Fórum >> Típusok >> 164-166

Charlie 1662005-10-16 10:12:43 // 2672
Én utánakérdeztem, A különféle szervizek 60 és 80e Ft közé zarifálták a cserét. Namost tegyük fel ez még bele is férne, de inkább az aggaszt, hogy nem nagyon baszogatnék olyan részt amit nem muszáj.
Don Gombóc2005-10-16 10:09:02 // 2671
Mit kell azon kenni? Teljesen zárt rendszerű a csapágyazása. a fém lapátkereket meg nem kell kenni. Egyébként kapott egy hónap teszt időt sima vízzel. De máskor is éreztem egy jó darabig amikor lecseréltem a fagyállót. Majd látjuk mi a fene lesz vele. A víz nem fogy eddig legalábbis.
Charlie 1662005-10-16 10:03:44 // 2670
Létezik az hogy szivárog a radiátor? Vagy erről csak úgy lehet meggyőződni ha szétszedem? Másik, csak víz volt benne? A 166-ba nem gyárilag fagyálló van írva a vízpumpa kenése miatt?
Don Gombóc2005-10-16 09:59:59 // 2669
Egyébként nekem is érezni a fagyálló szagot, én is most fagyállóztam fel mert egy hónapig sima víz volt benne a vízpumpa csere után.
Charlie 1662005-10-16 09:59:58 // 2668
Akkor újra jó reggelt minden koránkelőnek.
Charlie 1662005-10-14 17:07:56 // 2667
Én is autó nélkül vagyok. nem sikerült kiküszöbölni a hibát...DE: Mostbeszélétem egy ismerősömmel. A következőt mondta: A 166 gázpedálpotinál gyakorni volt a kontakthiba, ezért kiadtak egy belső körlevelet, hogy a csatlakozót ami a poti kábelét köti össze a géppel, ki kell vágni, és a kábeleket egyesével össteforrasztani. A tünet.u.a mint amit én elmondtam. Ez szakszervíz utasítása. Sebaj, megpróbáljuk, elektronikai ismereteim szerint baj nem lehet belőle, roszabb nem lesz, max jobb. Ki tudja..
ghosty92005-10-14 15:30:30 // 2666
Es nem feltel, hogy lerobbantal a gettoban? :-)
a2005-10-14 15:16:32 // 2665
Belül meg gettó :))))
ghosty92005-10-14 14:47:12 // 2664
Oke-oke, amennyire en ismerem Pestet, nekem a Hungarian (ill. folytatasaikon) kivul minden vilagvege... :-)
a2005-10-14 14:31:20 // 2663
Barátom, te összekevered a kerületeket :) Mi a belvárostól számolva az első családiházas kerületben lakunk :) 7 percenként megy a gyorsjárat, ami bevisz a Boráros térig. De addig nem is megyek be, csak a Róbert Károlyig, mert ott átülök az 1-es villingerre. De olyan rohadt messze dolgozom (Észak Pest) tőlünk, hogy ennyi sajna... Ha 7VGn éjjel megyek, amikor nincs forgalom, és nem mennek a lámpák, akkor 28 perc az út autóval is (kipróbáltam).
ghosty92005-10-14 10:40:14 // 2662
"No autó nélkül vagyok..." Hat, ez se egyszeru... :-( "XX. - XIII. 1:25 perc..." Mondjuk ezt eddig is sejtetted, mar mikor odakoltoztetek is, nem? Gondolom, feletek egy 20-30 percenkent jaro busz van, ami negyed ora alatt bevisz valami olyan helyre, ahol jar a villamos, amivel mar egeszen a Lagymanyosiig juthatsz, vagy ilyesmi... Csaladi hazas ovezetekkel mast nem is nagyon lehet csinalni (ill. lehet, csak boduletes pazarlas).
Csumez2005-10-14 10:37:08 // 2661
Most jöttem a szerelőtől. Ugye, nekem a sz.gép gázpedál potméter hibát mutatott. Szétszették a dolgokat, és kiderűlt hogy a vezérlőegység egyik részén egy nagy kormos folt van, és állítólag ki is égett valami. Hogy mi, azt ne kérdezzétek, mert nem értek hozzá, amit meg a szerelő mutatott, és mondta, már el is felejtettem a pontagyammal. És ezért nem tudta a vezérlőegység leadni azt az 5 V. feszt. ami a potméter rendes működését segítette volna. Igy teljesen hibás jeleket adott. De hogy miért égett ki, annak valami oka van. Most felkűldték Pestre, ott állítólag megtudják vizsgálni az okát, és meg is csinálják. Lehethogy optimista vagyok? Na, mindegy. Szerelő szerint minden oké lesz.
Charlie 1662005-10-14 09:14:41 // 2660
Amikor 3 hónapja belenéztünk, csont száraz volt. Elvileg ahol a folyadák nem tud megszökni, ott a leégnemű anyagok esetenként még igen. Lehet hoyg semmi, vagy csak egy tömítés, vagy esetleg egy bilincs. Mittomén. Persze jó ha nincs semmi baja, a szagot meg ki lehet szellőztetni, de ha szivárog akkor legalább megvolna az egyiklehetséges hibaok.
András bácsi2005-10-14 09:12:12 // 2659
Az enyém is ilyen volt, de nem találtam nyomát. Csak a szag.
Don Gombóc2005-10-14 09:11:09 // 2658
Ha fagyállózva volt vagy utántöltve és egy kicsit mellé löttyintettek azt eléggé sokáig érezni lehet. Mondjuk van olyan is aminek nincs szaga.
Charlie 1662005-10-14 09:04:17 // 2657
Újabb tipp. Már mióta megvettem, amikor bekapcsolom a fűtést, kb 2 pecig érezni lehet a fagyállószagot az utastérben. Utána már nem, de az elején ált.ban igen. Lehet hogy szivárog a fűtésradiátor. Ez mondjuk könnyen megnézhető (a cseréje már nem olan egyszerű, de az legalább megoldható), és ha szivárog, akkor lehet hogy onnan a lecsöpögő fagyálló okoz valahol kontakthibát, mivel ugye valahol az alatt van a vezérlőegység.. Mindenesetre ezt is megnézzük.
András bácsi2005-10-14 08:57:19 // 2656
Nem tűnik rossznak.
Don Gombóc2005-10-14 08:53:21 // 2655
Én még nem is hallottam róluk de komoly cég úgy néz ki.
Gábor1662005-10-14 08:51:54 // 2654
Egy lusta macska, még csak nem is nyávog. Hang egy szál sem, fog mint a zöldfesték.
Gábor1662005-10-14 08:50:27 // 2653
A nyilvántartásomban tárcsa szabályozással együtt találtam meg. 35.500.- volt 2004. január 23-án. :-) Egyébként ez az.
Don Gombóc2005-10-14 08:45:43 // 2652
Garfield? Az nem nyávog? :))
András bácsi2005-10-14 08:44:24 // 2651
Az mennyi volt?
András bácsi2005-10-14 08:44:05 // 2650
Nekem meg az elején nem csinálta. Mostanáig.
Gábor1662005-10-14 08:43:36 // 2649
Nekem Galfer van elöl. NAGYON meg vagyok vele elégedve.
Don Gombóc2005-10-14 08:36:47 // 2648
Az előző kb 20k után abbahagyta.
András bácsi2005-10-14 08:34:42 // 2647
Jelenleg képtelen állapotok uralkodnak.
András bácsi2005-10-14 08:34:20 // 2646
Úgy-úgy, a lassú megállás végén. A brembo is szar, akkor mi maradt?
Don Gombóc2005-10-14 08:25:07 // 2644
Azt nem is akartunk,de nekem az új ferodo ugyanúgy csikorog a lassú megállás végén mint az előtte levő,mondjuk ugyanaz is a betét. De jó, és sokat bír.
András bácsi2005-10-14 08:24:00 // 2643
Ma viszem az új szerzemény küszöbeimet Krisz mesterhez egy kis festékfürdőre.
András bácsi2005-10-14 08:22:18 // 2642
Na, hát ATE fékbetétet se vegyetek! Alig 15e km, komolyabb fékezések mellőzve és most meg csikorog. Pedig vastagság még lenne bőven.
Don Gombóc2005-10-14 08:14:38 // 2641
Tudom te :)
Gábor1662005-10-14 08:12:58 // 2640
Én a kuplung mizéria idején még táncot is lejtettem volna a baba körül!
Gábor1662005-10-14 08:12:17 // 2639
Csak kérés volt, ha másképp is hangzott. :-)
Don Gombóc2005-10-14 08:08:59 // 2638
Értettem!!!
Don Gombóc2005-10-14 08:08:28 // 2637
Jó reggelt önnek is Gabibá! :)) Kell csinálnunk egy Bosch feliratu vudu babát és a találkozón azt szurkálni.
Gábor1662005-10-14 08:08:09 // 2636
Granturismoval lezsíroztuk a dolgot. Hétfőn odaadon Neked a lét, kedden átadod neki. A tárcsákat meg majd látjuk, hogy mikor jut el hozzám.
Charlie 1662005-10-14 08:06:50 // 2635
Holnapra talán okosabb leszek. Abból indulunk ki, hogy a fojtószelep cseréje után kb 80 km erejéig eltűnt a hibajelenség. De lehet hogy csak a szokásos markranc jött elő. Szerdán vittem ki a szerelőhöz, perszehogy aznap semmi hibajelenséget nem produkált. Egyra inkább hajlok arra hoy valami szar kontakthiba lesz.
Gábor1662005-10-14 08:04:48 // 2634
Én összesen két alkalommal jártam úgy, hogy az autót beindítottam. Alapjárat gyönyörűan volt, a gázpedál lenyomásra viszont abszolút nem reagált. Leállítás - újraindítás után a jelenség eltünt. Ebből és a Te gondodból arra következtetek, hogy valami más oka is lehet a jelenségnek. Csak meg ne kérdezzétek, hogy mi? :-)
Charlie 1662005-10-14 08:01:21 // 2633
Köszi Gombóc. Én is szurkolok hgy megjavuljon. Lehet hogy ha csak holnapra lesz kész, akkor majd bekéredzkedek valakihez, de szeretnék mindenképpen ott lenni. Akkor majd be tudok számolni az eredményekről.
Don Gombóc2005-10-14 07:57:56 // 2632
Részvétem az uccsó két hozzászólónak. Kezd érni bennem hogy átalakitom a V6 TB-t karbisra. Az a technika még nem hibázott, és bikább is. Az eu norma meg monnyon le.
Csumez2005-10-14 07:29:12 // 2631
Na ne idegesíts... Hát remélem nem így fogok járni! De bármi újat tudok, befogom írni ide. Most megyek ismét a szerelőhöz megkukkantani a műtétet.
Charlie 1662005-10-13 21:27:08 // 2630
Akkor passz. Majd holnap jelentek.
András bácsi2005-10-13 21:24:32 // 2629
Nem, arra gondolok, amit cseréltetek. Akkor rejtély.
Charlie 1662005-10-13 20:48:51 // 2628
Holnap hozzák az Examiner újabb verzióját, hátha... A potiban azért nem bízom, mert nem csak a potit cserélték, hanem mazzaggal együtt. Azt ha cserélni akarod, szét kell bombázni az elejét, alulról lekötöttük ami benne volt, ráakasztottuk az újnak a két vezetékét és kézzel adtuk a gázt. Semmi. vagy arra gondolsz, hogy a kábel többi részén van a szakadás?
András bácsi2005-10-13 20:41:43 // 2627
Az Examiner nálam ingadozó turbónyomás hibakódot olvasott, közben meg gyertyakábel-szakadás volt két hengeren egyszerre!
András bácsi2005-10-13 20:39:35 // 2626
A poti elromlásáról még nem hallottam gyakorlati tapasztalatot, viszont a potméterhez vezető kábeleket érdemes átnézni, azok meg tudnak törni, és máris ott a kontakthiba. Egy délutános meló, kész is lehet szombatig. :-)
Charlie 1662005-10-13 20:37:09 // 2625
Értem, de egy a baj. Nálam az Examiner elsőre ezt mutatta ki. Ki is cseréltük,de semmi reakció, maradt a hibatünet. Volt a srácnál egy gitt új, de nem javult. Sorban haladtunk. LMM csere, majd vissza, még az eredetivel volt a legjobb. Pedálpoti csere, semmi. A fojtószelepet cseréltük ki, akkor kb 100 km-re elmúlt, aztán visszajött, és azóta 2 hibakódja van. - Sebességmérő / pedálpoti - ABS. Holnap végigjátszuk a csatikat, mert ez nagyon u.n. ki hogy kontakthiba.
Csumez2005-10-13 19:42:53 // 2624
Bosch technikáról annyit, hogy mint nálam is és más márkájú autóknál, sorra mennek tönkre a légtömegmérők. Más! Voltam ma a vill. szerelőnél, rárakták a sz. gépre, és kimutatta a gázpedál potméter hibáját. Szétszették és kiderült, hogy azon belűl valami elektromos kütyü ment ki, ami a poti munkáját segíti. Majd a pontos nevét holnap megtudom. Állítólag ez biztos. Csak az a baj, hogy lehethogy hétfőn lesz csak gépem. Ja, az anyagiakban pedig 20 fölött gondolkodhatok.
Marklar1552005-10-13 18:32:03 // 2623
Láttam az autód egy mai bulvárban.:(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak