Szabister2017-06-28 23:16:13 // 96382
	Fuh az nem lehetett kellemes. Megfogadom a tanácsod és végig nézem a rendszert, nehogy a szívó oldalon bekapjon valamit a motor. A coolert hogy lehet kitakarítani kompresszorral kifújatni?
	
mex862017-06-28 23:05:03 // 96381
	ha nem tévedek, amit találtál a hideg oldal tengelyvégi anyája, plusz egy kis tengelydarab.
tengelytörés után beleért a holmi a házba, így lettek a lapátok olyanok amilyenek...
lapátdarabból még eszegethetett be.
teljes cooler meg csövezés tisztítás ajánlott ilyenkor, (vagyis inkább kötelező) mivel az új turbó is megkajálhatja a még ottmaradt részeket, én így jártam...
	
tengelytörés után beleért a holmi a házba, így lettek a lapátok olyanok amilyenek...
lapátdarabból még eszegethetett be.
teljes cooler meg csövezés tisztítás ajánlott ilyenkor, (vagyis inkább kötelező) mivel az új turbó is megkajálhatja a még ottmaradt részeket, én így jártam...
Liquid2017-06-28 23:03:47 // 96380
	Sík úton megy 100 felett is, de amint kicsit emelkedik, lehet visszakapcsolgatni :)
A cseszneki szerpentinen, kb 35-40-nel mentem fel 2-esben
	
A cseszneki szerpentinen, kb 35-40-nel mentem fel 2-esben
Szabister2017-06-28 22:57:59 // 96379
	Hát nem tudom. Elküldöm majd egy szakszervízbe és szétszerelés után csak okosabbak lesznek. Meg fogok kérni egy endoszkóp kamerát hogy belenézzek a motorba is, de nem hinném hogy onnan szabadult volna ki annak lenne hangja ha valami hiányozna.
	
Macccy2017-06-28 22:49:39 // 96378
	Ehhh, ez szegény megkapta rendesen, részvétem! Viszont ha a tömegmérő rácsán volt, akkor ez legfeljebb a kompresszor oldalon kaszálhatott volna lapátot, szerintem...  Ha jól látom a turbina oldalon is átdesignolta a lapátokat?!!  Nagyon nem szép  :(  Mi a túró okozhatott ilyen pusztítást?
	
Szabister2017-06-28 22:34:34 // 96377
	Egyébként meglepő hogy turbó nélkül is 120al tudtam menni a pályán 5.ben kb. 2200-as fordulattal. Igaz hogy kellet hozzá pár perc mire elérte :) A mai kis köbcentis turbósokkal biztos nem lehetne megcsinálni.
	
RomeoOne2017-06-28 21:57:06 // 96376
	
	
Szabister2017-06-28 21:47:14 // 96375
	
	
Haddel2017-06-28 21:43:57 // 96374
	Ha már igy szóba került a turbó,van valakinek tapasztalata,ismertek mó turbó felujító céget? Ebayen is vannak felujitott turbók ,olyat vett már valaki?
Turbócserénél mire kell figyelni?
	
Turbócserénél mire kell figyelni?
Haddel2017-06-28 21:37:31 // 96373
	Az igen,ez eléggé összekócolódott.
	
Liquid2017-06-28 21:34:55 // 96372
	mit szívott be? Nem találtál valamit?
	
Liquid2017-06-28 21:34:26 // 96371
	uh, ez szarul néz ki
	
Szabister2017-06-28 21:29:42 // 96370
	
	
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-28 21:15:56 // 96369
	A másik járgányon a múlt héten cseréltettem tetőkárpitot. 21 évet bírt. Annak a tetején foltosodik a lakk is már, azt is rendbe kell majd tennem. Pedig az tető alatt van, csak épp egy utálatos polikarbonát tető alatt. Oda is kitalálok valami extra védelmet majd.
	
Macccy2017-06-28 21:04:48 // 96368
	Ne is mondd, én lakón lakom, garázs nincs, annyira nem is lenne fontos, de az offA4 -ben (igaz típushiba) 16 éves korára leereszkedett a tetőkárpit és az ajtón lévő szövetek is, gondolom a forróság miatt is. Így most ha lehet igyekszem takargatni a "PoFáS" -t, egész biztosan hülyének néznek a térfigyelő öregasszonyok. Legújabb szerzemény egy OBI-s szélvédő takaró, de sajnos túlméretes kicsit, lehet majd sportosra varratom, hogy passzoljon, így lobog kis széltől is és elhúzza, hiába vannak mágnesek a széleken.
	
Macccy2017-06-28 20:59:30 // 96367
	Bajt biztosan nem csináltál vele, főleg ha 3 liter körül öntöttetek bele, állítólag az a legfontosabb, hogy ne a gyári 2.3 Literhez ragaszkodjon a szerelő, hanem afölé kell menni 4-5 decivel  (M32)  A Tutela biztos nem szar, csak erre a cink összetevőre (ami gondolom kenés miatt lehet) mondják, hogy szereti megkötni a vizet. Nem gondolom, hogy a zárt váltóműbe olyan sok víz jutna be, de a Fuchs -ot inkább ajánlották.
	
Haddel2017-06-28 20:35:56 // 96366
	Ugy irta ,fb csoportból szedte a képeket,lehet alfás.
	
RomeoOne2017-06-28 20:31:15 // 96365
	A 3. meg egy Giulietta, nem? Ez valami Alfás cikk?
	
Haddel2017-06-28 20:05:00 // 96363
	Ne is mondd,nekem is ,sőt a salzburgringi tesztvezetést is le kellett mondanom,mert ottalvós melóban voltam múlt héten:(
	
Laci822017-06-28 19:54:37 // 96362
	Egyszer volt már téma mert pár Cartársnál is jelentkezett a nyüszögő,nyekergő hang.Az van nálam is ha egyenletlen az útszakasz akkor a bal elejéből fura nyekergő hangot hallok.Nem emlékszem már,hogy mi is volt a probléma de írták sokan hogy hol lehet a gond.Azért szeretném én is tudni,hogy ha szerelőhöz kerül akkor talán tudnék neki valamit mondani,hogy hol keresse a hibát.Válaszokat előre is köszönöm. 😉
	
Chianti2017-06-28 19:23:33 // 96361
	Sajnos az első Tiroli Alfatali meló miatt kimaradt...
	
Chianti2017-06-28 19:21:51 // 96360
	Csak otthon, Budapesten...
	
ZoliNix2017-06-28 19:21:29 // 96359
	Az első az jó, de a második szívás lehet ha sok eső éri.
A nedvszívó takaró bevezeti a vizet, barátom napokig szárítgatta egy esős ejjel után.
Persze én is ráraknám ha nem akad más. :)
	
A nedvszívó takaró bevezeti a vizet, barátom napokig szárítgatta egy esős ejjel után.
Persze én is ráraknám ha nem akad más. :)
Haddel2017-06-28 19:03:29 // 96358
	Jégesős cikk,két db 159 is van benne😃
	
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-28 18:38:12 // 96356
	
	
SzJanos2017-06-28 17:42:25 // 96355
	Feljöhetett volna ez a téma kicsit korábban, most lett bele Tutela töltve, asszem 3 liter körül.
	
Chianti2017-06-28 17:00:11 // 96354
	
	
ProdyG2017-06-28 13:09:42 // 96353
	Csak beköszönök, mert kb egy hónapja nem jártam itt, pörög a nyár :)
Voltunk Szicíliában, a kocsi hibátlan, állandóan vezethetnékem van. A VTT király volt, legközelebb ottalvósra tervezzük, és megyünk AlfaCity-re is :)
További jó nyarat mindenkinek!
	
Voltunk Szicíliában, a kocsi hibátlan, állandóan vezethetnékem van. A VTT király volt, legközelebb ottalvósra tervezzük, és megyünk AlfaCity-re is :)
További jó nyarat mindenkinek!
Zsirai2017-06-28 12:36:58 // 96352
	Köszönöm a tippet , alászedve nekem is kattog.. Meg váltáskor is a hang.. Akkor átfeszegetem én is a kormányösszekötőket 😎
	
Macccy2017-06-28 12:32:39 // 96351
	90-re gondoltál? Nem tudom, csak pár helyen olvastam meg egy normálisnak tűnő YT video is ezeket mondta, nem jó a cinkes olaj, elégtelen a hűtés és az olaj mennyisége. 
https://youtu.be/MR8aV_0HuzA
Gondolom egy nem zúgó váltó élettartama még kitolható, ha így van cserélve, 2.8 literre töltve. Néztem a 3 liter olaj ~10e, ami tizede sem a váltó felújításnak. Én az enyémben le akarom majd cserélni valamikor.
http://www.motorolajbolt.hu/webbolt/hajtomuolaj-valtoolaj/fuchs-manualis-valtoolaj/fuchs-titan-sintofluid-75w-80-1l-valtoolaj.htm
	
https://youtu.be/MR8aV_0HuzA
Gondolom egy nem zúgó váltó élettartama még kitolható, ha így van cserélve, 2.8 literre töltve. Néztem a 3 liter olaj ~10e, ami tizede sem a váltó felújításnak. Én az enyémben le akarom majd cserélni valamikor.
http://www.motorolajbolt.hu/webbolt/hajtomuolaj-valtoolaj/fuchs-manualis-valtoolaj/fuchs-titan-sintofluid-75w-80-1l-valtoolaj.htm
Shadin2017-06-28 11:52:43 // 96350
	Akkor nem érdemes 80-asra menni?
	
_Ata_2017-06-28 10:45:20 // 96349
	Ilyet próbált már valaki? :-) 
http://online.lotuscleaning.hu/angelwax
	
http://online.lotuscleaning.hu/angelwax
Liquid2017-06-28 10:39:39 // 96348
	Alapvetően ráérek :) Mit értesz a hétvége alatt?
	
Macccy2017-06-28 10:28:29 // 96347
	Fuchs Sintofluid 75W-80 at mondják, hogy az kell bele nem a gyári Tutela, mert állítólag a benne levő cink adalék miatt vizesedik az az olaj. Ja és azt is mondják, hogy 2.3 Liter helyett 2.7-2.8 Litert kellene beletölteni, mert a gyári szint kevés néhány csapágynak.
	
Zsolt_1592017-06-28 10:11:29 // 96346
	Én hétvégén Tatabányán leszek, onnan már csak egy hajítás. Átugorhatok esetleg?! :)
Szeretnék megnézni egy másik Q4-et, mert van egy olyan "hibajelenség" -lehet nem is az, csak ilyen a Q4 -hogy induláskor a legszembetűnőbb, de magasabb fokozatokban is, a kuplung ráengedésekor, elég erősen üt vmi a hajtásban. Olyan mint mikor leugrasz a kuplungról. Először a hátsó osztómű tartószilentjeire gondoltam, vagy a kardánfelfogatásra de a futóműves nem talált semmit. -máshova kell vinnem. De gondoltam már motor vagy váltótartó bakra is, esetleg kuplung alkatrész.
Ez a keresésem oka. Lehet nincs is hiba, de nekem ez így nem egy kultúrált 4x4. :)
-Egyébként ha nagyon lassan, óvatosan engedem rá, akkor nem érzékelhető a dolog mindig.
	
Szeretnék megnézni egy másik Q4-et, mert van egy olyan "hibajelenség" -lehet nem is az, csak ilyen a Q4 -hogy induláskor a legszembetűnőbb, de magasabb fokozatokban is, a kuplung ráengedésekor, elég erősen üt vmi a hajtásban. Olyan mint mikor leugrasz a kuplungról. Először a hátsó osztómű tartószilentjeire gondoltam, vagy a kardánfelfogatásra de a futóműves nem talált semmit. -máshova kell vinnem. De gondoltam már motor vagy váltótartó bakra is, esetleg kuplung alkatrész.
Ez a keresésem oka. Lehet nincs is hiba, de nekem ez így nem egy kultúrált 4x4. :)
-Egyébként ha nagyon lassan, óvatosan engedem rá, akkor nem érzékelhető a dolog mindig.
Liquid2017-06-28 10:04:04 // 96345
	Vészprogramnál nincs semmi. Minimális üzemanyagbefecskendezés, max. 2200-as fordulat, nagyon kevés erő. Turbonyomás gyakorlatilag nincs.
A kérdés az, mitől váltott vászprogramra, illetve miért nem volt check-engine. Mert kellene lennie.
Olvastasd ki, ha van hiba akkor kiindulásnak jó lesz, ha nincs akkor még érdekesebb a kérdes.
	
A kérdés az, mitől váltott vászprogramra, illetve miért nem volt check-engine. Mert kellene lennie.
Olvastasd ki, ha van hiba akkor kiindulásnak jó lesz, ha nincs akkor még érdekesebb a kérdes.
Shadin2017-06-28 10:01:06 // 96344
	Lehet h P0240-ed van,mint nekem is.
	
RomeoOne2017-06-28 10:01:03 // 96343
	Ki kell olvastatni, de check engine nélkül azért érdekes. Vészmódban nem nagyon tölt a turbó, szóval ez nem meglepő. De ez olyan hibának tűnik, ami szerelőt kíván. Amúgy a turbó beszarások erős füstöléssel szoktak járni, nem?
	
Shadin2017-06-28 09:57:29 // 96341
	Hmmm. Ott nekem is kattog valami :-(
	
Shadin2017-06-28 09:55:43 // 96340
	Nálam jó a lendkerék és kuplung, frissen zsírozva a féltengelycsuklók és cserélve az alsó támasztóbak. Így a klattyogás 80%-a megszűnt, a többi már csak a difi/sebváltó felől jöhet. Hidegen nem annyira hallható, melegen inkább. Tolok bele 75w-90-es olajat és ki kell derüljön a turpisság :-)
	
csokagm2017-06-28 09:55:32 // 96339
	Olvasom a használati útmutatót de nem találom.
A menüben találtam egy olyan lehetőséget hogy ,, privacy function enabled" Vagy valami ilyesmit. Ez mit takar?
	
A menüben találtam egy olyan lehetőséget hogy ,, privacy function enabled" Vagy valami ilyesmit. Ez mit takar?
Szabister2017-06-28 09:01:40 // 96338
	Szerintem gyári program van rajta. Németből van az autó 1 gazdás volt. De attól hallani kellene hogy fütyül a turbó nem? Egy autót előztem meg 2-ben 3500as fordulat környékén jött elő.
	
Liquid2017-06-28 08:58:12 // 96337
	Nekem ez inkább vészprogramnak tűnik. Jó lenne tudni mi váltotta ki.
Sárga tengeralattjáró se feltétlenül van. Milyen programmal megy a gép?
A múlt hétvégén láttam ugyanilyet egy ismerősömnél. Semmi hiba, csak vészprogram. Aztán kiderült, hogy a motorvezérlő programja valahogy elnyomja a hibákat. Valamit furán csináltak benne. A gyári programmal jött a check-engine.
	
Sárga tengeralattjáró se feltétlenül van. Milyen programmal megy a gép?
A múlt hétvégén láttam ugyanilyet egy ismerősömnél. Semmi hiba, csak vészprogram. Aztán kiderült, hogy a motorvezérlő programja valahogy elnyomja a hibákat. Valamit furán csináltak benne. A gyári programmal jött a check-engine.
Szabister2017-06-28 08:39:05 // 96336
	Tegnap munkába menet elég kellemetlen dolog ért. 50km-h sebességnél való kigyorsításkor egyszer csak elment a turbónyomás. Teljesen nullán állt a mutató. 2000-es fordulatig még úgy ahogy felgyorsított de felette semmi nem történt már. Check engine-t vagy semmi egyéb hibalámpát nem dobott fel. Elképzelhető hogy tönkrement a turbóm? 248 000 km van a kocsiban tudom nem mérvadó függ attól is hogy hogyan használjuk, de nem régóta van nálam. Reggel miután hazajöttem a szívó oldalról lehúztam a csövet és egy kevés olajat láttam benne. Meg gondolom a kipufogó gáznak nem igazán lehetne megjelennie a turbina oldalon? Segítségeteket előre is köszönöm.
	
Scaniamen2017-06-28 06:52:46 // 96335
	Köszönöm a válaszokat bocsi csak dolgom volt,kérdésetekre a válasz 145e km gép szerint 9-dik olaj csere.9 éve nálam van szeretem nagyon.
	
bondi2017-06-28 00:19:58 // 96334
	Igen, számomra meglepő volt, de a kopott kormányösszekötő-gömbfej adta váltáskor is ezt a hangot, a kettőstömegűnek és a motortartó-bakoknak kutya bajuk. Szóval hasonló jelenség esetén érdemes megnézni, hogy nem-e lóg, vagy kopott valami a futóműben.
	
Macccy2017-06-27 23:42:00 // 96333
	" a váltáskori / gázelvételkori kattanásnak is ez volt az oka "  ...  hmm  :)
	
Online tag
3
		Vendég3
407
Fórum
Friss topicok
- 159
 - Stelvio
 - Giulia
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 








