Fórum >> Típusok >> 164-166

Charlie 1662005-10-20 08:32:13 // 2872
Sztem FT-ban max 20e-ig érdemes elmenni. A csajt nem javaslom, a Magyar nők jobbak.:)
András bácsi2005-10-20 08:32:04 // 2871
Japánban occsók a makettek is. Irigyellek...
András bácsi2005-10-20 08:31:09 // 2870
Hogy-hogy nincs dokumentáció? Neked nincs meg a pdf file a V6TB-ról?
András bácsi2005-10-20 08:29:55 // 2869
Ár mennyi? Valami kis japó csajt megfelelő orális technikával?
Don Gombóc2005-10-20 08:28:23 // 2868
Szasz vazze! Hozzá Japóktól Alfa kompatibilis Denso légtömegmérőt, meg lambada szondát, meg mindent ami kell hozzá. Azok érdekes hogy nem romlanak el. Ezt már a Germánok is tudják mert tegnap alánéztem egy A-6 Nak és az alatt pl Denso légkondi kompresszor volt. Nem hülye a Sváb mi?
Don Gombóc2005-10-20 08:24:34 // 2867
SN!! Írd már be hogy mennyire állítottátok a szelepeket hidegen, és mekkorának kell lennie a hézagnak, mert nincs dokumentációnk róla, illetve megkérdezés alapján megy a dolog. Mást mond mindenki, ( Szamosi, Kontakt, egyéb szervíz,) De általában a kipufogóra megadott gyári értéket minden szerelő mester keveli. Viszont ha meg nagyobbra állítod akkor meg szól, ami állítólag nem baj. VÉLEMÉNY ???
Charlie 1662005-10-20 08:22:22 // 2866
Látom a 166 tagok "törzsszekciója" reggeal aktív. Akkor kedves törzstagok. 29-énmegyek japánba egy hétre, valszeg lessz időm bevásárolni. Most a fényképezőgépek menek ott occsón, fogk hozni egy két miniatűr darabot. Nem profi gépeket, ahen inkább miniatűröket. Méretek: sportszelet nagyságú, vagy hitelkártya nagyságú és extraslim. Gondolkodjatok, mert ha inne kell valakinek, akkor hozok többet.
Gábor1662005-10-20 08:22:20 // 2865
Ha viszont egy hét után kiderül, hogy a szerkezetnek is baja van, akkor a szerkezet áránál többet kifizet az ismételt szétszedésért. Tehát nem is biztos, hogy spórolt. Meg nem is tudjuk mennyi van a szerkezetben. :-) Szóval, szerintem majd eldönti Smith kolléga.
Gábor1662005-10-20 08:18:58 // 2864
Gomboc: Nem túl sürgős. Majd találunk megoldást.
Charlie 1662005-10-20 08:18:10 // 2863
navi CD-m nekem is van, persz enem magyar, from Gombóc maestro. Én a CD-tárról lemondtam, MP3 playert vagy ePod-ot fogok hozzá passzítani.
Don Gombóc2005-10-20 08:15:53 // 2862
Majd klikkesedünk :))
András bácsi2005-10-20 08:13:40 // 2861
Ezzel tulajdonképpen egyetértek: én is kompletten cserélnék, ha megfelelő vastag a pénztárcám. Viszont a szerkezet általában 2-3 tárcsát túl szokott élni, így ha kevesebb a keret, akkor azt nem feltétlenül dobnám ki.
Don Gombóc2005-10-20 08:08:27 // 2860
Köszi a dícséretet :)) Csak most itt a Gábor féktárcsája és nem tudom hogy juttatom le.
Gábor1662005-10-20 08:06:51 // 2859
Itt Bandi mesterrel részben egyetértek, részben vitába szállnék. A vita része: A szerkezetet kicserélném. Amivel egyetértek: A lendkereket meg kell vizsgálni. Ha jól néz ki marad fenn. Ha behullámososdott és/vagy válla lett leszabályoztatnám. Ha nagyon mély (több milliméter) repedések vannak rajta, és/vagy annyira beedződött, hogy az esztergakést kinyomja (lencseszerű foltok lesznek ilyenkor), akkor mennék Bandihoz a lendkerékért. Ahány ember annyi féleképp gondolja mi a jó a másiknak. Én a fentiek szerint csinálnám magamnak. Végül a Te döntésed, hogy mit vállalsz be.
András bácsi2005-10-19 21:50:00 // 2858
Egyben is, darabokban is lehet venni. A gyári beszállító azt hiszem a tiednél a Valeo volt. A minőségen és az áron lehet vitázni: fater 155-ösébe valami noname utángyártott cucc került kb. 25e-ért, a Sachs szett kb. háromszoros áron van. Ha van időd, hogy álljon a kocsi, akkor szétszedném, és a kuplungszerkezethez, és a lendkerékhez csak az állapotát látva nyúlnék.
Smith2005-10-19 21:35:32 // 2857
Na igy már bíztatóbban hangzik a dolog :) Ilyen kuplungszettet egyben lehet venni/rendelni vagy darabokban árulják és össze kell válogatni?
Vader (a Gróf)2005-10-19 21:29:15 // 2856
Köszönöm.Megkeresem őket.Ja.A kényszer nagy Úr!...Csak kell az a cd...
András bácsi2005-10-19 21:18:57 // 2855
A váltódnak valószínű nincs baja. Kuplungozáshoz a 164-nél van annyi szabad hely, hogy oldalra húzva hozzá lehet férni a kuplunghoz. Illetve felfelé is ki lehet emelni. A kuplungból én mindenképpen szettet vennék: tárcsa, kinyomószerkezet, csapágy. A lendkerék valószínűleg bírja még.
András bácsi2005-10-19 21:15:43 // 2854
A hétre mondta.
Smith2005-10-19 21:03:13 // 2853
Nyugi még itt vagyok, csak felmostam magam a padlóról :D A váltónak szerintem nincs baja, nem recseg, könnyen csusszan a sebességek között. Szóval a kuplungra kell koncentrálni inkább. Tehát akkor felsorolva a drágább cuccokat: -kuplungtárcsa -kinyomócsapágy -lendkerék gondolom plusz tömítések, meg aprólékok télleg olyan könnyű leszedni a váltót erről a paripáról? komplett váltót azért nem szivesen vennék (pláne 120-180 körül) mert szerintem olaszból 120 körül már komplett autót tudnék hozatni :)
gsx-r2005-10-19 20:57:43 // 2852
Na én léptem sziasztok,holnap meló,by
Gábor1662005-10-19 20:47:58 // 2851
Az "üzletember"! :-) Remélem Smith kollégát nem ilyesztettük/tem el. Hirtelen nagyon eltünt. Más: Vutra még nem jelentkezett.
András bácsi2005-10-19 20:47:14 // 2850
A váltót valószínű nem kell cserélned/felújítanod. Egyetértek Charlie-val: egy bontott olcsóbb, mint egy leszedés-szétszedés-felújítás.
András bácsi2005-10-19 20:45:46 // 2849
Ugyan, tökéletes lendkerekem is van kb. 5e-ért...
Gábor1662005-10-19 20:38:13 // 2848
Ja! Fontos! Ha sokat mész csúszó kuplunggal, a lendkereked akár annyira tönkremehet, hogy el kell dobni. Az nem olcsó játék. Ha már meg-meg csúszott, azt is valószínűleg szabályoztatni kell.
Gábor1662005-10-19 20:34:26 // 2847
A kopott tárcsa miatt kemény. De hallgass a szakikra. Ne spórold meg a szerkezetet és a kinyomócsapágyat sem. Nem két perc a csere.
Smith2005-10-19 20:30:55 // 2846
Jujj, muszaj itt 120 meg 180 ezrekkel dobálózni nekem elalvás előtt?????? :D Ennyit azért nem szánnék rá ha nem muszaj, most vettünk lakást amit be kellett teljesen rendezni, plusz a felujítás is bennevolt 1 misiben, szóval nem nagyon tudok dobálózni itt most komplett váltókkal. :((((( A kuplungom kemény, erre kéne megoldás, a váltónak szerintem nincs baja, vagy ez a kettő totál egyben van??? :(
Gábor1662005-10-19 20:26:57 // 2845
:-) Érdekes az enyém is 10 hónapot állt mielőtt megvettem. A két gumit azonnal el kellett dobni, valamint az akksit.
Charlie 1662005-10-19 20:16:45 // 2844
Ja télleg :):):) Viszont oda is érvényes, alkatrészek + munka ára vs bontottt váltó ára.
András bácsi2005-10-19 20:16:43 // 2843
Ja és valami gagyi Sachs. :-)
András bácsi2005-10-19 20:15:40 // 2842
Egyébként, amit bontottunk 2.0Ts-t, abban elég újszerű kuplungszett volt, ha esetleg spórolni akarsz, olcsón adom. Mondjuk én ezen nem szoktam spórolni, de neked pl. egyszerű levenni a váltót, így nem olyan rizikós, mint egy V6-nál.
András bácsi2005-10-19 20:13:18 // 2841
164-hez jóval olcsóbban, ez a 166 kategória ára. :-)
Charlie 1662005-10-19 20:11:49 // 2840
Azzal azért óvatosan. Ha már leveszed a váltót, akkor nézd meg milyen állapotban van. A kupplungon túl szimeringeket, esetleg csapágysort lehetne, de azt akkor látod ha szét van szedve. Viszont. Óvatosan a nagyjavítással, mert ráköltesz egy valag pénzt, és lehet hogy másikkal olcsóbban kijössz. Eg jó állapotú bontott váltót már 120 - 180 között megkapsz.
Kilo166 (Droid#1)2005-10-19 20:10:50 // 2839
A friss olajat beletöltöttem, mert az eladó azt mondta, hogy kb. 1évet állt a kocsi. Mind1, majd 5-7e km-nél újra próbálkozom. amúgy én is a 10-12ezres olajperiódusra szavazok.
András bácsi2005-10-19 20:10:19 // 2838
Kuplungszett, főtengelyszimmering, és ha kell féltengelyszimmeringek, gumiharangok cseréje is célszerű ekkor. Plusz spájzolnék új anyákat a féltengelyek végére.
gsx-r2005-10-19 20:08:47 // 2837
Fiúk!Shell-nél voltam kutas egy fél évig többet nem birt a gyomrom...Ha valakit érdekel priviben elmondom miket lehet csinálni motorolajjal-tankolással,stb,autómosás.....
Gábor1662005-10-19 20:07:07 // 2836
Nekem pusztakézzel le szokott jönni. Persze a gumigyűrűt és a menetet is megkenem felszerelés előtt. Első alkalommal annyi trükk kellett, hogy csiszolóvászonnal fogtam meg.
Smith2005-10-19 20:04:33 // 2835
A nagyérdemű szakikhoz szólna a következő kérdésem (164 Super 2.0 TS): Észrevettem hogy csúszik a kuplungom, főleg amióta hidegebb idők járnak felénk, motor felpörög de az autó egy kicsit késve reagál a dologra :( Szóval miután már nagyon régóta keményedik a kuplungom, nyikorog is rendesen, bár már megszoktam, legalább combosodok :) Szóval már nagyon kemény a kuplung, meg most elkezdett csúszni is, jó lenne valami felújítás félébe belevágni. Beszéltem egy rendes faszival, azt mondja megoldható valamikor, de ha már levesszük a váltót, érdemes lesz ott egypár dolgot kicserélni, ha már egyszer szét lesz borítva. Szóval a kérdésem az lenne hogy miket érdemes??? Egyáltalán pl. mi a fene rossz benne hogy ennyire kemény a kuplung? Gondolom a csúszás a tárcsa miatt van... Szóval várom a jótanácsokat!
gsx-r2005-10-19 20:03:41 // 2834
Benzinkút tapasztalattal!
András bácsi2005-10-19 20:02:26 // 2833
Nálam a periódus 10e.
Charlie 1662005-10-19 20:02:19 // 2832
Nekem is újdonság, nincs vele rossz tapasztalatom.
Kilo166 (Droid#1)2005-10-19 20:02:10 // 2831
gsx-r: mail ment
András bácsi2005-10-19 20:01:21 // 2830
Hát nem sor4 az biztos. :-)))
András bácsi2005-10-19 20:00:06 // 2829
Ez tényleg érdekes. Biztos valami "szaki" mondta, hatalmas olasz autós tapasztalattal.
Gábor1662005-10-19 19:59:02 // 2828
Ó! Erről nem is hallottam. Komolyan mondom, lassan semmiben nem lehet megbízni.
gsx-r2005-10-19 19:58:55 // 2827
Én benzínkúti olaj vásárlástól ÓVOK MINDENKIT!!!!!!! Attól minden jobb.!Nekem elhihetitek!TILOS!!!!!!
Charlie 1662005-10-19 19:58:01 // 2826
Asszem nem, de mint minden, bandinak vagy Gombócnak szvsz ez is megvan. Kérdezd őket, az a atuti.
Charlie 1662005-10-19 19:57:03 // 2825
Igen. Nálam ez is játszik részben.
Kilo166 (Droid#1)2005-10-19 19:56:45 // 2824
Az olaj téma nem kijelentés, csak hallomás. Nem értek én hozzá. :) Nagy lelkesen megcsináltam magamnak az olajcserét, de az olajszűrő olyan lehetetlen helyen van a V6-os motrnál, hogy azt képtelen voltam leszedni. Így kénytelen vagyok előbbrehozni az következő olajcserét, csak egy normális Alfa szerelőt kell keressek itt a keleti végeken.
Smith2005-10-19 19:55:57 // 2823
Ez az olaj dolog adódhat abból is hogy állítólag a seléniából van bőven hamisítvány... tehát lehetséges hogy valaki "selénia"-t vett aztán közben a dobozban meg valami teszkógazdaságos étolaj lapult..
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak