András bácsi2005-10-18 20:14:23 // 2779
A navi-CD-nek külön meghajtója van, teljesen más rendszer a zenétől. CD-tárból nem fog menni a navi.
Gábor1662005-10-18 20:14:18 // 2778
Hát ez nem így van. Mindjárt keresek egy fotót és berakom ide. A Navi egy külön egység a csomagtartóban. Keresem a képet.....
András bácsi2005-10-18 20:13:01 // 2777
De, mehet a dolog. A középső légbefúvóval együtt, mert félő, hogy törik a műanyag a zár kibányászásánál. De előbb kéne egy kulcsot másolni hozzá, ha nem akarod vinni a zárgarnitúrát is. :-)
Az ár mondjuk 1500.
gsx-r2005-10-18 20:12:30 // 2776
cd tár van,ember azt mondta,hogy az első cd-nek rakjam be és kész...
Gábor1662005-10-18 20:02:26 // 2775
CD-t valaki biztosan tud egy próba erejéig adni. Ha a csomitartóban ott a CD tartója a navinak, akkor nem állítólag, hanem bizonyosan van.
Mail ment.
Áki2005-10-18 19:58:35 // 2774
Bandi: kesztyűtartó zárat véletlenűl nem akarod eladni?Konijanival megvizslattuk a problemem és rájöttünk,hogy hol van elrontva a gyerek! Sajnos le kell törnöm az ajtót és akkor valsz törik a zár is vagy az ajtón vagy a beépített a műszerfalba!Viszont míg nincs egy másik addig nem akarom szétrombólni mert akkor meg nem tudom majd felcsukni.
tom1642005-10-18 19:42:49 // 2773
Navi miatt a fórum oldalon kattints az Egyebekre és elöjön a többi topic amikbe régen írtak. Ott keresd a GPS... topicot, ott vannak a navisok, ök biztosan segítenek, nekem sajna nincs.
Ja és 160e km miatt ne aggódj, minimum 2x ennyit simán kibír!
Merill1462005-10-18 19:42:03 // 2772
Biztos? köszi a segitséget.
tom1642005-10-18 19:36:25 // 2770
Javítsd ki az oldaladon is, mert így elég amatören néz ki....
160e km szerintem nem túl sok, bár óra szerint az enyémben is annyi van, ami ugye képtelenség egy '92-es kocsinál.
Ami gáz szokott elnni a TS motorokkal, azt hallani lehet.
A vezérlésmódosító elromlása miatti diesel-szerü hangok elöször indításkor, rosszabb állapotnál folyamatosan hallatszanak.
10 lityis fogyi nekem télen szokott lenni városban, ilyenkor 9 l. vagy kicsit alatta, de én szolidan használom az eszközt.
Merill1462005-10-18 19:36:08 // 2769
Tehát ha ott ül melletem akkor nem szolhat semmit a rendör?
tom1642005-10-18 19:28:59 // 2768
De!
Hivatalosan csak akkor vezetheted a külföldi rendszámú autót, ha a gazdája is ott van veled.
Nálunk a céges autók voltak egy időben német és osztrák rendszámúak, állandóan piszkáltak minket, pedig közjegyzövel hitelesített meg6almazásunk volt a használatukra.
Igaz, azért sosem büntettek, de mondom azok céges gépek voltak.
gsx-r2005-10-18 19:27:38 // 2767
Állítólag van benne navigáció,de cd nincs ki tudom valahogy próbálni?
gsx-r2005-10-18 19:25:08 // 2766
Bocs igaz elírtam!!!
Merill1462005-10-18 19:24:25 // 2765
Üdv lenne egy kérdésem hátha tudjátok a választ külföldi szemeély külföldi rendszámos autóját vezethetem itthon nem büntet meg érte a rendör?
tom1642005-10-18 19:24:06 // 2764
Olyan, hogy TP nincs. TB van, ami turbó benzines lenne, de ahogy a képeket nézem, inkább TS lesz az, mii a Twin Spark (ikergyertyás) rövidítése.
gsx-r2005-10-18 19:19:42 // 2763
Sziasztok most vettem egy Alfa 166-ot 2.0 TP,tehát szervizelt meg szervízkönyv,garanciák stb.Tehát a lényeg hogy 160E km-van a paripában.Kérdezném tőletek nagyon sok ez??Meddig birja még?egyébként 2001 es a gép.Nézem a fogyasztását,kb 10,liter.Mit tudtok minden hozzászólást szivesen olvasok:köszi Józsi
Charlie 1662005-10-18 19:01:08 // 2762
Gyári CD tár? Kollega, de jól el van eresztve anyagilag...:)
Komaptibilis álítólag van, de szetm kersd Wadarrt vagy Bandit, ezt a részt ők vágják igaziból..
Vader (a Gróf)2005-10-18 18:59:06 // 2761
Ja!Marha vagyok.Mindez 166-hoz kellene...
Vader (a Gróf)2005-10-18 18:57:50 // 2760
Sziasztok!
Ha valaki tudna segíteni az alábbiakban, nagy segítség lenne:
- xenon lámpa
- gyári vagy kompatibilis cd-tár
-tuning (azt olvastam, van jobb mint a chip tuning..???)
Köszönök minden segítséget.
Üdv.,:)
Charlie 1662005-10-18 18:39:35 // 2759
Arra a jobb alsó képre zúdítsunk sortüzet..
András bácsi2005-10-18 17:22:26 // 2758
a2005-10-18 11:01:42 // 2757
Nem voltam biztos benne, de sejtettem.
Alfa Hím2005-10-18 10:04:12 // 2756
Raktam fel pár képet a Találkozások topicba, amit Kaposújlakon csináltam.
a2005-10-18 09:24:25 // 2754
És a főnök lánya(?) is tök kedves :))))
FRC2005-10-18 08:40:14 // 2753
Az egy jó bolt, én már ott törzsvásárlónak számítok!
Gábor1662005-10-17 21:41:19 // 2752
ghosty:
Szerintem először érdemes lenne az olajfogyasztás okát felderíteni. Aztán elhárítani. (Látatlanban szelepszár szimmering lesz.)
Kanyarodj el az Alföldi u. és Bécsi krt. sarki autósboltba. Ott 1. lépés: rám hivatkozni, 2. lépés: megkérdezni, hogy az autódba való Igol olaj mennyibe kerül. Ezután a döntés a tiéd.
Charlie 1662005-10-17 18:41:07 // 2751
Ok, előre is köszi.
Csumez2005-10-17 18:40:30 // 2750
Persze kitudtam mazsolázni. Mindenképpen megírom majd, de ez biztos nem most lesz, majd talán jövőre. Tudod, a jelenlegi műtét pedig éppen zajlik, majd leadom az infót.
Charlie 1662005-10-17 18:25:37 // 2749
Azér' a lényeget ki tudod mazsolázni. Lehet így is meg úgy is.
Majd azért szólj hogy végülis mit csináltak rajta, ki csinálta,mit kellett javítani és mit cserélni, mennyibe fájt, és mik a tapasztalataid.
Tudod, a jó pap is holtig tanul. Amen.
Csumez2005-10-17 18:22:40 // 2748
Azért látom elvoltatok... Legalább tíz percig csak olvastam. Charlie és SN! Kérdezhetek még valamit? Örülnétek? Pedig én elszórakoznék még egy kicsit rajtatok. Megmutatjátok hogy kell bolhából elefántot csinálni. Nekem nagyon tetszett. Végülis komolyra véve a figurát, az okosságokat elraktároztam.
Charlie 1662005-10-17 16:44:11 // 2747
Basszus, Szeged az nem a szomszéd...
Na mindegy, meglátjuk mi lesz, aztán majd alakul valahogy.
Sztem írj Csumeznek, övé a gép.
Üdv és jó netezést.
a2005-10-17 16:31:01 // 2746
Dettó. Kár volt belemennünk (-nem) ebbe az egészbe, értelmetlen vita alakult ki.
Villamos szerelő: az a gondom, hogy Szegeden tudok csak olyan villanyászt, aki nekünk is dolgozik. Rendkívül lelkiismeretes, de kicsit bogaras az ember. Nem biztos, hogy vállalná.
Szerelés: szintén Szegeden van a műhely, de ha Csumez - vagy bárki - bevállalja, szerintem nincs akadálya (sőt!!!), hogy górcső alá legyen véve a szerkezet.
Referenciák a cs.hu csapatából:
- Körmi Giuliettája
- dezoxi 155 2.0 TS-e
- az én 156-om, Sprintem, 164-em, a családi 147
- Ghosty 164-e
- meg még páran, akik azóta Ervin barátom visszajáró kuncsaftjai, csak szégyenszemre nem emléxem a nevükre.
De nem akarok itt toborzótáncot járni, ezt már párszor említettem itt is. Ha segítség kell, szívesen segítek, segítünk bárkinek.
Charlie 1662005-10-17 16:18:26 // 2745
Igen.
Asszem kb egy tizessel olcsóbb mint a gyári. 4 fokozatú, és az enyém a 3/4-es, tehát majdnem tök kemyénre van állítva.
Bent Bp-en nem a legjobb,(utak állapota közismert) de közúton és vidéken király.
András bácsi2005-10-17 16:02:16 // 2744
Az állítható Komikat tetted alá?
Charlie 1662005-10-17 15:55:28 // 2743
Kedves SN,
Kicsittanácstalan vagyok, mert ez utóbbi leveld kiccé célzatosra, csípősre sikeredett, bár nagyon hasonlít a mostani bulvársajtóhoz, nem direkt és egyenes hanem sejtetni enged.Legalábbis én ezt olvasom ki belőle.
Mindegy lehet hogy én vagyok fáradt.
Nem hinném hogy érdemes lenne folytatni és ragozni. Próbáltam többfajta képpen fogalmazni, de a válaszaidból azt veszem ki hogy arra a részre figyelsz ami egybevág a te gondolataiddal, és a többit negálod.
Csak egy uccsó példa:
" Ha megengeded, akkor én inkább az ugyanolyan jó minőségű, a célnak ugyanúgy tökéletesen megfelelő olcsóbb lehetőséget fogom favorizálni, már hogyha megengeded... "
Ez a mondat külső szemlélőben azt a látszatot kelti, mintha:
Pro primo: - Nekem volna kőbevésett véleményem és kötném az ebet a karóhoz.
Pro secundo: - Azt sugallja hogy én belezúgtam volna a gyári alkatrészekbe, és a drágább cuccokat veszem.
Pedig:
Pl alább írtam hogy gyári helyett Koni gátlókat tettem bele, ami jobb és olcsóbb mint a gyári. (és ez csak egy példa. )
De sztem hagyjuk a fenébe az egészet, nem akarok Alfás kollegával csinnben lenni.
Viszont számomra meggyőző hogy ennyire biztos vagy az igazadban, ezért sztem írj Csumeznek hogy majd ti megnézitek a kocsiját. Biztosan örülne neki, hogy valaki innen a cs-ről foglalkozik a gépével.
(És én is örülnék ha volna tipped jó autóvillamosszerelőre.)
a2005-10-17 15:07:33 // 2742
Nagyon egyszerűt: ha odahozza hozzánk szerelni (vagy átvizsgálni), és azt mondjuk, hogy ez X-be bele fog férni, akkor számon kérheti rajtam. De amíg vadidegenek, számomra nem mérvadó emberek szerelik/nézik az autót, addig részemről max vad röhögésre számíthat, ha számon akar kérni engem bármiről is.
Tudok olyan helyeket, ahol egy olajcserére is 10k huf a mókadíj. Szóval ez igen erősen relatív.
És én - másokkal szemben - nem isteni kinyilatkoztatást kívánok tenni, így ha tévedek, az sem akkora katasztrófa, vagy megbocsáthatatlan. És ha valaki csak és kizárólag a netes ismeretlenek szavára ad, arra nem tudok mit mondani.
Az, hogy mindenki elmondja a véleményét, az max tájékozódási pont, nem valós szakvélemény.
Amúgy kívánom neked, hogy mindíg megengedhesd magadnak, hogy a legjobb helyeken, a legdrágább anyagokból javíttasd az autódat, és mindíg mindent 100000%-osra meg tudj csináltatni.
Tudom, hogy divat a neves szervíz, meg a flancos műhely, de engem inkább a szaktudás, a hozzáértés izgat. Ugyanígy vagyok sok alkatrésszel is. Pl. a gyári futóműalkatrészek helyett szemrebbenés nélkül rakom a Moog-ot, mert olcsóbb, és minimum olyan jó, de általában jobb, mint az eredeti. Ugyanez vonatkozik sokmindenre...
Ha megengeded, akkor én inkább az ugyanolyan jó minőségű, a célnak ugyanúgy tökéletesen megfelelő olcsóbb lehetőséget fogom favorizálni, már hogyha megengeded...
Charlie 1662005-10-17 14:53:13 // 2741
Kedves SN, akkor sztem Te a soraim közt olvasol.
Az enyém is egy vélemény, a tied is. Dierkt próbáltam úgy írni hogy ne tutibiztosra vagye, hanem lehetőségnek.
A Te írásodból inkább kiolvasom, hogy "márpedig max ...ft lehet". Bár lehe hogy én is félreérelek téged.
A magam részéről inkább felkészülök a lehetőségekre, minhogy meglepetés érjen.
Azt hogy valós-e vagy sem, azt mindenki egyedileg dönti el, feltéve ha állítással áll szemben, és nem becsléssel.
Hogy értsd, úgy tűnik minha pl kijelentenéd hogy mondjuk egy 4 éves benzines jóállapotú 166-ost már 2 millióáért meg lehetne kapni.
Lehet hogy igen de lehet hogy nem.
Én anno beszéltem Csumezel, még nem volt teljesen 100% ig átbogarászva az autója csavarról csavarra, ezért nem jelentettem ki semmit, hanem latolgattam, és ezért próbáltam tól-igeket tippelni.
"Az igazamhoz ragaszkodom, mert szerintem amit te mondassz, az nem valós"
Azt hogy igazad van-e vagy sem, azt majd az dönti el hogy az illető szerelő mit vesz észre, mit javít/cserél, illetve csumez milyen alkatrészek /adalékok...stb mellett dönt. Legalábbis szerintem. De kiívánom neki hogy Neked legyen igazad, és beleférjen abba az összegbe mit te mondtál.
De ha több lesz és esetleg rád kérdez hogy "Vazze ember, azt mondtad hogy 150k a valós aztán x-el többe került, mit monasz neki.
Elnézést kérek hogy az előbbi hsz-ban nem fogalmatam pontosan, remélem így már érhetőbb az én álláspontom.
a2005-10-17 14:38:44 // 2740
Mindenki úgy hajigálja ki a pénzét, ahogy akarja. Ez mindenkinek szíve joga.
Csak azt nem értem, hogy egy olyan kérdésre, hogy mennyi egy átlagos 100k km-es szervíz, miéárt kell olyanokat felsorolni, mint amit egy szétütött, széthajtott, szétvert, agyontaposott autón kell csinálni.
Azt nem értem, hogy miért kell egyből riogatni a másikat.
Miért nem lehet azt mondani, hogy átlag X Ft, de ha gáz van, akkor ez ennyi, ez ennyi ez meg emennyi, így komplett bontószökevény esetén ez akár 3X Ft is lehet.
Az igazamhoz ragaszkodom, mert szerintem amit te mondassz, az nem valós. Így engedtessék meg nekem, hogy ellent merjek mondani.
Amúgy én kérek elnézést...
Charlie 1662005-10-17 14:32:25 // 2739
Kedves SN,
Látom nagyon ragaszkodsz az igazadhoz, legyen úgy ahogy Te gondolod.
Van aki osztja a te vélemeényedet, van aki nem.
Akkor ezek szerint én a második csoportba tartozom.
"Igen, de a szervíz telefonos árbemondása azon alapul, hogy a delikvens minden szervízre elvitte az autót, nem verte szét, nem hajtotta ki a belét."
Ezt mire alapozod? Ez tutibiztos? Van olyan szervíz aki a mo-i autók átlagos állapota után tippel. Ez nem elképzelhető?
Megmondom őszintén, én inkább Bandi véleményével értek egyet, de hogy ne legyen belőle gond, kívánom hogy ne kerüljön töbe az általad tippeltnél.
Tényleg, hadd kérdezzem már meg, Te láttad Csumez autóját? Ismered?
Te is ara alapozol hogy Csumez minden szervízre elvitte? És ha Ő igen de az előző tulaj nem?
Én a magam egyszerű mivoltában megmaradok a tippelésnél. Nomeg annál hogy jobb félni mint megijedni.
alfatech2005-10-17 14:32:24 // 2738
Szerintem jaj a szembejövőknek!
ghosty92005-10-17 14:28:54 // 2737
En azt se tudom, az eredeti mekkora, de az is boven eleg volt. De az ugye nem gaz, hogy mikor kiegett az egyik, nem ugyanolyan keket raktam bele, hanem feheret (olyanom volt)?
FRC2005-10-17 14:21:55 // 2736
ma fog bekerülni a projektorba a 130Watt H1 izzó
Szerintetek???
a2005-10-17 14:14:31 // 2735
Igen, de a szervíz telefonos árbemondása azon alapul, hogy a delikvens minden szervízre elvitte az autót, nem verte szét, nem hajtotta ki a belét. Magyarul átlagos felhasználóként hajtotta. Abban meg még nincs benne a 300k-nyi javítás... Abban a 150k-nyi van benne. És ha erre ők már eleve 200-300-at mondanak, akkor tuti abból 300 lesz, ha mégis odaviszed. Vagy még több.
De ez nem (csak) a "Vezérműtengely Kft"-re igaz, hanem minden telefonon árat mondó suckemberre.
a2005-10-17 14:11:13 // 2734
Szerintem Ervinnek szólj, hogy szerezzen olajat. Ez a Mobil, ami most nekem van, lehet jó bele. Szvsz a V6TB-nél jobban nem eheti az olajat :)
FRC2005-10-17 13:51:11 // 2733
A TS-be nekem eddig az ARAL 10-40 vált be legjobban...
Charlie 1662005-10-17 13:46:35 // 2732
Nem riogatom, csak latolgatom a lehetőségeket. Ezt mindenki egyedileg dönti el.
Én pl legalább 5-6 évig meg akarom tartabni a királynőmet, de ezen kívül is úgy vagyok vele hogy motorba, fékbe és futóműbe lehetőleg gyári vagy valami garis cuccot veszek.
Én most Konit használok.
Arra akartam célozni, hogy a 2-300 amit mondak neki, az csak egy tipp, telefonos távröntgendiagnosztika nég nincs feltalálva.
Függ a kocsi korától, állapotától, a ténylegesen megtett kilométerektől, a sofőr lábától, a sofőr beállítottságától, és sok minden mástól.
Példa, Audikban ha csak Bp-en használják, 30.000 km után cserélik a gyári lengőkart mert szar.
Láttam én már szilentet is cserélni 25e kmenként és jóval 100e után is.
ghosty92005-10-17 13:43:10 // 2731
TS-be mit erdemes tenni normalis aron? Plane hogy ugy nezem, eszi is... :-(
a2005-10-17 13:24:34 // 2730
Gonosz leszek :)))
Mi az az Italai? ;DDDD
Porsche Carrera Turbo-ba való gyári olajjal jártam. Nem jött be. Túl vékony a V6TB-nek.
A Selenia meg túl drága. Túl sűrű az olajcsere, és túl sok kell bele, hogy Selenia-val etessem.
A Porsche olajat 1200/lityó áron hozták, a Mobil túróst meg 1250/lityó áron.