Szerintem a baj ezzel az alfázással az volt eddig, hogy a 159 óta nem volt alternatíva, maximum az, ha valaki a delejt cserélné egy TBI-re (én is szívesen megtenném, de jelenleg nem tudnék rádobni plussz másfél gurigát akármennyire is szeretném és lehet, hogy felesleges is lenne, inkább félrerakok a Giuliara) vagy akinek tetszik a giulietta esetleg arra tudott cserélni. Most, hogy itt a Giulia vagy a Stelvio vannak opciók arra, hogy újra Alfát válasszon az ember, de mire ezek megvehető kategóriába esnek egy halandó magyarnak az még 2-3 év. Ezzel annyit akartam csak, hogy aki alfázni akar esetleg újra visszatérni a márkához amennyiben idővel elcsábult úgy annak nem volt túl sok lehetősége. Az öregem pl konkrétan megmondta, hogy nagyon tetszik neki is az 59-es, de nem venne egy 2006-ban bemutatott autót már, a Giulietta meg nem jön be neki ahogy nekem se és meg is tudom érteni az érvelését. Így marad a mostani még pár évig amíg lemegy a Giulia ára. Remélem az Alfát mint márkát sikerül gatyába rázni és nem lesz a modellciklusok között 10 év mert jelenleg az autó piac ennél gyorsabb tempót diktál.
Ui: Sose vennék mást Alfán kívül többet amíg az anyagiak lehetővé teszik, hogy eltartsam őt is a család mellett! :)
	Trogerr2017-04-02 11:15:08 // 93330
	
Smith2017-04-02 10:50:24 // 93329
	Most ez hogy jön emGéza vicces "kirohanásához" ? :) Amúgy nem csak itt megy ám a barkács, hanem máshol is... sajnos amíg ilyen "jó" szervizek vannak mindenfelé, ráadásul csillagászati óradíjakkal, addig ne várjuk, hogy ez változni fog. Én magam is nekilátok sokimndennek, és arról legalább tudom, hogy lelkiismeretesen meg lett csinálva. Nem trehánykodva, fele csavar az összerakásnál kihagyva, stb. stb.
Egyébként sok kérdésnél érdemes kiváncsiságól megnézni, az illető mikor regisztrált és mennyi hozzászólása van, milyen autói voltak (HA VOLTAK...) előtte. Sok mindent le lehet ebből szűrni. Élete első hozzászólása, hogy mitől lehet, hogy harmadikban, hirtelen gáz elvételkor kattan valami jobb hátul, de csak tavasszal és csak reggel 9 és 10 közöt...
WARNING: Az akinek nem inge rész következik:
x.y. vesz egy Alfát, hirtelen Alfássá válik, regisztrál, elmegy egy talira, fényes az autó, minden fasza. Jönnek a bajok. Ez-az. Írogat a fórumra, jönnek ötletek, hol jók, hol rosszak, ember legyen a talpán aki eldönti, majd jön a szopás, a szervizzel, az utángyártott alkatrészekkel, és a többi és a többi. Meg se tudom számolni, hány ilyen ismerősöm volt, aki hirtelen Alfás lett, volt egy talin, 2 év múlva pedig autócsere. Nem Alfára ám. Hanem jött a bmw, a fosvágen, az audi, a merci, és hello Alfa. És írja az oldalán, hogy hamarosan visszatérek. Ez volt 10 éve... :D Ha vissza akarna térni, már a sok autója közül, csak talán lehetett volna egy Alfa. Nem? De.
	
Egyébként sok kérdésnél érdemes kiváncsiságól megnézni, az illető mikor regisztrált és mennyi hozzászólása van, milyen autói voltak (HA VOLTAK...) előtte. Sok mindent le lehet ebből szűrni. Élete első hozzászólása, hogy mitől lehet, hogy harmadikban, hirtelen gáz elvételkor kattan valami jobb hátul, de csak tavasszal és csak reggel 9 és 10 közöt...
WARNING: Az akinek nem inge rész következik:
x.y. vesz egy Alfát, hirtelen Alfássá válik, regisztrál, elmegy egy talira, fényes az autó, minden fasza. Jönnek a bajok. Ez-az. Írogat a fórumra, jönnek ötletek, hol jók, hol rosszak, ember legyen a talpán aki eldönti, majd jön a szopás, a szervizzel, az utángyártott alkatrészekkel, és a többi és a többi. Meg se tudom számolni, hány ilyen ismerősöm volt, aki hirtelen Alfás lett, volt egy talin, 2 év múlva pedig autócsere. Nem Alfára ám. Hanem jött a bmw, a fosvágen, az audi, a merci, és hello Alfa. És írja az oldalán, hogy hamarosan visszatérek. Ez volt 10 éve... :D Ha vissza akarna térni, már a sok autója közül, csak talán lehetett volna egy Alfa. Nem? De.
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-02 10:37:16 // 93328
	Mármint melyik? Amelyikben szoftveresen van előre programozva, hogy 130e-nél egr gondja legyen? Mit mondjak, szép... Azért örülök hogy nem márkaszervizbe vittem. Az lett volna igazi szívás... Személy szerint maradok a "barkácsolásnál", mert a márkaszervizekkel ellentétben én tudom, hogy hogy kell diaggal hibát kinyomozni. :-S
Az előre programozott szívásokért pedig ne a topic társak legyenek a hibásak szerintem.
Bár lehet én vagyok a hülye, hogy lelkiismereti kérdést csinálok az egr, dpf szarságokból. Na ezt az inget most magamra vettem, bocs :-)
	
Az előre programozott szívásokért pedig ne a topic társak legyenek a hibásak szerintem.
Bár lehet én vagyok a hülye, hogy lelkiismereti kérdést csinálok az egr, dpf szarságokból. Na ezt az inget most magamra vettem, bocs :-)
Giuntini2017-04-02 06:42:03 // 93327
	Ez ismét egy olxan kérdés, amit már évekre visszamenően vissza lehet olvasni. Ez a gyári szoftver a 2011 előtti frissités. Az valóban engedte a 8-900 km közti regenerálást. Az majdnem 100 % eltömődöttségnél indította el a regent. A 2011-es frissítéssel 86 %-on indítja el, ami 5-600 km-es ciklust jelent országúton. Az enyémen 2011-es frissítés rajta van. Nekem a turbó hiba előtt hónapokkal megnőtt a regen ciklusok közötti intervallum, volt hogy 1000 km-re. Akkor már szerintem alacsonyabb nyomáson kezdett dolgozni a turbó, de még nem észrevehetően, és mivel nagyrészt autópályán használtam kevésbé kormolt. Aztán elkezdődtek a komolyabb problémák és a Dpf eltömődött, nem ment és check engine hiba. Jó turbóval a 2011-es frissítéssel a 2,4 városban max. 350-400 km, de lehet ennél jóval kevesebb, autópályán 5-600 km.
	
Giuntini2017-04-02 00:26:21 // 93326
	Nagyon igaz!!!! Nagyon érdekes lett ez a topic. Csináld magad barkács mozgalom. Már bocs... Ez már nem az a 159.
	
RomeoOne2017-04-01 23:33:10 // 93325
	Köszi, ki fogom próbálni.
	
Trogerr2017-04-01 23:30:48 // 93324
	Sziasztok!
Először is üdv köztetek! Évek óta követem az amore 159 topicot, viszont most jött el az ideje a regisztrációnak, gondoltam segítek.
Ami neked van problémád ugyanez volt nekünk is. Már nem is tudom mi volt a hibakódja, de turbó hőmérséklet jeladó csere lett belőle mint utólag kiderült teljesen feleslegesen. Kicseréltük, hibakód kiüt majd kb 3 hétig boldogság aztán egyszer csak ugyanaz. Check engine, takarékra rakta magát. Otthon cimborám kiolvasta ugyanaz a hiba. Csatlakozóját lekaptuk, megpucoltuk, kontakt spray, hiba kiüt, öröm boldogság újra. Rá pár hónapra újra. Ha tolja a hibát, csati le, megpucolom aztán kiütöm a hibát (vettem egy wifi-s OBDt, telóval kiütöm) kb 3 perc a művelet. Legutóbb talán októberben jött elő azóta nem. Úgyhogy csak egy tipp mielőtt megvennéd megint bele a jeladót!
	
Először is üdv köztetek! Évek óta követem az amore 159 topicot, viszont most jött el az ideje a regisztrációnak, gondoltam segítek.
Ami neked van problémád ugyanez volt nekünk is. Már nem is tudom mi volt a hibakódja, de turbó hőmérséklet jeladó csere lett belőle mint utólag kiderült teljesen feleslegesen. Kicseréltük, hibakód kiüt majd kb 3 hétig boldogság aztán egyszer csak ugyanaz. Check engine, takarékra rakta magát. Otthon cimborám kiolvasta ugyanaz a hiba. Csatlakozóját lekaptuk, megpucoltuk, kontakt spray, hiba kiüt, öröm boldogság újra. Rá pár hónapra újra. Ha tolja a hibát, csati le, megpucolom aztán kiütöm a hibát (vettem egy wifi-s OBDt, telóval kiütöm) kb 3 perc a művelet. Legutóbb talán októberben jött elő azóta nem. Úgyhogy csak egy tipp mielőtt megvennéd megint bele a jeladót!
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-01 22:23:43 // 93323
	Aha..akkor ránézek majd gyakrabban. A box miatt biztosan hamarabb telítődik. Azt látom, hogy a városozás  nagyon rövidíti a ciklust. Kíváncsi leszek, hogy most a self learnt reset után ez pl változik e. Az egr kevesebb kormot küld vissza a motor felé, úgyhogy nem lepődnék meg.. 
Egr nálad még üzemel, vagy ki van írva?
	
Egr nálad még üzemel, vagy ki van írva?
NGéza2017-04-01 21:44:45 // 93322
	Nálam a gyári szoftverrel (kb. 92%-93% között regenerál) többnyire országúton 900km-1000 km a regenerálási ciklus, ha megyek autópályán (kb. 400 km-t) is akkor 1200km-1300 km-re jön ki.
	
NGéza2017-04-01 21:41:26 // 93321
	Az a szoftver vajon jó lehet az enyémhez is?
A pappasnál a szaki hw és sw szám alapján nézte, hogy van-e frissítés az autómhoz.
	
A pappasnál a szaki hw és sw szám alapján nézte, hogy van-e frissítés az autómhoz.
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-01 21:04:21 // 93320
	Akkor jó az, tisztán pályán 650km és ki tudja a box mennyit számít, gondolom hamarabb kormolódik tőle a dpf.
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-04-01 20:20:51 // 93319
	Nekem az 1.9 nél 500-750 km között volt, a 2.4 patesz 400 km de ugye patesz, lehet porlasztó bajos :)
	
RomeoOne2017-04-01 20:12:46 // 93318
	Sziasztok!
A turbó bemenő hőmérőszenzornak meg tudja valaki mondani a cikkszámát eperből? Vagy esetleg más alapján érdemes rendelni? A kocsi úgy néz ki ezt a másodikat is elfogyasztotta bő 2 hónap alatt.
	
A turbó bemenő hőmérőszenzornak meg tudja valaki mondani a cikkszámát eperből? Vagy esetleg más alapján érdemes rendelni? A kocsi úgy néz ki ezt a másodikat is elfogyasztotta bő 2 hónap alatt.
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-01 17:37:45 // 93317
	Jó is az... A következő biztos az lesz :-)
	
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-01 17:25:27 // 93316
	Ez szoftver verzióval változott? Nekem is 400-600km közt alakul a regen. ciklus, használattól függően. Föci barátom szerint ez kevés. 800+ a reális sok autópályázással.
	
Szabolcs 1592017-04-01 13:47:54 // 93315
	 Eladóvá vált szeretett 159 em 2007 1,9 16v 2007 sportvagon  Distivince xenon ,park radar elől hátul, eső szenzor ,alkonyszenzor ,tempomat ,navi ,elektromos memóriás ülés 3 zónás klíma garantált 207500 km , 10 ezer km enként olaj csere 180 ezer km nél vezérlés tavaly kapott ujj komplett féket textart  porlaszto tavaly év végén szakmühelyben mind a 4 felújítva ,,2018 június íg műszaki Német papíros !!! Téli gumi újonnan vásárolt 9és 7 mm jelenleg Dunlop winter sport 5 ,,Nyári gumi 19 es ti felnin újonnan vásárolt Hankook gumival hátsó 8mm első 6mm  pótkerék gyárilag alufelnin akit érdekel írjon  kérdezzen bátran, ára 6500 euro
 Eladóvá vált szeretett 159 em 2007 1,9 16v 2007 sportvagon  Distivince xenon ,park radar elől hátul, eső szenzor ,alkonyszenzor ,tempomat ,navi ,elektromos memóriás ülés 3 zónás klíma garantált 207500 km , 10 ezer km enként olaj csere 180 ezer km nél vezérlés tavaly kapott ujj komplett féket textart  porlaszto tavaly év végén szakmühelyben mind a 4 felújítva ,,2018 június íg műszaki Német papíros !!! Téli gumi újonnan vásárolt 9és 7 mm jelenleg Dunlop winter sport 5 ,,Nyári gumi 19 es ti felnin újonnan vásárolt Hankook gumival hátsó 8mm első 6mm  pótkerék gyárilag alufelnin akit érdekel írjon  kérdezzen bátran, ára 6500 euroszv782017-04-01 13:01:04 // 93314
	Hello!
Azért tűnt fel, mert nem nyomtam neki! Ma is mentem vele, és most is csinálta. Hideg motornál (90 fok alatt) normálisan 2000 körül vált, amikor megáll 90 foknál a hőmérő (szerintem sok idő eltelik amíg bemelegszik, mert a fél városon átmentem) akkor játszotta el, de nem mindig. Az lehet, hogy öreg az olaj, és melegen a viszkozitása olyan rossz, hogy megpörgeti? Arra gondolok, hogy fel melegszik, és felhígul.
	
Azért tűnt fel, mert nem nyomtam neki! Ma is mentem vele, és most is csinálta. Hideg motornál (90 fok alatt) normálisan 2000 körül vált, amikor megáll 90 foknál a hőmérő (szerintem sok idő eltelik amíg bemelegszik, mert a fél városon átmentem) akkor játszotta el, de nem mindig. Az lehet, hogy öreg az olaj, és melegen a viszkozitása olyan rossz, hogy megpörgeti? Arra gondolok, hogy fel melegszik, és felhígul.
Smith2017-04-01 11:44:02 // 93313
	bizony, főleg a jürgensilbermetall az örökké tiszta autó :D
	
RomeoOne2017-04-01 11:31:55 // 93312
	Ja, ezek a szarok folyton koszosak lesznek. Bezzeg a németek.... :D
	
emGéza2017-04-01 11:12:53 // 93311
	
	
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-01 09:23:34 // 93310
	mennyire nyomtad? nagy gázra ott vált el harmadikban
	
szv782017-04-01 08:31:38 // 93309
	Sziasztok!
Tegnap eljátszotta azt az automata váltóm, hogy harmadikba váltás előtt felpörgött. Olyan 3000-es fordulatot produkált majd váltott. Nem rántott nem csattant, csak felpörgött! Sima váltó olaj csere azonnal a megoldás rá? Vagy van valakinek tanácsa mi lehet a baj?
	
Tegnap eljátszotta azt az automata váltóm, hogy harmadikba váltás előtt felpörgött. Olyan 3000-es fordulatot produkált majd váltott. Nem rántott nem csattant, csak felpörgött! Sima váltó olaj csere azonnal a megoldás rá? Vagy van valakinek tanácsa mi lehet a baj?
yani🍀2017-04-01 08:21:47 // 93308
	Mankyt kérdezd meg, lehet, hogy neki megvan!
	
mizooo2017-03-31 22:04:04 // 93307
	Az enyém frissített elvileg, ~500Km-enként regenerál. Megvan az eredeti szoftver lementve, elküldöm ha kell mailben.
	
NGéza2017-03-31 22:00:57 // 93306
	Jó estét Cartársak!
Lenne egy kérdésem. Rakatott fel valaki mostanában 2011-es SW frissítést az autójára?
Én próbáltam felrakatni Veszprémben az Autó Forrásnál és Fehérváron a Pappasnál is, de nem jutottam semmire. Rádugták az újabb kütyüjüket, az nem talált semmit. Fehérváron az examineren (amit a "sufniból" hoztak elő) volt frissítés, de csak 2008-as és nem ehhez a motorhoz (1.9 JTDM 16V). Nem is hallottak ilyen frissítésről. Azt mondták, hogy régi az autó. Vajon hol van olyan szerviz ahol rá tudják rakni?
	
Lenne egy kérdésem. Rakatott fel valaki mostanában 2011-es SW frissítést az autójára?
Én próbáltam felrakatni Veszprémben az Autó Forrásnál és Fehérváron a Pappasnál is, de nem jutottam semmire. Rádugták az újabb kütyüjüket, az nem talált semmit. Fehérváron az examineren (amit a "sufniból" hoztak elő) volt frissítés, de csak 2008-as és nem ehhez a motorhoz (1.9 JTDM 16V). Nem is hallottak ilyen frissítésről. Azt mondták, hogy régi az autó. Vajon hol van olyan szerviz ahol rá tudják rakni?
Kolci2017-03-31 10:31:50 // 93305
	Na megtaláltam :)
Az 1.9 16V dieselhez Bosch ból a 467 983 45 kell ami 900 omh
szerencsére csak 5200 Ft.
Az enyém menetzárlatos lett. Melegen nehezen indult.
Jó mondjuk hozzá tartozik, hogy kölcsönakksival mászkálok, mert két hete vizslatják
a gari alatt tönkrementet. Az 55 Ah-s nehezen indít, de csak melegen :)))
Remélem hamar elbírálják, s veszek helyette valami cseregarisat.
	
Az 1.9 16V dieselhez Bosch ból a 467 983 45 kell ami 900 omh
szerencsére csak 5200 Ft.
Az enyém menetzárlatos lett. Melegen nehezen indult.
Jó mondjuk hozzá tartozik, hogy kölcsönakksival mászkálok, mert két hete vizslatják
a gari alatt tönkrementet. Az 55 Ah-s nehezen indít, de csak melegen :)))
Remélem hamar elbírálják, s veszek helyette valami cseregarisat.
Kolci2017-03-31 07:53:19 // 93304
	Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy az 1.9 16V d -be milyen ellenállású főtengely holtpont jeladó kell 900 vagy 780 omh
Köszi
	
Nem tudja valaki, hogy az 1.9 16V d -be milyen ellenállású főtengely holtpont jeladó kell 900 vagy 780 omh
Köszi
Pzk2017-03-30 21:53:37 // 93303
	Szia ilyenem van nekem is :) Elég jó minőség és nem is túl drága.
	
Pzk2017-03-30 21:50:18 // 93302
	Szia, igen, én is így oldottam meg, picit játszol és menni fog. Úgy rémlik össze sem húztam a rugót, a csavar feje beügyeskedhető a rugó menetek közé.
	
Dzsozy2017-03-30 21:21:08 // 93301
	szép Estét! Nézzétek el lustaságom: van valakinek blogja felső lengőkar cseréjéről. Elég ha a toronyban eloldom a lengéscsillapítót, összehúzom a rugót? Ránézésre kevés a hely, hogy csak úgy megengedjem a rögzítő csavarokat.
	
MkRy19902017-03-30 17:16:28 // 93300
	ZoliNix, yani és a többiek! Köszönöm a válaszokat! :)
	
Lexlutor2017-03-30 16:12:12 // 93299
	Egyett értek. Nekem is ilyen van a kocsimban.
	
ProdyG2017-03-30 15:47:18 // 93298
	Én ugyanilyet vettem tavaly, csak feketében. Vedd meg, mert meg fog nyugtatni, én is így voltam vele... Valószínűleg nem ér sok mindent, de hadd legyen ott, mert én is gyakran állok utcán.
Óvatosan kell le és felszerelni, mert elég gyenge anyagból vannak valóban, de ha évi 2x piszkálod csak, akkor valószínűleg nem lesz baja.
(VW Polo-nkon 12 éve van ugyanaz a kerékőr)
	
Óvatosan kell le és felszerelni, mert elég gyenge anyagból vannak valóban, de ha évi 2x piszkálod csak, akkor valószínűleg nem lesz baja.
(VW Polo-nkon 12 éve van ugyanaz a kerékőr)
NGéza2017-03-30 15:42:45 // 93297
	Nekem a FL előtti van, fém szívósor műanyag lapátokkal. A gyári piereburg kb. 65 e forintba kerül + munkadíj. Kicseréltettem, bár túl sok változást nem vettem észre a rossz és a jó szívósor között.
	
RomeoOne2017-03-30 15:38:41 // 93296
	Én ezt nézegettem. Ránézésre nem úgy tűnik, mint amelyiket könnyű leperemezni.
	
BigBratyó2017-03-30 15:34:10 // 93295
	Nekem 4 féle kerékőr volt 2 év alatt, mind a 4-nek megment a feje, minden alkalommal profi gumis lett a vége. Ja és minden alkalommal kb 10 percen belül le is szedték hiba nélkül... Ez eléggé elgondolkoztató, főleg hogy nem a 6e-s kategóriából válogattam. Így most nem került rá, hozzáértők szerint nem sokat ér, ha valakinek tetszik kerékőrrel együtt viszi :(
	
pettinke2017-03-30 15:20:37 // 93293
	Peti: +36 (30) 6021620
	
Liquid2017-03-30 15:19:18 // 93292
	az emelőnél lévő kulccsal ne is erőlködj :) Az semmire se jó.
Vegyél egy ilyet, ez visz mindent, de meghúzásnál óvatosan, mert könnyű vele túlhúzni, a legjobb ha veszel egy nyomatékkulcsot is, persze csak ha akarod otthon cserélgetni :)
	
Vegyél egy ilyet, ez visz mindent, de meghúzásnál óvatosan, mert könnyű vele túlhúzni, a legjobb ha veszel egy nyomatékkulcsot is, persze csak ha akarod otthon cserélgetni :)
Liquid2017-03-30 15:15:31 // 93291
	biztos úgy van, de én barmoltam le a gyürüt róla, aztán két szép szememel láttam, ahogy a gumis kihozza a célszerszámot, majd egy mozdulat és a kezembe adta a kerékőrt :)
	
ProdyG2017-03-30 15:15:24 // 93290
	Az érdi bontónak egy elérhetőségét elkérhetném valakitől? köszi!
	
Lexlutor2017-03-30 15:11:51 // 93289
	Pont ezeket a fejeket próbáltuk mi is. Egyik se vitte! A gyürüje annyira erős edzett anyagból van, hogy rá se lehetett kapatni, plusz elforgott a gyürü. Esélytelen volt ezekkel a szerszámokkal. Én is bontózok, nehogy azt hidd hogy könnyü ezekekkel leszedni.
	
RomeoOne2017-03-30 14:58:44 // 93288
	Az élet már csak ilyen. Egyelőre meg kell nézni, hogy kell-e új kerékkulcsot venni, mert olyan mélyen vannak ebben a felniben a csavarok, hogy nem is vagyok benne biztos, hogy a gyári szettben lévő eléri a fejet.
	
mezoba2017-03-30 14:51:06 // 93287
	Szerintem nem napon barnult "dikkmán de szíp felni" barátaink nem ennyire felkészültek. Igaz ha valamit elakarnak vinni azt el is viszik de ha tudjuk nehezítsük meg a dolgukat szerintem.
	
Liquid2017-03-30 14:39:56 // 93286
	Szerintem nincs olyan amivel ne tudnál szopni :)
Pont ahogy Piritu írta, ha elveszek, eltörik, akármi van a fejjel akkor bukta, és igen rosszul tud jönni :)
Nem lipnak felniket, Isten se tudja mikor hallottam utoljára olyat, ha meg lopni akar, akkor úgyis megrendelésre teszi és nem emgy oda úgy, hogy nem készül fel. Szerintem.
Ettől függetlenül természetesen, azt teszel amit akarsz :)
	
Pont ahogy Piritu írta, ha elveszek, eltörik, akármi van a fejjel akkor bukta, és igen rosszul tud jönni :)
Nem lipnak felniket, Isten se tudja mikor hallottam utoljára olyat, ha meg lopni akar, akkor úgyis megrendelésre teszi és nem emgy oda úgy, hogy nem készül fel. Szerintem.
Ettől függetlenül természetesen, azt teszel amit akarsz :)
Liquid2017-03-30 14:32:29 // 93285
	Pont annyi leszedni, mint a sima csavart. Csak a 17-es kulcs helyett ezt pattintja fel, a kerékőr roncsolódik természetesen, de az mellékes.
	
Liquid2017-03-30 14:30:13 // 93284
	Na pont ez szivatott meg de csúnyán...
elfordult rajta a kulcs (mármint a hozzá való közdarab), a palást relatíve könnyen leszedhető róla.
	
elfordult rajta a kulcs (mármint a hozzá való közdarab), a palást relatíve könnyen leszedhető róla.
antonov2017-03-30 14:28:01 // 93283
	És az emailek között sem. Viszont kb 90%, hogy a maradék hármat is el fogom törni, szóval mindenképp több kell majd. De nagyon köszönöm!
	
antonov2017-03-30 14:04:16 // 93282
	Hűha. A privát alatt azt érted, hogy itt amorén? Mert itt nem láttam.
	
yani🍀2017-03-30 14:02:43 // 93281
	Írtam neked néhány napja privátban, hogy találtam egyet .
	
Online tag
0
		Vendég0
385
