Így van.
Aki nem hiszi tapogassa meg egy mosó keféjét. Szerintem hosszú távon gáz.
Egyedül a Karcher vileda csíkos gépi mosója az ami kímélő. Szerintem.
Don Gombóc2015-01-31 19:56:35 // 74929
vologya[kendács mester]2015-01-31 15:09:56 // 74928
Én most már tudom! Kinek segítsek? :-)))
Szerintem néhányan túl komolyan vesznek egyes dolgokat. Én sok segítséget kaptam itt. A tanácsadással megelőztetek sok sok rongálást, mert én úgyis megcsinálom amit akarok. Szóval ha azt akarjátok, hogy valahol ne sírjon egy kiscica, vagy egy nagyvad, akkor mentsétek meg, úgy hogy jó tanácsokkal láttok el :-)
Megsértődni meg nincs okom (nem is szoktam), mert az oltogatás és a különböző jelzők aggatása is jogos, csak nem tud befolyásolni sehogy sem.
Szerintem néhányan túl komolyan vesznek egyes dolgokat. Én sok segítséget kaptam itt. A tanácsadással megelőztetek sok sok rongálást, mert én úgyis megcsinálom amit akarok. Szóval ha azt akarjátok, hogy valahol ne sírjon egy kiscica, vagy egy nagyvad, akkor mentsétek meg, úgy hogy jó tanácsokkal láttok el :-)
Megsértődni meg nincs okom (nem is szoktam), mert az oltogatás és a különböző jelzők aggatása is jogos, csak nem tud befolyásolni sehogy sem.
W.2015-01-31 14:01:41 // 74927
A gépi mosó minden kocsinak gáz!
DieselManiaco(NagyVad)2015-01-31 13:25:51 // 74926
Én nem vinném gépibe,a fekete kocsinak minden gáz ami nem azzal végződik hogy áttörlöd szarvasbőrrel,mert úgy is cseppes lesz:D
Mr. Z2015-01-31 13:23:14 // 74925
ha egyszer elviszed nem hiszem hogy baja lesz, bár én sem viszem mosóba, főleg mert a MOL-os mosó egyszer lecsapta 155-ösöm tükrét , pár hét biztosítós oda-vissza mecs eredménye az erősebb kutya.... . Én meg megköszöntem, hogy 1290, -ért letörték a tükröm :D na azóta a gépi mosókat messziről kerülöm. Van itt nálunk egy kézi mosó, 4400,-ért kézzel mossák át mindenét +1000-ért a motort is és még waxolják is, egy zárt mosóban, és egy üvegen keresztül egy kávéval vagy üdítővel bőr kanapén nézheted 3-4 ember hogy suvickolja. A végén kapsz egy cseppmentes átwaxolt kocsit, 30 perc max, addig intézem az e-maileket bent. Ehhez képest a gépi mosó 1300 ft-os tükötörős mutatványa nekem nem hiányzik.
csokagm2015-01-31 13:08:08 // 74924
Fekete kocsinak nagyon gaz a gépi mosó? Mindig magamnak mostam eddig de lekene veretni ezt a sos havas dzsuvat.
Mr. Z2015-01-31 09:33:36 // 74923
igen láttam már csavarhúzó+kalapács kombóval kerékcsapágy cserét :) Sajnos itthon tipikus , hogy sok ember tovább nyújtózkodik mint a takarója, utána meg nyilván nem költ rá sokat vagy semmit.
W.2015-01-31 09:22:09 // 74922
Dehogy! Nem arra írtam, hanem a pl. " tudnatok segíteni, mennyire nehéz a 166-osban szilenteket cserélni, hogyan kezdjek hozzá?" féle segítségkérésekre. Na az ilyen hozzáertéssel szerelt autókat ajánlom megvételre azoknak, akik hasonlóakat kérdezgetnek itt néha!
Mr. Z2015-01-31 08:18:30 // 74921
köszi!
Bőrözni én is akarom, csak gondoltam akkor már azt bőrözném be, mert tudok itt egy olyan kormányt.
Bőrözni én is akarom, csak gondoltam akkor már azt bőrözném be, mert tudok itt egy olyan kormányt.
Don Gombóc2015-01-31 07:43:32 // 74920
Nem ám megsértődsz a Saab miatt ! :-)
Nekem a régi 9000-es az egyik kedvencem volt.
Csoda? Hiszen egy padlólemezen volt a 164-el. :-)
Nekem a régi 9000-es az egyik kedvencem volt.
Csoda? Hiszen egy padlólemezen volt a 164-el. :-)
Don Gombóc2015-01-31 07:40:57 // 74919
Mechanikailag és légzsákilag szerintem ugyan az.
Sőt az ICS is ugyan az csak abban G2-ről G3-ra váltottak, ami ha jól tudom csak a szoftverben különbözik. Ebbe leginkább Arno mélyült el, szerintem őt kérdezd.
Én sohasem akartam a kormányról buzerálni a rádiót, és a mostani kocsin bár van rádió állítás a kormányon, még mindig a rádiót taperolom. :-)
Én inkább a kormány bőrözésre költöttem az valahogy nagyon feldobta a belteret a váltógombbal és a szoknyákkal együtt.
Sőt az ICS is ugyan az csak abban G2-ről G3-ra váltottak, ami ha jól tudom csak a szoftverben különbözik. Ebbe leginkább Arno mélyült el, szerintem őt kérdezd.
Én sohasem akartam a kormányról buzerálni a rádiót, és a mostani kocsin bár van rádió állítás a kormányon, még mindig a rádiót taperolom. :-)
Én inkább a kormány bőrözésre költöttem az valahogy nagyon feldobta a belteret a váltógombbal és a szoknyákkal együtt.
Mr. Z2015-01-30 20:59:44 // 74918
sziasztok, tudtok segíteni?
A facelift előtti típusba be lehet rakni a facelift-es kormányt? Leginkább a kormányról vezérelhető ics a kérdés. Vajon az ics-t is akkor cserélni kéne?
A facelift előtti típusba be lehet rakni a facelift-es kormányt? Leginkább a kormányról vezérelhető ics a kérdés. Vajon az ics-t is akkor cserélni kéne?
Mr. Z2015-01-30 17:31:03 // 74917
sziasztok Alfa City-n lesz típus szerinti parkolás? Akarunk egy helyre állni? Jó lenne :)
W.2015-01-30 16:02:59 // 74916
Részben igaz, amit írsz. Az igazság pedig "odaát" van! ;)
dpetrenyi2015-01-30 15:23:48 // 74915
Naiv voltam és azt gondoltam, hogy aki felhív, azért hív fel, mert tisztában van azzal, hogy mit jelent vagy mit fog jelenteni egy V6 birtoklása. Hát kurv@ra nem. Követve a példádat, szerintem Én is ki fogom bővíteni, hogy kik ne hívjanak :)
dpetrenyi2015-01-30 15:21:54 // 74914
Volt pár szép 166-os nálad. Van is pár dolog, ami már az Én autómban/autómon van a Tiédből :) neked és persze Zé.-éknek köszönhetően.
Elsősorban nem a pénz a lényeg (persze nem is utolsó szempont) hanem, hogy ne álljon éveket az autó „fölöslegesen”.
Kár lenne érte. Másra nem bízom. Vinném, de nem tudom :(
Fillérekért meg nem adom el, hogy utána csak lelakja, tönkre tegye, elhanyagolja, stb…!
Ahogy írtad is, kivárok és türelmesen várok...
Elsősorban nem a pénz a lényeg (persze nem is utolsó szempont) hanem, hogy ne álljon éveket az autó „fölöslegesen”.
Kár lenne érte. Másra nem bízom. Vinném, de nem tudom :(
Fillérekért meg nem adom el, hogy utána csak lelakja, tönkre tegye, elhanyagolja, stb…!
Ahogy írtad is, kivárok és türelmesen várok...
Andy2015-01-30 14:50:10 // 74913
Lali ha egyszer miniszterelnök leszek, Te leszel a tanácsadóm és a szóvivőm! ;)))
Kapsz hozzá egy luivuttony táskát is, mert az már trendi! :))
Na,de amiért mégis itt vagyok a topicban, az leginkább Don reggeli szösszeneteinek olvasása.
Mert bizony igaza van! Részben...
De minden tiszteletem mellett azt kell mondanom hogy úgy látom öregszik a Mester.
Én még emlékszem azokra az időkre amikor olyanokat írt az ifjonti érkezőknek, hogy "talán nem szarjuk össze a lábunk szárát mert vett valaki egy 166-ost".
És ez akkor is, most is nagy igazság volt!
Feltételezve persze ha az említett illető csak azért járt felénk, mert ingyen tanács, szakértelem, ötlet, vagy alkatrész kellett!!
De akkoriban még elenyésző volt az ilyesmik száma, mert a topic a barátkozásról, a találkozásainkról, a kolbászzabálásról szólt! Nekem nagyon nagyon komoly dolog volt, mikor az öregeket vendégül láthattam Esztergomban egy "kóbászra" !
Nem mondom akkor is voltak szakmai kérdések, de általában inkább elvittük a verdákat szerelőhöz. Nem hagyatkoztunk bizonytalan tanácsokra, félinformációkra és tippekre! Pláne olyanokéra nem akik egy-két hónapja vagy féléve birtokolták a gépeiket. És senki nem kezdett el észt osztani, a régieknek!!
Érdekes módon azok a vasak (soroljam?) mind a mai napig mennek, sőt a legjobbak között vannak!!!
Mára ez eltűnt, de teljesen! Már nincs Szolnoki, találkozó, nincs TNT és nincs konvojszervezés AlfaCitybe! Semmi nincs, csak keserves küszködés a vasakkal.
Annyi maradt, hogy néhányan összejárunk időnként egy kicsit dumálni. Érdekes módon került a csapatba viszonylag új ember is!!!!
Pedig van itt jó arc rengeteg (én nem említek neveket inkább) csak már rohadtul beleuntak abba ami itt kialakult.
Példaként hozom a V6 kontra dízel vérszívást! Ez ment állandóan (igaz Don) de SENKI nem sértődött meg, még akkor sem mikor Kilo (na ki tudja a maiak közül kicsoda Ő?)
elővezette Gorjacskin örök életű törvényét a dízelekkel kapcsolatban!
Bezzeg manapság...
Vagy mikor Tipoatti hónapokig hallgatta mekkora pünkösdi király volt Komáromba menet! :))
Ám rettenetes módon zavar, hogy olyanok akiket nem ismerünk, mert egyszer sem vagy maximum egyszer láttuk, véleményt formálnak régi emberekről és hozzá még meg is írják!
Megírják, mert fingjuk sincs arról ki-kinek miben mikor hányszor segített, csak úgy, mert 164 vagy 166 van a tulajdonában, mert Alfás, vagy csak azért mert jó arc!
Véleményt formálnak ma itt sokan úgy hogy értelmezni sem tudják amit olvasnak!
Na ez is roppant idegesítő.
És idegesítő mikor azt vágják a képedbe szintúgy ismeretlenül, hogy pökhendi vagy nagyképű vagy!
De mindegy ezen túllendülve nem nagyon érdekel már ez az egész.
Amiben mégis igazat kell adnom Donnak, hogy valóban mindenki úgy, ott, akkor és azzal szerelteti a kocsiját akivel akarja.
Az bánt csak engem igazán, hogy ezek miatt is egyre több leszakadt farzseb szaladgál az utcákon. Renomé, becsület semmi.
A minap kaptam meg hogy "mi van veled hogy 300 ezer forintos autóval rohangálsz?"
És hiába az általam ráfordított szeretet, idő, pénz, hiába szép, meg jó, meg csillogó, hiába mondom hogy de ez hibátlan, egy kalap alá esik a roncsokkal. Sajnos ez van!
És ezzel el is értem a mondókám másik, ám a végére tartogatott lényegéhez:
Uraim!!!
Másik project miatt úgy néz ki, hogy eladó (de szar leírni) lesz az autóm.
Persze nem 3-4 százezer forintért, mert ez mégsem az a kategória.
Ez kifogástalanul működik és úgy hiszem rákölteni sem kell majd egy vagyont senkinek.
Drágán kínálom és nem nagyon fogok engedni sem belőle. Legfeljebb megmarad és majd húzunk egy jó nagyot a nadrágszíjon! :))
Jövőhéten kiderül...
Nem állíthatom, hogy a döntésemben nem befolyásoló az itt kialakult borzasztó nexus, de nem ez a fő indíték.
A fő indítékot megmutatom ha aláírtuk a papírokat! :)))
Kapsz hozzá egy luivuttony táskát is, mert az már trendi! :))
Na,de amiért mégis itt vagyok a topicban, az leginkább Don reggeli szösszeneteinek olvasása.
Mert bizony igaza van! Részben...
De minden tiszteletem mellett azt kell mondanom hogy úgy látom öregszik a Mester.
Én még emlékszem azokra az időkre amikor olyanokat írt az ifjonti érkezőknek, hogy "talán nem szarjuk össze a lábunk szárát mert vett valaki egy 166-ost".
És ez akkor is, most is nagy igazság volt!
Feltételezve persze ha az említett illető csak azért járt felénk, mert ingyen tanács, szakértelem, ötlet, vagy alkatrész kellett!!
De akkoriban még elenyésző volt az ilyesmik száma, mert a topic a barátkozásról, a találkozásainkról, a kolbászzabálásról szólt! Nekem nagyon nagyon komoly dolog volt, mikor az öregeket vendégül láthattam Esztergomban egy "kóbászra" !
Nem mondom akkor is voltak szakmai kérdések, de általában inkább elvittük a verdákat szerelőhöz. Nem hagyatkoztunk bizonytalan tanácsokra, félinformációkra és tippekre! Pláne olyanokéra nem akik egy-két hónapja vagy féléve birtokolták a gépeiket. És senki nem kezdett el észt osztani, a régieknek!!
Érdekes módon azok a vasak (soroljam?) mind a mai napig mennek, sőt a legjobbak között vannak!!!
Mára ez eltűnt, de teljesen! Már nincs Szolnoki, találkozó, nincs TNT és nincs konvojszervezés AlfaCitybe! Semmi nincs, csak keserves küszködés a vasakkal.
Annyi maradt, hogy néhányan összejárunk időnként egy kicsit dumálni. Érdekes módon került a csapatba viszonylag új ember is!!!!
Pedig van itt jó arc rengeteg (én nem említek neveket inkább) csak már rohadtul beleuntak abba ami itt kialakult.
Példaként hozom a V6 kontra dízel vérszívást! Ez ment állandóan (igaz Don) de SENKI nem sértődött meg, még akkor sem mikor Kilo (na ki tudja a maiak közül kicsoda Ő?)
elővezette Gorjacskin örök életű törvényét a dízelekkel kapcsolatban!
Bezzeg manapság...
Vagy mikor Tipoatti hónapokig hallgatta mekkora pünkösdi király volt Komáromba menet! :))
Ám rettenetes módon zavar, hogy olyanok akiket nem ismerünk, mert egyszer sem vagy maximum egyszer láttuk, véleményt formálnak régi emberekről és hozzá még meg is írják!
Megírják, mert fingjuk sincs arról ki-kinek miben mikor hányszor segített, csak úgy, mert 164 vagy 166 van a tulajdonában, mert Alfás, vagy csak azért mert jó arc!
Véleményt formálnak ma itt sokan úgy hogy értelmezni sem tudják amit olvasnak!
Na ez is roppant idegesítő.
És idegesítő mikor azt vágják a képedbe szintúgy ismeretlenül, hogy pökhendi vagy nagyképű vagy!
De mindegy ezen túllendülve nem nagyon érdekel már ez az egész.
Amiben mégis igazat kell adnom Donnak, hogy valóban mindenki úgy, ott, akkor és azzal szerelteti a kocsiját akivel akarja.
Az bánt csak engem igazán, hogy ezek miatt is egyre több leszakadt farzseb szaladgál az utcákon. Renomé, becsület semmi.
A minap kaptam meg hogy "mi van veled hogy 300 ezer forintos autóval rohangálsz?"
És hiába az általam ráfordított szeretet, idő, pénz, hiába szép, meg jó, meg csillogó, hiába mondom hogy de ez hibátlan, egy kalap alá esik a roncsokkal. Sajnos ez van!
És ezzel el is értem a mondókám másik, ám a végére tartogatott lényegéhez:
Uraim!!!
Másik project miatt úgy néz ki, hogy eladó (de szar leírni) lesz az autóm.
Persze nem 3-4 százezer forintért, mert ez mégsem az a kategória.
Ez kifogástalanul működik és úgy hiszem rákölteni sem kell majd egy vagyont senkinek.
Drágán kínálom és nem nagyon fogok engedni sem belőle. Legfeljebb megmarad és majd húzunk egy jó nagyot a nadrágszíjon! :))
Jövőhéten kiderül...
Nem állíthatom, hogy a döntésemben nem befolyásoló az itt kialakult borzasztó nexus, de nem ez a fő indíték.
A fő indítékot megmutatom ha aláírtuk a papírokat! :)))
vm2015-01-30 12:39:54 // 74912
Akkor egy apró észrevétel ;-)
Tökéletesen igazad van, a témát érintő piszkálódás oda eszkalálódott, ahová már nem kéne.
Ne felejtsük viszont el, hogy az eredeti problémát NEM a házi szerelés váltotta ki, hanem azok a történetek, amik MINDEN jó érzésű autósnál, és/vagy műszaki beállítottságú egyénnél kiverik a biztosítékot. Innentől már csak a sértődés gerjeszti a feszültséget tovább mindkét oldalról.
Tökéletesen igazad van, a témát érintő piszkálódás oda eszkalálódott, ahová már nem kéne.
Ne felejtsük viszont el, hogy az eredeti problémát NEM a házi szerelés váltotta ki, hanem azok a történetek, amik MINDEN jó érzésű autósnál, és/vagy műszaki beállítottságú egyénnél kiverik a biztosítékot. Innentől már csak a sértődés gerjeszti a feszültséget tovább mindkét oldalról.
Trumpf (NagyVad)2015-01-30 10:44:43 // 74911
a Don bölcsen szólt 👍
W.2015-01-30 10:36:57 // 74910
Én már a hirdetésbe is beírtam, hogy akit a fogyasztása érdekel, az ne is hívjon! :)
Fisher2015-01-30 09:51:05 // 74909
Like! 👍 and Respect!
Smith2015-01-30 09:39:17 // 74908
Látod ezért szeretlek mert az öregek közül Neked nincs nagyarcod. (Ide sorolom még Arnot és Tottit is, és ha valaki érdemtelenül kimaradt akkor az vagy nem véletlen, vagy elfelejtettem... :) )
Segítesz, tanácsot adsz, ahelyett hogy pocskondiáznál.
Respect.
Segítesz, tanácsot adsz, ahelyett hogy pocskondiáznál.
Respect.
tipoatti2015-01-30 09:19:57 // 74907
Nem akarlak elkeseríteni, de ne nagyon számíts másra. Túl vagyok néhány V6-os Alfa értékesítésén, igazi gyökerekkel futhat össze az ember. Amennyiben tényleg pénzt ( az árát ) szeretnél érte kapni, azt NAGYON ki kell várni. Nem ragozom inkább tovább... :S
tipoatti2015-01-30 09:16:20 // 74906
Abszolút osztom a leírtakat!
dpetrenyi2015-01-30 08:43:56 // 74905
Uraim!
Nagyon elkeserítő, amit autóvásárlás címszó alatt az emberek művelnek. (Tisztelet a kivételnek)
Azon már sajnos meg sem lepődök, hogy fogalmuk sincs mit jelent az ha valaki birtokolhat egy 166-ost, egy NAGYVADAT.
Ennyire felhígult volna ennek a márkának beszerzésére, megtartására, karbantartására, megbecsülésére méltó Alfarajongók?
Telefonon érdeklődők felének az első vagy a második kérdése, hogy mennyit fogyaszt? Szétvan-e rohadva? Mik lettek cserélve? Mikor? Miért? Mennyire alkuképes az ára?Vissza lett-e tekerve? Személyes kedvencem aki közölte, hogy 10:00-re vigyen ide és ide és akkor megnézi.Stb..! TE ATYAÉG!
Akivel eljutottunk addig, hogy személyesen is megnézte. Az egyik egy 1.2 fábiával érkezett és a 20 perc alatt csak a fábiáról beszélt, hogy milyen jó autó…! Itt már elküldtem volna legszívesebben, de amikor közöltem, hogy ha leteszi a vételár minimum 40%-át akkor vezetheti, erre megsértődött.
A másik best off: Most itt helyben le tesz nekem 400e Ft-ot kp-ban és már viszi is, mert használatautón ennyiért mennek. Na ezt majdnem pofánb@sztam a g*cibe! De Úriember vagyok, kértem, hogy akkor vegye azokat.
Lehet, hogy inkább 2 évig, amíg külföldön vagyok a garázsban fog állni a Bestia? 2005 óta megvan. 21 éves voltam amikor megvettem, lehet még sokáig meglesz...!
Vannak tapasztalatok? Tényleg ennyire suta, lámák az emberek akik Alfát szeretnének venni? Vagy csak Én fogtam ki eddig?
Üdv,
Nagyon elkeserítő, amit autóvásárlás címszó alatt az emberek művelnek. (Tisztelet a kivételnek)
Azon már sajnos meg sem lepődök, hogy fogalmuk sincs mit jelent az ha valaki birtokolhat egy 166-ost, egy NAGYVADAT.
Ennyire felhígult volna ennek a márkának beszerzésére, megtartására, karbantartására, megbecsülésére méltó Alfarajongók?
Telefonon érdeklődők felének az első vagy a második kérdése, hogy mennyit fogyaszt? Szétvan-e rohadva? Mik lettek cserélve? Mikor? Miért? Mennyire alkuképes az ára?Vissza lett-e tekerve? Személyes kedvencem aki közölte, hogy 10:00-re vigyen ide és ide és akkor megnézi.Stb..! TE ATYAÉG!
Akivel eljutottunk addig, hogy személyesen is megnézte. Az egyik egy 1.2 fábiával érkezett és a 20 perc alatt csak a fábiáról beszélt, hogy milyen jó autó…! Itt már elküldtem volna legszívesebben, de amikor közöltem, hogy ha leteszi a vételár minimum 40%-át akkor vezetheti, erre megsértődött.
A másik best off: Most itt helyben le tesz nekem 400e Ft-ot kp-ban és már viszi is, mert használatautón ennyiért mennek. Na ezt majdnem pofánb@sztam a g*cibe! De Úriember vagyok, kértem, hogy akkor vegye azokat.
Lehet, hogy inkább 2 évig, amíg külföldön vagyok a garázsban fog állni a Bestia? 2005 óta megvan. 21 éves voltam amikor megvettem, lehet még sokáig meglesz...!
Vannak tapasztalatok? Tényleg ennyire suta, lámák az emberek akik Alfát szeretnének venni? Vagy csak Én fogtam ki eddig?
Üdv,
Don Gombóc2015-01-30 08:36:12 // 74904
Néhány gondolatot leínék az amorés első 166 tulaja jogán.
Ez a piszkálódás ami itt megy már egy kicsit gáz.
Kendács nem kendács ki ki részéről, azért hagy illesse meg a jog a tulajt hogy saját maga javítgassa a kocsiját. Inkább segíteni kellene tapasztalatokkal.
Persze csak valós tapasztalatokkal, amiket valóban meg is élt az illető.
Aztán vagy sikerül neki vagy nem. Utána jöhet a sírás, de inkább ne.
Hiszen pont azért topic tag itt hogy ezeket az előnyöket is kihasználhassa, és egy jó társaság tagja legyen egyúttal.
Ez régebben így működött.
Páran még be be röfögünk a régiek közül, és jó lenne ha ez így is maradna.
Nem jó ezek után jó szájízzel elmenni a másik mellet egy találkozón.
Lehet ezt pro és kontra ragozni, de nem érdemes.
Beszólni meg pláne nem.
Van akinek a közelében még jó szerelő sincs, ezért is próbálkozik ha van egy kis műszaki vénája.
Olyan nincs hogy Alfa szerelő csak olyan aki inkább ezekre állt rá mert van benne emóció a típus iránt.
Ha egy idegen szerelő azt mondja hogy ez szar Olasz és nehéz szerelni meg különben is, azt abban a pillanatban hagyjátok ott, mert az ilyen még szarkaparásra sem jó.
Mert ez is csak egy autó mint a többi.
Nyilván jobb és érdemesebb a kocsit a Csőri, Zé, Schulek, Piri vagy valaki olyanhoz vonni a ki már rutinos a típusokban mint bepróbálkozni egy tök ismeretlennel.
Ja és kérdezni nem szégyen.
Azt is tudomásul kell venni, hogy ez a járműpark elöregedett, így csodákra se számítson senki.
A sokat emlegetett VALÓS KILOMÉTER felejthető.
Mondom ezt olyan futott kilométer tapasztalat alapján, ami esetében van összehasonlítási alapom egy hátsó futómű vagy kettőtömegű lendkerék által kiváltott sirámok miatt. És még sorolhatnám.
Tehát BÉKE !
Ja és nézzetek körül Svéd vonalon, ( Volvo Saab ) Ugyan azt szopják mint mi. :-(
Ez a piszkálódás ami itt megy már egy kicsit gáz.
Kendács nem kendács ki ki részéről, azért hagy illesse meg a jog a tulajt hogy saját maga javítgassa a kocsiját. Inkább segíteni kellene tapasztalatokkal.
Persze csak valós tapasztalatokkal, amiket valóban meg is élt az illető.
Aztán vagy sikerül neki vagy nem. Utána jöhet a sírás, de inkább ne.
Hiszen pont azért topic tag itt hogy ezeket az előnyöket is kihasználhassa, és egy jó társaság tagja legyen egyúttal.
Ez régebben így működött.
Páran még be be röfögünk a régiek közül, és jó lenne ha ez így is maradna.
Nem jó ezek után jó szájízzel elmenni a másik mellet egy találkozón.
Lehet ezt pro és kontra ragozni, de nem érdemes.
Beszólni meg pláne nem.
Van akinek a közelében még jó szerelő sincs, ezért is próbálkozik ha van egy kis műszaki vénája.
Olyan nincs hogy Alfa szerelő csak olyan aki inkább ezekre állt rá mert van benne emóció a típus iránt.
Ha egy idegen szerelő azt mondja hogy ez szar Olasz és nehéz szerelni meg különben is, azt abban a pillanatban hagyjátok ott, mert az ilyen még szarkaparásra sem jó.
Mert ez is csak egy autó mint a többi.
Nyilván jobb és érdemesebb a kocsit a Csőri, Zé, Schulek, Piri vagy valaki olyanhoz vonni a ki már rutinos a típusokban mint bepróbálkozni egy tök ismeretlennel.
Ja és kérdezni nem szégyen.
Azt is tudomásul kell venni, hogy ez a járműpark elöregedett, így csodákra se számítson senki.
A sokat emlegetett VALÓS KILOMÉTER felejthető.
Mondom ezt olyan futott kilométer tapasztalat alapján, ami esetében van összehasonlítási alapom egy hátsó futómű vagy kettőtömegű lendkerék által kiváltott sirámok miatt. És még sorolhatnám.
Tehát BÉKE !
Ja és nézzetek körül Svéd vonalon, ( Volvo Saab ) Ugyan azt szopják mint mi. :-(
Don Gombóc2015-01-30 08:13:56 // 74903
Uraim !
Decemberben eladtam a 166-ot. :-) Amorén belül maradt. Kezdi az új életét.
Mivel ugyan ezt már nem akartam, így egy 159 2.0 Jtdm lett az új társam.
Jts nem játszott így áttértem a sötét oldalra. Sebaj majd beteszek a csomitariba egy tégely vazelint. :-)
Decemberben eladtam a 166-ot. :-) Amorén belül maradt. Kezdi az új életét.
Mivel ugyan ezt már nem akartam, így egy 159 2.0 Jtdm lett az új társam.
Jts nem játszott így áttértem a sötét oldalra. Sebaj majd beteszek a csomitariba egy tégely vazelint. :-)
Don Gombóc2015-01-30 08:07:14 // 74902
A spotcsomagoshoz volt gyárilag 2 cm-es ültetés. Attól kisebb az már gáz, mer simában is alacsony az alja.
vm2015-01-29 18:02:42 // 74901
És affelé tartunk mi is :D
Mr. Z2015-01-29 12:27:43 // 74900
Alfa 6c Bertone ??
tipoatti2015-01-29 08:16:22 // 74899
Az igazság az részemről, hogy a késő hatvanas, kora hetvenes évek előtti időkből semmilyen verda nem hozott soha lázba. Értelmezhetetlen múmiák azok számomra. :D
Jani72122015-01-28 21:40:45 // 74897
Sziasztok, van valakinek ültetve 166-os? Ha igen mekkora az a minusz ami még nem túl mély, de már a 17-es felnihez elég látványos?
Mr. Z2015-01-28 21:29:25 // 74896
én nem is emlékszem olyan autóra ami nem Alfa és a kívánság listámon szerepelt valaha is, talán csak amolyan álom autók, pl 40' Ford pickup, vagy a '36 plymouth coupe hotrodok.
Amúgy egy GTV spider még mindig lebeg a bakancslistámon, ha már V6-ot kihúztam a 166-al.
Amúgy egy GTV spider még mindig lebeg a bakancslistámon, ha már V6-ot kihúztam a 166-al.
tipoatti2015-01-28 17:19:43 // 74895
tipoatti2015-01-28 17:01:43 // 74894
Oriasi vagyat ereztem egykor egy Monza-ra, vagy egy nagy motoros Senator B-re, de mar akkoriban is ritkak ( es relative akkor meg dragak ) voltak.
tipoatti2015-01-28 16:58:33 // 74893
A Manta nem lett volna csalodas. Nekem volt 20 eve ( Atya eg, de ven bohoc vagyok ) egy 2.0 GT/E CC-m. Az EGYIK legkedvesebb verdam evor. :) Ami csalodas volt reszemrol az a 2.0 V6 Capri.
vologya[kendács mester]2015-01-28 11:04:47 // 74892
Nekem 2 kocsi volt, amiről régen álmodtam és mir e megvehettem volna, már nem kellett. Az első egy Opel Manta (a nagy 2 literes motorral) a másik pedig a Mazda 323 F (Lantis, a tojás, nem tudom nálatok hogyan becézik). Az életem legnagyobb csalódása pedig a Manta utódja a Calibra volt. Opelből már csak a nagy régi Omega jöhetne, de sajnos már nincs helye az életemben :-)
Trumpf (NagyVad)2015-01-27 16:34:34 // 74891
Be kell vallanom hogy 18-19 évvel ezelőtt a Clarus volt álmaim autója. Szerintem megbocsájtható, azóta sokat fejlődött az esztétikai érzékem :). Mostanára kiderült hogy mennyire szerettek rohadni azok a KIA-k. Apropó rozsda, prevenció képen érdemes küszöb-üregvédelmet csinálni a NagyVad-on?
Grando2015-01-26 21:49:03 // 74890
Miért nem csodálkozom ezen? :D
vologya[kendács mester]2015-01-26 21:29:20 // 74889
Mikor Ze mester műhelyébe mentem a tartalék motorért, senki nem tudott kölcsön adni egy kocsit vonóhoroggal, amit autópályára lehet engedni. Így még azon a héten vettem egy KIA-t, csak azért,hogy hazahozza a motrot. Egy hivatásos sofőré volt aki felesleges 2 órán keresztül magyarázta nekem, hogy mi mindent cserélt rajta és hogy milyen fasza kocsi stb. Még vagy 2 évig nyírta boldog boldogtalan. Kicseréltettem rajta szinte mindent, amit kellett. Nemrég a faternak adtam (ezt is) és hétről hétre rohad szét szegény. Ledobott magáról 5 kiló gittet és ezt már nem állítja meg semmi. De hát a Mór megtette kötelességét...
156 áfa romeo2015-01-26 20:08:34 // 74888
Lehet,én nem értek hozzá..
W.2015-01-26 20:04:17 // 74887
A 2.5V6 a legjobb párosítás a Sporttronic-kal.
Mr. Z2015-01-26 19:53:08 // 74886
mondjuk én egy 30 évig gyártott kiforrott V motort nem hasonlítanék össze Saab turbóval. Ha nem gondozod, kandácsolsz mindkettő meghal, ha nem a selénián spórolsz meg a vezérlésen stb akkor ez is megbízható.
156 áfa romeo2015-01-26 19:50:49 // 74885
ez "csak" 211-le és vigyázva volt rá mindig,a svédek nagyon értenek a turbó-hoz egyébként soha semmi baja,a tied valóban szép de az automata miatt nehéz eladni amit néztem az 1millio ft tehát nem az alját néztem,de 5 évvel még visszalépnék időben, mindenesetre tetszik de csak a régi 166-os,zender cuccokkal.
Grando2015-01-26 19:43:36 // 74884
...vagy ha valaki igénytelen és nem látja be, illetve netán sunyi, és nem vallja be, hogy egy szétesett fostalicskában ül. :)
vologya[kendács mester]2015-01-26 19:32:11 // 74883
Kövezzetek meg érte, de sokáig kerülgettem egy 9.5 -ös Saab -ot (vágytam egy Opel Omegára is, persze V6 :-) ). Szomszédomnak volt 9.3 -asa, soha nem volt gondja vele. Később eladta és az új tulaj szinte hetente ott volt panaszkodni, hogy mi minden romlott el rajta. Ez az, ha valaminek lelke van :-)
W.2015-01-26 18:55:44 // 74882
A Saab nagyobb szopás, ha behal a turbója, márpedig egy 250 lovas Aero-nál borítékolható, hogy hajtották! A 166 2.5, 3.0 V6-nál ilyen gond nincs. A hazai kínálat siralmas. Vehetsz 400-ért is V6-ot, de arra min. 800-at fogsz költeni és akkor még nem biztos, hogy elég lesz! Az enyém épp eladó, ha črdekel.
Mr. Z2015-01-26 17:49:01 // 74881
Én csak ajánlani tudom a V6-ot, én is féltem tőle, de nagyon jó motor. Kicseréltem vásárlás után a vizpumpát SKF vezérlést hosszbordást görgőkkel, illetve a gyertyákat, kapott selénia olajat és azóta tökéletes, Miskolc-Zalaegerszeg távot 10.6-os átlaggal tettem meg. Mondjuk nálam a futómű egyben volt nagyon hangja nincs.
mex862015-01-26 16:22:03 // 74880
bocsänat :)
csak hät mégse az agyonmagasztalt V6...
én azé szerettem, azért az 5henger sem tul kommersz szvsz. ha mär kormos kell
csak hät mégse az agyonmagasztalt V6...
én azé szerettem, azért az 5henger sem tul kommersz szvsz. ha mär kormos kell