Most akkor van nyomtávszélesítőd, mert múltkor írtad hogy kilóg a kaszni alól vele, de az AC-s képen nem lógott ki?
Egy hibás szilenttől simán csinálhat ilyet.
A futóműgeometriához vajmi kevés köze van a felrakott kerék méretéhez!
Viszont egy kontroll évente célszerű csinálni, főleg 19"-os keréknél.
droberto2012-10-26 22:13:36 // 26090
Csosznorbert2012-10-26 22:09:50 // 26089
annyi itt a fura zaj hogy beszállok én is..... bal oldalról jön valami kopogás, talán az ajtóban, vagy az öv alagutjában? csámcsogjatok rajta, aztán majd kideritem hol zörög :))))
Dömpi (il dottore)2012-10-26 22:07:34 // 26088
Dömpi (il dottore)2012-10-26 22:05:03 // 26087
no meg a nappali menetfényre...akkor sem szerelem ki!
Bassza meg magát az összes rohadt útszéli köcsög zsaru!!! Buzerálnák inkább a rézbőrűeket, hátha nem kéne lassan krokodilokkal teli vizesárok a ház közé!
Bassza meg magát az összes rohadt útszéli köcsög zsaru!!! Buzerálnák inkább a rézbőrűeket, hátha nem kéne lassan krokodilokkal teli vizesárok a ház közé!
Csosznorbert2012-10-26 22:02:34 // 26086
inkább az ülésre :)))))
Dömpi (il dottore)2012-10-26 22:00:54 // 26085
amióta a 19-es felni kp.gyűrűjét műanyagról fémre cseréltem nem ráz a kórmány ... ja és ki lett cserélva az első hátsó alsó lengőkar szilent is. Ugyanis már majdnem át volt szakadva teljesen és a 235-ös plána a 255-ös gumi már beráz egy ilyen hibától.
A télivel sohasem volt gond, és nem, nem kopik félre.
Most azért kellett állítani a futóművön, mert a nyáron a 255/35/19-hez lett belőve, most meg felment a 215/55/16-os. Mivel túl nagy a különbség, ezért érdemes utánállítani. No meg a 19-es felni a magyar utakon...időnként érdemes b@sztatni- SZVSZ
A télivel sohasem volt gond, és nem, nem kopik félre.
Most azért kellett állítani a futóművön, mert a nyáron a 255/35/19-hez lett belőve, most meg felment a 215/55/16-os. Mivel túl nagy a különbség, ezért érdemes utánállítani. No meg a 19-es felni a magyar utakon...időnként érdemes b@sztatni- SZVSZ
Csosznorbert2012-10-26 21:53:35 // 26084
én hátulról próbáltam 1x..... :( majdnem felhasaltam, kicsit terep, de ezek szerint előröl fel lehet. aztán onnan 500 méterre vettem a vasat :)
Dömpi (il dottore)2012-10-26 21:52:40 // 26083
Tudom ik a helyes értékek, de azokat zsír új gumikra és nem közepesen kopottakra adják meg. Az én téli gumijaimnak ez lesz az utolsó szezonja.
Mondta a srác is, aki beállította, hogy nem pont ezek a gyári értékek, de a gumik kopása miatt és a tapasztalatok alapján ezeket az értékeket állítja be.
Hiszek neki, és bízom benne, mert már hosszú évek óta bizonyít.
Hidd el, nem mindig a gyári érték a legjobb.
Amúgy az alufelnik mos lekerültek és 16-os acélfelnin vannak 215/55-ös téligumik alfa dísztárcsával.
Mondta a srác is, aki beállította, hogy nem pont ezek a gyári értékek, de a gumik kopása miatt és a tapasztalatok alapján ezeket az értékeket állítja be.
Hiszek neki, és bízom benne, mert már hosszú évek óta bizonyít.
Hidd el, nem mindig a gyári érték a legjobb.
Amúgy az alufelnik mos lekerültek és 16-os acélfelnin vannak 215/55-ös téligumik alfa dísztárcsával.
.......................2012-10-26 21:26:00 // 26082
Nem vitatkozom ,de ez így ebben a formàban nem igaz,
A Bmw 300 lóval ,pozitív kerékdőlésű,
Ne felejtsük el,az sem mindegy milyen meghajtàsú a kocs,első vagy hàtsókerekes
Az összes normàl (nem sport)merc,bmw,mind elöl pozitìv kerékdőlésű,hogy a túlkormànyzottsàgi hajlamot kompenzàljàk ezzel
A Bmw 300 lóval ,pozitív kerékdőlésű,
Ne felejtsük el,az sem mindegy milyen meghajtàsú a kocs,első vagy hàtsókerekes
Az összes normàl (nem sport)merc,bmw,mind elöl pozitìv kerékdőlésű,hogy a túlkormànyzottsàgi hajlamot kompenzàljàk ezzel
'''''2012-10-26 20:08:13 // 26081
Nekem is ez jutott először az eszembe.
Dömpi (il dottore)2012-10-26 20:01:04 // 26080
Hali!
Arra az esetre,ha valaki megszorulna, eladó:
- 2 db 235/35 ZR19 Michelin PS1 nyári abroncs
- 4 db 255/35 ZR19 Michelin PS2 nyári abroncs
Pár ezer km-et még lazán bírnak, hosszú távra annak, aki sokat megy, nem ajánlom.
Természetesen nem adom drágán.
Ha valakit érdekel hívjon, vagy írjon.
Arra az esetre,ha valaki megszorulna, eladó:
- 2 db 235/35 ZR19 Michelin PS1 nyári abroncs
- 4 db 255/35 ZR19 Michelin PS2 nyári abroncs
Pár ezer km-et még lazán bírnak, hosszú távra annak, aki sokat megy, nem ajánlom.
Természetesen nem adom drágán.
Ha valakit érdekel hívjon, vagy írjon.
droberto2012-10-26 19:54:09 // 26079
Akkor gondolom rászállnak az utólagos Xenonosokra is.
droberto2012-10-26 19:52:06 // 26078
Tökéletes jól. Én is ezt mondom.
A kisebbteljesítményű autókat pozitív dőlés és pozitív összetartással hangolják, míg a nagyobb teljesítményűeket (általában) negatív dőléssel és széttartással.
Ezekkel a párokkal érik el, hogy a futófelület úttal való párhuzamosságát.
A kisebbteljesítményű autókat pozitív dőlés és pozitív összetartással hangolják, míg a nagyobb teljesítményűeket (általában) negatív dőléssel és széttartással.
Ezekkel a párokkal érik el, hogy a futófelület úttal való párhuzamosságát.
droberto2012-10-26 19:44:52 // 26077
Ezt már leírtam neked a 21043. Hsz-emben:
"Az összetartás gyáritól való eltérése csak egy dolog, az állítható, a dőlés viszont nem.
A helytelen gumikopást a kettő együtt hozhatja létre. Bizonyos dőléshez, meghatározott összetartás kell, hogy a gumi futófelülete párhuzamos legyen az autó alsó síkjával (úttal).
Itt találsz egy hasznos kis írást a futóműállítással kapcsolatban."
(Pozitív) összetartást, pozitív dőléssel szokás kompenzálni a negatívot, pedig negatívval.
A MiTo-t nem ismerem, de a 159 nálam, eddig a gyári értékek (melyek nagyjából egybevágnak az Autodata 2009-es adatbázisával) beváltak (első tengely - negatív összetartás, magyarul széttartás), eddig a megtett 7k km-en nem tapasztaltam eltérő kopást a gumiabroncsok külső és belső oldalánál. Ergo eddig nincs okom kételkedni a gyárilag megadott értékekben.
"ja a 1,5 fok kerékdölés pedig nem sok,attól nem fogja a gumit enni
(3 fok körül már számít)" - nálam is 20'-el többet dől a jobb mit kéne, melyet szemmel is jól látok. Eddig tényleg úgy néz ki nem eszi jobban belül.
Abban tényleg megegyezünk, hogyha a Dömpinél nincs félrekopás és kormányelhúzás, rátkódás akkor nem érdemes b@sztatni a futóművet. Viszont ezt a melléklet jegyzőkönyv alapján erősen kétlem.
"Az összetartás gyáritól való eltérése csak egy dolog, az állítható, a dőlés viszont nem.
A helytelen gumikopást a kettő együtt hozhatja létre. Bizonyos dőléshez, meghatározott összetartás kell, hogy a gumi futófelülete párhuzamos legyen az autó alsó síkjával (úttal).
Itt találsz egy hasznos kis írást a futóműállítással kapcsolatban."
(Pozitív) összetartást, pozitív dőléssel szokás kompenzálni a negatívot, pedig negatívval.
A MiTo-t nem ismerem, de a 159 nálam, eddig a gyári értékek (melyek nagyjából egybevágnak az Autodata 2009-es adatbázisával) beváltak (első tengely - negatív összetartás, magyarul széttartás), eddig a megtett 7k km-en nem tapasztaltam eltérő kopást a gumiabroncsok külső és belső oldalánál. Ergo eddig nincs okom kételkedni a gyárilag megadott értékekben.
"ja a 1,5 fok kerékdölés pedig nem sok,attól nem fogja a gumit enni
(3 fok körül már számít)" - nálam is 20'-el többet dől a jobb mit kéne, melyet szemmel is jól látok. Eddig tényleg úgy néz ki nem eszi jobban belül.
Abban tényleg megegyezünk, hogyha a Dömpinél nincs félrekopás és kormányelhúzás, rátkódás akkor nem érdemes b@sztatni a futóművet. Viszont ezt a melléklet jegyzőkönyv alapján erősen kétlem.
'''''2012-10-26 18:57:15 // 26076
Az előbb kaptam ezt a mailt:
Az Országos Rendőr-főkapitányság és az ORFK Országos
Baleset-megelőzési Bizottság 2012. november 15-től december
15-ig Magyarországon először országos fokozott közúti ellenőrzést
hajt végre, ahol teljes körűen és kiemelten vizsgálják a személy-, illetve
haszongépjárművek és motorkerékpárok világítását, láthatóságát.
Már megint pénzbehajtás? :-(
Az Országos Rendőr-főkapitányság és az ORFK Országos
Baleset-megelőzési Bizottság 2012. november 15-től december
15-ig Magyarországon először országos fokozott közúti ellenőrzést
hajt végre, ahol teljes körűen és kiemelten vizsgálják a személy-, illetve
haszongépjárművek és motorkerékpárok világítását, láthatóságát.
Már megint pénzbehajtás? :-(
.......................2012-10-26 18:41:50 // 26075
Itt ezt íják:
A kerékösszetartás a gumiabroncsok elülső és hátsó része közötti távolság különbsége. A kerékösszetartás beállításai befolyásolják a vezethetőségi jellemzőket a gépjármű kanyarodása közben.
Kerékösszetartásról akkor beszélünk, amikor a gumiabroncsok elülső végei közelebb vannak egymáshoz. A kerékösszetartás kanyarban alulkormányozottságot okoz. Ha túl nagy a kerékösszetartás, a futófelület a külső szélektől kezd el kopni.
Kerékszéttartásról akkor beszélünk, amikor a gumiabroncsok hátsó végei közelebb vannak egymáshoz. A kerékszéttartás kanyarban túlkormányozottságot okoz, és olyan érzés, mintha a gépjármű túl élesen, 'bólintva' venné be a kanyart. Ha a kerekek széttartanak, a kopás belülről kezdődik el. Ezt a fajta kopást ,,fűrészfogas" kopásnak hívják, és jól érezhető, ha végighúzzuk a kezünket a gumiabroncs futófelületén.
A kerékösszetartás a gumiabroncsok elülső és hátsó része közötti távolság különbsége. A kerékösszetartás beállításai befolyásolják a vezethetőségi jellemzőket a gépjármű kanyarodása közben.
Kerékösszetartásról akkor beszélünk, amikor a gumiabroncsok elülső végei közelebb vannak egymáshoz. A kerékösszetartás kanyarban alulkormányozottságot okoz. Ha túl nagy a kerékösszetartás, a futófelület a külső szélektől kezd el kopni.
Kerékszéttartásról akkor beszélünk, amikor a gumiabroncsok hátsó végei közelebb vannak egymáshoz. A kerékszéttartás kanyarban túlkormányozottságot okoz, és olyan érzés, mintha a gépjármű túl élesen, 'bólintva' venné be a kanyart. Ha a kerekek széttartanak, a kopás belülről kezdődik el. Ezt a fajta kopást ,,fűrészfogas" kopásnak hívják, és jól érezhető, ha végighúzzuk a kezünket a gumiabroncs futófelületén.
.......................2012-10-26 18:38:30 // 26074
"Az első összetartás igaz csak 0,1 mm, de annak negatívnak, -2±0,8 mm-nek, tehát széttartásnak kéne lennie, a negatív dőlés kompenzációja miatt"
miért kellene negatívnak lennie?
ezt honnan veszed?
minden elsökerekes autónak kerékösszetartása van,
amit az Alfa gyárilag megad az nem jó,
vagy 5 ször állítottunk a Mito n míg jó lett,és az összetartás POZITÌV
ja a 1,5 fok kerékdölés pedig nem sok,attól nem fogja a gumit enni
(3 fok körül már számít)
LÈNYEG :
ha eddig sem kopott rendellenesen a gumi ;NE nyúlj hozzá
miért kellene negatívnak lennie?
ezt honnan veszed?
minden elsökerekes autónak kerékösszetartása van,
amit az Alfa gyárilag megad az nem jó,
vagy 5 ször állítottunk a Mito n míg jó lett,és az összetartás POZITÌV
ja a 1,5 fok kerékdölés pedig nem sok,attól nem fogja a gumit enni
(3 fok körül már számít)
LÈNYEG :
ha eddig sem kopott rendellenesen a gumi ;NE nyúlj hozzá
droberto2012-10-26 18:11:05 // 26073
A mai "shoppingtúrakor" a múltkor említett A oszlop takaró - műszerfal kombó elviselhetetlen hangorgiába csapott.
Nincs mese szét kell szednem még egyszer és megpróbálok rájönni a szivacs szerepére. Legvégső esetben levágok belőle, mert így nagyon odafeszíti a kárpitot a műszerfalnak.
Nincs mese szét kell szednem még egyszer és megpróbálok rájönni a szivacs szerepére. Legvégső esetben levágok belőle, mert így nagyon odafeszíti a kárpitot a műszerfalnak.
droberto2012-10-26 18:08:09 // 26072
Ez az látod... nekem még zeném sincs... :(
Egyébként ezek tényleg olyan pici zajok, amit fel sem lehet venni egy "mezei" telefonnal.
Egyébként ezek tényleg olyan pici zajok, amit fel sem lehet venni egy "mezei" telefonnal.
droberto2012-10-26 17:51:27 // 26071
Ne bánd! A vasad eredetit érdemel!
droberto2012-10-26 17:50:32 // 26070
Kerék: Ezeket tetted most is fel? A dísztárcsát és lemezfelnis télikereket a kocsihoz kaptad, vagy már te vetted utólag?
Futómű: Ezek nem a legjobb értékek. :(
- Az első összetartás igaz csak 0,1 mm, de annak negatívnak, -2±0,8 mm-nek, tehát széttartásnak kéne lennie, a negatív dőlés kompenzációja miatt.
- A jobb első kerék - ahogy sokunknak - túlzottan dől (a tetején befele). A helyes beállítás a könyve szerint -35'±20', az Autodata szerint pedig -20'±20'-nak kéne lennie. Ezen csak mókányolással lehetne állítani. Ezzel a geometriával a köpeny belső fele túlzott kopásnak van kitéve.
- A csapterpesztés és a csapdőlés jobb oldalon stimmel, de a bal oldal "sántít".
Nem tudom mi alapján állította, de én megfontolnám, hogy visszavigyem. Itt vannak a helyes értékek.
Futómű: Ezek nem a legjobb értékek. :(
- Az első összetartás igaz csak 0,1 mm, de annak negatívnak, -2±0,8 mm-nek, tehát széttartásnak kéne lennie, a negatív dőlés kompenzációja miatt.
- A jobb első kerék - ahogy sokunknak - túlzottan dől (a tetején befele). A helyes beállítás a könyve szerint -35'±20', az Autodata szerint pedig -20'±20'-nak kéne lennie. Ezen csak mókányolással lehetne állítani. Ezzel a geometriával a köpeny belső fele túlzott kopásnak van kitéve.
- A csapterpesztés és a csapdőlés jobb oldalon stimmel, de a bal oldal "sántít".
Nem tudom mi alapján állította, de én megfontolnám, hogy visszavigyem. Itt vannak a helyes értékek.
Piritu - 1.000.0002012-10-26 17:18:55 // 26069
A titok megoldódott, Replika a felni, de elvitték az orrom elől :-(
Dömpi (il dottore)2012-10-26 15:30:03 // 26068
Liquid2012-10-26 15:19:51 // 26067
van rajta, de nincs "mindenhol" és ha jól emlézekem akkor csak a könyöklő felöli oldalon van, gondolom a zörgést megakadályozandó, viszont a bőrüléshez hozzádörzsölődik és nyiszog
'''''2012-10-26 14:55:12 // 26066
Nekem van rajta.
.......................2012-10-26 14:25:04 // 26065
de csak fotóval,vagy esetleg videóval,de min hanggal
nem tudom mit vagytok úgy oda egy kis zörgéstöl,
egyszerüen hangosabbra kell venni a zenét :)
nem tudom mit vagytok úgy oda egy kis zörgéstöl,
egyszerüen hangosabbra kell venni a zenét :)
droberto2012-10-26 14:20:22 // 26064
Bocs, 26065-re akart menni a válasz. :)
droberto2012-10-26 14:19:08 // 26063
A villanyülést, a tükörbehajtást és a küszöbjeit szívesen kicsemegézném belőle! :)))
droberto2012-10-26 14:17:22 // 26062
Utólagos ti felni porig ültetve (min 40 mm).
droberto2012-10-26 14:16:48 // 26061
Azért véleményem szerint nem is állna olyan sok sorból a táblázat. Az 159 SZVSZ egy kiváló minőségben összeszerelt autó, de vannak olyanok, akiket még az apró kis hangok is zavarnak....
Liquid2012-10-26 14:12:19 // 26060
ez okos ötlet, támogatom
Coolby2012-10-26 13:46:14 // 26059
hát ez vagy valami vagy megy valahova... :)
furcsán olcsó.
furcsán olcsó.
droberto2012-10-26 13:39:51 // 26057
Sajnos ez ilyen, viszont nélküle is egész elviselhetőek a mínuszok, mert hamar átmelegszik.
droberto2012-10-26 13:36:44 // 26056
De van az 59-ben is, de ez a nyüszögést egy másik része generálja. Pontosan még nem detektáltam, mert csak ritkán hallani és akkor is csak az utasnál.
Júlia1592012-10-26 13:35:26 // 26055
Köszönöm a gyors választ, remek hírek. De az kicsit megnyugtató, hogy típushiba, legalább nem én vagyok az oka. Egyenlőre még nincs vészesen hideg, de ha lesz időm, ráfekszem a témára :(
.......................2012-10-26 13:20:24 // 26054
a csaton a brerában van egy réteg vékony textil,neketek nincs?
Piritu - 1.000.0002012-10-26 12:20:16 // 26053
Jól emlékszel, bár azóta újra előjött. Ha lejár a gari, majd szétszedem én :-P
droberto2012-10-26 11:39:16 // 26052
Valaki tudja, hogy ezek a kiegészítő motormelegítő fűtő"berendezések" hol vannak?
A biztosítékjaik helyén nekem nincs semmi. :(
Kiegészítő fűtőberendezés (hűtőfolyadék előmelegítő 600W) F72 50A akkumulátor felett
Kiegészítő fűtőberendezés (hűtőfolyadék előmelegítő 300W) F08 30A akkumulátor mellett
A biztosítékjaik helyén nekem nincs semmi. :(
Kiegészítő fűtőberendezés (hűtőfolyadék előmelegítő 600W) F72 50A akkumulátor felett
Kiegészítő fűtőberendezés (hűtőfolyadék előmelegítő 300W) F08 30A akkumulátor mellett
droberto2012-10-26 10:46:42 // 26051
Vsz. elszakadt a fűtőszálad.
Sokunk szenved ebben a problémában. Típushiba sajnos!
Ha valahol eszakadt egyik sem működik (vsz. sorba van kötve a kettő). Azt meg, hogy langyos a tested melegétől érzed (a sok bőrellenesnek ezt megmutatnám szívesen).
A probléma elhárítására három megoldás ismert:
1. A rossz (vsz. az alsó) fűtőbetét újra cserélése (20-30k Ft). (Erhard tagunkat ajánlom ez ügyben)
2. A rossz (vsz. az alsó) fűtőbetét újra cserélése (alsó+felső ~18K).
3. A rossz fűtőbetét javítása. Ez több kevesebb sikerrel működik/működött a kartársaknál. Vannak róla blogok is, Csabiii159 pedig így csináltatta.
Sokunk szenved ebben a problémában. Típushiba sajnos!
Ha valahol eszakadt egyik sem működik (vsz. sorba van kötve a kettő). Azt meg, hogy langyos a tested melegétől érzed (a sok bőrellenesnek ezt megmutatnám szívesen).
A probléma elhárítására három megoldás ismert:
1. A rossz (vsz. az alsó) fűtőbetét újra cserélése (20-30k Ft). (Erhard tagunkat ajánlom ez ügyben)
2. A rossz (vsz. az alsó) fűtőbetét újra cserélése (alsó+felső ~18K).
3. A rossz fűtőbetét javítása. Ez több kevesebb sikerrel működik/működött a kartársaknál. Vannak róla blogok is, Csabiii159 pedig így csináltatta.
droberto2012-10-26 10:37:08 // 26050
Egyszer kéne csinálni, egy ilyen 159 zörgés táblázatot. Biztos sokan mosolyognak ezen, de hasznos lenne és sokunknak megoldana egy csomó ideget.
Sok ilyen tagunk van (sajnos az egyik már elment†) aki vette a fáradságot és leírta őket, sőt sokan még a megoldást is...
Sok ilyen tagunk van (sajnos az egyik már elment†) aki vette a fáradságot és leírta őket, sőt sokan még a megoldást is...
Júlia1592012-10-26 10:36:55 // 26049
Sziasztok!
Először is köszönet a kedves köszöntésért, amit néhányotoktól kaptam :)
Máris írok nektek, sajnos egy felmerült problémával kapcsolatban. Nem igazán szuperál az ülésfűtésem a sofőr oldalon. Először azt hittem, hogy ez a langyos verzió a normális, de aztán volt szerencsém kipróbálni az anyósülést is, ami olyan meleg, hogy tojást lehetne sütni rajta. Mielőtt bárki megkérdezné, nem, nem térdeltem rá, és semmiféle merényletet nem követtem el az ülés ellen, amivel a fűtőszálat kivégezhettem volna. Ráadásul a hát résznél sem melegít, így szerintem ez a verzió kizárva. Mivel egy picit langyos, arra tippelek, hogy a kapcsoló romolhatott el, de ti, a nagy "öregek" a 159 témában talán hozzá tudtok szólni a problémámhoz :) Ugye nem menthetetlen? előre is köszi, üdv! :)
Először is köszönet a kedves köszöntésért, amit néhányotoktól kaptam :)
Máris írok nektek, sajnos egy felmerült problémával kapcsolatban. Nem igazán szuperál az ülésfűtésem a sofőr oldalon. Először azt hittem, hogy ez a langyos verzió a normális, de aztán volt szerencsém kipróbálni az anyósülést is, ami olyan meleg, hogy tojást lehetne sütni rajta. Mielőtt bárki megkérdezné, nem, nem térdeltem rá, és semmiféle merényletet nem követtem el az ülés ellen, amivel a fűtőszálat kivégezhettem volna. Ráadásul a hát résznél sem melegít, így szerintem ez a verzió kizárva. Mivel egy picit langyos, arra tippelek, hogy a kapcsoló romolhatott el, de ti, a nagy "öregek" a 159 témában talán hozzá tudtok szólni a problémámhoz :) Ugye nem menthetetlen? előre is köszi, üdv! :)
Shadin2012-10-26 10:23:23 // 26048
Hi,
Lehet, hogy nem ugyanaz a zörgés, de az én esetem az volt, hogy a szélvédő külső alsó sarkában lévő pozicionáló- távtartó műanyag okozott hűvösebb időben zörgést, nyekergést. Tisztára olyan volt mintha belülről a jobb oldali A oszlop mellett a műszerfalból jönne. Ezt tompítandó megfeszítettem a szélvédőt egy kicsit. Addig jártam vele így, mígnem a feszültség eltörte a szélvédőt :-( mert ugye ez várható volt. Ez az egész a cserénél derült ki, miután szétbontottam a külső keretet, megnyomkodtam a (törött) szálvédő sarkát és zörgött. Csere után néma csend lett. Én így járom az iskolát :-)
üdv
Z
Lehet, hogy nem ugyanaz a zörgés, de az én esetem az volt, hogy a szélvédő külső alsó sarkában lévő pozicionáló- távtartó műanyag okozott hűvösebb időben zörgést, nyekergést. Tisztára olyan volt mintha belülről a jobb oldali A oszlop mellett a műszerfalból jönne. Ezt tompítandó megfeszítettem a szélvédőt egy kicsit. Addig jártam vele így, mígnem a feszültség eltörte a szélvédőt :-( mert ugye ez várható volt. Ez az egész a cserénél derült ki, miután szétbontottam a külső keretet, megnyomkodtam a (törött) szálvédő sarkát és zörgött. Csere után néma csend lett. Én így járom az iskolát :-)
üdv
Z
droberto2012-10-26 10:21:52 // 26047
Ha jól emlékszem anno a Piritunak (és talán másnak is) volt ilyen gondja. Az emelőszerkezet szétszedése és bezsírzása úgy tudom megoldotta a gondját. Azt írta ha egy kicsit elállította utána jó volt egy darabig.
A másik ami lehet (nálam is hasonló van) - amit meg a Liquid mondott -, hogy az öv csatfogadó része ér hozzá az üléshez, melynek hangja lovaskocsi feelinget biztosít.
A másik ami lehet (nálam is hasonló van) - amit meg a Liquid mondott -, hogy az öv csatfogadó része ér hozzá az üléshez, melynek hangja lovaskocsi feelinget biztosít.
Coolby2012-10-26 07:03:22 // 26046
ez nekem is. marha idegesítő, kicsit szarabb úton, olyan, mintha lovaskocsin ülnék... de én úgy éreztem, hogy csak az ülés műanyag eleme zörög... rá kellene nézni, hogy mi az pontosan, csak még nem jutottam oda.
Piritu - 1.000.0002012-10-25 23:12:42 // 26045
Azért ez a Duna forrás kérdés nem ilyen egyszerű :-DD
Piritu - 1.000.0002012-10-25 22:33:27 // 26044
Viszont ezek is 18-asok. Amit nekem hoznak, az 7,5x17-es és antracit metál. Egyre kíváncsibb vagyok...
Dömpi (il dottore)2012-10-25 21:29:56 // 26043
detto
direttore2012-10-25 21:03:48 // 26042
Nekem a vezető felőli ajtónál a biztonsági öv vagy az ajtó és az oszlop találkozásánál zörög mindig valami. sima uton nem :((
Dömpi (il dottore)2012-10-25 20:41:58 // 26041
A főtengely ékszíjjtárcsa kivételével ki lett cserélve minden 120e km-nél.
Amúgy alapjáraton nincs a hang, felette minden tartományban hallani ha sebességben van a kocsi. Üresben szinte alig hallható.
Amúgy alapjáraton nincs a hang, felette minden tartományban hallani ha sebességben van a kocsi. Üresben szinte alig hallható.