brien2006-10-19 15:56:14 // 23771
Köszi mindenkinek :)
Paco2006-10-19 15:52:36 // 23770
Az. Vagy bármilyen DEXTRON II specifikációnak megfelelő.
Ferke2006-10-19 15:46:03 // 23769
Szinte biztos, hogy Tutela GI/A. De ha nem, akkor a többiek kijavítanak.
brien2006-10-19 15:31:32 // 23768
Tudja valaki, milyen olaj kell gyárilag a kormányszervó tartályába? :)
Tudom, tudom....hidraulikaolaj...nade azon belül :D
ingegnere2006-10-19 12:41:56 // 23767
Hely arra lenne az biztos.
Én az előbbivel vagyok egy kicsit bizonytalan.
Ferke2006-10-19 12:01:20 // 23766
Ahogy a képeken nézem, még pont volna ennyi hely ezt kivitelezni.
Ferke2006-10-19 12:00:29 // 23765
A generátor által hajtott ventik ha jól emlékszem mindíg kisebbek, és könnyebbek, szerintem ez menne szabadonfutó nélkül is.
Ha jól emlékszem, Ladáknál, régebbi Fiatoknál volt ez jól bevált megoldás, szerintem nem terhelné be annyira, hogy ártson a szíjnak.
ingegnere2006-10-19 11:42:23 // 23764
Persze, az még vastagabb. Sőt a GTV6 ventije se férne be konzolostul, pedig az is extravékony.
Nagyon úgy néz ki a helyzet, hogy házi kendács lesz, de megoldom.:-)
Ha már befaragtam a szervót nem veszem ki csak emiatt. :-)
Max folyamatosan autópályázni kell a Suddal:-DDDDD
kando.2006-10-19 11:36:07 // 23763
De a nem csíklámpások ventije is vastag ?
Tehát a régebbi 33-aké... ?
ingegnere2006-10-19 11:35:50 // 23762
Nem a gyári megoldás a lényeg, hanem a funkcionalitás.
Nem rossz ötlet, én is gondoltam rá, igaz a szervószivattyúra, csak az a bibi, hogy ezt mindenképpen szabadonfutóval kellene megoldani, különben a folyamatos terhelésváltásoktól elszakadna az ékszíj.
ingegnere2006-10-19 11:34:06 // 23761
Van csíklámpás ventim, azt próbáltam beszuszakolni, de a konzollal együtt nem fog beférni. És ami ezen a képen nem látszik de könnyen odaképzelhetó, az az ékszíj, ami pont a fennmaradó szabad terület előtt húzódik keresztben.
Az jutott tegnap eszembe Scott ötletétől vezérelve, hogy a hűtő felső felfogatási pontját áthelyezem, és kicsit előredöntve rakom be a hűtőt. De ez asjnos nem megy.
Mindegy. Induljon be a kocsi, aztán majd ráérek ezen filózni. Lehet, hogy egy stabil aszimmetrikus konzollal fel tudom eszkábálni a 33 ventijét.
Ferke2006-10-19 11:21:48 // 23760
Hüha, ez a hely durván kevés!
Lehet, hogy hülye ötlet, de esetleg egy a gyáritól kisebb teljesítményű ventillátort hajthatna állandó jelleggel a generátor.
Bár ez meg nem túl gyári/eredeti megoldás:(
kando.2006-10-19 09:56:43 // 23759
Annyi sincs akkor, mint a nem-csíklámpás 33-aknál, zeke szerint.. Mert talán azok ventije férhetett volna be..
Szép kihívás.. :)
Hirtelen nekem is az ugrott be, hogy nem lehetne-e (végső megoldásnak..), hogy egy légterelő (zárt) idomot hajlítani és abba egy szintet tetszőleges ventilátorral befújatni a lvegőt, oldalról, alulról... ?
ingegnere2006-10-19 09:49:54 // 23758
kando.2006-10-19 09:45:04 // 23757
Az Alfa használt gyöngyházfényezést gyárilag is, bár, hogy minden típusára azt nem tudom, de volt ilyen, s szerintem nem elképzelhetetlen, hogy ez volt a gyári (ilyen volt az eredeti gyári) fényezése is.
Sztem jó áron jutottál hozzá ;-)))
pedrito2006-10-19 09:14:22 // 23756
A mogyorómetál gyári, de már egyszer át lett fújva. Szerintem egy kis gyöngyházat is tettek bele.
granturismo2006-10-19 07:44:56 // 23755
Igazságtalan vagy Scott.
Én is láttam a cuccot. Sőt már vásároltam is belőle.
Pld. jobb vez fesz görgő, 2db feszítőrugó, vez szíj takaró alsó lemez, hőérzékelő alukocka. (mind gyári új) 6eft.
Aztán ebből a bizonyos dobozból 1 db gyári új szívószelep 1200Ft
Minden alkatrész eredeti gyári csomagolásban.
Szerintem ezek NAGYON baráti árak...
Pb-vel egyet értek a cuccban valóban az a közös, hogy boxerhez való de annak minden válfaja banne van. Nekem pld. csak 1-2 dolog lenne jó belőle.
pb_2006-10-18 23:59:11 // 23754
Gyári cuccok ezt én is tanúsít6öm. Csak az a baj, ha valaki ezt 1ben +veszi, a 90%-ával nem igazán tud mit kezdeni.
kando.2006-10-18 22:38:12 // 23753
Az igaz, hogy ezek gyári cumók :)))
Marklar1552006-10-18 22:32:27 // 23752
Vegyél.
De ügye az itt felsorolt alkatrészek közűl már mind színte használhatattlan belőlle. Megjegyezném, hogy ezek gyári! új! cumók. Aki látta, mint pl Kandó. Az tudja miről beszélek.
Én is láttam a használtautón 50-60k... ért az osztrák papírosakat;)
Sőt...
De ha szerínted sok egy 0km-es generátorért 10k, akkor vegyél bontottan 5k ért. Mi is annyiért adtuk amit bontottunk 33asokból.
Vagy ha a gyári BOGE gátlót sokallod 15k/pár ért akkor, vegyél ellenőrizhetettlen bontottat...
Ha meg az össznek az árát össze adod, akkor a 99k nem rossz ár.
;)
kando.2006-10-18 21:30:00 // 23751
Már a feléért is :-PPPP
Scott2006-10-18 21:29:02 // 23750
"Minden cumó 99000ft" hehe, ennyiért komplett autót vesz az ember. Remélem ezt nem gondoltad komolyan...
Marklar1552006-10-18 14:09:53 // 23749
jahh.
Inkább az oldalamon, v telefonon érdeklődjetek.
Marklar1552006-10-18 14:07:51 // 23748
Közvetlen ajánlat:
Még ezek (csak ezek) az új cumók vannak:
1db hátsó üveg MKII gumivackokkal 10 000ft
1db generátor BOSCH 65A 10 000ft 145/146 boxikhoz is.
1db 1,8TD vízpumpa 5000ft
1db fűtés radiátor 5000ft
1db "bumeráng" futómű stabilizátor cucc hátra a P4 be 10 000ft
2db hosszanti kitámasztók hátra hoszabb 60574401
2db rövidebb 60574404 (a 4db 15000ft)
1db fűtés kapcsoló/ állítgató panel 5000ft MKII-höz
2db fűtés ventillátor kapcsoló 1000ft/db
1db lendkerék 10 000ft
1db bendix 5000ft
1db kuplung szerkezet 5000ft (Valeo)
1db kinyomó csapágy 5000ft
1db kuplung tárcsa (kicsi átmérőjü) 4000ft/db 1,2es SUD hoz biztos jó
2pár hátsó lengés csillapító.(BOGE) 15000ft/ pár (Kárásziéknál 19k/db)
3grnt első fékbetét 5000ft/grnt 88-90 1,7ie hez
XXdb patronok/gombák/relék...megegyezés szerint
Ha valaki befektetésnek elviszi egyben, akkor akkor baráti áron viheti...
+
Van egy doboz amit tutti egyben szeretnék eladni:
1db boboz (0ft) ;-) amiben van:
1db vezérmű tengely r:60612289 (külön 15000ft)
4db fémgyűrű r:60559328
4db csapszeg r: 60503668
1db szelep r: 60504784
4db r: 60501740 (csapágy.?)
2db váltóba való... r:60504726
2db vez feszítő rugó
4db támcsapágy.? 60503028
2db stift a váltóba
1db ék
2db gyűrű r:60748219 +
1db 2es fogaskerék a váltóba r:60501261
(csak erre 22e ft ír a cd) Külön 10000ft
Ez a doboz egyben 25000ft
Minden cumó 99000ft
Scott2006-10-18 13:23:56 // 23747
Jéé te élsz ? :) Majd felhívlak, rég beszéltünk.
Zoli2006-10-18 12:22:33 // 23745
Az információ, téves. A hűtő nem a zárhíd mögé, hanem pont a zárhídba van belerakva... :) :) :)
pb_2006-10-18 11:53:04 // 23744
granturismo2006-10-18 11:51:37 // 23743
De még nálam sem....
kando.2006-10-18 11:37:04 // 23742
Nálad nem sok hely van ott... :))
Scott2006-10-18 11:33:44 // 23741
Nézd meg az oldalamon az utolsó képet, aztán nézd meg pill. M-Gege oldalán a képet. Tisztán látszik az, amiről beszélek :)
Scott2006-10-18 11:30:34 // 23740
Nem úgy van. A csíklámpásban a zárhíd előtt van közvetlenül a hűtőrács mögött. A régi 33-okban viszont a zárhíd motor felőli oldalán van rögzítve.
A csíklámpásban pont a szervo miatt tették kívülre a hűtőt, hogy elférjen a szervo ill. a klíma kompresszor ill. a 3-as szíjtárcsa. Gyerekek, ugye nem mondjátok, hogy ezt nem tudtátok?? :)
pb_2006-10-18 11:21:59 // 23739
Sztem a csíklámpásban is úgy van, mint nálad. Vagy lehet nem értem a kérdést.
kando.2006-10-18 11:20:54 // 23738
Persze, tudom, gondoltam én is, ez is inkább valami tippadónak jutott eszembe (nem épp a legolcsóbb ilyen cég, tudom..)
ingegnere2006-10-18 11:18:02 // 23737
Most lehet, hogy adtál egy jó tippet.....:-)
Ha a hűtő tartóját helyezem át, talán fel tudom tenni olyan szögben hogy a megkévő 33 keskenyventi elférjen. Majd akkumulálok ezen egy keveset.
ingegnere2006-10-18 11:15:46 // 23736
Köszi, rákerestem.
Azért azt előrevetítem, hogy itt nem akarok pénzösszegeket fordítani a dologra.:-) Majd lesz valami házibarkács ha másképp nem megy.
kando.2006-10-18 11:14:41 // 23735
Face mázlista, leglaább élőben látta :)))
Keresek, mérnököm én is még erre megoldást...
ingegnere2006-10-18 11:08:40 // 23734
Á, még nem foglalkoztam vele.:-(
Face viszont látta, mekkora hellyel kell gazdálkodnom, és nem ugrott ki a bőréből örömében.:-)
Face2006-10-18 11:07:42 // 23733
A sud hűtője és a hűtőmaszk között olyan ~2cm hely van kb. , én láttam ingegnere sudját: a belső oldalon talán még talán 5 cm sincs sajnos.. nem lesz egy egyszerű feladat..
kando.2006-10-18 11:03:11 // 23732
A probléma gyökerét nem tudom, Ingegnere azt mondta, neki 5 cm szabad helye van, oda keres keskeny hűtőventit.
Azt nem tudom, hogy a hűtőrács, és a blok hogyan helyezkedik el, nem láttam még Sud belsőt.
Esetleg meg kéne kérdezni bb18-at...
Scott2006-10-18 10:59:36 // 23731
Ezt a venti dolgot nem vágom. A Sudba nem lehet előre rakni a hűtőt, mint ahogy a csíklámpásban van?
kando.2006-10-18 10:56:49 // 23730
Na igen, de még ha 24v-os lenne is, se lenne jó...
Csak van valami gyárilag keskeny autóventilátor.. :)
Paco2006-10-18 10:55:33 // 23729
Ugyanaz a baj a rack ventillátorral mint a tápventivel. Nem vízálló,esőben viszont a hűtőn jelentős mennyiség jön át. A rackventi ráadásul 220-as váltó. .
kando.2006-10-18 10:42:51 // 23728
Bár most lebetegedtem, de eszembe jutott valami...
Van egy Rittal nevű cég, aki villamos kapcsolószekréneket, műszerfiókokat stb. gyárt, nekik van ajtóba szerelhető ventilátoruk is, meg olyan is, ami szekránybe fiókként csúsztatható, lapos kis cucc (mint a zenekaroknál az erősítőpult, benne a limiterrel stb-kkel). Ez a venti is viszonylag keskeny, 5 cm körüli.
Esetleg itt lehetne megnézni ventilátort...
Paco2006-10-18 10:35:49 // 23727
Ventit sikerült megoldanod?
ingegnere2006-10-18 10:13:08 // 23726
Üdv.
Nincs valakinek belsőfékes Sudhoz kipufogó gyűjtőcsöve használható állapotban?
Adnék cserébe mondjuk kevés kilóméteres 33 hátsódobot.
kando.2006-10-18 10:11:42 // 23725
Ezt megnézném én is :))))
pb_2006-10-18 10:08:47 // 23724
Na ez lenne a legjobb bemutatod Ferkének a gyakorlatot.)))))))
pb_2006-10-18 10:07:50 // 23723
Ezt el is várom, elvégre segíteni kell a tapasztalatlanabb kollégákat.)))))
Whiteskull2006-10-18 09:57:03 // 23722
Nem hiányzik a boxi-hang? :))))
Én még a hétvégén megyek vele egy jót. :))))