Fórum >> Típusok >> 159

Giuntini2014-04-18 09:14:20 // 52012
Ez a fogyasztás amióta a világ a világ mindig az egyik legérzékenyebb pontja az autósoknak. Mintha mindenki ezzel akarná kifejezni, hogy jobb a lába a másikénál. Egyik szomszédom tavaly vett egy vadiúj C 220CDI-t. Legalább 180 LE. Olyanokat mesél a fogyiról, hogy csak kiguvad a szemem. Jó start-stoppal, meg egyéb felesleges vakítással, de azt mondja, hogy Budapesten (hozzáteszem a Váci utcánál van az irodája) 6.5l-t fogyaszt. Dugóban és egyéb tötymörgésben. És ez csak budapesti. Gondolom országúton már saját maga termel, hiszen a Mercedes még gondolom erre is képes.
Liquid2014-04-18 09:00:12 // 52011
mit értesz alacsony fordulat alatt?
Shadin2014-04-18 08:56:42 // 52010
Így igaz, + a comp szerinti fogyasztás kisebb mint a tankolt kb. 10%-kal
Shadin2014-04-18 08:54:56 // 52009
1400-tól elég? Azt hallottam szakembertől, hogy amit érzek az a nyomatékon beremegés az relatíve normális, ue. csinálja minden agyon húzott német dízel :-D Nem a kuplungot forgatja el hanem tehetetlenségében megrázza a motor a kasztnit. Vagy Dömpinek van igaza és a féltengely miatt csinálja. Kuplung ok.
.......................2014-04-18 08:42:48 // 52008
Replikában gyártanak ti felnit ,de 18 as 17 coll mértetben
Szabolcs 1592014-04-18 08:29:53 // 52007
. 3 om személy fullra pakolva sàrvàr München KRESZ betartva!!!!!!
Liquid2014-04-18 08:27:40 // 52006
így van, az enyém 150 körül már 9-et kér, 130-nál kb. 8-at
Giuntini2014-04-18 08:17:58 // 52005
Így van. Haverom 320d-je 163 lóval, automatával is megeszik autópályán 150-es tempónál 8l-t bevallása szerint, pedig a BMW köztudottan jóval kevesebbet eszik mint a 159. Egyszer kipróbáltam a min fogyasztást autópályán Tatabánya oda -vissza 100km/h tempomattal, 6l. Szenvedés volt, de ez a minimum. Csodák nincsenek ebben az esetben. Az enyémnek nem véletlenül ír a specifikáció a városban 11.8l-t. Hozzáteszem EGR, DPF minden benne van, 2011-es frissítéssel.
Liquid2014-04-18 08:17:06 // 52004
ez nagyon szép
Giuntini2014-04-18 08:08:24 // 52003
Jó reggelt!
Mit jelent, hogy alacsony fordulaton használod a városban? Nekem az automata normál használatnál, kb. 2100-nál felvált. A 2011-es frissítés könnyen észrevehető, főleg a DPF-et érintette. Ha eredeti van rajta, akkor kb.800km-enként regenerál. Ha a 2011-es rajta van, akkor 4-500km.-enként.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-18 07:16:49 // 52002
eszik az 6.8-at 80-90-nél :))) 150-nél 7.5 környéke a herélt chip-es a többit nem hiszem el bárki bármit mond...
KollerT2014-04-18 00:27:38 // 52001
Honnan lehet megtudni, hogy melyik frissítés van rajta?
KollerT2014-04-18 00:21:16 // 52000
Azért kicsit elveszed a kedvem a chip tuningtól. :) Pedig nagyon jól jönne, mert én azért elég alacsony fordulaton közlekedem a városban, szóval jó lenne 1-200girivel, ha lejjebb húzna.
Piritu - 1.000.0002014-04-17 23:36:16 // 51999
Jó éjt mindenkinek!
Ricsi 1472014-04-17 23:05:31 // 51998
Hát ez durva, eszmeletlenul jol nez ki :)!
Giuntini2014-04-17 23:00:06 // 51997
Ez tökéletesen hihető, hiszen a 2.0 úgy hallottam kevesebbet eszik az 1.9-nél. Viszont a 2.4 nem tagadja meg magától a naftát.
Piritu - 1.000.0002014-04-17 22:57:40 // 51996
Gratula a k-hoz! :-))
Piritu - 1.000.0002014-04-17 22:51:05 // 51995
Ezeket tapasztaltam folyamatos haladásnál.
NinaZoli1562014-04-17 22:49:53 // 51994
Sziasztok!

159 mukodik biodiesellel?
Giuntini2014-04-17 22:46:58 // 51993
Az üzemanyag különbséget a régi dízeleknél lehetett jól észrevenni. Az itteni üzemanyagnál a Croma TD, ha odaléptél vagy keményen visszaváltottal rendesen nyomott füstöt. Érdekes, a kinti tankolás után miért nem tette? Halkabb volt, jobban ment, és főleg nem füstölt. Jó, azóta már jó pár év telt el.
Giuntini2014-04-17 22:36:32 // 51992
Ezért nekem hihetetlen az előbbiekben leírt az egyik car-társ által leírt 6.8l fogyasztás a 2.4-nél 145km/h átlagnál. A lóerőtöbbletet etetni kell. Múltkor írtam, hogy nagyobb sebességnél nem fogyaszt többet mint 130-nál tempomattal. De az a min. 8.5l-9l. Jó, azt hozzá kell tenni, hogy az enyém automata.
Szabolcs 1592014-04-17 22:07:41 // 51991
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 22:07:22 // 51990
Ez azért becsapós... Odakint is megmérted? Mert ha csak egy oda-vissza utat nézel, akkor hozzá kell tenni, hogy többnyire, ha elhagyjuk az országot, felfelé kell menni (Kárpát-medence jelleg...), visszafelé pedig lejt az út.

Pár decit ez is jelent...
Szabolcs 1592014-04-17 22:06:59 // 51989
f
Szabolcs 1592014-04-17 22:06:08 // 51988
147 es ti felnik kel
Szabolcs 1592014-04-17 22:04:22 // 51987
Egr
Szabolcs 1592014-04-17 22:03:50 // 51986
olasz fórumon találtam eszt le falazták
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-17 21:54:44 // 51985
hasonlókat tapasztaltam ....
Piritu - 1.000.0002014-04-17 21:44:54 // 51984
Megnéztem a Barcelona oda-vissza és a Róma oda-vissza fogyit. (Még a 156 1,9 mjet)
Barcelona: oda 6,8; vissza 6,7.
Róma: oda 6,3; vissza 6,05.
Igaz, mindkét esetben hazafelé magasabb átlagsebességet mentem, ami - mivel végig 130 tempomattal utaztam - zavartalanabb haladást, kevesebb fékezést/gyorsítást jelent.
Hamburg 159-el oda: 6,7 - vissza 7,3
Ricsi 1472014-04-17 21:37:52 // 51983
Ezt mar regebben is beszeltuk, ezt igy veszem eszre en is :)! Kinti gazolajbol egy 100-al siman tobbet megyek el, ugyan azon az utvonalon ugyan olyan sebesseggel ugyan olyan felnivel es gumival, a szel jaras valtozo :D motorhangja is szebb, de ez igy volt 4 evvel ezelott is a benzines bravamnal is...!
Liquid2014-04-17 21:28:35 // 51982
az enyém a bécsi gázolajból pont annyit eszik mint a Metro-sból,m vagy Shelleseből.
Ez a kintiből kevesebbet eszik mer az jobb, tipikus magyar placebo.
Giuntini2014-04-17 21:02:31 // 51981
Ez szép volt. Az Alfás máshogy ítéli meg az autóját, és nem a racionális érvek döntenek, hanem az érzelem. Nem csak egy autó státusza van, hanem lelke is. Valószínűleg azért, míg mások keresik a tökéletes autót, de soha nem találják meg, mi jól ismerjük autóink hibáit mégis szeretjük, a negatívumokat megbocsájtjuk, erényeit pedig felértékeljük.
Giuntini2014-04-17 20:48:00 // 51980
Egyébként elgondolkodtam, az elképzelhető, hogy a kinti gázolaj miatt kevesebbet fogyasztott. Akármit mondanak, a kinti gázolaj még mindig sokkal jobb a magyarnál. Nekem eddig mindegyik autóm kint Olaszországban kb. 1 literrel kevesebbet fogyasztott autópályán jobban odalépve , mint itthon.
Liquid2014-04-17 20:37:34 // 51979
ez így ebben a méretben nem az igazi, 1 centivel kisebb mint a 225/50R17, azonkívül Infinity...
Shadin2014-04-17 20:15:28 // 51978
Elvileg nem tudják megmondani szervizben sem, max a programozás száma látszik MES-ben pl.
Szabolcs 1592014-04-17 20:15:11 // 51977
nem lenne rossz utodnak
Shadin2014-04-17 20:14:11 // 51976
Franc. Majd finomkodok vele vagy visszább tekerjük...
Ricsi 1472014-04-17 20:07:54 // 51975
Pont ma lattam, hogy a varosban ment egy auto a belso savban, mogotte meg egy rendor, mar kezdett bele menni a rendor a seggebe amikor lefordult egy bolthoz az emberke...! Kivancsi lettem volna pedig, hogy mi lesz a dologbol, mert a rendor sem huzodott ki a kulsobe, direkt ment ra az elotte levore az tisztan latszott... De hat mint mondtam mi nalunk ezeket kirobbantani sem lehet a belso savbol :( :D!
Ricsi 1472014-04-17 19:58:33 // 51974
En is ketelkedtem benne, de egyszer egy nagyon offos geppel mentunk (bmw) es felre allitott egy ismeros rendor bennunket, es akkor kerdeztem tole, hogy az szabalyos-e ha a varosban is a belsoben maszkalnak 45-el, o azt mondta, h nem szabalyos es 10 ezer ft-al buntetheto...! Amugy kiraly lett a tetocsomagtartod :)!
Dömpi (il dottore)2014-04-17 19:12:00 // 51973
Hogy is hívták a Rákóczi szabadságharc idejében azt a brigadérost akinek az egyik lova Csínom-Palkó, a másik meg Csínom-Jankó volt?
Amúgy a kuruc kortól a huszároknak rendszerint 2 lovuk volt.
imi1562014-04-17 19:06:58 // 51972
:-D
Valahogy úgy:-))!Pedig a közmondás szerint az nem könnyű dolog:-)!
imi1562014-04-17 19:05:32 // 51971
Az sem lehet túl könnyű pénzkereset:-)!
Piritu - 1.000.0002014-04-17 18:58:49 // 51970
Azon spekulálok, hogy akkor most én két lovat ülök meg egy fen@kkel?
Piritu - 1.000.0002014-04-17 18:58:14 // 51969
Ráadásul nálam a nagyi kertje és az enyém azonos. Én örököltem :-))
Dömpi (il dottore)2014-04-17 18:57:33 // 51968
és gondold el, van aki ilyenekért még pénzt is kap :)
imi1562014-04-17 18:56:08 // 51967
Kiváló eszmefuttatás,bár nekem sosem jutott volna eszembe párhuzamot vonni az ősmagyar lovasnemzetünk és az Alfa közt:-))!
Piritu - 1.000.0002014-04-17 18:55:14 // 51965
No, nekem ezért van kizárólag fű az udvaron. A fűnyíró trakeszon körbe-körbe járva nem fájdul meg az ember dereka. Ja, és kényelmesen lehet sört inni menet közben :-)
Dömpi (il dottore)2014-04-17 18:53:16 // 51964
Fizikai munka közben sok időm van járatni az agyam. Általában ilyenkor különféle eszmefuttatások, elméletek futnak át az agyamon. Ttudom hülye vagyok, de most nem ez a lényeg, máshová akarok kilyukadni.
Na szóval, rádöbbentem az alfás lét, mint olyan szociálpszichológiai magyarázatára.
Merthogy miért is pont Magyarországon ilyen erős az alfás közösség, akiknek a tagjai érzelmileg erősen kötődnek szeretetük négykerekű tárgyához.
Ennek lehetséges oka, hogy mi magyarok ősi lovasnemzet vagyunk. Az őseink úgy szerették lovaikat, mint mi az alfáinkat.
Tehát azok, akik alfások, megszállott alfások, azokban vélhetőleg az ősi lovasnemzet génjei dominálnak.

...jó, tudom, túl fáradt vagyok, és pihenjek inkább!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak