Edzőtáborban vagyok Tatabányán erre ide is követ a Brera 😀
Nem az én autóm de a szín ugyan az illetve akárhová megyek mindenhol látok egyet szerintem túlságosan szeretem 😀
leopop32020-08-17 16:18:31 // 122686
leopop32020-08-17 06:59:14 // 122685
Én nem értem miért lenne baj a Ti felnikkel és a piros féknyereggel. Ezek teljesen gyári dolgok.
berobbantam2020-08-17 06:03:10 // 122684
Szia.
Az enyém alatt is ez a rugó van.Meg b8 gátló ami sárga.De sose szoltak még műszakin pedig rendes helyre hordom.Mikor behozták volt rajta 20 mm nyomtâvszélesítő.Avval ment kpm vizsgára és át ment😀
Az enyém alatt is ez a rugó van.Meg b8 gátló ami sárga.De sose szoltak még műszakin pedig rendes helyre hordom.Mikor behozták volt rajta 20 mm nyomtâvszélesítő.Avval ment kpm vizsgára és át ment😀
Marseus2020-08-16 22:20:40 // 122683
Erre már én is gondoltam,van is plasti dip feketém az könnyen le is jön ahová véletlen fújnék csak nagyon balkánnak gondoltam meg nincsenek tapasztalataim mert eddig mindig a szerelőm vizsgáztatta az épp aktuális vasat de sosem adtam neki ilyen feladatokat és most sem akartam szívatni vele azért akartam magam,főleg,h segítetek legalább ötletelni.Köszönöm is szépen! :-)
Piritu - 1.000.0002020-08-16 22:09:40 // 122682
Miért nem fested le feketére? Akár még a helyén is megoldható.
Liquid2020-08-16 22:05:08 // 122681
A TI felnierősen gyári és a rá való gumi is váltóméret, ezzel semmi gond nem lehet. A piros fék meg senkire se tartozik, így jött ki a gyárból :)
Piritu - 1.000.0002020-08-16 22:04:15 // 122680
Töltőpisztoly téma.
Próbáld különböző irányokba tartani. Ha eltalálod a leölő cső irányát, akkor az üzemanyag áramlása zavartalan és nem kapcsol le.
Próbáld különböző irányokba tartani. Ha eltalálod a leölő cső irányát, akkor az üzemanyag áramlása zavartalan és nem kapcsol le.
Smith2020-08-16 22:02:39 // 122679
Ha otthon lennék megnézném, de szerintem nincs feltüntetve. A használatiban szerepel a 19-es kerék is, több bizonyíték, hogy gyári, szerintem nem kell.
Amúgy is, a magyar forgalmi egy vicc, előző autóm kék volt, és az volt beírva szürke. Típushoz meg nem az volt, hogy 166, hanem hogy 2.4.
Amúgy is, a magyar forgalmi egy vicc, előző autóm kék volt, és az volt beírva szürke. Típushoz meg nem az volt, hogy 166, hanem hogy 2.4.
Piritu - 1.000.0002020-08-16 22:02:21 // 122678
A használati utasításodban benne vannak a gyári felniméretek, szerepel benne a felnid? Ha igen, akkor nincs para, megmutatod a vizsgán.
Nekem a Spideren elég volt hogy a felniben benne volt az Alfa logó.
Nekem a Spideren elég volt hogy a felniben benne volt az Alfa logó.
Marseus2020-08-16 22:00:18 // 122677
A rugók pedig pirosak,szal van gond:-))
Marseus2020-08-16 21:59:16 // 122676
Ez momentán sárga. A kerékkel azért gondoltam,h baj lesz mert a forgalmiba nincs a Ti, ha egyáltalán benne van az igazi Ti forgalmiban.
Smith2020-08-16 21:51:49 // 122675
Ugyanez a féknyereg festés, az is van gyárilag pirosban. Azzal mi baj lenne?
Smith2020-08-16 21:50:28 // 122674
A TI kerekekkel mi baj lenne? Gyári kerék.
Rugó: itt nálunk van vizsgabázis ahol ingyen átnézik, vizsga előtt, mintha vizsgálzna, de mégse. És megmondják mi nem felel meg. Én ezt az utat járnám, mielőtt fordíttatok.
Rugó: itt nálunk van vizsgabázis ahol ingyen átnézik, vizsga előtt, mintha vizsgálzna, de mégse. És megmondják mi nem felel meg. Én ezt az utat járnám, mielőtt fordíttatok.
Marseus2020-08-16 21:37:34 // 122673
Ja,és a TI kerekek,gondolom azokkal is gond lesz,ugye?
Marseus2020-08-16 21:33:09 // 122672
Sziasztok,jó estét!
Rugót cseréltem eibach pro-kitre és kaptam is hozzá műbizonylatot de német.Azt halottam,h le kell fordíttatnom hivatalosan de ez 70k-be fáj. Igaz lehet ez? Tudtok ebben segíteni, gondolom nem én vagyok az első sem a 100.!? Műszaki vizsga közeleg és rendesen vissza kell alakítgatnom egy-két optikai változtatást de semmi komoly,ezt kivéve. Remélem egy féknyereg festés nem jelent gondot a műszakin. Lámpa fóliázást tuti le kell szednem meg az első ablakok fóliáját de az be volt kalkulálva viszont a fordítással nem számoltam,főleg ezzel a horror összeggel. A rugó szettet megúsztam 52k ből de ez így durva.
Rugót cseréltem eibach pro-kitre és kaptam is hozzá műbizonylatot de német.Azt halottam,h le kell fordíttatnom hivatalosan de ez 70k-be fáj. Igaz lehet ez? Tudtok ebben segíteni, gondolom nem én vagyok az első sem a 100.!? Műszaki vizsga közeleg és rendesen vissza kell alakítgatnom egy-két optikai változtatást de semmi komoly,ezt kivéve. Remélem egy féknyereg festés nem jelent gondot a műszakin. Lámpa fóliázást tuti le kell szednem meg az első ablakok fóliáját de az be volt kalkulálva viszont a fordítással nem számoltam,főleg ezzel a horror összeggel. A rugó szettet megúsztam 52k ből de ez így durva.
Liquid2020-08-16 12:20:15 // 122671
Szerintem ez nem olyan gázos :) De mindjárt megnézem, az enyém mit mutat.
samu1262020-08-16 09:01:01 // 122670
samu1262020-08-15 23:19:13 // 122669
RomeoOne2020-08-15 23:07:35 // 122668
Típushiba, de nekem csere után is viszonylag hamar megjelent. Először télen, a hidegben kezdi, ez a tömítőgyűrű kikeményedik és elsőre nem veszi fel az olajat. Aztán egyre lágyabb időben is. Ha már ezt csinálja ebben a kánikulában is, akkor már elég régóta lesz.rhatja a tulaj, hogy ez mindig csipog indításnál. Azért nem túl jó ómen.
TnS2020-08-15 21:13:19 // 122667
Üdvözlet mindenkinek egy új Alfa Romeo tulajdonostól! :)
Valakinek esetleg volt már olyan problémája, hogy az üzemanyag töltőpisztoly egyből kikattan normál sebességű tankolásnál? Most kb. 5 perc alatt tudok 10 litert tankolni. Több kútnál is próbáltam, 95-ös és 100-as benzinnel is.
Valakinek esetleg volt már olyan problémája, hogy az üzemanyag töltőpisztoly egyből kikattan normál sebességű tankolásnál? Most kb. 5 perc alatt tudok 10 litert tankolni. Több kútnál is próbáltam, 95-ös és 100-as benzinnel is.
WarbiRunner (Gyuri)2020-08-15 20:14:18 // 122666
Akkor majd legközelebb 😄
leopop32020-08-15 17:11:55 // 122665
Lehet a Brera topikba is érdemes lenne beírnod
samu1262020-08-15 14:49:59 // 122664
NWS910 szép színe van a brerádnak :)
Liquid2020-08-15 09:52:20 // 122663
Köszi 😀
Már itthon vagyunk.
Már itthon vagyunk.
WarbiRunner (Gyuri)2020-08-14 23:44:02 // 122662
Gyertek be egy fröccsre 😄
Liquid2020-08-14 23:32:31 // 122660
úgyvan :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-08-14 22:51:00 // 122658
Legógyár :)))
Trombozis2020-08-14 22:33:44 // 122657
Nyíregyháza?
fazek2020-08-14 22:27:56 // 122656
Ezt passzolom :(
Liquid2020-08-14 22:17:12 // 122655
Liquid2020-08-14 21:55:13 // 122651
WarbiRunner (Gyuri)2020-08-14 20:34:41 // 122650
Sejted azért a választ, gondolom. A jó eset a valószínűbb, mert tudtommal típus hiba. A rossz eset meg nyilván egy motor generál, ez benne van, ha használt autót veszel. Mondjuk a jelenlegi tulaj saját érdeke is, hogy csinaltassa meg, és ilyen gyanús jel nélkül árulja. De ez magán vélemény. Egy használt autó részemről lehet kopott, itt ott apró bajos, de ne vilagitson az olajnyomás lámpája.
csokagm2020-08-14 18:31:38 // 122649
Megneztem egy 170lovas 2.0at. Hideg indításnal egy pillanatra felgyullad az alacsony olajnyomas lampa. Mikre lehet gyanakodni? Olvastam olajpumpa tomitogyururol is jó esetben. Rossz esetben mire lehet számítani?
Lörke2020-08-14 15:02:47 // 122648
Vagy nem esett teljesen szét, de elforog a fém rész a gumiágyban.
Lörke2020-08-14 14:59:15 // 122647
Főtengely ékszíjtárcsa szakadt le valószínű.
gyugya2020-08-14 13:28:11 // 122646
Sziasztok!
Tegnap 35 fokban az M0-án dugózva egyszer csak azt éreztem, hogy nincs szervó, majd töltés se, aztán klíma se. Arra gondoltam beállt a klímacsapágy és kinyomtam a klímát és lett is töltés meg szervó. De aztán hol volt - hol nem volt, meg villogtak is rám hátulról (és persze éreztem is) hogy valami füstöl. Megálltam és láttam hogy a hosszbordás szíj környékén szét van verve az olaj, és az füstölgött ott nagy vidáman. Maradék 2 kilométert még hazacsavartam vele, de végig füstölt. Meg valami olyan furán kolompol is.
2.0 JTDm
Van ötletetek?
Tegnap 35 fokban az M0-án dugózva egyszer csak azt éreztem, hogy nincs szervó, majd töltés se, aztán klíma se. Arra gondoltam beállt a klímacsapágy és kinyomtam a klímát és lett is töltés meg szervó. De aztán hol volt - hol nem volt, meg villogtak is rám hátulról (és persze éreztem is) hogy valami füstöl. Megálltam és láttam hogy a hosszbordás szíj környékén szét van verve az olaj, és az füstölgött ott nagy vidáman. Maradék 2 kilométert még hazacsavartam vele, de végig füstölt. Meg valami olyan furán kolompol is.
2.0 JTDm
Van ötletetek?
leopop32020-08-14 13:21:18 // 122645
_Ata_2020-08-13 08:19:22 // 122644
Igen, szerintem nekem is ez lesz a probléma. Úgy láttam színtelen az olaj, szóval csak ez lehet. Holnap megy a klímáshoz, jól rámijesztett.. :D
mizooo2020-08-12 19:49:42 // 122643
Bele fogok próbaképpen tölteni + 0.4 L olajat, illetve a tanácsodra rendeltem Xado váltó revitalizálót, az is megy bele. Ha tovább búg, le lesz véve és megy váltóshoz.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-08-12 18:02:59 // 122642
Töltsd bele ami belefér és ha szerencsés vagy elmúlik a búgás
mizooo2020-08-12 17:30:52 // 122641
Ajajj :) megtaláltam Erhard, van egy bontatlan 1L flakonom. De nem véletlenül 2L-t töltöttem bele. Az enyém az utolsó szériás 2.0, C635 váltóval.
Shadin ezt írja a témáról:
"A Fiat a 75w85 Selénia olajat ajánlja bele, a feltöltési érték meg totál kaotikus, még a kézikönyv évjáratok is eltérő megtévesztő adatokat tartalmaznak. Enyém TBi a legfrissebb leírás és az Autodata szerint is 2 litert igényel, az 1.9 ami ue. váltóval már 2.3-at, majd ott a 2.0 JTDm amibe hol 2 litert, hol pedig 2,8-at írnak, de valójában a C635-ös váltóba amit a végén tettek bele, mindössze 1,65 liter kell.
Feltöltési értékek a gépkönyv szerint (3. kép):
2,8L az F40-be, 2,3L az M32-be kell. 1,65L pedig a C635-be, amit nem is tartanak"
Most akkor mi van?? :D
Shadin ezt írja a témáról:
"A Fiat a 75w85 Selénia olajat ajánlja bele, a feltöltési érték meg totál kaotikus, még a kézikönyv évjáratok is eltérő megtévesztő adatokat tartalmaznak. Enyém TBi a legfrissebb leírás és az Autodata szerint is 2 litert igényel, az 1.9 ami ue. váltóval már 2.3-at, majd ott a 2.0 JTDm amibe hol 2 litert, hol pedig 2,8-at írnak, de valójában a C635-ös váltóba amit a végén tettek bele, mindössze 1,65 liter kell.
Feltöltési értékek a gépkönyv szerint (3. kép):
2,8L az F40-be, 2,3L az M32-be kell. 1,65L pedig a C635-be, amit nem is tartanak"
Most akkor mi van?? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-08-12 17:06:38 // 122640
2019 év végén vittél 3L Tutela Matryx-ot :))) Azért is küldtem 3L-et meg kb 2.6 megy bele...
mizooo2020-08-12 16:08:43 // 122639
Szia Erhard :) te küldted az olajat hozzá :) 2 L ment bele. Meg kell keresnem a kocsiban a számlát mi volt a márka, az email nincs már meg.
Shadin2020-08-12 10:34:29 // 122638
Nekem is hasonló volt a szitu, a kompresszornál durrant el a cső és telehányta a környéket olajjal. Egyébként a kompresszorban és a közegben is van olaj.
Giuntini2020-08-12 09:54:33 // 122637
Kalló Imi árulja az övét aki Clubtag. Face-n hirdeti az Alfa adok-veszek csoportban 1,9 jtdm TI. Ismerem, nagyszerű állapotú.
Online tag
0
Vendég0
528
Fórum
Friss topicok
- 159
- Forma-1
- Találkozások
- AlfaCity 2025 - július ...
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám