Liquid2016-01-20 21:13:26 // 76881
	Nem feltétlenül, sajna ez nagy hibája ezeknek a ez auroxxxx-es dízeleknek. Megfogja a DPF, ameddig tudja, aztán ha már nem akkor késő
	
.......................2016-01-20 21:11:31 // 76880
	Szerintem nem volt semmi baja a dpf nek,csak gondolom ez volt a bevett szokás autoszerelő körökben
	
Dömpi (il dottore)2016-01-20 21:01:10 // 76878
	erről beszélek...ergo parasztvakítás! Ráadásul én 90%-ban egyedül ülök a kocsiban.
Következésképp pont lesz*rom, hogy kétzónás digit, vagy potméteres "egyzónás". Ha kell kellemes hűs a kocsi, ha kell meg meleg. Ennyi.
Tudod én még vezettem Dacia 1310-et :) Abban télen hideg volt, nyáron meleg, és 110-nél azt hitted széthull. Na ehhez képest az Arkangyal maga az

	
Következésképp pont lesz*rom, hogy kétzónás digit, vagy potméteres "egyzónás". Ha kell kellemes hűs a kocsi, ha kell meg meleg. Ennyi.
Tudod én még vezettem Dacia 1310-et :) Abban télen hideg volt, nyáron meleg, és 110-nél azt hitted széthull. Na ehhez képest az Arkangyal maga az

Liquid2016-01-20 20:56:23 // 76877
	ahogy neked és nekem is kinyiffant, ne már hogy pont neked kelljen magyarázni :)
Persze hogy okozat nagyrészt, de attól még elhalálozik...
	
Persze hogy okozat nagyrészt, de attól még elhalálozik...
.......................2016-01-20 20:53:57 // 76876
	Hogy tud tönkremenni a dpf ,egy nagy darab lyukacsos cserép az egész?
A motor égése megy rossz irányba az telíti a dpf et idő előtt
A dpf hiba csak okozat,nem ok
	
A motor égése megy rossz irányba az telíti a dpf et idő előtt
A dpf hiba csak okozat,nem ok
David | Centocinquantanove2016-01-20 20:28:19 // 76875
	Ilyen tényleg nincs, hogy egyik oldal nyár a másik tél nyilván, de azért van némi különbség.
A ventilátorsebesség pl. központilag állítható csak, oldalanként nem. Ha nem kérsz levegőt az egyik oldalon, akkor a rostélyoknál kell külön elzárni.
Viszont onnantól, hogy a kívánt hőfokot külön tudod állítani, ahogy áramlik a levegő, érzetre különbözőt lehet beállítani, valójában persze tényleg nincs egetrengető különbség...
	
A ventilátorsebesség pl. központilag állítható csak, oldalanként nem. Ha nem kérsz levegőt az egyik oldalon, akkor a rostélyoknál kell külön elzárni.
Viszont onnantól, hogy a kívánt hőfokot külön tudod állítani, ahogy áramlik a levegő, érzetre különbözőt lehet beállítani, valójában persze tényleg nincs egetrengető különbség...
Szabolcs 1592016-01-20 20:26:52 // 76874
	Részecskeszűrő telítettség 70%
	
Szabolcs 1592016-01-20 20:24:28 // 76873
	P2085 ma ezzel fogadott a kicsike hőmérséklet érzékelő szenzor reszecskeszuro be menet nél szerintetek mit tegyek vegyek újat vagy ???
	
Liquid2016-01-20 20:15:35 // 76872
	injektor 80e? az kicsit karcsú szerintem, a DPF simán tönkremegy városban, na jó lehet hogy az 1.9-nél nemannyira...
Még hozzátenném az EGR-t, és kettőstömegűt...
Persze ezek nem feltétlenül mennek tönkre de mivel kopóalkatrészek, ezért előbb-utóbb számolni kell velük.
	
Még hozzátenném az EGR-t, és kettőstömegűt...
Persze ezek nem feltétlenül mennek tönkre de mivel kopóalkatrészek, ezért előbb-utóbb számolni kell velük.
Kazes☻2016-01-20 20:15:16 // 76871
	
:)
Piritu - 1.000.0002016-01-20 20:07:01 // 76870
	"persze-persze. itt mindenki indexel. meg 50 el megy. és záróvonalon sem előznek usw... " ilyet nem mondtam. Csak úgy nagyjából egyenletes az autófajtánkénti eloszlás. Az emblémáról nem mondod meg, hogy index nélkül fog kanyarodni a sarkon, vagy se. Otthon 80% valószínűséggel eltalálod.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-20 19:52:37 // 76869
	ezek bontott árak? 
egy új szívósor 140e, egy új DPF 100e felett van, porlasztó 85e/db, nem beszéltünk még a többi részről ami a magasnyomású rendszer részei....aztán ott a 2.0-nál ha kell cserélni a komplett EGR-t hűtőstől, mindenestől az potom 260e......
jah meg a munkadíjról sem ugye :)
	
egy új szívósor 140e, egy új DPF 100e felett van, porlasztó 85e/db, nem beszéltünk még a többi részről ami a magasnyomású rendszer részei....aztán ott a 2.0-nál ha kell cserélni a komplett EGR-t hűtőstől, mindenestől az potom 260e......
jah meg a munkadíjról sem ugye :)
.......................2016-01-20 19:22:05 // 76868
	lehet hogy csak nem akart defektet ,
a bömbölöben ugy emlékszem nincs potkerék
	
a bömbölöben ugy emlékszem nincs potkerék
'''''2016-01-20 19:17:40 // 76867
	Ész érvekre nehéz így hagyatkozni.
Lenne megint valami új és az általában megmozgatja az ember fantáziáját.Ha megteheted,vágj bele.
	
Lenne megint valami új és az általában megmozgatja az ember fantáziáját.Ha megteheted,vágj bele.
Haddel2016-01-20 19:12:52 // 76866
	Én se adnám el az enyémet 2.7 milla alatt.
	
'''''2016-01-20 19:09:32 // 76865
	Nekem az is van bent.Mit szeretnél tudni róla?
	
Alfonis2016-01-20 19:07:41 // 76864
	persze-persze. itt mindenki indexel. meg 50 el megy. és záróvonalon sem előznek usw... :D
ennek a pszichológiájáról sokat lehetne beszélni. Minden országnak megvannak a furcsaságai :P
	
ennek a pszichológiájáról sokat lehetne beszélni. Minden országnak megvannak a furcsaságai :P
Piritu - 1.000.0002016-01-20 18:50:20 // 76863
	Az általad említett országokban nagyjából mindenki indexel, innentől nem lehet általánosítani. Ráadásul napi használatra vannak ezek a vasak, nem kompenzálásra. 
Ennyi :-P
	
Ennyi :-P
Piritu - 1.000.0002016-01-20 18:45:55 // 76862
	Ha ismeretlen a hely, akkor pont azért kellene megnézni a többiekhez való helyzetét a kocsinak miután kiszálltál. Aztán lehet odébb állni. tegnap este én is megtettem idekint, mert a havas úton nem lehetett látni a felfestést rendesen a parkolóban.
Bár így jobban nagyobbítja azt a bizonyos testrészt, mert feltűnőbb.
	
Bár így jobban nagyobbítja azt a bizonyos testrészt, mert feltűnőbb.
.......................2016-01-20 18:38:43 // 76861
	Megértelek hogy bosszant,de a parkoló se egy high tech,
Nuku felfestés,ahogy megadta olyan naturál álj oda ahova tudsz
Lehet először van ott,én se tudnám hogy mi a szokás
	
Nuku felfestés,ahogy megadta olyan naturál álj oda ahova tudsz
Lehet először van ott,én se tudnám hogy mi a szokás
Alfonis2016-01-20 18:37:13 // 76860
	hogy szuperál a váltód? :)
	
Alfonis2016-01-20 18:35:39 // 76859
	ezt az audizást még bmw-zést annyira utálom otthon. Annyit mondják már róluk, hogy ettől lesz rosszabb. pont múltkor hallottam, hogy az audiba már nem is szerelnek indexet. az gyárilag olyan. Ezt hallják ők is aztán ha a kormányon ott a 4 karika akkor már direkt nem indexelnek... (és hány olyan sofőr van aki nem indexel és nem audiba van) 
én sem indexelek mert ilyen nevet akarok az alfának is :D
érdekes, hogy ausztriában vagy németoban még sosem hallottam volna, hogy autómárkából kifolyólag lenne valaki ilyen vagy olyan....
	
én sem indexelek mert ilyen nevet akarok az alfának is :D
érdekes, hogy ausztriában vagy németoban még sosem hallottam volna, hogy autómárkából kifolyólag lenne valaki ilyen vagy olyan....
Dömpi (il dottore)2016-01-20 18:29:37 // 76858
	de minek? így is automata, nemanuális, csak nem nem digitálisan jelzi az állítólagos hőfokot. a kétzónás történet meg parasztvakítás. nekem ne akarja senki bemagyarázni, hpgy egy ilyen szűk légtér egyik oldalán lehet nyár, a másikon meg tél.
jó így ahogy van.
	
jó így ahogy van.
Laci822016-01-20 18:03:50 // 76857
	Ma reggel -11 volt.Megint pöcre indult az autó de sípolt egyet és ki írt valami hiba a DPF-nél.de mire elolvastam volna,hogy mit is ír eltünt.A további indításoknál már nem írt ki semmit.Lehet kezd megtelni??? Mostanában csak rövid távon használom.
	
Laci822016-01-20 17:59:21 // 76856
	Tipikus BMWs.....De az úton rosszabbak... 😊
	
Shadin2016-01-20 17:24:03 // 76855
	Ja és attól még beállhatna a kib..ott parkolóba normálisan. Nem BMW-s lenne vazze...
	
Shadin2016-01-20 17:23:12 // 76854
	Nekem is bejön. Csakhát sajnos többnek akar látszani egy ember egy ilyen autóval, mint aki...
	
.......................2016-01-20 17:18:01 // 76853
	szép ez a 4 es no
	
Shadin2016-01-20 17:05:43 // 76852
	
	
Shadin2016-01-20 16:58:19 // 76851
	Szívósor csere 40k, DPF sose romlik el, de ha csere akkor max 80K, injektor kompletten max 80K. Ennyiből megoldható. Ez szerintem nem horror. Egyesek (:-)) többet költenek alufelnire, EBC fékekre stb...
Nem kötekedni akarok, de azért a horrortól messze van, és nem hinném, hogy sokkal olcsóbb lenne TBi-t fenntartani.
:-)
	
Nem kötekedni akarok, de azért a horrortól messze van, és nem hinném, hogy sokkal olcsóbb lenne TBi-t fenntartani.
:-)
.......................2016-01-20 16:46:39 // 76850
	
	
thePupill2016-01-20 15:52:58 // 76849
	Valaki rakott már lefújószelepet 2.4 es diesel be? érdemes betenni ? valami komolyabbat gondoltam aminek nincs bohóc hangja
	
yani🍀2016-01-20 15:47:59 // 76848
	Szívósor, injektor, DPF.  Persze csak akkor, ha elromlik. A fokozott városi használat nem használ sem a szívósornak, sem a DPF.nek.
	
Shadin2016-01-20 15:41:54 // 76847
	Mi a horror a dízel javításában?
	
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-20 15:19:54 // 76846
	hát így nem is lehet össze hasonlítani az biztos teljesen más élményt ad mind a kettő autó, nincs 3L a különbség azonos használatban szerintem Hardy mondta mennyit eszik nála a 2.0 sok várossal, hát nem 6L de még csak nem is 7....
Lendkerék pl olcsóbb, mint a 2.0-hoz, injektor szerintem sose megy tönkre, sok tapasztalatom nekem sincs még 10e-et tettem bele most 125e lakik benne és csak tankolni kell...
	
Lendkerék pl olcsóbb, mint a 2.0-hoz, injektor szerintem sose megy tönkre, sok tapasztalatom nekem sincs még 10e-et tettem bele most 125e lakik benne és csak tankolni kell...
David | Centocinquantanove2016-01-20 15:03:52 // 76845
	Ne a racionalitásokat nézd.
Az Alfa az emócionális dolgokról szól elsősorban... Érzelmi alapon válassz egyet... :)
	
Az Alfa az emócionális dolgokról szól elsősorban... Érzelmi alapon válassz egyet... :)
Giuntini2016-01-20 15:02:25 // 76844
	Ilyenkor él a mondás; "Szép lehetsz de okos nem".
	
yani🍀2016-01-20 14:54:05 // 76843
	Amit kinéztem az 8 hónappal fiatalabb, 15K-val kevesebb van benne, és Tbi.
Szép állapotban van, nagyobb felni, de csak 1 garnitúra. Nem tudom milyen tartós a Tbi, de abban nincs DPF. 2.0-ás van olyan ami bevallottan elment idáig 300K-át. Az enyémben most van 156K. És ott van a fogyasztás különbsége. Ha csak 3l-el számolok és csak 10K-át megyek egy évben, akkor is 100ezer/év. Ha elromlik a dízel horror a javíttatása, de nem tudom, hogy a Tbi injektora mennyit bír, és ha cserélni kell, akkor mennyibe fáj. Mindkettőben van kettőstömegű. és még sorolhatnám ide-oda az érveket.
Soha ne legyen nagyobb bajom, de nem egyszerű a döntés.
	
Szép állapotban van, nagyobb felni, de csak 1 garnitúra. Nem tudom milyen tartós a Tbi, de abban nincs DPF. 2.0-ás van olyan ami bevallottan elment idáig 300K-át. Az enyémben most van 156K. És ott van a fogyasztás különbsége. Ha csak 3l-el számolok és csak 10K-át megyek egy évben, akkor is 100ezer/év. Ha elromlik a dízel horror a javíttatása, de nem tudom, hogy a Tbi injektora mennyit bír, és ha cserélni kell, akkor mennyibe fáj. Mindkettőben van kettőstömegű. és még sorolhatnám ide-oda az érveket.
Soha ne legyen nagyobb bajom, de nem egyszerű a döntés.
'''''2016-01-20 14:37:33 // 76842
	Nehéz tanácsot adni.
Ha veszel valamit,ott a lehetőség,hogy nagyon mellényúlsz vele+ha másikat veszel,ott az átírás költség. A pozitív,hogy most megadnák az "árát" és bele ülhetnél valami újabba.
Nekem sincs semmi bajom az enyémmel csak most "beindult a vezérhangya" és jó lenne megint valami újabba beülni.
	
Ha veszel valamit,ott a lehetőség,hogy nagyon mellényúlsz vele+ha másikat veszel,ott az átírás költség. A pozitív,hogy most megadnák az "árát" és bele ülhetnél valami újabba.
Nekem sincs semmi bajom az enyémmel csak most "beindult a vezérhangya" és jó lenne megint valami újabba beülni.
Shadin2016-01-20 14:25:04 // 76841
	Másfelől meg a jelenlegi piacot alapul véve, el kell adnod, lehet hogy sose jössz ki belőle jobban :-D
	
csAR2016-01-20 13:56:22 // 76839
	Lehetne digit klímássá alakítani?Ha igen,mi kell hozzá?
	
yani🍀2016-01-20 13:54:59 // 76838
	Tavaly ennyiért. Idén már nem hirdettem.
	
Don Gombóc2016-01-20 13:47:34 // 76836
	No meg az az 1,8 is downsizing nem ? :-)
	
yani🍀2016-01-20 13:46:22 // 76835
	Rengeteg a pro és kontra érv mindkét oldalon.
	
Don Gombóc2016-01-20 13:44:06 // 76834
	Akkor most nagy tipródásban vagy? :-)
	
David | Centocinquantanove2016-01-20 13:43:36 // 76833
	Nem nyiszog, inkább zakatol meg zörög.
Remélem, hogy csak a dízel féle kopogós járásról van szó ami hidegben jelentkezik...
	
Remélem, hogy csak a dízel féle kopogós járásról van szó ami hidegben jelentkezik...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-20 13:27:15 // 76832
	akkor nincs min gondolkodni :)
	
Online tag
1
		Vendég1
394
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 



