Megtiszteltetés az autómnak, hogy ilyenhez fel tudtad használni a fotóját. ;)
A Passzát egyébként szerintem nem rossz autó, még csak azt se mondtanám, hogy csúnya, na de egyediség az nem sok jutott neki. Gyakorlatilag egy germán tucatautó.
Morfiusz Cédula2017-04-24 13:20:28 // 94121
droberto2017-04-24 10:43:22 // 94120
Az övé navis, ehhez menetes kiszedő kell, úgy ahogy a Pityukoma is írta.
A "sima" fej, ami nekünk van, ahhoz elég a köracél. :)
A "sima" fej, ami nekünk van, ahhoz elég a köracél. :)
Tocke2017-04-24 10:07:33 // 94119
Igen, a szárait egymástól szétfeszítve próbáld meg.
David | Centocinquantanove2017-04-24 09:58:44 // 94118
Ha bedugtad a pálcát, akkor a betolt pálca egy ilyen rugós fogat eltart onnan, ahová az eredetileg beakad.
Hú de nehéz ezt leírni, érezni kell. Legtöbbször úgy szokott sikerülni, hogy U alakban meghajlítod a pálcát és úgy dugod be a két oldalra. Ha bent van akkor a két pálcát vagy egymás felé, vagy egymástól el kell kicsit szét kell feszíteni gyengéd erőszakkal, és úgy fogod tudni kiszedni a rádiót.
Hú de nehéz ezt leírni, érezni kell. Legtöbbször úgy szokott sikerülni, hogy U alakban meghajlítod a pálcát és úgy dugod be a két oldalra. Ha bent van akkor a két pálcát vagy egymás felé, vagy egymástól el kell kicsit szét kell feszíteni gyengéd erőszakkal, és úgy fogod tudni kiszedni a rádiót.
Piritu - 1.000.0002017-04-24 09:43:31 // 94117
Eggyel régebbi Avensis, szerintem a 2,2-es 177 lovas lehetett.
RomeoOne2017-04-24 09:29:20 // 94116
Pontosan milyen kocsival? A D4D egy motor típus, mnit a JTDm, ha jól tudom :)
_Ata_2017-04-24 08:56:36 // 94115
Ajánlom az mp3tag nevű progit, nekem mindent lejátszik mióta használom :) Vagy egy rövid blogom róla.
TS2017-04-23 22:55:56 // 94114
Köszönöm,így már érthető hogy miért nem sikerült.Holnap új reményekkel kezdek neki.
yani🍀2017-04-23 22:25:33 // 94113
ZoliNix2017-04-23 22:22:25 // 94111
Ha jól emlékszem 4-es csavarról beszét valaki.
Még nem próbáltam.
Még nem próbáltam.
Piritu - 1.000.0002017-04-23 22:17:36 // 94110
Jah, japó...
Ma összeakadtam egy D4D-vel a német pályán és vagy 100 km-t mentünk. Fél óra alatt nem jutottunk döntésre és nem az esztétikával foglalkoztunk...
Ma összeakadtam egy D4D-vel a német pályán és vagy 100 km-t mentünk. Fél óra alatt nem jutottunk döntésre és nem az esztétikával foglalkoztunk...
TS2017-04-23 22:14:08 // 94109
Sziasztok!Tudja valaki hogy lehet kiszerelni a navigációs egységet?Rendeltem hozzá egy yatour yt m06 virtuális cd váltót.Bekötném de nem tudom kiszedni a gyári fejegységet.A youtube-on találtam videot,abban a srác két pálcát dugott bele a két lyukba ami a fejegység felső részén található.Kicsit csavargatta,és egyszerűen kihúzta a navit.Nekem ez egyáltalán nem működik.3,2mm a legvastagabb fém pálca ami belemegy,a négyest már nem tudom beledugni.De sajnos ahogy belement,úgy ki is jön,annélkül hogy a navi megmozdulna,
Liquid2017-04-23 20:49:39 // 94108
Primera? Végülis egyedi az is, de a rossz oldalról :)
alfa155gyuri2017-04-23 20:30:03 // 94107
Ellenálás mérővel mérd meg és megtudod de valószínű az alsó.
ProdyG2017-04-23 20:10:42 // 94106
Feltehetném én is a kvízkérdést... gondolom az alsó ment tönkre...
Amúgy sikerült egyedül megoldanom a gyertyacserét, kijött simán pár másodperc alatt mind az 5 darab (gyáriak voltak még és ott 8nm-rel húzzák meg őket, ha minden igaz). Az újak berakása is egyszerű volt, megkentem a meneteket kis gépzsírral, és próbáltam kb annyira meghúzni őket, mint ahogy a gyáriak voltak. Kicsit tekergettem őket, hogy meglegyen az érzés :) nyomatékkulcsot nem szereztem végül. Beru gyertyákat vettem, ugyanilyenek voltak benne eredetileg is.
Amúgy sikerült egyedül megoldanom a gyertyacserét, kijött simán pár másodperc alatt mind az 5 darab (gyáriak voltak még és ott 8nm-rel húzzák meg őket, ha minden igaz). Az újak berakása is egyszerű volt, megkentem a meneteket kis gépzsírral, és próbáltam kb annyira meghúzni őket, mint ahogy a gyáriak voltak. Kicsit tekergettem őket, hogy meglegyen az érzés :) nyomatékkulcsot nem szereztem végül. Beru gyertyákat vettem, ugyanilyenek voltak benne eredetileg is.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-23 19:56:48 // 94105
mint általában az összes japó
RomeoOne2017-04-23 19:45:34 // 94104
Ja, pont erre gondolt, hogy a 159 szerinte annyira egyedi, mint a passat. Sok volt a herbál.
Piritu - 1.000.0002017-04-23 19:34:07 // 94103
Az legalább egyedien ronda :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-23 19:27:39 // 94102
miért a prius jobb? annyira gusztustalanul néz ki nem is tudom kik veszik talán a meleg nőgyógyászok, meg az öngyilkos hajlamú fogorvosok....
Piritu - 1.000.0002017-04-23 19:16:33 // 94101
Komoly cucc kell ahhoz, hogy a Passatot meg az egyediséget egy fórumban használja az ember :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-23 16:38:42 // 94099
Primera? Passat? Ahhoz nagyon hunyorítani kell :-) Örülök hogy tudtad használni a képeket :-)
Haddel2017-04-23 15:57:03 // 94098
Haddel2017-04-23 15:44:04 // 94097
Igy van,a kék ,meg a lila Fakra csatlakozópint ellentétes az új antennán. A fehér stimmel.
Smith2017-04-23 15:14:47 // 94096
Mármint a két antennát egymásba tudnád dugni???
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-04-23 14:51:41 // 94095
Hajnalba? Egész nap folyamatos töltésen leszünk, többet fogyasztunk mint a 2.4 városban :-)
Shadin2017-04-23 14:39:54 // 94094
17% volt nekem az alja és a teteje pedig 107% a régi sw-vel, 86 pedig az új sw-vel.
Haddel2017-04-23 14:38:50 // 94093
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-23 14:31:28 // 94092
Csak kíváncsiságból néztem rá, hogy mennyire megy le regenerálás után. Az automata egyébként elég jól megakadályozza, hogy életszerűtlen üzemállapotban használjam. De felesleges is, azt látom, hogy elkezdi a regenerálást és 10p alatt mindenképpen végez, ha országúton vagyok, ha épp városban. A fordulat az automata miatt szinte sosem éri el a 2000-t. Egyelőre úgy tűnik teszi a dolgát, szóval ezen nem görcsölök. Igyekszem figyelni rá, hogy legyen alkalma időben kitakarítania magát, és részemről ennyi.
droberto2017-04-23 13:47:06 // 94091
VTT-n hajnalban kipróbálnám... :)
droberto2017-04-23 13:44:05 // 94090
100% körül regenerál ha minden feltétel adott. Egyes ujabb sw-ekkel már 80 környékén. Sokszor főleg pályán pár paraméter miatt hiba csúszik a számításba és akko lassabban megy fel a tömődés. Ekkor sokszor későn vagy már nem is tug regenerálni.
Ezért érdemes a deltaP-t figyelni alapjáraton, meg mondjuk 2000-es fordulaton.
Ja és még egy tapasztalat. Addig jó a DPF, amig nem nézegeted és nem próbálsz számára a megszokottól eltérő, életszerűtlen üzemállapotban haladni.
Ezért érdemes a deltaP-t figyelni alapjáraton, meg mondjuk 2000-es fordulaton.
Ja és még egy tapasztalat. Addig jó a DPF, amig nem nézegeted és nem próbálsz számára a megszokottól eltérő, életszerűtlen üzemállapotban haladni.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-04-23 13:39:41 // 94089
Van egy jó relém a polcon ha kell csere berének :)
droberto2017-04-23 13:37:24 // 94088
Még nem, de egy megnézést, csere-berét megérhet.
droberto2017-04-23 13:36:03 // 94087
Így van, az lehet az alapvető gond, kevés a kompresszió. Amíg gyorsabban ment a starter, könnyen és gyorsan indult.
Marseus2017-04-23 13:23:52 // 94086
Bocs,valamiért nem neked válaszként írtam.:-)
Marseus2017-04-23 13:21:31 // 94085
Ha a sípoló hangra gondolsz,én örülnék neki ha így szólna az enyém,így csak irígykedek..:-))
Shadin2017-04-23 13:02:32 // 94084
Igaz, pár kupica után már sokkal érthetőbb lesz :-)
Így visszaolvasva nekem is :-)
Így visszaolvasva nekem is :-)
Revitox2017-04-23 12:57:52 // 94082
SanyiJTD2017-04-23 11:28:40 // 94079
Á, értem. Köszi az infót :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-23 11:23:41 // 94078
Hétvégi kísérlet: tegnap tudtam, hogy nagyon regen. előtt állt a helyzet, hát megnéztem a státuszt. 103% volt. El is kezdte a regenerálást amint tudta. Család kirak, én meg kerültem egy 20 perceset (ó jeee, modern dízel rulez), hogy normálisan kikormolja magát. Ezután 10km-t mozogtunk kb a városban még, úgyhogy ma reggel megnéztem, hogy takarítás után mi a helyzet.
25% volt. Kb azt lehet mondani, hogy (a 10km figyelembe vételével) 20-100% között tartja és ez vegyes használatban 500km-nek felel meg. Ha jól értem amúgy a 100% igazából 50%-ot jelent, mert a kritikus eltömődés 200% felett van.
25% volt. Kb azt lehet mondani, hogy (a 10km figyelembe vételével) 20-100% között tartja és ez vegyes használatban 500km-nek felel meg. Ha jól értem amúgy a 100% igazából 50%-ot jelent, mert a kritikus eltömődés 200% felett van.
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-23 11:19:15 // 94077
A korábbi motorok kompressziója lényegesen nagyobb volt. Az évek során 21:1 környékéről 15:1 környékére csökkent a dízelek sűrítési viszonya. Menet közben nagyobb turbónyomásokkal kompenzálják, viszont a hidegindítás pont az, ahol kibukik a különbség. Nem volt az véletlen, hogy a jtd 105 rossz izzítógyertyákkal is indult bármekkora mínuszban, és a pici hajszárítónyi turbóval is relatíve komoly teljesítményt ki lehetett gyűrni belőle.
Haddel2017-04-23 10:52:25 // 94075
RomeoOne2017-04-23 10:44:37 // 94074
Egy másik fórumon vitába keveredtem valakivel, a 159-esekkel kapcsolatban. Lehet ,hogy én elfogult vagyok, de szerintem objektívan nézve is az egyik legegyedibb autó külsőre. Míg ő egy Passathoz meg Toyota Primera-hoz hasonlította egyediség szempontjából...
Elég durva anyagot haszálhatott a srác, de amikor képekkel kellett alátámasztani a mondanivalóm, akkor nem kellett a google-t használnom és a neten keresgélnem, hanem itt a fórumozók kocsijain egész jól tudtam szemléltetni a karosszéria jellegzetességeit, úgyhogy köszi a képekért Liquidnek, Warbirunnernek, _Ata_-nak és Morfiusz Cédulának. Azért az SW-sek se érezzék megbántva magukat, de alapvetően a Berlinákról ment a vita.
Elég durva anyagot haszálhatott a srác, de amikor képekkel kellett alátámasztani a mondanivalóm, akkor nem kellett a google-t használnom és a neten keresgélnem, hanem itt a fórumozók kocsijain egész jól tudtam szemléltetni a karosszéria jellegzetességeit, úgyhogy köszi a képekért Liquidnek, Warbirunnernek, _Ata_-nak és Morfiusz Cédulának. Azért az SW-sek se érezzék megbántva magukat, de alapvetően a Berlinákról ment a vita.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-04-23 10:16:29 // 94073
Ebből én semmit nem értettem :-) VTT-n neki ugrunk a patesznak pár pohár málna mellett :D
Shadin2017-04-23 10:05:33 // 94072
Az a titok, hogy az USB lejátszást csak úgy szakítod meg hogy leállítod a gépet v. átkapcsolod pl. rádióra, akkor elindul legközelebb magától a lejátszás, de ha a B&M nyelvén hangparanccsal leállítod az USB lejátszást, akkor nem jön vissza :-) Nincs rendes STOP :-(
Online tag
1
Vendég1
480