A 170 lovasnak másoknál nincs dpf problémája
Kiütni fölösleges
Ja ,másoknál 7 alatt szokott enni autópályán a 2.0 jtdm
.......................2014-12-22 09:55:12 // 62576
Liquid2014-12-22 09:40:15 // 62575
A csomagtér nyitó a belső visszapillantó előtt konzolon van.
Pontosan melyik motorverzió van benne? A 2.-tól visszafelé problémás a DPF.
Maga a művelet nem nagy cucc, ki kell írni a szoftverből, magát a DPF-et, vagy ki kell venni és csövet a helyére, vagy csak kibelezik, esetleg átütik.
Csökken a fogyasztás utána.
Igen valóban van több kompromisszum is a 159-cel kapcsolatban. Tény hogy nem egy prakitikussági szempontok mentén épített egyterű. Nem arra való ezért nem is illendő így hasonlítani. A belterének a szűkösségét szokás emlegetni, főleg a hátsó fejteret. Viszont abszolutértékben csak a fejtér kicsi, a kolegák legalábbis elférnek. A különbség annyi, hogy amolyan pontosan szabott Armani öltöny, nem bőbugyogó.
Azt viszont nem tudom elképzelni, hogy egy sima Megan-nal bármiben is lehet egy lapon empíteni. A szivargyuszi tényleg fura helyen van de mivel nem bagózok ezért pont nem érdekel, hogy hogy sikerült letörni azt el se tudom képzelni.
Azt se igazán értem miért mondod törékenynek, szerintem inkább pont hogy masszív és túlbiztosított mindene. De hát erre mondják hogy ízlések és pofonok.
Viszont pont ebben a topikban nem leszel népszerű ha ilyen szavakkal hasonlítod egy egyszerű tucatautóhoz. :)
Pontosan melyik motorverzió van benne? A 2.-tól visszafelé problémás a DPF.
Maga a művelet nem nagy cucc, ki kell írni a szoftverből, magát a DPF-et, vagy ki kell venni és csövet a helyére, vagy csak kibelezik, esetleg átütik.
Csökken a fogyasztás utána.
Igen valóban van több kompromisszum is a 159-cel kapcsolatban. Tény hogy nem egy prakitikussági szempontok mentén épített egyterű. Nem arra való ezért nem is illendő így hasonlítani. A belterének a szűkösségét szokás emlegetni, főleg a hátsó fejteret. Viszont abszolutértékben csak a fejtér kicsi, a kolegák legalábbis elférnek. A különbség annyi, hogy amolyan pontosan szabott Armani öltöny, nem bőbugyogó.
Azt viszont nem tudom elképzelni, hogy egy sima Megan-nal bármiben is lehet egy lapon empíteni. A szivargyuszi tényleg fura helyen van de mivel nem bagózok ezért pont nem érdekel, hogy hogy sikerült letörni azt el se tudom képzelni.
Azt se igazán értem miért mondod törékenynek, szerintem inkább pont hogy masszív és túlbiztosított mindene. De hát erre mondják hogy ízlések és pofonok.
Viszont pont ebben a topikban nem leszel népszerű ha ilyen szavakkal hasonlítod egy egyszerű tucatautóhoz. :)
doby2014-12-22 09:15:25 // 62574
nem akartam senkinek a lelkébe gázolni.
minden hátrányát előre tudtam csak a jó pár évvel korábbi összehasonlításra reagáltam. mikor a csomagtartó és a hátsó lábtér méretét hasonlítottuk össze.
akkor még nem volt tapasztalatom a masinával ezért reagáltam.
170 lovas van, mert a gondoltam a frissebb fejlesztés talán a fogyasztásban visszaköszön.
eddig nem sikerült 7,5 alá vinnem simán annyit eszik mint a 3ezres chrysler 300cém .
törékeny a belső térre utalt. a béna helyre került kihajtható szivargyújtó (kapásból eltörtem) ami miatt a pohártartó használhatatlan.
a csomagtartóban az oldalsó kis ajtókat is mindig nyitva találom mikor a príma futóműve adottságait kihasználom. minden amihez nyúlok az utastérben olyan gyenge törékeny érzetet kelt.
a motorja miatt több szervizben is jártam már, mert gyengéllem és a fogyasztását meg sokallom. de sajnos nem találtak hibát, azt mondták, hogy max a részecskeszűrőt kellene kiiktatni amivel a jövőben úgyis problémáim lesznek.
szóval egy inkább szép autó mint amennyire jó. egyáltalán nem jobb annyival a megánnál mint gondolnátok. praktikus dolgokat nézem akkor meg sehol nincsen.
minden hibája mellett szeretjük és ha fele annyi baj lesz vele minta francia elődjével akkor már megérte.
egypár dologra nem jöttem még rá, ha nem utáltok annyira akkor segíthetnétek!
a csomagtér ajtónak nem találom bent a nyitó gombját csak a kulccsal tudom kinyitni azzal is csak akkor ha kiveszem a helyéről.
másik a részecskeszűrő témája, tényleg problémás, kivetessem?
minden hátrányát előre tudtam csak a jó pár évvel korábbi összehasonlításra reagáltam. mikor a csomagtartó és a hátsó lábtér méretét hasonlítottuk össze.
akkor még nem volt tapasztalatom a masinával ezért reagáltam.
170 lovas van, mert a gondoltam a frissebb fejlesztés talán a fogyasztásban visszaköszön.
eddig nem sikerült 7,5 alá vinnem simán annyit eszik mint a 3ezres chrysler 300cém .
törékeny a belső térre utalt. a béna helyre került kihajtható szivargyújtó (kapásból eltörtem) ami miatt a pohártartó használhatatlan.
a csomagtartóban az oldalsó kis ajtókat is mindig nyitva találom mikor a príma futóműve adottságait kihasználom. minden amihez nyúlok az utastérben olyan gyenge törékeny érzetet kelt.
a motorja miatt több szervizben is jártam már, mert gyengéllem és a fogyasztását meg sokallom. de sajnos nem találtak hibát, azt mondták, hogy max a részecskeszűrőt kellene kiiktatni amivel a jövőben úgyis problémáim lesznek.
szóval egy inkább szép autó mint amennyire jó. egyáltalán nem jobb annyival a megánnál mint gondolnátok. praktikus dolgokat nézem akkor meg sehol nincsen.
minden hibája mellett szeretjük és ha fele annyi baj lesz vele minta francia elődjével akkor már megérte.
egypár dologra nem jöttem még rá, ha nem utáltok annyira akkor segíthetnétek!
a csomagtér ajtónak nem találom bent a nyitó gombját csak a kulccsal tudom kinyitni azzal is csak akkor ha kiveszem a helyéről.
másik a részecskeszűrő témája, tényleg problémás, kivetessem?
Liquid2014-12-22 09:06:14 // 62573
hóógyne :)
Liquid2014-12-22 09:05:26 // 62572
meglehet :)
Béci Ɨ|ѯ2014-12-22 08:56:39 // 62571
Sajnos igen... :)
Piritu - 1.000.0002014-12-22 08:13:36 // 62570
Emlékszik még rá valaki? :-)
Piritu - 1.000.0002014-12-22 07:55:48 // 62569
Akkor még inkább érdekes a dolog, abban is volt szerencsém utazni...
Wasco2014-12-22 07:52:41 // 62568
Nos Neked akkor tényleg egy Megane való!! Tudom miről beszélek apósomnak az van.
Nem tudom mire gondoltál ugyan mikor azt írtad, hogy "törékeny vacak" lehet átvitt értelemben értetted? Pont pár napja volt itt téma utoljára, hogy sokan a súlyára panaszkodunk hisz a kombi 159 majd 1,8 tonna. Tényleg mint egy tank, jómagam azért vettem a 2.4 -es motorral...Én munkára használom minden nap, karbantartó vagyok (az ország szinte összes városát járom) és a legtöbbször létrától kezdve minden van nálam.
Bírja, Nekem elhiheted!!!
Gyakorlatilag a 159-es kormányát nem adnám 10 megane-ért.
Tudom persze én is elfogult vagyok.....:-)
Nem tudom mire gondoltál ugyan mikor azt írtad, hogy "törékeny vacak" lehet átvitt értelemben értetted? Pont pár napja volt itt téma utoljára, hogy sokan a súlyára panaszkodunk hisz a kombi 159 majd 1,8 tonna. Tényleg mint egy tank, jómagam azért vettem a 2.4 -es motorral...Én munkára használom minden nap, karbantartó vagyok (az ország szinte összes városát járom) és a legtöbbször létrától kezdve minden van nálam.
Bírja, Nekem elhiheted!!!
Gyakorlatilag a 159-es kormányát nem adnám 10 megane-ért.
Tudom persze én is elfogult vagyok.....:-)
'''''2014-12-22 07:48:38 // 62567
Ha már összehasonlítja,gondolom a 2005-2006-os gyártási szériáról mivel a 159 is akkor került gyártásba.
Piritu - 1.000.0002014-12-22 07:43:23 // 62566
Perdix visszatért :-D
Piritu - 1.000.0002014-12-22 07:41:57 // 62565
Melyik Megane-ról van szó?
Csak azért kérdem, mert volt szerencsém a legutolsó szériás kombival menni kb. 400 km-t. Nem az jött le, hogy kényelmes és szép lenne. A belső tere kimondottam olcsó műanyagokkal volt tele, az ülése meg hát finoman szólva se volt kényelmes. A 150% műszállal készült huzatról nem is beszélve...
Csak azért kérdem, mert volt szerencsém a legutolsó szériás kombival menni kb. 400 km-t. Nem az jött le, hogy kényelmes és szép lenne. A belső tere kimondottam olcsó műanyagokkal volt tele, az ülése meg hát finoman szólva se volt kényelmes. A 150% műszállal készült huzatról nem is beszélve...
'''''2014-12-22 07:40:14 // 62564
Nem akarlak bántani de amiket leírtál az tényleg szöges ellentétben van a valaha leírtakkal amiket tesztekben vagy akár bármelyik fórumon megjelent.
Törékenynek nehezen nevezhető (pont a súlya miatt szoktunk inkább panaszkodni ami ebből adódik).Gyengének sem nevezném (pl az én 2.4-em is csak program módosítással is 250le). Külalakot sem szeretném összehasonlítani,elfogadom,hogy neked a megane szebb.Méretével nekem nincs bajom (1990-től minden típus volt nálam) igaz,hogy a 166-nál kisebb de a 156-nál már nagyobb.
Ezek fényében nem tudlak igazán megérteni.
Jól láttam,a főképeden egy mito van?Összehasonlítanád azt is a megane-val?
Törékenynek nehezen nevezhető (pont a súlya miatt szoktunk inkább panaszkodni ami ebből adódik).Gyengének sem nevezném (pl az én 2.4-em is csak program módosítással is 250le). Külalakot sem szeretném összehasonlítani,elfogadom,hogy neked a megane szebb.Méretével nekem nincs bajom (1990-től minden típus volt nálam) igaz,hogy a 166-nál kisebb de a 156-nál már nagyobb.
Ezek fényében nem tudlak igazán megérteni.
Jól láttam,a főképeden egy mito van?Összehasonlítanád azt is a megane-val?
'''''2014-12-22 07:05:26 // 62563
Most akkor össze is raktad?
Chianti2014-12-22 01:37:30 // 62562
Természetesen mindenkinek joga van a tapasztalatait és/vagy véleményét megosztani másokkal. Te ezt elég rossz helyen és időben tetted. Ne számíts túl nagy népszerűségre nálunk...
Igen az Alfa Szerelem... és igen, lehet hogy nem tökéletes... na de mutass nekem egy tökéletes autót! A Mégane-on kívül!
Viszont azt állítani a 159-ről hogy "vacak", pláne egy Mégane-hoz képest, már ne is haragudj, de elég nagy ostobaság!
Az Alfa Romeo emblémájában több dizájn van, mint amit a Renault a létezése óta magáénak tudhat...
Szóval nem haragszom rád, tiszteletben tartom a hozzászólásodat, de jogom van vele nem egyetérteni...
Igen az Alfa Szerelem... és igen, lehet hogy nem tökéletes... na de mutass nekem egy tökéletes autót! A Mégane-on kívül!
Viszont azt állítani a 159-ről hogy "vacak", pláne egy Mégane-hoz képest, már ne is haragudj, de elég nagy ostobaság!
Az Alfa Romeo emblémájában több dizájn van, mint amit a Renault a létezése óta magáénak tudhat...
Szóval nem haragszom rád, tiszteletben tartom a hozzászólásodat, de jogom van vele nem egyetérteni...
GTPeti2014-12-22 00:59:11 // 62561
"az alfa egy szűk kényelmetlen gyenge kis törékeny vacak a megane-hoz képest. "
Vegyük sorra.
Szűk. Az. Nem egy 7-es busz, de még csak nem is egy egyterű. Viszont pont ugyanannyira szűk, mint a vásárláskor volt.
Kényelmetlen. A fene vigye el, én a 156-omból 900km után mindig úgy szállok ki, hogy lenne még bennem párszáz km... Utaztam már 159-ben is, ott sem volt ez másképp. Ellenben a legtöbb általam próbált német autó kemény ülései megviseltek.
Gyenge. Erősebb motorral kellett volna venni. Egy 2.4-ről mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy gyenge. De még egy 1.9 v. 2.0 mJet is egész jó társ lehet. Persze gondolom egy sportosságáról híres Mégane magasra teszi a mércét. (Sajnos a futóműről nem írtál semmi rosszat, pedig olyan szívesen felhoztam volna a KKL-t és a remek hangolását.)
Törékeny. Ez kb. a legutolsó szó, ami egy 159 kapcsán beugrana. Szokták ugye tanknak is becézni. Tele van anyaggal, agyon van merevítve, ez meglátszik a súlyán is. Szóval nem törékeny.
Szerintem vegyél egy Mégane-t.
Vegyük sorra.
Szűk. Az. Nem egy 7-es busz, de még csak nem is egy egyterű. Viszont pont ugyanannyira szűk, mint a vásárláskor volt.
Kényelmetlen. A fene vigye el, én a 156-omból 900km után mindig úgy szállok ki, hogy lenne még bennem párszáz km... Utaztam már 159-ben is, ott sem volt ez másképp. Ellenben a legtöbb általam próbált német autó kemény ülései megviseltek.
Gyenge. Erősebb motorral kellett volna venni. Egy 2.4-ről mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy gyenge. De még egy 1.9 v. 2.0 mJet is egész jó társ lehet. Persze gondolom egy sportosságáról híres Mégane magasra teszi a mércét. (Sajnos a futóműről nem írtál semmi rosszat, pedig olyan szívesen felhoztam volna a KKL-t és a remek hangolását.)
Törékeny. Ez kb. a legutolsó szó, ami egy 159 kapcsán beugrana. Szokták ugye tanknak is becézni. Tele van anyaggal, agyon van merevítve, ez meglátszik a súlyán is. Szóval nem törékeny.
Szerintem vegyél egy Mégane-t.
doby2014-12-22 00:29:26 // 62560
régebben iram egy hozzászólást amiben össze mértem a megant és a 159 est, ami után le lettem állítva, hogy nem egy kategória.
addig nem is jelentkeztem mivel nem volt 159-esel komolyabb tapasztalatom.
tényleg nem - és sajnos csak rosszabb lett a véleményem
az alfa egy szűk kényelmetlen gyenge kis törékeny vacak a megane-hoz képest.
kár részletezni, mert előttem kitárgyaltátok minden porcikáját.
teljesen érthető ezek után számomra, hogy az utakon miért olyan ritka mint a fehér holló.
a fiamnak vettem mert nekem is tetszett, de hamar elment a kedvem megint az alfától.
egy gyönyörű műalkotás, de a szépségébe beáldoztak mindent amit lehetett....talán többet is.
nem megbántani szeretnék senkit, mert tényleg páratlanul szép autó, de sajnos vak szerelemmel lehet csak vele együtt élni dolgozni.
évi több 100 ezret megyek különböző autókkal sokszor nagyon hosszú utakon időre, mielőtt azzal vádolnátok, hogy nincsen tapasztalatom összehasonlítási alapom.
nem egy vak német autó fan vagyok egyébként, csak egyszerűen leírtam a véleményem minden féle érdek nélkül.
ja mielőtt elásnátok inkább kellene egy156 is mint egy góf 7 és előbb megy fel a pulzusom egy gtv-től mint egy subaru vrx gtr corvettétől.
addig nem is jelentkeztem mivel nem volt 159-esel komolyabb tapasztalatom.
tényleg nem - és sajnos csak rosszabb lett a véleményem
az alfa egy szűk kényelmetlen gyenge kis törékeny vacak a megane-hoz képest.
kár részletezni, mert előttem kitárgyaltátok minden porcikáját.
teljesen érthető ezek után számomra, hogy az utakon miért olyan ritka mint a fehér holló.
a fiamnak vettem mert nekem is tetszett, de hamar elment a kedvem megint az alfától.
egy gyönyörű műalkotás, de a szépségébe beáldoztak mindent amit lehetett....talán többet is.
nem megbántani szeretnék senkit, mert tényleg páratlanul szép autó, de sajnos vak szerelemmel lehet csak vele együtt élni dolgozni.
évi több 100 ezret megyek különböző autókkal sokszor nagyon hosszú utakon időre, mielőtt azzal vádolnátok, hogy nincsen tapasztalatom összehasonlítási alapom.
nem egy vak német autó fan vagyok egyébként, csak egyszerűen leírtam a véleményem minden féle érdek nélkül.
ja mielőtt elásnátok inkább kellene egy156 is mint egy góf 7 és előbb megy fel a pulzusom egy gtv-től mint egy subaru vrx gtr corvettétől.
Dömpi (il dottore)2014-12-21 22:48:32 // 62559
nekem meg +2, V-elrendezésben :)
David | Centocinquantanove2014-12-21 22:27:41 // 62558
Egy tansitban is 50k a periódus, de ettől még nem ugyanaz a kategória a kettő.
tirex2014-12-21 22:26:03 // 62557
100ezer km kamionokban
GTPeti2014-12-21 22:19:48 // 62556
szosza, ugye te is érzed, hogy ez az összehasonlítás kicsit erős. Egy kamion motorja nem kicsit más, mint egy személyautóé. De ne csináljunk itt flame-t, írtam, mindenki akkor cserélje, amikor jónak látja!
GTPeti2014-12-21 22:18:22 // 62555
Amikről a 156-om blogjának első bejegyzéseiben írtam. ;)
.......................2014-12-21 22:18:01 // 62554
Kamionokban mennyi a csereintervallum manapság?
Haddel2014-12-21 22:06:34 // 62553
Milyen anyagokat használtál az alváz-,és üregvédelemre?
.......................2014-12-21 21:47:06 // 62552
Nekem is megcsinálod ?
persze nem ingyen
persze nem ingyen
Pityukoma2014-12-21 21:30:07 // 62551
GTPeti2014-12-21 20:59:30 // 62550
Like.
Ha elkészültél, mehet is az autó az Alfa-múzeumba. :)
Ha elkészültél, mehet is az autó az Alfa-múzeumba. :)
droberto2014-12-21 20:55:33 // 62549
GTPeti2014-12-21 20:16:15 // 62548
Én is kb. ezt az iskolát követem, de nem ítélem el aki nem.
(Csak azt, aki 20e-nél többet teker bele. :PP)
(Csak azt, aki 20e-nél többet teker bele. :PP)
'''''2014-12-21 19:21:05 // 62547
A turbóban lévő kerekeket viszont tudná tuningra cserélni vagy nagyobbra,ha a házat is hozzá maratná.
mzo2014-12-21 19:10:45 // 62545
Nekem is az 1.9 twin turbo urged be ha már turbó okosítás
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-21 18:49:03 // 62544
ebben a formában ez sem igaz...ha tényleg megveszed 0 km-en és cseréled az olajat 15-20e-ként meg oda figyelsz rá simán elmegy 3-400e km-et gond nélkül
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-21 18:47:01 // 62543
mindent lehet...kell egy közbetét
.......................2014-12-21 18:29:51 // 62542
.......................2014-12-21 18:27:18 // 62541
Nem tud ,mert az 1,9 nek egyben van a leömlő a turboval
A 2,4 nek meg nincs egyben
Max a 2.0jtdm turbot lehetne,azon meg van egy geom jeladó amit nem tudsz hova dugni
A 2,4 nek meg nincs egyben
Max a 2.0jtdm turbot lehetne,azon meg van egy geom jeladó amit nem tudsz hova dugni
Haddel2014-12-21 16:26:50 // 62540
Én két ünnep között fogom cserélni az olajat, idén már harmadjára:-) Tízezrenként.
'''''2014-12-21 16:18:50 // 62539
Tegyél rá mindjárt egy nagyobb turbót!Nem tudom,hogy pl a 2.4-é jó-e rá.
.......................2014-12-21 16:07:06 // 62538
A Selenia 20K arra lett kifejlesztve , h 20ekm ert birjon
Azt az ex Bravonál betartottam,és 210ezernél nem volt számottevő olajfogy vagy kartergáz
Azt az ex Bravonál betartottam,és 210ezernél nem volt számottevő olajfogy vagy kartergáz
ValeRossi462014-12-21 15:51:45 // 62537
Igazabol nem tudom. Egy par honapja talan.
GTPeti2014-12-21 15:27:47 // 62536
Szerintem a 20ekm sok. Egy lízingelt autónál nem számít...
tdemeter2014-12-21 14:54:06 // 62535
Neked miota sipolt a turbod?
Emlexem mikor itt voltal beszeltuk, hogy a tied is hangos.
Emlexem mikor itt voltal beszeltuk, hogy a tied is hangos.
.......................2014-12-21 13:29:36 // 62534
Ha megveszed új korában,és 20ekm erenként cserélsz olajat,simán elmennek gond nélkül a mai dieselek 300ekm ert
Nem egy kollégámnak aki németben dolgozik így van,
A használt autóktól ne várd ugyanezt...
Nem egy kollégámnak aki németben dolgozik így van,
A használt autóktól ne várd ugyanezt...
Giuntini2014-12-21 12:23:34 // 62533
Én sajnos a régi dízeleimből indultam ki, abból hogy ezek a nagy gépek, a világból kimennek, ahogy régen a Croma TD. Sajnos ezekre ez már nem igaz. Amikor annak idején a Croma TD-ben kint Olaszországban a Garda-tónál elkezdett szivárogni az egyik vízcső és bevittem az ottani márkaszervizbe, az én közel 400ezres futásteljesítményemet megmosolyogták. A cégnek volt egy ugyanolyan vasa mint az enyém, 600ezer km-el, motorprobléma nélkül. Ma már nem az a cél, hogy olyan autót gyártsanak ami nem igényel beavatkozást.
ValeRossi462014-12-21 11:33:01 // 62532
Az uj hirek h a turbo elhalalozott. Elvileg ennyi.az olaj nem tunt el teljesen,amint vontatin volt es egyeneabe allt
fel alatt volt egy kicsivel a nivon. Most viszik felujitasra. Remelm iden meglesz meg.
fel alatt volt egy kicsivel a nivon. Most viszik felujitasra. Remelm iden meglesz meg.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-21 10:12:22 // 62531
pontosítanék...nem ismert "hanyag" előélet az időzített bomba...sajnos rengetegen főleg a cégek szarnak rá az autó állapotára, megveszed a pár éves tutinak tűnő vételt és nem tudsz semmit csak, mint az emberek többsége keresi a szervizkönyvet és már meg is nyugszik áhh mindenhol ott a pecsét ezt rendesen szervizelték...csak mint pl a mi grande evo-nál kérdem én milyen szerviz az olyan aki le sem szedi a motortakarót és vagy nem veszi észre hogy az 1-es 2-es porlasztó kifúj kb 1 éve a dzsuva meg 1cm vastagon áll a porlasztók között?
GTPeti2014-12-20 23:47:01 // 62530
Most már legalább tudjuk, hogy milyen zászlót tűznél ki, ha eljutnál a Holdra. :)
Chianti2014-12-20 23:17:55 // 62529
Gratulálok, irigylésre méltó a fanatizmusod! Egyedi és stílusos módja a figyelemfelkeltésnek az egyszer biztos! Szigorú a póz! :o)
Giuntini2014-12-20 21:53:35 // 62528
Hát ez a probléma. Megvesszük a vasakat közel 200 ezres futásteljesítménnyel, és időzített bombán ülünk.
Shadin2014-12-20 21:47:06 // 62527
Mikor feltettem nem rázott. Kerekekben ~20 gramm volt, de nem tudom annak mi köze a fékhez.