Hiába, gyári új alkatrész, az gyári..
Ezt jól megfogalmaztam..
Lexlutor2018-06-26 13:30:37 // 109940
mcs102018-06-26 09:20:16 // 109938
Szaisztok
Sokat olvasgattam vissza a DPF/EGR -ról. de ezenkívül találok valalhol egy összefoglalót a lehetséges megoldásokról ? vagy olvassgassak még jobban vissza?
Sokat olvasgattam vissza a DPF/EGR -ról. de ezenkívül találok valalhol egy összefoglalót a lehetséges megoldásokról ? vagy olvassgassak még jobban vissza?
Giuntini2018-06-26 08:00:02 // 109937
Csörivel is beszéltem erről. Azt mondta ez a progi nem okozhatta ezt a problémát. Megrepedt a hengerfej a hegeszrés mellett, mert ezeket a hengerfejeket nem lehet hegeszteni. De vissza akarom tetetni rá a gyári progit és utána módosítani a Gyuri félével.
gecsa2018-06-26 05:59:20 // 109936
Azt, ami a képen ki van jelölve.
droberto2018-06-26 00:20:04 // 109935
Gratula! :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-25 21:46:20 // 109934
Pontosan :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-25 21:29:29 // 109933
De jó ezt olvasni, végre :-)
psychoati2018-06-25 21:21:10 // 109932
De jó ezt olvasni, hogy végre jó a gép :-)
αλφα2018-06-25 21:20:16 // 109931
Megtisztelő az aggodalmad, de ezt már korábban kiveséztük. Minden blútút ELM kínai, amit itthon árulnak, azok is. Bár én itthon vettem, kéz alól, tesztelten. Már többször is használtam, nem volt vele semmi gond. Megvett Alfa OBD-vel is, szürke MES-sel is. Nos tehát, melyik menüt kellene indítanom, hogy kinullázzam azt a nyavalyás szerviz intervallumot? :)
RomeoOne2018-06-25 21:17:50 // 109930
Mondtuk itt páran, hogy Csörihez kell elvinni, ő nem ad ki szart a kezei közül :)
Az ECU-n most milyen program van? Volt ugye róla szó, hogy az sem biztos, hogy jó hatással van a hengerfejre, ami rajta volt.
Az ECU-n most milyen program van? Volt ugye róla szó, hogy az sem biztos, hogy jó hatással van a hengerfejre, ami rajta volt.
csokagm2018-06-25 21:13:59 // 109929
Gratulálok!
Nagyon sok eseménytelen kilométert kívánok!
Nagyon sok eseménytelen kilométert kívánok!
gecsa2018-06-25 21:13:44 // 109928
Kívánom, hogy legyen tartós az állapot! :)
esvé2018-06-25 21:04:14 // 109927
királyság, nagyon örülünk!!!! :D
Giuntini2018-06-25 20:42:55 // 109926
KÖSZI, IGEN TÖKÉLETESEN MENT AZ AUTÓPÁLYÁN. Nem melegszik a motor, és nincs túlnyomás a csövekben. Finoman jár, és halkan.
Brutális időszakon vagyok túl. Köszönöm mindenkinek aki mellettem állt ebben az őrületben.
Brutális időszakon vagyok túl. Köszönöm mindenkinek aki mellettem állt ebben az őrületben.
_Ata_2018-06-25 19:26:42 // 109925
Gratula! Amennyire itt követtem ennyi kitartás után már nagyon rádfér :) Sok hibamentes km-t!
'''''2018-06-25 19:18:43 // 109924
Na végre! Rendben minden vele?
gecsa2018-06-25 17:59:09 // 109922
Kínai blútút? "Szürje" mes? Szerintem inkább ne használd...
gecsa2018-06-25 17:57:28 // 109921
Kicsit irígy vagyok most. :)
Piritu - 1.000.0002018-06-25 17:54:11 // 109920
:-)
Giuntini2018-06-25 17:52:53 // 109919
Emberek Alfázom, Alfázom és Alfázom!!! Megy mint a villám, hasít mint a szél!!!!
αλφα2018-06-25 17:29:45 // 109918
ELM327 csatlakozó, Bluetooth, "színes" adapterek nincsenek. A MES ööö... hogy is mondjam, még a szürke zónából való, ugyanis mióta tavaly kipróbáltam nem volt rá szükség, mert nem volt hibaüzenetem. De a kapcsolat megvan a MES és a fedélzeti számítógép között..
psychoati2018-06-25 15:23:15 // 109917
Ez a nap is eljött :-)
Wasco2018-06-25 13:30:56 // 109916
Simán ki lehet szerelni a hőmérőt a tükörből. nekem is ez volt a problémám. Üveget ki kell pattintani és alatta már egyértelmű lesz hogyan férsz hozzá. Jómagam egy 1100 ft-os homasita hőmérőjének az érzékelőjét tettem bele és működik mutatja a hőfokot stb. Annyi hogy 2 fokkal többet mutat mert benne hagytam a tükörbe leszigetelve. Először ideiglenesnek akartam de azóta is így működik, 14e körül van ilyen érzékelő ha jól láttam ebayen vagy ilyesmi.
gecsa2018-06-25 12:39:47 // 109915
Kábel típusa, Mes verziója?
Giuntini2018-06-25 12:03:56 // 109914
Most fogok indulni Csörihez.
RomeoOne2018-06-25 11:15:09 // 109913
Ja, és tényleg csak tükörrel együtt cserélhető. Én széthúztam a tükörhöz menő vezetékeket , hogy ne kapjon jelet, így a klíma gyakorlatilag manuális üzemmódban működött. Ha bekapcsoltam, fújta a hideget és én kapcsolgattam. De teljesen kényelmes volt így nekem. Csak a tükörlapot előtte be kellett állítani jól, mert az is azon a csatlakozón keresztül kapta a jelet és az sem volt így mozdítható.
αλφα2018-06-25 11:11:55 // 109912
RomeoOne2018-06-25 10:59:31 // 109911
Én a 147-esemmel voltam így anno. A vezetőoldali tükörben van a külső hőmérséklet jeladó. Az is rossz volt, néha működött, néha -35 fokot mutatottt a kánikulában is. Mivel a a vezérlése olyan, hogy 5 fok alatt nem engedi bekapcsolni a hűtést, ezért nem indul a klíma. Lehet, hogy egyébként csak vmelyik vezeték a rossz és kontaktos. Esetleg azzal érdemes lehet még próbálkozni.
Zolibácsi2018-06-25 10:55:15 // 109910
Most volt a giulietta fórumban ez a téma. És igen az volt a megoldás
Gazdee2018-06-25 10:22:44 // 109909
Sziasztok!
Most, hogy beköszöntött a meleg nyár, nem működik a klímám. :(
Elvittem klímaszervízbe megnézetni...
Gáz van benne, kompresszor jó, szerintük valami ekektromos baja van, de az nem az ő asztaluk.
A külső hőmérséklet jeladóm ez idő tájt -15, -20 fokokat mutat!
Lehet ez a hiba forrása? Hogy a tévesen alacsony hőmérséklet miatt a vezérlése nem engedi bekapcsolni?
Valakinek valami tapasztalat, észrevétel, ötlet....?
Illetve tényleg nem lehet külön külső hőmérséklet jeladót venni 159-hez, csak komplett tükörrel együtt?
Köszi!
Most, hogy beköszöntött a meleg nyár, nem működik a klímám. :(
Elvittem klímaszervízbe megnézetni...
Gáz van benne, kompresszor jó, szerintük valami ekektromos baja van, de az nem az ő asztaluk.
A külső hőmérséklet jeladóm ez idő tájt -15, -20 fokokat mutat!
Lehet ez a hiba forrása? Hogy a tévesen alacsony hőmérséklet miatt a vezérlése nem engedi bekapcsolni?
Valakinek valami tapasztalat, észrevétel, ötlet....?
Illetve tényleg nem lehet külön külső hőmérséklet jeladót venni 159-hez, csak komplett tükörrel együtt?
Köszi!
gecsa2018-06-24 23:30:33 // 109907
Első a család, ez így van rendjén! ;)
Liquid2018-06-24 14:26:50 // 109906
ha oda jutok szólok :D
Liquid2018-06-24 14:26:37 // 109905
csinálok belőle dízel-rollert :)
psychoati2018-06-24 12:01:38 // 109904
Első lámpák érdekelnek :-D :-D :-D
RomeoOne2018-06-24 12:01:19 // 109903
RomeoOne2018-06-24 11:50:09 // 109902
Na, már bontod a kocsit, donornak jó lesz? :DDD
Liquid2018-06-24 11:03:22 // 109901
Ma sikeresen megkanibalizáltam szegény Alfit :) A fiam rollerének az első kerekéből elrepült a csavar, 1 órát kerestük de nem lett meg. Nyaralunk, így a pincébe se tudok lemenni másikért :) Viszont a motortérben lévő relédoboz fedél 2db pont olyan csavar fogja, na abból az egyiket lecseréltem egy kábelkötegelőre. MInden műxik :)
RomeoOne2018-06-23 22:02:11 // 109900
Benne hagytuk. Nincs azzal semmi gond.
csokagm2018-06-23 21:59:27 // 109899
Aki 2.0-át íratott, az kiíratta az EGR-t vagy bent hagyta? Jól működik, csak azt javasolták, ha írom érdemes kiírni, hogy ne szarjon a saját szájába.
Kazes☻2018-06-23 21:06:22 // 109897
"A metallurgia meg semmit sem változott, sőt szerintem szarabb lett." ...no, nekik aztán nem sok közük van hozzá ilyen értelemben... a pénzügynek viszont annál több! A tervezett avultatás sem egy új dolog, viszont talán mostanra nagyobb lett a lépték... : /
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-23 20:40:06 // 109896
Aztán mire volt jó a nagy kifinomultság? Csak károsanyag kibocsátásban vagyunk előrébb. Jó, igen elismerem, fontos dolog.
A 22 éves TD-m 1.5 dci-t reggelizik. Csak 3-szor annyi a várható élettartama, bírja a városozást. És ha láttál már adagolót szétszedve (vagy akár karbit) az igen kifinomult, okos szerkezet.
A TD-ben kettőstömegű sincs, érdekes, nem érzem a hiányát. Kultúráltabban jár sok cr dízelnél, a pdtdi-t meg hagyjuk is hozzá kepest.
A modern motorokból ellopták a köbcentit, a kompressziót (dízeleknél). És vajon mennyivel fogyaszt kevesebbet egy mai dci? 1l-rel.. talán.
És szerintem a 2.4 programja gyárilag egy időzített bomba.. de ezt már mondtam :-)
A 22 éves TD-m 1.5 dci-t reggelizik. Csak 3-szor annyi a várható élettartama, bírja a városozást. És ha láttál már adagolót szétszedve (vagy akár karbit) az igen kifinomult, okos szerkezet.
A TD-ben kettőstömegű sincs, érdekes, nem érzem a hiányát. Kultúráltabban jár sok cr dízelnél, a pdtdi-t meg hagyjuk is hozzá kepest.
A modern motorokból ellopták a köbcentit, a kompressziót (dízeleknél). És vajon mennyivel fogyaszt kevesebbet egy mai dci? 1l-rel.. talán.
És szerintem a 2.4 programja gyárilag egy időzített bomba.. de ezt már mondtam :-)
alfa155gyuri2018-06-23 20:01:55 // 109895
alfa155gyuri2018-06-23 19:55:10 // 109894
Kapd le a szíjat és forgasd meg az összes görgőt és ha mind finoman megy akkor irány a hosszú út.
alfa155gyuri2018-06-23 19:53:48 // 109893
Ez így van,tudnának tartós autókat csinálni de az nem érné meg.Fogyasztói társadalom lett.
Pl a nyomtatóban a lapszámláló és szia. :(
Pl a nyomtatóban a lapszámláló és szia. :(
Don Gombóc2018-06-23 19:52:03 // 109892
Altatót szedsz? Izgulsz mi? :-)
csAR2018-06-23 19:35:45 // 109891
Sziasztok!
Generátor és főtengely szíjtárcsán kívül mi hajlamos a fáradásra?
Megelőzésként ránéznék/cserélném,mielőtt hosszú útra indulok.
Generátor és főtengely szíjtárcsán kívül mi hajlamos a fáradásra?
Megelőzésként ránéznék/cserélném,mielőtt hosszú útra indulok.