Megtaláltam. Van egy használt gyári utáni és egy házi készítésű használt előtti:

Ráér a VTT-n vagy most kellene?
ott22172016-05-04 09:26:05 //
82506

Ez már színben is stimmel.
ott22172016-05-04 09:05:10 //
82505

Nem rosso ,de azért látszik,hogy jól mutat. Az antracit szerintem jól megy a rossohoz.
rövid távon úgy lehet csökkenteni a fogyin ha 1500-2000 között elváltasz a vicc hogy 60-70-nél simán bírja a hatodikat ...dízelebb a dízelnél :DDD
nekem 2 favorit van a TI felni meg ez....
yani🍀2016-05-04 08:45:32 //
82502
A zöme valóban rövid táv volt. Volt benne rendesen haveroknak megmutat, kipróbál élvezkedős km is.
csinálták TRW-vel meg ZF-el is, egyik sem javítható azaz gyári felújított van vagy vacsi új...
akkor gondolom sok a rövid autókázás, de így sem rossz, Pityukomának 8,8 lett nekem 9,4 de most a fele városon kívül volt ....mondjuk a nyugodtság megfizethetetlen az biztos...
yani🍀2016-05-04 08:26:09 //
82499
Ma reggel tankoltam, 58,89 liter fogyott vegyes használat mellett 552 km alatt. Ez 10,66 literes átlagfogyasztás. A 2.0-hoz képest ez 3,5 literes többlet, de az autó szempontjából sokkal nyugodtabb az életem.
Szia! Még én is néztem azt a kocsit amikor kerestem 159-est, de akkor még 3,1M volt az ára és nem engedett belőle semmit! Belül szép, fekete, pirossal vart bőr van benne, bose hangszórók,..stb. Utólagos tolatóradar, illetve utólagos kihangosító. A felnik padkázva, és csak nyárigumik vannak rajt amik kb 50%-osak. Nem tudom mitől eshetett az ára 3,1M-ról 2,5M-ra. De valami gubanc biztos van vele.
Nekem is tetszik, én a "maradjon"-ra szavazok :D
emGéza2016-05-03 23:26:38 //
82496
Nekem teccene' .
Nem tudom mi volt de nagyot szólt.
Gólyának lehet hogy zajos a soroksári út, minden estre jobban nézett volna ki ez egy német kocsin.....
Köszi, még azóta nem volt lehetőségem alábújni, de eszembe sem jutott...
A képeken a Te kormányműved látható? Durva...
Az interneten a kormányműves cégek honlapjai alapján azt hinné az ember, javítható, ráadásul garanciával.
Csabi2016-05-03 22:22:01 //
82493
Igen. Azért is mondtam,hogy kérdezz utána, mert én 4 éve cseréltem, lehet azóta változott a helyzet és van valami új javítási technológia. (bár amennyire tudom a helyzet változatlan)
Köszi, még azóta nem volt lehetőségem alábújni, de eszembe sem jutott...
A képeken a Te kormányműved látható? Durva...
Az interneten a kormányműves cégek honlapjai alapján azt hinné az ember, javítható, ráadásul garanciával.
Csabi2016-05-03 22:12:25 //
82491
A kormányművön
megtalálod. Én ugyanígy jártam pár éve. A javítást egyik nagy kormányműves cég sem vállalja garanciával, de azért nem árt egy-két telefont megejteni...
SZóval nálam maradt az új.
gpek2016-05-03 22:05:28 //
82490
Mi a vélemény erről a felniről? Vacillálok rajta hogy maradjon vagy sem.
Egy igen ritka 18" os 8C 159-es gyári felni szal nem a Giuliettás. Rossora menne, megírnátok ki mit gondol? Antracit szín a piroshoz? 59 en milyen ez a "karikás" felni? Jelenleg 17-es van előzómön volt 18 az még talán viselhető komfortú. Szal véleményekre várok...

Kormányművel kapcsolatban valaki megtudja-e mondani, hogy 1.9 JTS 2006-os gyártás milyen kormányművel (gyártó, típus) volt szerelve, vagy honnan deríthetem ki?
Azt már tudtam egy ideje, hogy a gumiharang alatt lassan olajköd jelent meg, a szerelőm elkezdett felkészíteni, hogy előbb-utóbb foglalkozni kell a kormányművel.
Mai napon viszont megtörtént: a szervószivattyú nagyon beteg hangon kezdett működni, bár a szervóhatás nem ment el. A szervóolaj viszont erősen szivárog, a kormánymű gumiharangokról csöpög.
Az olaj utántöltéssel a hangok és furcsa rezonanciák eltűntek, látszólag minden ok. Legalábbis a szivattyúval... DE utántöltés után 2 óra alatt max-ról visszaesett min szintre.
Van valakinek testközeli tapasztalata ezzel? Javítható lehet ?
Szia
Ez nem gólya.Az leteríti a fél motorháztetőt. :)
Norby2016-05-03 21:48:59 //
82487
Igen.
Akkor még 2.7 M volt, de sztem 2 sem ér. Ütött, kopott, ápolatlan.
Nem néz ki olyan jól, mint a képeken.
Nem gondoltam hogy él Magyarországon madár ami ilyet tud.
Haddel2016-05-03 21:34:13 //
82484
Ez meg mi a sz@r?? :O :)

Ma majdnem ütköztem egy sárkánnyal a soroksári úton.....
Sorin álltam a Tesconál a lámpánál egyszercsak egy óriási csapodást éreztem az autón...szerencséssen hazaértem!
De lehet hogy jobb lett volna inkább belelépni....

Mai városi fogyi
Ha jòl emlékszem meg van még valahol a garázsban. Holnap megkeresem.
Liquid2016-05-03 20:36:46 //
82479
A nyomás függvényében. Elkezdett sziszegni amikor márt töltött a turbo, nagyobb fordulatnál meg már elnyomták az egyéb zajok.
Sziasztok. Nincs valakinek felesleges egr szűkítője? Tudom hogy egyszerű csinálni, csak nincs semmi anyagom hozzá sörös dobozból meg nem szeretnék :)
Srácok, tapasztalatokat várnék. Csak engem szivat az 59,h. havonta, max 2 havonta tompítottat kell cseréljek mert kiég? Vagy esetleg másnál is van valami hasonló probléma? Köszi előre is. ;)
Mármint 1000 rpm-től? Nem jellemző egyébként, csak tegnap lassan fordultam ki a bejáróról és akkor vettem észre, hogy elég gyorsan jön mögöttem egy kocsi és beleléptem kicsit a gázba, hogy kicsit hamarabb gyorsuljak fel.
Ilyenkor a sziszegés az folyamatos egyenletes, vagy a nyomás függvényében változik?
Liquid2016-05-03 15:38:13 //
82474
A repedés/lyuk méretétől függ. Az enyémen egy egész kis lyuk volt, sziszegett és jobban füstölt mint illett volna (nem okádta a füstöt), viszont az autó viselkedésén egyáltalán nem lehetett érezni.
Érdekes.
Alapból hiba, hogy 1000 prm-ról taposod a gázt, azt biztosan nem használ semminek.
A másik, hogy keresztülmegy a fekete füst a DPF-en az tényleg elgondolkodtató.
Bennem itt a többi hsz alapján az merült fel, hogyha repedt/ lyukas a turbócső, akkor nemigazán ugrik meg az autó, nem?!
Pettinkéhez csatlakozom. Először nézzétek át a turbócsövet, ha nem vákum probléma is lehet.
Andy2016-05-03 14:04:39 //
82471
Köszi a válaszokat! :))
Konkrétat ezek szerint akkor senki.
A többit intézi magának, mégiscsak a legnagyobb használt autó nepper, itt a kárpátmedencében. ;)))
yani🍀2016-05-03 13:48:25 //
82470
Ha komolyan gondolja, nagyon alaposan nézze át, mert nagyon olcsó. Vigyetek magatokkal olyat, aki ki tudja olvasni az agyát! Tudom, hogy nem garancia semmire, de azért a compban tárolt adatok sok mindenre utalhatnak.
Larini2016-05-03 13:15:39 //
82469
Sziasztok!
Ezt megnézte már valaki?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_ti_automata-9557024
Köszi!
Azt kéne meggondolni, hogy kint 2.0 7000€-ért nincs. Nincs!!!!! Ennyi km-el egy 2010-es bőven 10 ezer €-ért van. Hogy ebben nem annyi km van az garantált.
Külföldről behozottnak tűnik, kétlem, hogy bárki ismerné.
Andy2016-05-03 12:44:18 //
82466
Sziasztok!
Esetleg ismeri valaki
ezt a gépet?
Öcsém keresgél ilyesmit.
Igen, szerintem itt is csak ennyiről volt szó. De akkor ennyinél, gondolom, még nem kell azonnal szerelőhöz vinnem? Ha mondjuk július-augusztusra van a dolog beütemezve az olajcsere miatt, akkor ráér majd azzal összekötve?
Liquid2016-05-03 10:08:12 //
82464
Igen tudom hogy más a DPF elhelyezése. Sajna nem tudok többet hozzátenni, meg kellene nézetni rendesen. EGR, injektorok stb. (persze csak akkor ha valóban láthatóan füstöl).
Egyszer mentem Piritu mögött, nagyobb gyorsításnál látszott csak épphogy valami.
Helyén van, meg ez már az újabb széria, ennek fent van a DPF-je közvetlen a motor után. Nem tudom mennyi időnként regenerál, de hétvégén belement 500 km, ha akart, tudott regenerálni.
A turbócsőről nem tudok nyilatkozni, hibaüzenet nem volt.
Egyébként én még sosem láttam füstölni és eddig más sem említette, hogy ilyet észlelt volna.
Liquid2016-05-03 09:57:41 //
82462
A DPF a helyén van? ha igen akkor mennyi időnként regenerál? nem volt valami hibaüzenet? Mert a DPF-en ha átjön a füst akkor annak utána kell nézni.
lyukas turbócsőre gyanakodj inkább :-)
Gyors kérdés: Egyik kollégám azt mondta, hogy mikor tegnap mögöttem jött, (kb. 250 méteren), akkor a kocsi elég fekete füstöt tolt ki. Ha jól tudom, akkor ha túl sok üzemanyag kerül a motorba, és nem ég el jól, az okozhat fekete füstöt dízelnél.
Rémlik is tegnapról, hogy 1000-1200-as fordulatnál kicsit beleléptem a gázba, viszont a turbó csak 1500-tól kezdett belépni, és csak onnantól ugrott meg a kocsi.
Elképzelhető, hogy a turbó belépése előtt a gázadás miatt túl sok üzemanyag jutott a hengerekbe, ami nem tudott elégni és ez okozta a füstöt? Vagy másra gyanakodjak?
van egy lassú defektem, tegnap tele nyomtam javító sprayjel kíváncsi leszek mit hoz a konyhára...
yani🍀2016-05-03 07:41:20 //
82458
Megnyugodtam. Kicsit furcsa az autó előtt állva ez az állandó ki-be kapcsolgatás, de ezek szerint ez ilyen.