrottunk Ópusztaszerre. 105 km, normál országúton (100 - 110 km-es tempóval, persze városban 50 - 70 km között). Átladfogyi: 6,1. És ami megdöbbentő! A TRIP A átlag is lement 6,2-re - eddig 8 felett volt kicsivel. Úgy látszik, a napi munkábajárás (15 km) TRIP B átlagait és az abból számolt TRIP A nagyátlagot nézni, és abból messzemenő következtetéseket levonni félrevezető.
Tibcsi1662012-09-29 20:48:19 // 25125
Majd dobjál fel képeket. Sajnos KUL-ra nem tudok menni, melózok szombaton :(
Tibcsi1662012-09-29 20:44:05 // 25124
egy 100as elég lesz :)
Tibcsi1662012-09-29 20:43:12 // 25123
Ááá dehogy kb. 1 óra/oldal. Kerék le, belső bilincs leszed és kidob:) Porvédő gumi összehúz. Zsír bele. Porvédő vissza új bilincs rá. Kerék vissza és kész :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 20:41:28 // 25122
egy darabig biztos :)
Tibcsi1662012-09-29 20:39:17 // 25121
Hát akkor jó lesz a Phon féle használt 25ért.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 20:36:04 // 25120
egy csillag 13-15e, a kehely meg 40-50e....
'''''2012-09-29 20:34:35 // 25119
Ezek a szakik csak ígérgetnek de még semmi.Jövő hétvégére a led is elkészül és a nitróhoz is újra át lesz írva a program.Remélem minden összeáll a talira.
Pityukoma2012-09-29 20:31:38 // 25118
Hogy csináltad? Nagy meló? Kell hozzá v.mit venni? Pl: új bilincs, meg ilyenek.
Tibcsi1662012-09-29 20:30:50 // 25117
Ezt nem kérdeztem de majd rákérdezek.
Tibcsi1662012-09-29 20:29:18 // 25116
Ma megzsíroztam a kormánymű fogaslécet. Elég kevés zsír volt benne. Nem volt száraz de azért messze volt a zsíros állapottól! MINDENKINEK köszi az infót, hogy érdemes megnézni!! Lehet nálam is hamar beszart volna ha így megyek tovább.
Pityukoma2012-09-29 20:28:01 // 25115
Lehet hogy azzal jobban járnál. Kérdés hogy vissza adják-e a zsét? Ha nem akkor marad a visszajavítás. Phon mit mondott tudni mennyi van a bontottban? Mármint Km.
Tibcsi1662012-09-29 20:24:42 // 25114
Az tényleg egész jó! Kíváncsi vagyok az EBC-Yellow mennyit bír majd.
Tibcsi1662012-09-29 20:21:48 // 25113
Ja ezzel azért vigyázni kell!! Pesten biztos nem járkálnék vele ;) Mi van a LEDel nem került még bele ??
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 20:18:17 // 25112
eddig olyan 40-50e környékén és azért nem igazán volt kímélve
Tibcsi1662012-09-29 20:11:56 // 25111
Mennyit mentél vele?
Tibcsi1662012-09-29 20:10:27 // 25110
Csak a jobb oldal volt 30. A ballal nem volt akkor gond, azt 10ért csinálták. Tehát a kettő együtt 40 volt.
'''''2012-09-29 20:09:20 // 25109
Ma sikerült felszentelnem az első lökös toldatot. :-( Pécsen egy huplin behullámzott a vas és odab@szta az elejét.Szerencsére csak alul karcoltam össze a fújást.
Tibcsi1662012-09-29 20:08:03 // 25108
Akkor küldjem vissza, hogy cseréljék a kehelyt is? Akkor ez nem garanciális probléma, hanem plusz pénz ??
Nem egyszerűbb egy használtat berakni? Phon hozna 25ért olyat ami nagyon jó állapotban van.
Nem egyszerűbb egy használtat berakni? Phon hozna 25ért olyat ami nagyon jó állapotban van.
Pityukoma2012-09-29 20:02:26 // 25107
Így gondolom én is. Nekem 60K volt a két oldal. Tibinek pont a fele. Valamit biztosan kihagyhattak. Ekkora eltérés nem lehet két szerelő áraiban. Vagy mégis?
Csosznorbert2012-09-29 20:01:50 // 25106
Érdekel a dolog..... csavarja az orrom a gyári gyertya illata :)) még alszok rá egyet, át kell rendeznem az itthoni büdzsét :D
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 19:08:25 // 25105
vissza térve a fékemre szerintem megint ATE lesz igaz nem olcsó de nagyon pozitív vele a tapasztalatom
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 18:50:26 // 25104
30-ba max a csillagot cserélték az meg úgy csak akkor ér valamit ha a kehely nincs kikopva, gondolom az is meg van kopva ezért ráz még mindig
droberto2012-09-29 18:20:55 // 25102
11,7V-al már nem hajlandó elindulni az autó. Nem bírta a vagy 4 órán tartó gyújtáson tartást. :( Hiába odavan az akksim.
droberto2012-09-29 18:00:29 // 25101
GTPeti2012-09-29 17:30:03 // 25100
"Szerintetek is az interfész ment el vadászni?"
Szerintem a nem sokkal valószínűbb, mint az igen. Nem stimmel vmi a Bluetooth beállításoknál. (Erről nem a dongle tehet.) Most így hirtelen nem tudok segíteni, hogy mit kéne. (Majd előszedem vmikor a saját BT-somat és akkor tudok majd infót írni.)
Szerintem a nem sokkal valószínűbb, mint az igen. Nem stimmel vmi a Bluetooth beállításoknál. (Erről nem a dongle tehet.) Most így hirtelen nem tudok segíteni, hogy mit kéne. (Majd előszedem vmikor a saját BT-somat és akkor tudok majd infót írni.)
Péter1452012-09-29 17:26:20 // 25099
droberto2012-09-29 17:25:29 // 25098
Hát a mai napom nem úgy sikerül, ahogyan terveztem.
Nem tudok csatlakozni vashoz az interface-emmel.
Azelőtt még jó volt, hogy egy citroenhez próbáltam csatlakozni moDiaggal.
FES 3.5-el sem ment, és most MES 1.0-val sem.
A COM 17-re azt írja, hogy "A szemaforhoz rendelt határidő lejárt."
A COM 19-re pedig azt, hogy "A hálózati hely nem elérhető"
Nem villognak a ledek csak a piros világít.
Szerintetek is az interfész ment el vadászni?
Nem tudok csatlakozni vashoz az interface-emmel.
Azelőtt még jó volt, hogy egy citroenhez próbáltam csatlakozni moDiaggal.
FES 3.5-el sem ment, és most MES 1.0-val sem.
A COM 17-re azt írja, hogy "A szemaforhoz rendelt határidő lejárt."
A COM 19-re pedig azt, hogy "A hálózati hely nem elérhető"
Nem villognak a ledek csak a piros világít.
Szerintetek is az interfész ment el vadászni?
Tibcsi1662012-09-29 17:12:50 // 25097
Fogalmam sincs. Lehet, hogy a centrírozás vagy a kehelycsere elmaradt. Én nem voltam ott. Valamit hegesztettek rajta és azt mondák most 100% jó. Hát én nem így érzem :( 30eFt-ba került. Remélem visszaadják!
Pityukoma2012-09-29 15:51:57 // 25096
Én sem tudtam :-) pont ezeket, és engem is Peti világosított fel , pár ezer hozzászólással (HSZ-el) ezelőtt.. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 14:55:20 // 25095
turbócső lenne mindig kifújna, hidegen nálam is van pár percig hang olyan mint ha a felesleges nyomást elengedné a turbó de nem ilyen hangosan.....
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 14:53:55 // 25094
az ngk meg 4800....
Coolby2012-09-29 14:42:07 // 25093
Ohh. Az kár... reméltem, hogy megoldódott. és korrekt a hely, visszafogják adni az összeget
Coolby2012-09-29 14:38:06 // 25092
Annak megállapításához, hogy a turbocsoő fúj-e ki, ahhoz szakii kell vagy alánézve megtalálható?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-29 14:18:14 // 25091
meg talán még ki is szokták centirozni de nem biztos