Gábor792012-12-29 16:59:54 // 28527
Szia! Az utastér világítással én is így jártam: folyamatosan ad derengő fényt a LED. Aztán kicseréltem CANBUS-osra, így már jó. Gondolom van valami folyamatosan átmenő minimális áram, ami a hagyományos izzót nem, de a LED-et világításra "készteti", de ha van előtte egy ellenállás, akkor már nem elég neki az áram a "derengéshez":-) Valami ilyesmit olvastam, de nem értek hozzá igazán :-)
Alfonis2012-12-29 14:58:53 // 28526
Sziasztok!
Üdv Mindenkinek! Köszönöm a sok üdvözlést üzifalon. :)
2 hónapja van meg a 159. csoda kis járgány. Eddig 6 E km t mentünk vele. Semmi hiba. Ez maradjon is így. :P
írok pár sort az eddigi tapasztalataimról:
fogyasztása n.on jó szerintem. A kijelző nekem elég pontos. Mindig írtam a tankolásokat és kb ugyanazok jönnek ki. Többnyire autópályán használom. 6 liter körül eszik. Valamikor 5,7 valamikor 6,4. Ez így nemtom mitől függ széltől vagy ..... Az utazósebesség 130 Gps szerint. Ekkor van pont 140 en az óra.
Sok hozzászólásban olvastam, hogy a csomagtartó kapcsoló elromlik, így én is hamar beszereztem pár ledet és próbáltam ledesíteni a dolgokat. A csom tartó két oldalsóját kicseréltem azok nagyon jók lettek. Power led elég brutál fénye van. :) Viszont az ajtóban is cserélni akartam de amikor azt is kicseréltem akkor nyitásnál nem égtek hanem villogtak a ledek. Nem értem miért szóval így az maradt normál. 3 ból 2 az is jó de ha valakinek van valami orvossága rá... Belső tér világítás ügyben pedig kicseréltem a küszöbvilágítást - kesztyűtartó - és a hátsó olvasólámpák ebből a hátsó olvasólámpa halványan menet közben is égve maradt számomra ez is rejtély így azokat is visszacseréltem. :D Pedig olyan jó erősek a helyettesítő ledek... :S
Szervizelés is kipipálva. Szervo olaj - váltóolaj - motorolaj + szűrő - levegőszűrő - üzemanyagszűrő.
Olajszűrő házának a leszedéséhez létezik vmi spec kulcs? azzal szívás volt kicsit. Meg a levegőszűrő egyik csavarját is beletépték így nem jött kifele a csavar hanem elpörgött.
EGR szelepet is ledugóztuk amit aztán kiírt a gép 30 -40 km re rá. Gyárilag már volt benne szűkítő 3 lyukkal. Így visszatettem azt. Ötletek?
És még egy nagy kérdésem lenne. Blue & Me nav cd m nincs ezt le lehet tölteni és jól működik a nav rajta?
Na megírtam első hozzászólásom. Segítséget előre is köszönöm. :)
Üdv Mindenkinek! Köszönöm a sok üdvözlést üzifalon. :)
2 hónapja van meg a 159. csoda kis járgány. Eddig 6 E km t mentünk vele. Semmi hiba. Ez maradjon is így. :P
írok pár sort az eddigi tapasztalataimról:
fogyasztása n.on jó szerintem. A kijelző nekem elég pontos. Mindig írtam a tankolásokat és kb ugyanazok jönnek ki. Többnyire autópályán használom. 6 liter körül eszik. Valamikor 5,7 valamikor 6,4. Ez így nemtom mitől függ széltől vagy ..... Az utazósebesség 130 Gps szerint. Ekkor van pont 140 en az óra.
Sok hozzászólásban olvastam, hogy a csomagtartó kapcsoló elromlik, így én is hamar beszereztem pár ledet és próbáltam ledesíteni a dolgokat. A csom tartó két oldalsóját kicseréltem azok nagyon jók lettek. Power led elég brutál fénye van. :) Viszont az ajtóban is cserélni akartam de amikor azt is kicseréltem akkor nyitásnál nem égtek hanem villogtak a ledek. Nem értem miért szóval így az maradt normál. 3 ból 2 az is jó de ha valakinek van valami orvossága rá... Belső tér világítás ügyben pedig kicseréltem a küszöbvilágítást - kesztyűtartó - és a hátsó olvasólámpák ebből a hátsó olvasólámpa halványan menet közben is égve maradt számomra ez is rejtély így azokat is visszacseréltem. :D Pedig olyan jó erősek a helyettesítő ledek... :S
Szervizelés is kipipálva. Szervo olaj - váltóolaj - motorolaj + szűrő - levegőszűrő - üzemanyagszűrő.
Olajszűrő házának a leszedéséhez létezik vmi spec kulcs? azzal szívás volt kicsit. Meg a levegőszűrő egyik csavarját is beletépték így nem jött kifele a csavar hanem elpörgött.
EGR szelepet is ledugóztuk amit aztán kiírt a gép 30 -40 km re rá. Gyárilag már volt benne szűkítő 3 lyukkal. Így visszatettem azt. Ötletek?
És még egy nagy kérdésem lenne. Blue & Me nav cd m nincs ezt le lehet tölteni és jól működik a nav rajta?
Na megírtam első hozzászólásom. Segítséget előre is köszönöm. :)
David | Centocinquantanove2012-12-29 12:43:21 // 28525
Az enyém csak 2 hónappal fiatalabb, de abban is 185K volt mikor vettem... és 50 gurigával több volt a vételára... Nincs nagy tapasztalatom, de szerintem érdemes lenne megsasolni...
Fairlane2012-12-29 12:20:31 // 28524
Majd a nepper (vagy a tulaj) visszetekeri, akár többet is. És lehet örülni a 100K-t futott autónak :)
mizooo2012-12-29 12:15:47 // 28523
Sajnos elég messze van tőlem, úgy döntöttem nem megyek el megnézni. Jó lenne egy picivel kevesebb KM-el kocsit venni ennyiért :)
ALFI1562012-12-29 11:53:45 // 28522
Világos belsővel annyira nem nyerő szerintem.
mizooo2012-12-29 10:44:19 // 28521
Sziasztok ismeri valaki?
159
Felhívtam második tulaj rokontól vette kicsivel 200K fölött a KM de legalább valós.
Egy nepper lehet gyorsan megveszi visszatekernek belőle 50 ezret és 3-400 ezerrel drágábban mehet is fel. :S
159
Felhívtam második tulaj rokontól vette kicsivel 200K fölött a KM de legalább valós.
Egy nepper lehet gyorsan megveszi visszatekernek belőle 50 ezret és 3-400 ezerrel drágábban mehet is fel. :S
droberto2012-12-28 23:41:16 // 28520
Nekem nagyon teccik ebben a változatban.
Nem is értem miért nem népszerű.
Mondhatnám úgy is, hogy méltánytalanul népszerűtlen. :(
Pedig van választék és nem is drága.
Nem is értem miért nem népszerű.
Mondhatnám úgy is, hogy méltánytalanul népszerűtlen. :(
Pedig van választék és nem is drága.
droberto2012-12-28 23:23:21 // 28519
Nagy kéjenc az az eb ott hátul. Élvezi rendesen az olasz luxust. :)
Amikor a gazdája bevadul, meg tud azért kapaszkodni? :)
Amikor a gazdája bevadul, meg tud azért kapaszkodni? :)
droberto2012-12-28 23:18:06 // 28518
Faggasd ki a központizár vezérlőt MES-el, lehet van valami hibakód, amivel el lehet indulni.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-28 22:03:04 // 28517
áhh nagyon nem gyere be :)
Gábor792012-12-28 21:58:21 // 28516
Oké, köszi a segítséget... a cartárs nevében is :-)
Pityukoma2012-12-28 21:52:58 // 28515
Így már értem az egyterűt :-)
Off:
Multipla-n nem gondolkodtál? 6személyes és úgy is van még 350l csomagtartó ha benn van az összes ülés! Nekem 5 évig volt meg (még a ronda fajta) nagyon szerettem.A praktikumával fogott meg.Egyszer fogadtam a kollegámmal hogy 10 másodperc alatt kiszedem az ülést.... vesztettem 12mp volt. Igénytelen mint az összes JTD és beérte városban 7 literrel.
On: azért nem ALFA :-)
Off:
Multipla-n nem gondolkodtál? 6személyes és úgy is van még 350l csomagtartó ha benn van az összes ülés! Nekem 5 évig volt meg (még a ronda fajta) nagyon szerettem.A praktikumával fogott meg.Egyszer fogadtam a kollegámmal hogy 10 másodperc alatt kiszedem az ülést.... vesztettem 12mp volt. Igénytelen mint az összes JTD és beérte városban 7 literrel.
On: azért nem ALFA :-)
Pityukoma2012-12-28 21:41:46 // 28514
Bocs arról lemaradtam:-( De így legalább végig olvastam előtte-utána lévő HSZ-et is amik kimaradtak.
GTPeti2012-12-28 21:21:57 // 28513
Jó kép, Like! ;)
Tibcsi1662012-12-28 21:15:26 // 28512
Üdv a csapatban!! Szép a vasad. Lehetne majd róla még néhány kép és adat ?!
Azt kívánom ennél nagyobb gondod ne is legyen a jövő évben :)
Amúgy ötletem sincs :( De szerintem valami kis elektromos probléma lehet csak.
Azt kívánom ennél nagyobb gondod ne is legyen a jövő évben :)
Amúgy ötletem sincs :( De szerintem valami kis elektromos probléma lehet csak.
Tibcsi1662012-12-28 21:07:28 // 28511
Ez így van, a gyári súlyadatok elég tájékoztató jellegűek, és inkább lefelé csalnak ;) Nekem a 166-om is gyári adat szerint 1490kg lenne. Mérlegen pedig kb. 1700 kg volt!!! A 159emmel még nem voltam mérlegen de az biztos, hogy nehezebb a 166-nál! Tehát simán lehet 1800-1900kg üresen!!
Ez a súlyadat is olyan lehet mint a fogyasztás :) Mindig kevesebbet írnak mint a valóság.. Persze típusonként nagy az eltérés. Lehet olyan ahol 100 de van ahol 200kg az eltérés.
Ami biztos adat az a mérleg!
Ez a súlyadat is olyan lehet mint a fogyasztás :) Mindig kevesebbet írnak mint a valóság.. Persze típusonként nagy az eltérés. Lehet olyan ahol 100 de van ahol 200kg az eltérés.
Ami biztos adat az a mérleg!
Liquid2012-12-28 20:57:03 // 28510
Isten hozott! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-28 20:12:30 // 28509
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-28 19:34:26 // 28508
a távirányító meg az autó között :)
David | Centocinquantanove2012-12-28 19:08:47 // 28507
Elektromos összhang? Nem értem mire gondolsz... És utána egyszercsak van összhang? :D
Nem olyan vészes hiba, csa bosszant mégis...
Nem olyan vészes hiba, csa bosszant mégis...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-28 19:03:38 // 28506
mint ha nem lenne összhang ...vidd elektromos emberhez
David | Centocinquantanove2012-12-28 18:48:01 // 28505
Az elem jó, mindkét kulcsban. A három gombból egyikre sem reagál.
Mondom az van, hogy ha bedugom a kulcsot és 5 fokot elforgatom, tehát még nem nyit az autó, kihúzom, utána már reagál mindenre, és úgy működik, ahogy kell...
Mondom az van, hogy ha bedugom a kulcsot és 5 fokot elforgatom, tehát még nem nyit az autó, kihúzom, utána már reagál mindenre, és úgy működik, ahogy kell...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-28 18:44:51 // 28504
távirányítóban jó az elem? egyik gombra sem reagál? mindegyik távirányítóval ezt csinálja?
David | Centocinquantanove2012-12-28 18:38:47 // 28503
Nincs abszolut semmi reakció, sem villanás, sem hang, sem semmi. Mechanikus baja talán nincs, mert utána az első (max. második) "manuális" nyitás után működik rendesen... Nyit és zár is elsőre...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-28 18:33:11 // 28502
üdv itt a fanatikusok között :)
próbálja nyitni vagy abszolút semmi? elméletileg a komfortelektronika vezérli ha meg mechanikus baja van akkor nem javítható :(
próbálja nyitni vagy abszolút semmi? elméletileg a komfortelektronika vezérli ha meg mechanikus baja van akkor nem javítható :(
David | Centocinquantanove2012-12-28 18:28:02 // 28501
Sziasztok!
Pár napja vagyok büszke tulaja egy 159 SW-nek. Úgy vettem, hogy a központizár egy hidegebb éjszaka (+5 fok alatt) után reggel nem nyit, csak ha a kulcs tollát egy minimálisan megmozgatom a zárban (nem nyitok rá teljesen)... A csomagtér ajtó sem nyit egyből. Utána viszont egész nap úgy működik a zár, ahogy kell...
Van/volt valakinek hasonló tünete? Tipp? Előre is köszike!
Pár napja vagyok büszke tulaja egy 159 SW-nek. Úgy vettem, hogy a központizár egy hidegebb éjszaka (+5 fok alatt) után reggel nem nyit, csak ha a kulcs tollát egy minimálisan megmozgatom a zárban (nem nyitok rá teljesen)... A csomagtér ajtó sem nyit egyből. Utána viszont egész nap úgy működik a zár, ahogy kell...
Van/volt valakinek hasonló tünete? Tipp? Előre is köszike!
Tibcsi1662012-12-28 17:53:38 // 28500
Igen, nagyon könnyen megoldható, ha HIGH SETUP-os az autó. Már fel is hívott a cartárs. Elmondtam neki minden tudnivalót :)
Tibcsi1662012-12-28 17:38:31 // 28498
Igen! ezt már én is írtam múltkor droberto-nak ;) HSZ: 27594
stukker19872012-12-28 17:05:43 // 28497
Én úgy tudom hogy év függő is a dolog.
PL: 5-6 évente esedékes a csere...
PL: 5-6 évente esedékes a csere...
Piritu - 1.000.0002012-12-28 16:37:46 // 28496
A flottákban nagyon ritkán cserélik le a vasat 100ezernél...
Mi pl. 200 ezerig hajtjuk.
Mi pl. 200 ezerig hajtjuk.
Dömpi (il dottore)2012-12-28 15:07:46 // 28495
HSZ 28124 és környéki HSZ-ek
Liquid2012-12-28 14:12:04 // 28494
pizzás2012-12-28 14:10:03 // 28493
sziasztok segéltséget kérek venni szeretnék 1 159 est vélemények róla mitök kell tartanom 2008 év 150 le 105000km benne kereskedőtől van állítólag flotta autó volt 1 tulajos mire kell nagyon oda figyelnem ?
Pityukoma2012-12-28 13:21:19 // 28492
A múltkor kérdés volt hogy látszik-e a fogasléc a kormánymű gumi harangjának a lehúzása után. Igen is + nem is :-) A jobb oldalon nem bukkan elő a bal oldalon viszont igen. Jobb kormányosnál vsz. fordítva van. Kormány zsírzásom
Csosznorbert2012-12-28 13:10:30 // 28491
1/3 ad tankkal, velem, teljesméretü pótkerék, egy krokiemelő, gyári 16-os kerekekkel majd 1700 kg voltam a mérlegen. pontosan olyan 1670-80 körül.
Csak úgy infóként irom... :)
Csak úgy infóként irom... :)
mizooo2012-12-28 12:55:45 // 28490
Én biztonságban érzem magam az 56-ban és az 59-ben még jobban fogom. Nem kell papír autó! Nézzétek meg a baleseteket pl.: A8 vs. Stift. No Comment.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-28 12:53:40 // 28489
én az adatokat a hozzá kapott gyári kézikönyvből veszem:
- gyorsulás 100-ra 8,1mp, sw 8,3
- súly 1630kg
a valóságban 1.8t....megtankolva, és sofőrrel majd 2t :(
- gyorsulás 100-ra 8,1mp, sw 8,3
- súly 1630kg
a valóságban 1.8t....megtankolva, és sofőrrel majd 2t :(
droberto2012-12-28 12:23:32 // 28488
Ezeket az adatokat az autókatalógusból gyűjtöttem, melynek forrásai a kezelési útmutatók, és az okmányirodák által is használt adatbázisok.
Nyílván lehetnek eltérések és a hibák, mint ahogyan a lenti példa is mutatja, de nincs más adatbázis birtokunkban.
A mérlegeléseddel kapcsolatban pedig: Anno és is mértem a Tipo-t és a műszakiban szereplő 1.058 kg-al köszönő viszonyban sem volt, jóval többet mértem annál. Az a gyanúm, hogy a 156 is jóval több a valóságban, mint a gyári érték.
Nyílván lehetnek eltérések és a hibák, mint ahogyan a lenti példa is mutatja, de nincs más adatbázis birtokunkban.
A mérlegeléseddel kapcsolatban pedig: Anno és is mértem a Tipo-t és a műszakiban szereplő 1.058 kg-al köszönő viszonyban sem volt, jóval többet mértem annál. Az a gyanúm, hogy a 156 is jóval több a valóságban, mint a gyári érték.
droberto2012-12-28 12:02:26 // 28487
Az én elképzelésem:
Az utódnál el kell érni, hogy még több biztonsági és kényelmi szolgáltatás mellett, a padlólemez legalább 100-120 kg-al könnyebb legyen úgy, hogy több típushoz használható legyen (lehetőleg a konszernen belül) és a beltér is növekedjen. Mindezt úgy, a kedvező statikai és biztonsági tulajdonságok megmaradjanak.
És a legfontosabb persze, hogy ismét hátulkaparjon. :)
Az utódnál el kell érni, hogy még több biztonsági és kényelmi szolgáltatás mellett, a padlólemez legalább 100-120 kg-al könnyebb legyen úgy, hogy több típushoz használható legyen (lehetőleg a konszernen belül) és a beltér is növekedjen. Mindezt úgy, a kedvező statikai és biztonsági tulajdonságok megmaradjanak.
És a legfontosabb persze, hogy ismét hátulkaparjon. :)
droberto2012-12-28 12:01:11 // 28486
Valószínűleg hibás a forrásom, mert azt leszámítva mindenhol pontosan 50 kg-al több a SportWagon mint a Berlina. Ez nekem is feltűnt. Jobb alapozni a használatira.
Ki is javítottam (és bővítettem is) a "táblázatot".
Alfa Romeo 156 FL utáni tömegek Distinctive felszereltséggel:
156 BN 1.9 m-JET 16V 150 LE - 1.305 kg
156 SW 1.9 m-JET 16V 150 LE - 1.355 kg
156 BN 2.4 m-JET 20V 175 LE - 1.385 kg
156 SW 2.4 m-JET 20V 175 LE - 1.435 kg
Alfa Romeo 159 FL előtti tömegek Distinctive felszereltséggel:
159 BN 1.9 JTDm 16V 150 LE - 1.535 kg
159 SW 1.9 JTDm 16V 150 LE - 1.585 kg
159 BN 2.4 JTDm 20V 200 LE - 1.630 kg
159 SW 2.4 JTDm 20V 200 LE - 1.680 kg
Alfa Romeo 159 FL utáni tömegek Distinctive felszereltséggel:
159 BN 1.9 JTDm 16V 150 LE - 1.490 kg
159 SW 1.9 JTDm 16V 150 LE - 1.540 kg
159 BN 2.4 JTDm 20V 200 LE - 1.585 kg
159 SW 2.4 JTDm 20V 200 LE - 1.635 kg
Konklúzió:
A 159 megjelenésekor az 1,9 esetében, 230 kg-al volt nehezebb mint a 156-os. A 2.4-es esetében, pedig 245 kg a tömeg növekmény.
A modellfrissítéskor sikerült a tömegből egységesen 45 kg-ot lefaragniuk, s így már csak 185-, és 200 kg-al lett nehezebb mint az előd.
SZVSZ ez már nem is olyan drasztikus többlet, tekintetbe véve, a méretnövekedést, az NCAP 5*-ot, a kategóriaelső torziós merevséget, az elpusztíthatatlan futóművet, az emissziókorlátozó segédberendezéseket, a gazdagabb felszereltséget, a belső anyagok minőségét, a szigetelést, és a nagy kerekeket.
Kérdések:
Vajon hogyan tudták elérni a súlycsökkenést?
Milyen szerkezeti elemeken tudtak könnyíteni?
Mivel a négy-, és az öthengeres is egységesen 45 kg-al lett könnyebb, ezért feltételezem, hogy nem az erőforrás tömegén csökkentettek.
Azt sem hiszem, hogy az ülésről tudtak farigcsálni ennyit. Bár meg kell jegyeznem az ülés marha nehéz. A bal egy simán van 35 kg.
Ki is javítottam (és bővítettem is) a "táblázatot".
Alfa Romeo 156 FL utáni tömegek Distinctive felszereltséggel:
156 BN 1.9 m-JET 16V 150 LE - 1.305 kg
156 SW 1.9 m-JET 16V 150 LE - 1.355 kg
156 BN 2.4 m-JET 20V 175 LE - 1.385 kg
156 SW 2.4 m-JET 20V 175 LE - 1.435 kg
Alfa Romeo 159 FL előtti tömegek Distinctive felszereltséggel:
159 BN 1.9 JTDm 16V 150 LE - 1.535 kg
159 SW 1.9 JTDm 16V 150 LE - 1.585 kg
159 BN 2.4 JTDm 20V 200 LE - 1.630 kg
159 SW 2.4 JTDm 20V 200 LE - 1.680 kg
Alfa Romeo 159 FL utáni tömegek Distinctive felszereltséggel:
159 BN 1.9 JTDm 16V 150 LE - 1.490 kg
159 SW 1.9 JTDm 16V 150 LE - 1.540 kg
159 BN 2.4 JTDm 20V 200 LE - 1.585 kg
159 SW 2.4 JTDm 20V 200 LE - 1.635 kg
Konklúzió:
A 159 megjelenésekor az 1,9 esetében, 230 kg-al volt nehezebb mint a 156-os. A 2.4-es esetében, pedig 245 kg a tömeg növekmény.
A modellfrissítéskor sikerült a tömegből egységesen 45 kg-ot lefaragniuk, s így már csak 185-, és 200 kg-al lett nehezebb mint az előd.
SZVSZ ez már nem is olyan drasztikus többlet, tekintetbe véve, a méretnövekedést, az NCAP 5*-ot, a kategóriaelső torziós merevséget, az elpusztíthatatlan futóművet, az emissziókorlátozó segédberendezéseket, a gazdagabb felszereltséget, a belső anyagok minőségét, a szigetelést, és a nagy kerekeket.
Kérdések:
Vajon hogyan tudták elérni a súlycsökkenést?
Milyen szerkezeti elemeken tudtak könnyíteni?
Mivel a négy-, és az öthengeres is egységesen 45 kg-al lett könnyebb, ezért feltételezem, hogy nem az erőforrás tömegén csökkentettek.
Azt sem hiszem, hogy az ülésről tudtak farigcsálni ennyit. Bár meg kell jegyeznem az ülés marha nehéz. A bal egy simán van 35 kg.
GTPeti2012-12-28 11:21:56 // 28485
A tekerős "állítsd, ahova akarod" boxnál csak egy rosszabb van: a "pedálbox". SZVSZ.
droberto2012-12-28 11:17:20 // 28484
Én elégedett vagyok az enyémmel. Bár nekem a box nélkül sem voltak problémáim.
Shadin2012-12-28 10:05:31 // 28483
Shadin2012-12-28 09:50:36 // 28482
Nekem a 116LE-s156-om volt Novitec box + pedáltuning kombinációval. 6.6 fogyasztás + nyers erő. Ahhoz képest az EURO4-es meg NCAP-os fa*ságok megölték a 159 "cuore sportivo"-ját. A fostalicska Ford Fusion 1.4 duratec motorja is jobban reagál a gázpedálra mint ahogy a 159. Kollár féle "stage1" mellé visszateszem a Sprintboostert, és meglátjuk...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-28 08:52:53 // 28481
nem tudom honnan veszed ezeket a kamu adatokat egyszer mérlegeld le az autódat és csodálkozni fogsz bizony dög nehéz az 59
droberto2012-12-28 01:20:29 // 28480
Szóval összegezve, SZVSZ egy 150 Le-s 159 meglehetősen dinamikus haladásra képes. Az OFF-osok 90-95%-át lelépi. Racionálisan gondolkodva a magyar utakra ennél nagyobb teljesítmény felesleges.
Egy 200-210 LE-s pedig, már-már élményszámba megy, mely egy igazi adrenalinbomba.
Persze nem vagyunk egyformák...
Egy 200-210 LE-s pedig, már-már élményszámba megy, mely egy igazi adrenalinbomba.
Persze nem vagyunk egyformák...
droberto2012-12-28 01:19:24 // 28479
Ja, és a gyári gyorsulás adat pedig:
AR 156 SW Distinctive 1.9 16V 150LE 1.355 kg - 9,7 s / 100km/h
AR 159 BN Distinctive 2.4 20V 200LE 1.630 kg - 8,4 s / 100km/h
Esszerint az öthengeres mozdony érinthetetlen. :)
AR 156 SW Distinctive 1.9 16V 150LE 1.355 kg - 9,7 s / 100km/h
AR 159 BN Distinctive 2.4 20V 200LE 1.630 kg - 8,4 s / 100km/h
Esszerint az öthengeres mozdony érinthetetlen. :)
droberto2012-12-28 00:59:19 // 28478
Ez a fél tonna különbség egy picit túlzás.
A pontosság kedvéért (ill., hogy itt meglegyen) kigyűjtöttem a hivatalos saját tömegeket a gyakori modelleknél Distictive felszereltséggel:
156 BN 1.9 m-JET 16V 150 LE - 1.305 kg
156 SW 1.9 m-JET 16V 150 LE - 1.355 kg
156 BN 2.4 m-JET 20V 175 LE - 1.385 kg
156 SW 2.4 m-JET 20V 175 LE - 1.435 kg
159 BN 1.9 JTDm 16V 150 LE - 1.535 kg
159 SW 1.9 JTDm 16V 150 LE - 1.615 kg
159 BN 2.4 JTDm 20V 200 LE - 1.630 kg
159 SW 2.4 JTDm 20V 200 LE - 1.680 kg
A 159 modellek tömege FL előtti tömeg.
Tehát, hogyha a szóban forgó két autó tömegét vesszük alapul, akkor:
1.630 - 1.355 = az csak 275 kg.
A pontosság kedvéért (ill., hogy itt meglegyen) kigyűjtöttem a hivatalos saját tömegeket a gyakori modelleknél Distictive felszereltséggel:
156 BN 1.9 m-JET 16V 150 LE - 1.305 kg
156 SW 1.9 m-JET 16V 150 LE - 1.355 kg
156 BN 2.4 m-JET 20V 175 LE - 1.385 kg
156 SW 2.4 m-JET 20V 175 LE - 1.435 kg
159 BN 1.9 JTDm 16V 150 LE - 1.535 kg
159 SW 1.9 JTDm 16V 150 LE - 1.615 kg
159 BN 2.4 JTDm 20V 200 LE - 1.630 kg
159 SW 2.4 JTDm 20V 200 LE - 1.680 kg
A 159 modellek tömege FL előtti tömeg.
Tehát, hogyha a szóban forgó két autó tömegét vesszük alapul, akkor:
1.630 - 1.355 = az csak 275 kg.