Fórum >> Típusok >> 159

GTPeti2015-01-25 05:22:35 // 63826
"Ha a megnyitás után nem az történik aminek kell" Ha éppen egy rootkit települ fel 0,1 sec alatt, mielőtt elindulna a program, azt nem veszed észre.
Marcox2015-01-25 01:00:44 // 63825
Igen azt néztem, hogy vannak megoldások a felnyitásra, egyszerűek mint a faék. Van aki erősebb telót rak bele, van aki rugókkal operál. Meg ki lehet egészíteni ilyen kocsi "alá rúgok" opcióval.

Valami hasonlót kell felkutatnom mint ami a bauerekben van, hogy egy elektromotor mozgatja, mint a kapunyitót. Valahol viszont láttam léptető motort, hogy maga a motor mászik föl-alá a teleszkópon és úgy nyit-zár
Csabi2015-01-25 00:40:50 // 63824
Aerotwin---Már kibeszéltük tavaly is, de a tesztben azért felhívták a figyelmet, h a minőségre nagy hatással van a gyártási időpont, szóval, h mennyit állt azóta...Szerintem mi egy régi darabot kaptunk azért a nevetséges árért amennyiért vettük No.-ból.
Kíváncsi lennék egy itthon vásárolt horror árú darab mit tud...
egyébként nekem tavaly óta gyári van fenn, fény évekkel jobb, de csak lehet azért mert nem ezer évet állt a polcon...
droberto2015-01-25 00:30:47 // 63823
Még a nyitást egy rugóval meg tudod oldani, de a lecsukást?
droberto2015-01-25 00:29:43 // 63822
Ma voltam Pesten a verdával ami végre nagyon jól esett, de két dolog miatt idegbajt kaptam (leszámítva azt, hogy egész nap esett a hó és az eső a sózott utakra):
1. A Bosh Aerotwin ablaktörlő lapát - sajnos most már be kell látnom nekem is -, egy nagy kalap sz@r. A ~10°C alatti szélvődőn, kevés víz esetén, felfele mozgáskor pattog mint az állat, bazi nagy ricsajt keltve.
Megnyúznám a lapát tervezőjét és a tesztelőit is akik a legjobbnak titulálták. Bosh Aerotwin = Fosch
2. Kilőném a világűrbe a balf@sz kormányunkat is az útdíjukkal együtt. A 4 napos matrica eltörlés után csak sikerült kieszelkedniük, hogy a paraszt kénytelen legyen matricára minimum 10-15K Ft/év kiadni.
Nem fér a fejembe, hogy gyorsforgalmi-, és elkerülő utak használatáért minek kell fizetni. Pont a városban való haladást, kéne "büntetni" kedves pupákok! Miért jó, az, ha bevezetik a városokba a forgalmat?
Konkrétan: Az Erzsébet hídról egy katasztrófa Biatorbágyra kijutni. Főleg úgy, hogy még az online útvonaltervezők is folyamat fel akarnak vinni a pályára.
Illetve az meg milyen már, hogy az M0 valahol fizetős, valahol meg ingyenes? Imádom a magyar szabályok egyszerűségét és átláthatóságát. Idióták gyülekezete!
Marcox2015-01-25 00:13:37 // 63821
Én nyitó automatikán gondolkozom. Olyanra vadászok ami gombnyomásra le is csuk
droberto2015-01-25 00:10:23 // 63820
Egyébként én is gondolkodtam a csomiajtó teló cserén. Kicsit már lusta és lassú.
Felfele úgy kell már húzni, és lefele se sokat csillapít.
Én próbálok, majd olyat venni ha (ésszerűen) nem lehet gyárit (Stabilus Lift-o-Mat) venni, ami véghelyzetben csillapított.
Ha fordítva lenne írva a beszerelés, azt pedig a gyártótól kérdezném meg, hogy biztos jó úgy?
droberto2015-01-25 00:05:06 // 63819
Én még sohasem jártam ezzel pórul. Ha a megnyitás után nem az történik aminek kell (pl gyanús nevű dolgokat elkezd telepíteni), simán be szoktam zárni.
Vannak rinyás szoftverek, amik már egy egyszerű exe-re is vírust mondanak (pl. Eset).
Otthon Kasperek futnak, de eddig kopp-kopp-kopp.
droberto2015-01-25 00:05:01 // 63818
Az adalékanyag beleburogatás kimenetele sokesélyes (és SZVSZ teljesen felesleges). Nem javaslom.
Ha nagyon jót akarsz, cseréld gyakran a gyári olajat jó minőségű szűrővel.
droberto2015-01-25 00:04:59 // 63817
BMV: Szerintem az E90 sehol nincs design-ba a 159-hez képest. Futóműben, és jónáhány dologban pedig előrébb van az ALFA.
Pezsó: Jó autó. Kisebb kormánykerék, felálló szőrcsomók és kemény mellbimbók... hát ez nagy kamu kérem! Amikor pl. ráteszed autópálya felhajtóra, nincs ilyen semleges sodródásos terhelésváltásos, belefékezős fenékdobatás. Itt kérem, eespés négykerékkel fékezés van, visszalussulva papi tempóra. Egy vicc.
droberto2015-01-25 00:04:56 // 63816
A Magnatec-et nem tölteném bele, csak max egy régebbi autóba.
GTPeti2015-01-24 22:18:53 // 63815
Pl., mert Castrol-ból min. 10x annyit gyártanak. (Ezzel nem akarom azt mondani, hogy a Castrol ettől hűdejó lesz. Az Olajtopicban írtam egy kis kritikát...)
SzJanos2015-01-24 22:16:53 // 63814
Nem volt bonyolult, teljesen jól leírtad, köszönöm! Ami még kérdés nekem, hogy mi adja az árbéli kölönbséget a Castrol és a Selenia között, ahogy nézegettem a Selenia majdnem a duplája a Castrolnak.
GTPeti2015-01-24 21:29:48 // 63813
Inkább úgy mondanám, hogy figyelek az ilyesmire. Az az idő elmúlt, mikor a patch-ek, csak "jószándékból" születtek.
Liquid2015-01-24 21:05:43 // 63812
Trójai ősei vannak :)
Piritu - 1.000.0002015-01-24 21:03:14 // 63811
Látom volt már afférod trójaival, mindig emlegeted :-)
GTPeti2015-01-24 20:39:31 // 63810
Asszem droberto-nak meg van a torr. link valami okosított verzióhoz. B)
A töréssel azért nem árt vigyázni, nehogy egy trójai legyen az ára a mókának. Annyit nem ér.
GTPeti2015-01-24 20:33:05 // 63809
Szerintem a félreértések elkerülése végett írjuk inkább úgy, hogy melyik rész (tubus v. rúd) van a kasztni felé és melyik az ajtó felé. (Mert az alul és felül változik, attól függően, hogy nyitva van-e a csomagtérajtó vagy zárva.)
Piritu - 1.000.0002015-01-24 20:25:04 // 63808
Valahonnan letöltöttem, de már nem tudom honnan (5,5GB), talán ncore?
Don Gombóc2015-01-24 20:21:02 // 63806
Nekem is volt pár Olasz verdám, és mindegyikben a munkahenger része volt alul, de még más típusban sem láttam fordítva. Amúgy meg mindegy, csak elférjen a munkahenger a zárt állapotban.
Don Gombóc2015-01-24 20:16:48 // 63805
Hát sajna az online SZamóca programban még nincs fent az az évjárat amiben a 2,0 Jtdm benne lenne. :-(
GTPeti2015-01-24 20:15:36 // 63804
Nyitott állapotban nálam is a tubus van alul (vagyis a kasztni oldalán). A rúd pedig a csomagtérajtó felé néz.
Dömpi (il dottore)2015-01-24 20:13:09 // 63803
Nekem volt a 159-en cserélve. Amit Erhard küldött, azt pont fordítva kellett beszerelni, rajta van a nyíl és a felirat "body", azaz, hogy merre kell lennie a kaszninak.
Csabi2015-01-24 20:12:46 // 63802
"csővel felfele,rúddal lefele raktam be." ha nyitott állapotban van így, akkor tényleg fordítani kellene :)
GTPeti2015-01-24 20:10:03 // 63801
Most ePER-ről vagy eLearn-ról van szó?
Csabi2015-01-24 20:00:37 // 63800
Szerintem a konstrukció az változatlan...sokkal érdekesebb a viszonyítás kérdése...mihez képest lefele... Gondolok arra, ( a linkelt képeknél)ha lecsukod a hátsó ajtót, akkor a dugattyúrúd lefele fog nézni, azaz az olaj odafolyik, ha kinyitod akkor már felfele...
Szerintem az a lényeg, h abban az állapotban amiben többet van a gázrugó(zárt)ott legyen lefele a rúd...
Piritu - 1.000.0002015-01-24 19:54:02 // 63799
Az újabb ePER már DVD-n van az adatmennyiség miatt, telepíteni kell a gépre. Amúgy ez se rossz, de pl a 2.0 mjet motor még nincs benne. Ebben én is kerestem tegnap a dugót, de nem találtam. Viszont sok egyéb dolgot se...
Alejandro2015-01-24 19:23:52 // 63798
jaaa, ez gépre telepítős cucc? akkor én nem is abban kerestem, hanem a neten itt:

http://eper.fiatforum.com/eper/navi?GUI_LANG=3&LANGUAGE=3&COUNTRY=012&WINDOW_ID=2&KEY=HOME&EPER_CAT=SP&MAKE=R&SBMK=R
Pityukoma2015-01-24 19:21:20 // 63797
Köszi! Akkor valószínű a gyárilag szerelteknek más a konstrukciója. Ami az új csomagolásában volt annak megfelelően csővel felfele,rúddal lefele raktam be.
norbi04092015-01-24 19:19:10 // 63796
Tenkjúszómaccs! :)
Piritu - 1.000.0002015-01-24 19:03:09 // 63795
Sajna az ePER nem egyszerű annak, aki nem ismeri és nincs elég rutinja hozzá. Erhard tudna mesélni róla, hogy mit szerencsétlenkedtem benne anno én is. Most már a Spiderrel boldogulok, a 159-hez való is megvan, de nem tettem fel a gépre...
Alejandro2015-01-24 18:59:56 // 63794
Pusztuljak meg, de nem tudtam ePer-ben egyértelműen beazonosítani, pedig a küszööt megtaláltam!
Voltam bárdiban és unicarban, mindkét helyen alvázszám és némi körülírás alapján rákérdeznek az Alfa Romeo Magyarországnál.
Csabi2015-01-24 18:50:32 // 63793
+még egy ajánlás ami már konkrétabban fogalmaz:
"A gázrugót rúdjával lefelé kell beépíteni! Ellenkező esetben megszűnik a rúd kenése, minek következtében a gázrugó élettartama jelentősen csökken."

Moliton
mzo2015-01-24 18:46:38 // 63792
Igen ez az!
Csabi2015-01-24 18:41:45 // 63791
Érdekes ahogy az autógyártók szerelik(valaki így, valaki úgy), műszaki magyarázata nem nagyon van a dugattyúrúddal felfelé való beszerelésnek, annál inkább a lefele irányúnak...

"A gázcső a nitrogéngáz mellett olajat is tartalmaz, ami a kenés és tömítés hatékonyságának növelése mellett, a dugattyú végállapot közeli mozgási sebességének csillapításáért is felelős. Ebből következőleg a gázrugó beépítése rendszerint dugattyúrúddal lefelé történik".
forrás:suspa gázrugó

épületgépészetben ahol ugyanilyen gázrugókat alkalmaznak pl szekrényeknél csak lefelé beépített állapot található=>google

Szerencsére nem olyan gyakori a meghibásodásuk, így szerintem fordított beszerelésnél sincs nagy baj...
norbi04092015-01-24 18:38:57 // 63790
Nagyon jó! :) Köszi a linket! Ha minden igaz meg is találtam az emlegetett olajat....ő lenne az? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-24 18:23:43 // 63789
inkább csak az az előnye a bökőnek hogy könnyen el lehet adni...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-24 18:04:50 // 63788
Magnatec nem egy jó olaj ...azt inkább ne
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-24 18:02:26 // 63787
csak csővel felfelé szereld be elfelejtetem mondani :(((
mzo2015-01-24 17:27:04 // 63786
Azért az 5W30 Magnatec-et hozzta fel a Castrolok közül a gép mert annak van C2-es ajánlása, amit az Alfa gyárilag megszabott a motorhoz a Fiat 9.55535-S2 jóváhagyás és az 5W30-as vizkozitás mellett. A Magnatec 5W40 már nem C2-es olaj, hanem C3-as, de attól függetlenül ugyanúgy jó lesz a DPF-nek mint a C2. Arról nem beszélve, hogy W40-esnek is megvan a Fiat 9.55535-S2 jóváhagyása, -ha jóváhagyásfetisiszták vagyunk- ami a gyári előírása. Tehát maximálisan jó a motorba. Az Edge a Castrol csúcsterméke, elvileg jobb olaj és árban is elhanyagolható a különbség. De mindkettő jó, csak rajtad áll hogy Edget vagy Magnatec-et veszel. A lényeg hogy a gyári specifikációnak megfeleljen az olaj.
Bocs ha kicsit bonyolult voltam. :)
.......................2015-01-24 17:20:50 // 63785
A bmw nagy elönye a 3as ban a 6hengeres diesel akár 285 loval
4 hengeresben nem vennék bmw 3ast
Akkor inkább Hdi ,de a jtdm tartosabb motor mint a 320d
mzo2015-01-24 17:11:20 // 63784
Én itt veszem az olajat. Asszem Castrol témában nehéz náluk megbízhatóbbat találni. :) Ha Bp-i vagy persze...
Chianti2015-01-24 16:31:14 // 63783
Nagyon szívesen mennék, de nem kivitelezhető. Beszéltem a családdal, ők otthon vannak, tudnának menni, de sajnos a fiamnak pont azon a 7végén van Bozsik tornája, mivel focizik a kis ördögöm. :o)
Jelenleg úgy néz ki, számomra a VTT lesz az egyetlen Alfás rendezvény idén. Esetleg ha ápr. 7 és 26 között lesz valami budapesti, vagy környékbeli (nem ott alvós) minitali, vagy rendezvény, arra benevezek.
mizooo2015-01-24 16:26:05 // 63782
Erhard csak nem ver át azért veszem tőle. Máshonnan nem is merném megvenni :)
norbi04092015-01-24 16:23:58 // 63781
Nagyszerű! :) Te hol vetted? Tudsz ilyen megbízható helyet? :P
Pityukoma2015-01-24 16:04:01 // 63780
Nekünk is jó a 7.-e. De gyakorlatilag mindegy.
Piritu - 1.000.0002015-01-24 16:03:17 // 63779
Túl vagyok a személykocsival megtett millió km-en. Sose tettem semmit se az üzemanyagba, se a motorolajba. Felesleges.
Pityukoma2015-01-24 16:00:55 // 63778
Köszi Peti, Piritu és Zoli :-) Akkor megfordítom.
GTPeti2015-01-24 15:59:27 // 63777
Nekem ami a 3er vezetésekor előszőr feltűnt, az a sokkal közvetlenebbül áttételezett kormány és az első KKL hiánya volt. A motort és a bazi hosszú váltót azt szerettem (318d).
A belteret teljesen szenvedélymentesen kreálták, ez nem kérdés.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak