Fórum >> Típusok >> 164-166

Don Gombóc2005-10-08 10:40:36 // 2479
Csumez! Vissza tudja nézni mert ott marad a háttér tárolóban. nekem is volt hasonló helyzetem amikor a régi hiba miatt kigyulladt a befecsk jelző, aztán 220-nál kialudt, Úgy látszik önjavította magát :)) Egyébként minden üza vagy levegő anomáliára az gyullad ki. És mint tudjuk ezek a computernek nevezett szarok amik egyáltalán nem computerek hanem csak műveleti egységek, eléggé hajlamosak arra hogy valami belezakkan az agyukba, pl. egy erősseb nagyfrekis zavar miatt. Nem árt néha ilyenkor rögtön meg állni és leállítani, vagy akár az akksi sarut is levenni egy kis időre. Megnézetni meg érdemes néha.
Don Gombóc2005-10-08 10:27:52 // 2478
Úgy látom nincs itt Bandi. Egyébként papíron 2500-tól, de valójában 3000-től, de nagyon nagyon 4000-től.
EDDI2005-10-08 00:09:25 // 2477
Bandi a te autodban kb milyen fordulaton kezd el dolgozni a turbo?
EDDI2005-10-08 00:05:09 // 2476
Bandi mennyibe lenne a doblemez? A kilométerora hol 180-nál,hol 40-nél esik le.Van amikor el sem indul.
Smith2005-10-07 20:39:35 // 2475
Smith2005-10-07 20:38:47 // 2474
Natessék. Úgy néz ki hogy télleg van a műszeregység mögött egy kupac relé. Jobb helyre nem is tehették volna :) Holnap bontok.
tom1642005-10-07 20:24:11 // 2473
Ha ugyanezt produkálja, próbáld meg levenni a gyújtást egy pillanatra és utána visszatenni! Nekem ilyenkor indítózás nélkül is azonnal helyreáll az alapjárat és rendesen müxik a gép. A különbség az, hogy nekem legtöbbször felfelé viszi az alapjáratot, menet közben magától meglódul, de ez az eset is elö szokott fordulni, mint nálad. Ilyenkor alig megy a gép, padlógázzal is csak max 3000-ig, egészen addig amíg gyujtásle és fel, akkor OK.
Csumez2005-10-07 20:09:56 // 2472
Tulajdonképpen azóta sem jött elő a hiba. De félek attól, hogy valamikor meggondolja majd magát. Azért majd ráfogom köttetni a számítógépre a szervízbe, lehethogy vissza tudja nézni a hibát ami volt.
Smith2005-10-07 16:10:43 // 2471
Továbbra sem találom a ködlámpa relét. A bizti tábla mögött nem látok relét, a kormány alatt meg van 3 de egyik sem az, gyujtás ráadáskor kattanik, nemtom mi lehet. Lehetséges hogy a műszeregység mögött lesz? Valami a műszerfalban kattanik de nem tudom pontosan hogy hol :(
FRC2005-10-07 15:34:48 // 2470
Lassan veszem a kabátkám és húzok haza! Nektek meg kellemes hétvégét, és jó autózást!!! Az Alfa legyen veletek!
Charlie 1662005-10-07 14:42:44 // 2469
Most csörögtek, megvan a bűnös. Gázpedálpoti. A tökömet. (Persze azért elindítok egy LMM bszerzést occsóért is, mert hosszú távra tevezek, és valszeg a köv 5 évben min 1x cserélni kell majd, ergo legyen kéznél.)
Charlie 1662005-10-07 14:14:11 // 2468
Jaja. Na, és a tiednek mi lett a megoldása?
Csumez2005-10-07 13:44:33 // 2467
Nem baj! Most már legalább te is egy-két dologban tanácstalan tudsz lenni. Olvasd el a 2369-es hozzászólásomat. Ezek a 166-osak nagyon titokzatosak tudnak lenni.
Marklar1552005-10-07 11:51:14 // 2466
Valamelyik müa doblemez védő van nálam is! Ha volna róla kép akkor megnézhetném...
András bácsi2005-10-07 11:46:37 // 2465
Mindegyik két darabból áll, de a balosnak már csak az első fele van meg. A három fél darab ára 2500.-Ft. Utalni tudsz?
ghosty92005-10-07 11:22:12 // 2464
"Legyen 3000Ft?" Tokeletes, kosz. Azota meg gondolkoztam (ill. a felsorolasod is segitett), az elso muanyag kerekdobbetetek is kellenenek, de ha csak egyben adod, akkor is. Fizetni hogy kellene?
FRC2005-10-07 10:41:49 // 2463
Beköltözött a motortérbe a kis Casper!
Charlie 1662005-10-07 10:18:39 // 2462
Vazze , ilyet még nem pipáltam. Tegnapelőtt óta jelzet a befecskendezés/gyújtás kontrollámpája. A tünetekről konzultáltam Bandival és Gombóccal, azt mondták hogy akár LMM is lehet, meg kell nézetni. Tegnap reggel leparkoltam a gépet, ma jött érte a szerelő haverom. Motorház kinyit, beindít, kontrollámpa ég. 2-3 gázfröccs, motor pörög ahogy rendesen kellene. Egyik burkolatelem levesz, kábelek megmozgat. Kontrollámpa kialszik. MI A FÉSZKES FENE EZ? Hozzáteszem, kicsit füstöl, lehet hogy túl sok anyagot kap, de akkor sem értem.
András bácsi2005-10-07 07:39:34 // 2461
18e-ért. Ez mondjuk 155-ösé.
András bácsi2005-10-07 07:39:02 // 2460
A műanyag? Az van.
András bácsi2005-10-07 07:38:39 // 2459
Mennyi az a darabig? Szerintem szakadás van a műszer tekercsében.
Zsül2005-10-07 07:08:35 // 2458
10.000-Ft a kezdő ár, de bontója válogatja.
Alfa166JTD2005-10-06 22:58:33 // 2457
Bontott klímakompresszor árat valaki tud-e mondani? SD 709 típusú. Bandi! A Densot mennyiért adod? Csak iránymutatásként kellenének az árak, hogy reggel hogy induljak neki a hajtóvadászatnak.
EDDI2005-10-06 22:04:46 // 2456
Valakinek bal hátso doblemezbetét? 164
EDDI2005-10-06 22:02:22 // 2455
Sziasztok! Az a kérdésem,hogy mitöl lehet hogy a kilométerora egy darabig mér aztán vissza áll 0-ra.(164 2.0v6 TB)
tom1642005-10-06 21:52:19 // 2454
Mivel már a computert is kicseréltem (sok mással együtt-2420 hsz) gyanus, hogy esetleg az kap rossz jelet. 1, - nem tudja az aktuális fordulatot és rádolgoztat az alapjárati motorral (akár menet közben is ) 2. - nem tudja az aktuális motorhömérsékletet, nagyon hidegnek érzi a motort és ezért rádolgoztat az alapjárati motorral 3, - nem tudja, hogy gázt adtam, mert a pilla.jeladója nem viszi neki a jelet és ezért rádolgoztat az alapjárati motorral. Ezért cseréltem most a komplett pillát. Bármikor felpőrgeti az alapjáratot 5000-ig, hidegen, melegen, alapjáraton, fordulaton (olyankor +lódul a kocsi) a lényeg, hogy párás idö legyen. Ebben az esetben leveszem egy pillanatra a gyújtást, majd visszateszem, akkor indítózás nélkül beáll a normális alapjáratra, a következö felpörgésig, ami lehet egy perc lehet öt vagy bármennyi. Ezért gondolok a computerre, de mivel a csere után is megmaradt ez a hiba, most keresem a bemenö jeleket, hátha ott van a gáz. Amikor szerelönél vagyok és rá van kötve a számítógép, akkor persze mindíg OK!!!!
tom1642005-10-06 21:35:37 // 2453
A mutató korrekten mutat, de esetleg gyanus, hogy a computer rosszul tudja az aktuális fordulatszámot, ezért talán beavatkozik és teljesen kinyitja vagy menet közben is rányitja az alpjárati motor levegöztető rését. Nem tudom, ezek csak 5letek....
Zsül2005-10-06 21:17:04 // 2452
Olyankor rángatni is szokot? Vagy csak a mutató mozog össze-vissza?
András bácsi2005-10-06 19:44:20 // 2451
No, néhány eladó cucc 164 2.0TS '90-hez: - első el. ablakemelők - kp-i zár - hátsó lökösbe vonószem-fedél - zárgarnitúra+gyújtáskapcsoló - hátsó lámpasor - j. e. lámpa+index - generátor - önindító - gyújtásalk. (trafók, elosztók, kábelek) - oldalüvegek - műszerek - kapcsolók - féknyergek - szelepfedél - vezérműtengelyek - hűtő+ventillátor - külső-belső kilincsek - ajtókárpitok - motorháztető - jobb első sárvédő - műanyag dobbetétek - computer - alapjárati motor - légtömegmérő - biztonsági övek - szervószivattyú - kormánymű - 1 db 6x15 4x98-as gyári alu - tekerős fűtéspanel - légbefúvók - hátsó embléma - mindenféle kütyü+stb...
tom1642005-10-06 19:35:17 // 2450
Köszi, ezt sosem találtam volna meg egyedül.... Tegnap kicseréltem a pillangószelepet a jeladóval együtt, ma reggel normálisan működött :-))))))))))))) Ebből még nem vonok le semmit, de talán..... Az igazi próba a jövö hét lesz, mert délelöttös leszek és negyed 6-kor jövök melózni, akkor nagyobb a pára meg a köd, amikor gond szokott lenni vele.
Zsül2005-10-06 19:04:38 // 2449
Ezeket pedig holnap beszerelem!!!!!
:-)))))))))

András bácsi2005-10-06 19:00:22 // 2447
Tök más.
Zsül2005-10-06 18:57:18 // 2446
Ilyen akompi.


Zsül2005-10-06 18:55:48 // 2445
Ide is be írom.

2db trikó valakinek?

Nekem nem jött be! :-(

Tök ingyé?

Adok hozzá 2db fehér fejtámla huzatot!!!
András bácsi2005-10-06 18:52:14 // 2444
Akkor jól tudtam. :-)
Zsül2005-10-06 18:50:52 // 2443
A fordulatmérő jeladó helye.




Remélem segítettem.
Zsül2005-10-06 18:47:44 // 2442
Motorhőfok jeladó helye.

András bácsi2005-10-06 18:34:13 // 2441
No, minden van: B-oszlop borítás balos, műanyag az öv mögé a B-oszlopra, h. hamutartó, ablaktekerő, 2 db hangszóró, bizt. tábla fedele, kézifék fedél (a box-szal együtt) Legyen 3000Ft? Jövő héten adom Gombócnak, vagy Gábor166-nak K.újlakon.
a2005-10-06 16:34:36 // 2440
Nekem csak városban éri el a 90 fokot, dugóban max a 95 amit elér. Amint elhagyom a várost, 85-87 fok közöttre visszamegy a mutató.
ghosty92005-10-06 16:06:12 // 2439
Ok, kosz. Nem, nem megyek.
ghosty92005-10-06 16:05:58 // 2438
Jameg tenyleg, az normalis, hogy az uzemi homersekletet (marminthogy a mutato kozepen alljon) 80-100 korul orszaguton menve keptelenseg elerni? Egy ido utan meguntam es mentem a szivem szerinti 130-cal, akkor mar beallt kozepre a mutato, nade azert megiscsak... Nyaron varosban meg feszt azt csinalta, hogy a hatar felso szelen ingadozott, ki erti ezt...
András bácsi2005-10-06 14:55:39 // 2437
Megnézem mit tehetek. Hőmérő jeladó ebben nincs, a többi megoldható. Majd álmodok valami árat. Kaposújlakra jössz?
András bácsi2005-10-06 14:52:37 // 2436
Nem jó, ami nekem van az Denso.
ghosty92005-10-06 13:22:48 // 2435
Akkor kene a hamutarto, kepet csinalni nem tudtam, idom sajna kb. 0. Meg kene biztositektabla-fedo (az, ami lenyilik, a sofortol balra), mert az enyemet mar csak egy madzag meg egy csavar tartja es zorog is. Kulso homerseklet jeladojat hogye' adod (ha van meg)? Mert lehet, hogy az is rossz, meg nem nyomoztunk utana, hogy mitol mindig +20 fok az ext temp. Meg a B oszlop belsejen van egy fekete, kb. 6-8 centis muanyag (talan a bizt. ov tartoja?), az hianyzik az egyik oldalon, de akkor mar kene mindketto. Nem neztem, a B oszlop belso boritasa cserelheto vagy csak az egesz beltere egyben? Le van jove a bal oldalon... Tenyleg, ha a kezifek kiengedett allapotban hulyen all (nem tud lecsukodni az ot takaro muanyag), azt hogy lehet orvosolni? Csak hogy ha valami egyszerubb cucc csereje kene hozza, akkor az is kellene... Na igy mennyi? :-)
a2005-10-06 11:47:19 // 2434
LMM 50 körül megy már. Gábor166-ot keresd, ő most vett nemrég tudtommal, tudja a pontos árat.
Zsül2005-10-06 11:23:22 // 2433
Bandi!!!!!!!!!!! Légkondi kompreszor adatai. Sanden SD-709 Model: 7498 Serial: 4797503004 Remélem jó lesz nekem ami van nálad (155).
FRC2005-10-06 09:30:26 // 2432
Ma olyan jó feelingben volt részem.... Reggel munkába jövet látom előttem megy egy olasz táblás 164. Gyorsan utólértem majd mellé áltam a lámpánál. Látom a bácsi csak bambul kifelé és nézi az autóm kerekét, egyszercsak nagy szemekkel feleszmél mit is lát és átnéz hozzám mire én intek és Ő nagy elégedetten visszaint mosolyog és feltartott hüvelyk újjal elindultunk én balra Ő jobbra!
Charlie 1662005-10-06 08:15:48 // 2431
Ok, köszi, mindjárt megnézem. Ha ez a baj akkor csere asszem. Nem tudod mennyibe kerül úgy kb?
András bácsi2005-10-06 08:05:20 // 2430
Az islégtömegmérő gyanús dolog. A legegyszerűbb teszt, ha leveszed róla a csatlakozóját: ha úgy jobban megy, akkor ez a ludas.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak